Tanja Jess spuugt op HelloFresh: ‘Constant gedoe’

Tanja Jess is echt helemaal over de zeik door HelloFresh. De klantenservice van de maaltijdboxgigant is echt één groot drama. Dat laat ze weten in berichten op Twitter. HelloFresh is volgens Tanja totaal niet klantgericht. Het is er een puinhoop, meent ze. “Ben ik nou de enige die constant gedoe heeft met HelloFresh? Heb die box nu een paar maanden maar al een keer een compleet verkeerde box gekregen, daarna een box waarin 1 maaltijd zat die ik niet had besteld”, legt ze uit.

En toen? “Toen nog een box met minder maaltijden dan ik had besteld, toen weer een met meer maaltijden dan ik had besteld… En nu worden er ineens twee boxen van mijn rekening afgeschreven terwijl ik er maar 1 heb??!

Tanja heeft dit direct aangekaart bij de klantenservice. Voor haar is het immers ook crisis. “En dan zeggen ze vd klantenservice dat ik zelf maar moet proberen te storneren en als ik dan van 1 box een betalingsherinnering krijg, dat ik er dan vast wel achterkom wat er misgaat??! Beetje omgekeerde wereld…

Het slurpt al haar kostbare tijd op. “En ik had die box nog wel genomen omdat ik tijd wilde besparen.

Actrice Babette van Veen adviseert Tanja om over te stappen. “Ik ben best blij met Marley Spoon, ik vond Hello Fresh een beetje saai…

Foto: BNNVARA

Meer in Overige

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen