Nicolette van Dam misdraagt zich tegen ‘Chinese’ kok

Insta-verschrikking Nicolette van Dam denkt als influencer echt alles te kunnen maken. In een story op Instagram is te zien hoe ze zich vergaloppeert tegen een chefkok met een Aziatisch uiterlijk. Terwijl hij Nicolette en haar tafelgenoten een gerecht komt brengen en daar uitleg bij wil geven, begint de presentatrice Chinees tegen hem te praten. Heel flauw en ongepast, maar bovendien niet woke. En daar zijn ze in Nicolette’s grachtengordel natuurlijk totaal niet van gediend.

De chefkok, die ongetwijfeld ongevraagd wordt gefilmd (influencers spannen alles wat los en vast zit voor hun Insta-karretje), komt aan tafel en zegt: “Dit is een risotto met zeebaars.

Lekker hoor“, merkt Nicolette op. Daarna doet ze een poging om in het Chinees ‘ik hou van jou’ te zeggen: “Wǒ ài nǐ.

Aangezien Nicolette’s uitspraak belabberd is en het niet eens duidelijk is of de chefkok wel Chinees is, slaat hij er niet op aan. Dan fel: “Hoor je niet wat ik tegen je zeg?! Je spreekt toch Chinees?! Of spreek ik geen Chinees?

Haar vriend Bas Smit vindt het allemaal wel geinig. “Wat zijn we geluksvogels met chef Jay thuis en onze Nic verklaart hem na twee wijntjes de liefde in het Chinees.

Een paar jaar geleden raakte Nicolette in opspraak na het plaatsen van een foto waarop twee voetballers cocaïne snuiven. “Colombiaans muurtje“, twitterde ze tot ongenoegen van velen.

Na alle ophef legde Nicolette haar functie als goodwillambassadeur voor Unicef neer.

Het Insta-fragment:

Foto: Instagram

65 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Marianne Markus
augustus 9, 2020 08:44

Nicolette is toch geen ster?
Ooit speelde ze in zoop ofzo, lang geleden…

Waarom geef je dit hert eigenlijk een podium??

Gast
Piet Pannelap
augustus 8, 2020 09:58

Die twee zijn compleet wereldvreemd én van God los.

Gast
Jaap Aap
augustus 8, 2020 09:02

Kansloos wijf. Een keer gezien op Schiphol en tegen haar schenen geschopt want toen deed ze ook zo aandachtsgeil. Wie wil me aanraken?

Gast
Petrus
augustus 7, 2020 17:46

Joh, die jongen is Chinees en zij weet dat. Allerlei enge media (zoals MC) proberen weer een relletje te veroorzaken. Net als allerlei minkukels zoals ene Rowan “Awkward” Geleijnse.

Gast
Armand
augustus 7, 2020 17:22

Ik vind die Rowan Geleijnse een stuk irritanter en kutter met zijn ‘awkward’. Praat normaal of val dood, Rowan! Wat een patjakker!

Gast
Liefhebbende Moeder
augustus 7, 2020 17:03

NicoLETte op Leontine

Gast
Ik
augustus 7, 2020 16:21

Nicolette van Dam? Nooit van gehoord en maar goed ook begrijp ik 😂

Gast
MC bezoeker 32
augustus 7, 2020 15:42

Helemaal verpest door die gozer van d’r

Gast
tim
augustus 7, 2020 15:15

wilde ik vroeger ook worden influencer maar niemand om te influencen. eigenlijk is er niets veranderd

Gast
ano@niem.nl
augustus 7, 2020 14:36

Ach komop zeg! Weer zo’n verknipt filmpje dat men expres niet laat doorlopen zodat je de verder reacties niet kan zien. Ik zie niets fout gaan en een enthousiaste van Dam proberen Chinees te praten. Ze bedoelt er niets mee, beledigd echt niemand.

Maar ja er zijn altijd linkse gekkies te vinden die er weer iets in zien.
Kom op zeg! Hebben sommige mensen geen leven ofzo!

Gast
insider
augustus 7, 2020 13:33

Heeft Bas voor deze post ook weer 25k gekregen? Zoals hij overal loopt te roeptoeteren in Zuid?

Gast
Paul
augustus 7, 2020 13:31

.De nieuwe heiligen: mensen met een kleurtje, ‘beschermd’ door met name blanke linkswappies die mensen met een kleurtje nog steeds zielig vinden, en hen emancipatorisch dus op achterstand houden. Overigens mogen mensen met een kleurtje wél, wat Nicolette níet mag.

Gast
Tim
augustus 7, 2020 13:20

Hoezo racistisch? . . . . hoe nou toch eens op met dat ‘stemming makerige’ gedrag stelletje hypocrieten!
Als deze chefkok hoogblond (en Deens) was geweest en Nicolette in de veronderstelling was dat ’t een Duitser is, had gezegd: “Ich wiefe tich” i.p.v. “Ich Liebe Dich” (‘oder sprichst du kein Deutsch?’) hadden wij ons allemaal een scheurbuik gelachen om, zowel haar uitspraak, alsmede om het feit dat ’t ook nog geeneens een Duitser was, hahahaha . . . oh, oh, oh . .die Nicolette toch . . hahaha . . . :-) :-) . . en nu . . racistisch omdat meneer een getinte huidskleur heeft? . . . al deze negatieve reacties zijn . . .AWKWARD…denk daar maar eens over na

Gast
Simon Dekker
augustus 7, 2020 12:43

Hee kijk, ze is weer eventjes bionda.

Gast
azijnzeiker
augustus 7, 2020 12:42

Curryworst moet gewoon een curryworst in haar mond duwen!

Gast
Gerda
augustus 7, 2020 12:40

Bakvishumor.

Gast
Bears’den
augustus 7, 2020 12:38

In
Wat
Voor
Tijd
Leven
Wij
??

Dit slaat dus werkelijk hè-le-maal nergens op!!
Als ik tegen mij buurman die uit Friesland komt, op een slechte manier Fries praat en hem dezelfde vraag stel is dat dan ook schandalig???

We zijn écht in een verziekte Amerikaanse bubbel terecht gekomen waar we heel gauw uitmoeten met z’n allen!!!

Echt te bizar voor woorden…
En mensen die nu schande spreken zijn of dikke lelijke ‘vrouwen’ die zouden willen dat ze op Nicolette zouden lijken, óf uitkeringstrekkers die iemand anders geen rijkdom en/of bekendheid gunnen..

Ga op zoek naar invulling van je eigen sneue leven zou ik zeggen en maak je wat minder druk om wat andere mensen met hun leven doen!

Gast
Willem
augustus 7, 2020 12:36

Typisch het verhaal van Nicolette. Ze probeert gevat en getapt te zijn maar vergeet na te denken.

Gast
Logicus
augustus 7, 2020 12:33

Nicolette is allerminst de slimste. Maar ik heb er geen moeite mee dat ze geen Chinees bestelt in een Chinees restaurant waar meestal geen Chinezen werken en als ze er werken zij geen Mandarijn spreken. Maar die Geleijnse met zijn dom pubermeisjesinfluencerwoord ‘awkward’, dat is pas een nitwit. Net als al die dombo ’s die continu bizar ( bizajjj) gillen. Door zo te reageren op alles wat ze volgens hun verkrompen ideeën niet normaal vinden, tonen ze alleen maar aan dat ze zo intolerant zijn als de pest en dat ze een hekel hebben aan Nederlands.

Gast
Babs74
augustus 7, 2020 12:31

Wat overdreven zeg. je mag tegenwoordig ook helemaal niets meer.

Stel ik kom uit Enschede en ga naar Amsterdam. Daar vertel ik, dat ik uit Enschede (dus uit Twente) kom. Degene met wie ik praat gaat voor de lol met een Twents accent met mij praten. Ik kan geen Twents en praat niet met een accent. Zal dit net zo veel ophef opleveren….? Dacht het niet…

Gast
Teuntje
augustus 7, 2020 12:24

Die griet denkt dat ze alles kan maken wat een tokkie zeg

Gast
Arie B
augustus 7, 2020 12:15

Ze had een compliment (oh een zin in het Chinees, wat knap) verwacht omdat mevrouw de hele dag op een zin heeft zitten oefenen wetende dat ze naar een Chinees restaurant zou gaan en het dan kon delen op Twitter.
Toen de man niet met verbazing en complimenten reageerde terwijl er een filmpje werd gemaakt dacht ze ‘wat’?

Gast
M
augustus 7, 2020 12:13

Wat een talentloze, irritant bakvisje met haar vislippen.

Gast
MolTalk
augustus 7, 2020 12:04

Glapje, mensen! Sambal bij? Lekkel, lekkel!

Gast
Joe Banana
augustus 7, 2020 12:04

Je moet tegenwoordig maar overal niets meer zeggen, want alles wordt uitgelegd als niet divers of racistisch. De inclusitie maakt het daarna af.

Gast
Gerda
augustus 7, 2020 11:59

Mee eens Pim, ik vind ze ook leuk

Gast
Pim
augustus 7, 2020 11:54

Twee succesvolle mensen wekken heel wat afgunst op.

Laat je leven toch niet door negatieve emoties bepalen.

Gast
Bart
augustus 7, 2020 11:52

Nicolette, je man gaat vreemd, dat zie je zelf niet waarschijnlijk, maar half Amsterdam weet het…

Gast
Maurice
augustus 7, 2020 11:44

Nog liever Anna Onzin dan Nicolette van Dam.

Gast
Mart
augustus 7, 2020 11:43

Je probeert iemand iets liefs te zeggen in zijn eigen taal. Wat is daar in vredesnaam racistisch aan. Zijn we nou allemaal gek aan het worden???? Ik ben er bang voor.

Gast
Fidan
augustus 7, 2020 11:43

U kunt het Nicolette en die de dwaas van een man niet kwalijk nemen. Zij functioneren op een IQ van 80, randdebielen dus.

Gast
Hermann Boring
augustus 7, 2020 11:36

Stuitend dom en arrogant. Op zo’n toon tegen iemand praten die wel wat kan, je moet het maar durven. Walgelijk.

Gast
Gast
augustus 7, 2020 11:33

Verwend nest denk dat ze leuk is met haar bas. Achter de deur hebben ze niks te makken. Klote lui zijn het en brutaal. Weest respect aan mijn mensen die hard werken. Echte slavendrijvers zijn jullie.

Gast
Ric
augustus 7, 2020 11:32

Verwend nest denk dat ze leuk is met haar bas. Achter de deur hebben ze niks te makken. Klote lui zijn het en brutaal. Weest respect aan mijn mensen die hard werken. Echte slavendrijvers zijn jullie.

Gast
tolly
augustus 7, 2020 11:28

en dat bedoel ik

van papa geld beroemd geworden

zelf geen kaas gegeten om zaken te doen

verstand van een muskiet

kijk naar der tanden

der NEP reclame

mama ik heb nep thee

what you see

what you get

een ei kan ze niet eens bakken

met die tanden die naar buiten rennen

papa laat je naam

niet door je dochter die een beetje autistisch is… ten gronde gaan

Gast
iemand
augustus 7, 2020 11:16

Ik ken ze niet maar ik heb gewoon een afkeer van die Bas staat altijd zo stom te hinniken met zijn mond open. Altijd doen ze van kijk ons toch eens een leuke familie zijn. Vaak is het achter gesloten deuren wel anders.

Gast
Cobweb
augustus 7, 2020 11:10

Stomme trut.

Gast
aammehoela
augustus 7, 2020 10:51

influencers en vloggers volgen. Doe het niet, enkel onzin.

Gast
🐝 Ingrid
augustus 7, 2020 10:48

Verwaand mens. Wat heeft zij ooit bereikt? Showpaar uithangen!🤢🤮

Gast
Paul Lamote
augustus 7, 2020 10:46

Arrogant wijf.

Gast
rob
augustus 7, 2020 10:36

en…….hebben echt wezenlijk nooit iets te melden. slaapverwekkende figuren

Gast
Britt Scholte Lover
augustus 7, 2020 10:35

MC hoopt natuurlijk dat de media dit oppakt en Nicolette weer gaat uitbranden, Lange Frans is men ook alweer vergeten zo snel gaat dat

Gast
rob
augustus 7, 2020 10:34

blijven twee over het paard getilde tokkies

Gast
Ron
augustus 7, 2020 10:33

JE HOORT TOCH WAT IK ZEG?!
Compleet van de wereld deze meid. Ze denkt dat ze heel veel is in de wereld, maar ze mag mijn stront nog niet vreten.

Gast
HadieDave
augustus 7, 2020 10:27

Nicolette is een vette borderliner. Krijg het niet met haar aan de stok.

Gast
Ria Visser
augustus 7, 2020 10:26

Als het Hongaars was geweest viel niemand hier over. Kom op zeg.

Gast
Annie van Achteren
augustus 7, 2020 10:10

Nicolette leeft in een foute instagram bubbel. Lijkt wel het jongere zusje van Connie B.

Gast
Wyatt
augustus 7, 2020 10:08

Typisch Nederlands gedrag.

Gast
Curryworst
augustus 7, 2020 10:04

Weet je wat pas irritant is?
Die Twittergekkie Rowan Geleijnse met zijn ‘Awkward’.
Alleen nep-Amerikaanse Jinek en over het paard getilde studentenmeisjes gebruiken dat woord.

Gast
Harry
augustus 7, 2020 10:00

Het is heel simpel:

Het is een hele nare gewoonte

om goedkoop te willen scoren

over de ruggen van minder

begaafde BN’ers. Mevrouw

Brard, mevrouw Maasland,

mijnheer Meiland en ga zo

maar door… En nu dus wéér

mevrouw Van Dam. Dit moet

echt stoppen. Je spot niet

met iemands geestelijke

onvermogen! Als mevrouw

Van Dam de olijke Chinees

uit wil hangen of een pro-

grammaatje presenteert,

moeten we dit niet steeds

zo kritisch benaderen want

dit dringt toch niet tot haar

door. Ze is gelukkig in háár

wereldje. Laat haar! Ik vind

mevrouw Van Dam een ware

verademing tussen al het

intellectueel gepraat waar

de commerciële zenders ons

dagelijks mee bestoken.

Ik kijk nu al enorm uit

naar het filmpje waain

mevrouw Van Dam een

Mongools restaurant

bezoekt. Hopelijk zullen

al die azijnpissers dan

eindelijk inzien dat me-

vrouw Van Dam onder

elke omstandigheid

gewoon zichzelf is!

Een mooi hoofd maakt

nog geen knappe kop.

En dat mevrouw Van Dam

hier openlijk voor uitkomt

is zeer prijzenswaardig!

Chapeau! Ik blijf fan, hoor!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen