Ferd Grapperhaus hoeft niet weg van Olcay Gulsen

Als het aan Olcay Gulsen ligt, hoeft minister Ferd Grapperhaus niet op te stappen vanwege zijn hysterische bruiloft. We moeten stoppen met vingerwijzen. Dat heeft de Talpa-ster zaterdagavond gezegd in Shownieuws. Ferd riep dat Nederlanders die zich niet aan de afstandsregels houden ‘aso’s’ zijn, maar zijn eigen bruiloft leek vorig weekend op een onbeheerst kippenhok. Kan dit wel? In Shownieuws waren de meningen verdeeld: Olcay was mild, Ronald Molendijk was woest.

Ronald vindt dat Ferd op moet zouten. “Hij heeft zich niet aan de regels gehouden. Als ik dan Rutte hoor vertellen dat het ons allemaal kan gebeuren. De eerstvolgende keer als één agent mij aanhoudt omdat ik iets te hard rijd, dan is dat gewoon wat ik zeg: ‘Ja, sorry, ik rij iets te hard, dat kan gewoon gebeuren.’”

Collega Bart Ettekoven: “Ik ben geen kroegeigenaar en heb van de week geen laatste waarschuwing of boete gehad, dus ik heb makkelijk praten. Maar ik vind het lastig. Ik vind het meteen zo’n hele zware sanctie.”

Ronald: “Als je op die positie zit en je neemt iedereen zo de maat met woorden als ‘aso’s’, dan kun je gewoon weg.”

Olcay is mild voor Ferd. “Ik word een beetje moe van deze hele discussie. Ik denk dat we in een wereldwijde crisis zitten en nu gaan we allemaal vingerwijzen. Wat is dan de volgende stap? Dat je een soort voedselbon krijgt als je je buurman verraadt omdat hij wel een feestje had? Een minister op een belangrijke positie, ik begrijp het, maar het is ook een mens. Ik vind dat we op moeten passen dat we in deze moeilijke tijd niet tegen elkaar gaan strijden in plaats van met elkaar.”

Ronald: “Deze minister heeft ons in eerste instantie tegen elkaar opgezet door woorden te gebruiken dat ik een aso zou zijn, als ik me niet aan de regels hou!

Van de Shownieuws-kijkers vindt 45 procent dat Ferd moet opstappen.

Foto: RTL

52 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pauline
augustus 31, 2020 14:13

Zou net mij ook maar iets interesseren wat dat domme wijf daarvan vindt ?

Gast
Tuk
augustus 31, 2020 12:47

Dan moet willempje van oranje ook opstappen

Gast
ll
augustus 31, 2020 09:17

Grote woorden als het om een ander gaat.
Daar heeft iedereen last van de spinter en de balk…. maar Grapperhaus heeft wel een voorbeeldfunctie, ik kan me heel goed voorstellen als je als horecaonderneme net een forse boete hebt gehad, dit frustrerend is.

Gast
insider?
augustus 30, 2020 21:16

er wordt nog altijd eerst gewaarschuwd bij aangetroffen min 1.5 m waarom dan ook niet in dit geval grapperhaus; hij stond vlgs bezoekers van zijn bruiloft steeds te roepen,vermanen:afstand,afstand etc.
Maar framen van een enkel moment (is ook nog vertekend door telelens) heeft de main……..
Tand des tijds kennelijk

Gast
fidan
augustus 30, 2020 21:08

ja de mening van Olcay is erg belangrijk!!! Grapperhaus had moeten wachten met trouwen, wat is de urgentie voor 60plussers om te trouwen????? die is er niet. een minister die denkt boven de door hemzelf gestelde maatregelen staat. wat een arrogantie. bovendien kan ik geen respect hebben voor een man die binnen 1 jaar na het overlijden van zijn vrouw al een nieuwe heeft.

Gast
anoniem
augustus 30, 2020 18:55

Interessant hoe de (onafhankelijke?) media de schade zoveel mogelijk probeert te beperken van deze blunder..

Gast
123
augustus 30, 2020 18:07

Van mij mag (moet) hij weg, maar wat hij sowieso hoort te doen, zoals elke andere Nederlander geacht wordt te doen, is zichzelf laten testen en 10 dagen in quarantaine!

Gast
Sip
augustus 30, 2020 17:16

Waar maakt de media zich druk om. De man is gelukkig getrouwd en krijgt dan dit over zich heen, schadelijk gewoon.

Gast
Vergeven het nieuwe normaal?
augustus 30, 2020 16:59

Het gaat hier niet om het slechte gedrag van een ondeugend kind, Olcay.
Duizenden Nederlanders worden financieel gemold door deze tweederangs acteur.

Vergeven moet niet normaal worden gevonden.
Alles vergeten en vergeven? Dan hadden we ook niet 75 jaar lang dat gezeur op 4 mei aan hoeven horen.
Ik had liever op 4 mei gehoord, dat achter de schermen de daders van toen nog steeds de macht hebben en dat we in de herhaling zitten, maar dan nog veel kwaadaardiger en satanischer.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
augustus 30, 2020 15:56

Grafhuis behoort toch tot de risicogroep met zijn dikke pens? Opzouten met die vent.

Gast
Wilfred Degens
augustus 30, 2020 14:39

Olcay vind ik in alle opzichten een zeer aantrekkelijke, sterke vrouw. Wat kan iemand zonder jaloersie nou tegen haar hebben? Ze is lief, mooi en verleidelijk voor iedere man die niet altijd als een gefrustreerde kale haan op iedere vrouw gif spuugt.

Gast
Annoniemus
augustus 30, 2020 13:49

Wat mevrouw Gulsen er van vind interesseert me geen zak , wel moet Grapperhaus weg wezen natuurlijk , eerst de samenleving afblaffen om ieder foutje en zelf alles met handen en voeten treden .
En dan kun je je geweten sussen door 390 euro te betalen aan het Rode Kruis , maar dat is makkelijk als je ruim twee honderdduizend euro opstrijkt van de belastingcenten van de mensen die je hebt afgeblaft !

Gast
Sender
augustus 30, 2020 13:45

robb
zo 30 aug 2020 om 13:26

En de rest van de corrupte bende die hem nu nog verdedigen in een moeite mee.
Wanneer hebben we even niet opgelet en is dit zo’n bananenrepubliek geworden ….ons ooit zo mooie land??
En denk eraan. In maart dienen ze te worden afgerekend op dit beleid.

Gast
robb
augustus 30, 2020 13:26

Hij moet gewoon aftreden hij is niet meer geloofwaardig om dit ambt uit te voeren.

Gast
Boerenverstand
augustus 30, 2020 13:25

Op het minsterie van Justitie zitten al jarenlang geen geloofwaardige personen meer. Allemaal sjoemelaars en huichelaars.

Gast
Boerenverstand
augustus 30, 2020 13:19

Maar Grapperhaus wordt wel verdedigd door Rutte, en die caféhouder niet. Ach ja, mensen zijn toch zo dom weer VVD en CDA te stemmen.

Gast
rob
augustus 30, 2020 13:19

wie is nu geinteresseerd in de mening van deze dombo, die een heel bedrijf naar de kloten heeft geholpen. Dat je dan welkom bent bij Talpa zegt veel over dit bedrijf. Gek op mensen met een dubieus verleden

Gast
G.ossip
augustus 30, 2020 13:04

In Soest een café gesloten door niet naleven 1,5meter afstand, en 4000 euro boete, word je even lekker in de bek gespuugd door Grapperhaus en zijn actie🤢🤮

Gast
Miep
augustus 30, 2020 12:59

Boete en 5 jaar een strafblad aub ….

Gast
Margriet
augustus 30, 2020 12:11

Iedereen die een boete heeft gekregen ivm te weinig afstand, hebben nu recht op teruggave of op geen inning als de boete nog niet betaald is.

Gast
Slijmende sterren
augustus 30, 2020 12:08

Ronald Molendijk heeft een mening , heeft zeker een hersen transplantatie gehad.
Olcay Gulsen heeft een mening ,Olcay heb je de lopende pin automaat ( Ruud) niet bij je
Bij chownieuws is het een kippen hok ,lullen als een kip zonder kop.
Als dit soort types onze sterren zijn , is het wel heel droevig .
Het is een kleffe kliek dat door slijmen aan elkaar blijft hangen

Gast
Bart
augustus 30, 2020 12:07

@Jantje Huismaker heeft gelijk.

Gast
nieuwskijker
augustus 30, 2020 11:55

ach mevrouw dom geboren, nooit wat bijgeleerd denkt ook even te kunnen meepraten , mens je weet niet eens waar je over praat met ddie domme botox kop van je
Ga eerst maar eens een cursus volgen hoe kan ik een bedrijf runnen zonder mijn personeel in armoede achter te laten, die kop van jou is echt niet gevuld met goede hersenen, maar alleen maar om de grootste onzin te spuien en ons daar mee lastig te vallen, maar ja dit is dus waar mij opgescheept worden sinds John de Mol er de scepter zwaait en alleen maar meepraters en vriendjes van (Molendijk en die griezels van Galbak en verwendy snuifdoos) een plek krijgen achter de grootste nonsens roddelrubriek , allemaal overgebleven restjes onkruid wat alleen nog maar bestaat als je meeslaapt op de grootste (Gooise) matras die in H’sum te vinden is, allemaal kontlikkers en schijtbroeken die bang Zijn om hun dikbetaalde baantje kwijt te raken als ze ook maar iets negatiefs durven te zeggen over galbak en zijn snuifliefje

Gast
Jantje met de pet
augustus 30, 2020 11:52

Huismaker laat je AUB opnemen.

Gast
G.ossip
augustus 30, 2020 11:51

@Jaap Aap 🐑 pas jij maar op dat je niet geslacht word en shoarma van gemaakt word,hou je iig op met blèren.

Gast
Jaap Aap
augustus 30, 2020 11:43

@Huismaker: ik weet nog een mooi huis voor je, met uitzicht op een prachtige tuin. Het is wel 3 meter onder de grond. Ik hoop dat je snel verhuist.

Gast
Fox Mulder
augustus 30, 2020 11:41

Je personeel belazeren, op straat zetten en dan ook nog proberen de belastingdienst een oor aan te naaien. BAN Olcay!

Gast
G.ossip
augustus 30, 2020 11:31

Olcay hoeft alleen maar mooi staan te wezen aan de desk en voor de rest haar domme politieke uitspraken voor zich houden,natuurlijk moet Grapperchenko opstappen,hij steekt een middelvinger op aan hen die een boete hebben gekregen om die waanzinnige 1,5meter verzinsel.

Gast
Merel
augustus 30, 2020 11:25

Hoe kan Grappenhaus ons de maat nog nemen? Ben het roerend met je eens @maatje te groot.

Gast
Schijt aan
augustus 30, 2020 11:21

Die Turkse mevrouw moet eerst haar eigen zaakjes op orde hebben. En ja grapperhaus ook jij aan de regels houden, ook Alben je een minister. Je bent moet opdat moment ook aan de regels houden,niks geen ontheffing of wat dan ook. En als je dan die holle kruiper Rutte hoort praten!! Misselijk om van te worden.

Gast
Maika
augustus 30, 2020 10:56

die mensen met die boete van 400 euro en het daarbij behorende strafblad zullen er vast anders over denken Olcay.

Gast
Okkie Taptoe Bobo
augustus 30, 2020 10:35

Filistijnen = Palestijnen!

Gast
robb
augustus 30, 2020 10:32

De kop had ook kunnen zijn Ronald Molendijk wil dat hij weg gaat.

Hij kan nu niet tegen een kroeg eigenaar zeggen je houd je niet aan de regels , hij is hier nog niet klaar mee als alle mensen die 400 boete hebben betaald hun geld terug willen .

Gast
Henk Baské
augustus 30, 2020 10:23

Bij de NASA en soortgelijke organisaties hebben ze wetenschappers in dienst die laten zien wat ze kunnen door een robot naar mars te sturen en mensen naar de maan. Niet praten maar doen! Hier hebben we geen wetenschappers met een geloofwaardige basis maar linkse universiteit plakkers die vanuit hun bubbel constant schreeuwen wat we allemaal fout doen op alle gebieden en allerlei ‘kennis’ veinzen! Resultaten kunnen ze echter niet tonen. Categorie gebakken lucht en roeptoeterij drammen. Het beproefde middel om 1+1=5 te legitimeren!

Gast
maatje te groot
augustus 30, 2020 09:43

Waarom houden dit soort vrouwen niet gewoon hun kop? Echter feit is wél dat hij ongeloofwaardig is geworden. Dom van hem? Neen gewoon arrogant. Zo van kijk eens wie doet mij wat?. Hij zal er altijd mee geconfronteerd worden. En uiteindelijk moet hij hierdoor weg. En daar verandert die Olcay niks aan.. :-)

Gast
Huismaker
augustus 30, 2020 09:42

Waarom mag er geen OPEN en EERLIJKE discussie zijn over corona ?
Waarom mogen we uitsluitend in slaap gewiegd worden met de staatspropaganda van de dagelijkse pratende hoofden ?
Nodig eens Prof Van Wolveren, Mr Hulleman, Arno Wellens, Tom Zwitser of Ramon Bril uit in plaats van super joker Ab O. Durf het eens ?

Het lijkt wel DDR/Noord-Korea/Wit Rusland.
Iedere vorm van kritiek wordt angstvallig vermeden.
Hoe 75 jaar vrijheid, terwijl meningen niet getoond mogen worden ?

Kijk eens naar de berichtgeving over de massale protesten in Berlijn, Londen, Parijs (honderd duizenden) worden weggezet: “Gekkies, 5G, Neonazi”. Om daarmee iedere vorm van gedachten weg te vegen.

Dit is echt heel eng. Onze vrijheid weggeven en er dan ook bij knikken.
Op naar het Vierde Rijk (EU) en iedereen die daar vragen over stelt is een “Gekkie”. Wordt wakker en besef dat er gespeeld wordt met onze vrijheid.

En natuurlijk geloven Grapperhaus, “Gekke Ankie Knol”, Willem Alexander, Maxima en Rutte (“o ja, ik mag geen hand geven”) er ook totaal niet in.
Allemaal meespelen in een toneelstuk.
2018: 6444 griepdoden
2020: 0 griepdoden

Gast
Robin
augustus 30, 2020 09:38

Heerlijk dat gefit bij Talpa tijdens Shownieuws.

Ze doen alle BN’ers na.

Trouwens, Robje Goossens, ook RTL, is begonnen met privé foto’s van zijn RTL baas op twitter te zetten met als doel KLIKKEN. Brrrrrrrr

Gast
Tycho Graagnat
augustus 30, 2020 09:38

– van

Gast
Tycho Graagnat
augustus 30, 2020 09:38

Ja de mening van deze dame is er wel ene om goed mee te laten wegen. Het moet werkelijk niet gekker worden. Deze golddigger met een IQ van tussen de 50-70 heeft gesproken.

Gast
Kan Olcay niet eerst de crediteuren en het personeel van haar vml bedrijf financieel tegemoet komen en dan over anderen oordelen.
augustus 30, 2020 09:36

Wat een dom mens die Olcay. Dat zelfs pulpa deze vrouw blijft financieren is onbegrijpelijk.

Gast
Windy,
augustus 30, 2020 09:33

Ronald de malle DJ op leeftijd heeft ook een mening, poe poe dat komt even binnen.

Gast
Marianne
augustus 30, 2020 09:32

Trouwfeesten zijn de laatste maanden (net als nachtclubs en disco`s) belangrijke bronnen van besmetting. Trouwfeesten moet je dus eigenlijk een jaar uitstellen, om te trouwen hoeven slechts 3 personen aanwezig te zijn en dat kan dus gewoon doorgang vinden.

Gast
Sip
augustus 30, 2020 09:31

Ronald Molendijk is een vreselijke man en past niet in dit programma. Maar hij is een vriendje van Galjaard en Wendy, dus mag hij in dit programma zitten.

Gast
Anna
augustus 30, 2020 09:30

Fapperhaus is een clown en moet opstappen.

Gast
Jaap Aap
augustus 30, 2020 09:29

Oh, die slechte ondernemer, Turk olcay, vindt ook iets ergens van.

Hou gewoon je bek eng mens.

Gast
Jan
augustus 30, 2020 09:24

Grappenhaus even uit de bocht ! Krijgt hij nu een bekeuring of boete meneer de agent, of handhaver?

Geef dan ook even aan half Nederland, die zich helemaal niets van de corona regels aantrekken , maar wel op Grappenhaus nu commentaar hebben, ook maar een fikse bekeuring

Gast
WEST*
augustus 30, 2020 09:22

Nou daar zal Grapperhaus van onder de indruk zijn. Van wat een onbeduidende Olcay vindt. Poeh poeh

Gast
Norvo
augustus 30, 2020 09:17

Shownieuws is al dagen bezig met een vrij doorzichtige hetze tegen Grapperhaus. De gewraakte trouwfoto is gemaakt in opdracht van Privé-hoofdredacteur/Shownieuws deskundige Evert Santegoeds die heel erg zijn gram wil halen voor nog meer sensatie. Nederland is weer bij!

Gast
Piet Pannelap
augustus 30, 2020 09:08

Mag all gay svp weg??

Gast
J.Bouwmeister
augustus 30, 2020 09:08

Opzouten met die gluiperd

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen