Marga Bult luidt noodklok: pandemie of pandemedia?

Marga Bult vindt dat de ernst van de coronapandemie echt overdreven wordt. Ze begrijpt niet dat het besef maar niet komt dat we veel en veel te rigoureuze maatregelen nemen. Dat schrijft de zangeres op Twitter. Marga, die tijdens het dieptepunt van de crisis de media haalde omdat ze als coronazuster aan de slag ging, heeft het idee dat de media in de overdrive zitten. “Als iedereen nou nog niet door heeft, dat er meer gaande is dan alleen deze coronacrisis, die snap ik dus echt niet.

Ze benadrukt geen virusgekkie te zijn. “Ik ben echt geen complotwappie, wel ‘n nuchtere Twentse, werkzaam geweest in de brandhaard tijdens de coronacrisis Het klopt niet mensen! Onderzoek.

Wat klopt er niet dan? “Complete wereld economie platleggen voor momenteel 700.000 duizend doden op deez wereld, ivm Corona en kosten ongeveer 16,5 miljard per overledene? Is dit dan in balans? Is dit niet veel gevraagd van de ondernemers, economie, depressies, uitgestelde behandelingen en eenzaamheid?

De getallen zijn momenteel erg laag, vindt Marga. “En niet te vergelijken met mrt/april/mei. Dat was alarmbel! Nu meer testen, meer positief, maar niet meer ic/ziekenhuisopnames. Daar moeten we over nadenken.

Ze wijst ook op de rol van de media. “Waarom deze grote paniek? Mensen krijgen enorme angst door media/berichtgeving. Jammer.”

Foto: NPO

73 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Brigitte
september 5, 2020 06:06

Zoek naar Tedros ,hoofd van de WHO,heeft genocide gepleegd.Zoek naar Hans Sijbesma,broer van Feike Sijbesma,president van AstraZeneca,aangesteld door Hugo de Jonge.Of zoek naar het broertje van Hugo de Jonge,directeur van Medimmume ,onderdeel van de AstraZeneca groep.En als laatste staat op de zwarte lijst van artsen Jaap van Dissel.

Gast
Francien
augustus 31, 2020 15:54

Top Marga. Wat betreft de afkrakende commentaren kan ik alleen maar zeggen….Marga stond er wel in maart om te helpen. En nu staat ze er weer. Met haar mening die door velen gedeeld wordt.
Als bekende nederlander weet je dan tevoren al dat er weer een berg commentaar uitgestort wordt.. dus bedankt voor je moed.
Groet van een mede nuchtere tukker.

Gast
Richard de Bie
augustus 31, 2020 14:54

Marga Bult luidt noodklok Hulde Hulde Hulde zo is het ben zo blij dat er mensen zijn die het door hebben je gaat het pas zien als je het door hebt

Gast
Lucie
augustus 31, 2020 12:47

De kosten ca 16,5 miljard per overledene klopt voor geen meter.

Gast
Xxxx
augustus 31, 2020 08:40

Uit deze reactie van Marga Bult blijkt dat ze niks van het virus begrijpt. Het verraderlijke zit hem in het feit dat je het Corona-virus niet ziet. Zag je het maar. Nog steeds zijn er mensen die het niet serieus nemen. Ze zouden eens aan mensen moeten vragen die wel door het virus zijn getroffen wat het met hen heeft gedaan. Ik ken mensen die letterlijk niks meer kunnen, omdat ze totaal geen energie meer hebben en maanden aan het revalideren zijn. En dan nog is het nog maar de vraag of ze ooit herstellen. Daarom snap ik ook niks van de anti-Corona demonstraties. Deze mensen zijn echt heel dom. We willen geen van allen Corona, lijkt mij. Ze demonstreren als een kip zonder kop. Wat denken die lui nu eigenlijk te bereiken? Wie het weet mag het zeggen.

Gast
stigmann
augustus 31, 2020 03:30

@Chelsey, antisemiet.

Gast
Chelsey
augustus 31, 2020 03:25

Een wereldwijde opstand kan ook voordelig werken voor de elite, zelfs een derde Wereldoorlog zou een hoop op gaan lossen. Minder mensen, wijziging van de wereldmacht naar een ander vermogend land (Amerikaanse economie moet in dat geval kapot gemaakt worden) en de opbouw na die oorlog van nieuwe wereldeconomie met bijbehorende technologieën, waarbij de burgers rechten krijgen die in vergelijking met de huidige rechten, ondergeschikt zullen gaan worden aan een wereldsysteem waar vrij veel landen uit nood vrijwillig aan zullen gaan meewerken. Opstanden in landen kunnen ook goed gebruikt worden door de elite om chaos te creëren en daarmee economieën van landen te slopen, burgers komen dan in armoedeval terecht, in ruil voor hulp (Basis inkomen), zullen
die uit nood wel akkoord gaan met een inperking c.q. wijziging van hun huidige burgerrechten. Feit is dat er iets Moet gaan veranderen omdat het huidige systeem eindig is, het is jaren gelden al failliet gegaan en wordt sindsdien kunstmatig op gang gehouden. Er moet een grote schoonmaak komen! Het kan dus op vele manieren, naar gelang hoe de meerderheid van de wereldbevolking op deze veranderingen zal gaan reageren, vreedzaam, minder vreedzaam of helemaal niet vreedzaam en dus met geweld!

Gast
Hallo Meneer Lowieke de Uil
augustus 30, 2020 22:59

Aan u komt de eer toe, de echte Meneer de Uyl te zijn. Ik heb me weer eens van mijn uilskuikenkant laten zien. OEHOE! Of is het Hatsikidee?

Gast
Marjan Wol-Aars
augustus 30, 2020 22:51

Ik was bang dat Duitsland ons voor de derde keer in de oorlogswaanzin zou storten, ik begon ze al bijna weer te haten, maar gelukkig bewees de demonstratie in Berlijn, dat er daar genoeg wakkere geesten rondlopen, die niets moeten hebben van Hitlers dochter. De toespraken in Berlijn noemden de dingen ook beter bij de naam dan tijdens demonstraties op het Malieveld.
Het gaat bij corona om de achterliggende agenda en die werd duidelijk genoemd.
Robert F. Kennedy hield evenals zijn oom, die hem begin jaren zestig voorging, een historische toespraak.
Media die zo graag spreken van gekkies liegen er weer lustig op los. Verzwijgen is ook een vorm van liegen.

Gast
Meneer de Uil 🐦
augustus 30, 2020 22:38

Deze ‘meneer de uil’ is dus niet de echte Uil want dat ben ik.

Meneer de Uil
zo 30 aug 2020 om 17:11

Dat u het even weet. Hatsiekiedeeeee.

Gast
HBaz
augustus 30, 2020 22:29

Coronazuster? Ze mocht de plees schoonmaken.

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
augustus 30, 2020 20:55

Of er iets achter zit of wat er achter zit weet ik niet, maar dat de genomen maatregelen niet in verhouding staan met de medische dreiging staat als een paal boven water.

Gast
Den Haag
augustus 30, 2020 19:13

Dennis
zo 30 aug 2020 om 17:38

Heb jij het virus al gehad? Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe het iemands leven compleet verwoest. Ook zonder er aan dood te gaan.

Gast
anoniem
augustus 30, 2020 19:00

@Leo knots: Het lijkt er soms op dat “de elite” zich minder zorgen maakt dan mensen die er daadwerkelijk mee te maken krijgen. Misschien omdat ze denken voorrang te krijgen in het ziekenhuis?

Gast
Leo knots
augustus 30, 2020 18:58

Het is fake en alleen bedoeld om de falende politiek elite meer macht te geven

Gast
anoniem
augustus 30, 2020 18:53

Zorgelijk is dat ontken-gekkies zelfs hoge posities innemen in ons landje.. Maar het is natuurlijk voor sommigen ook lastig lange tijd voorzichtig te zijn.

Gast
Dennis
augustus 30, 2020 17:38

Marga heeft gelijk. Feit is dat de maatregelen niet in verhouding staan met het virus zelf. De economie wordt op deze manier volledig gesloopt wat ook slachtoffers met zich meebrengt.

Nu zijn het veel ondernemers die er onder lijden. Bedenk wel dat in de toekomst mensen met nu nog een vaste baan aan de beurt zijn en dan ben ik wel benieuwd hoe ze dan tegen de maatregelen aankijken. We kunnen niet iedereen tegen elke ziekte beschermen. Ik wil niets bagatelliseren, wat de oorzaak ook is; dood gaan is vreselijk maar zo werkt de natuur.

Gast
William Raaf
augustus 30, 2020 17:14

Meneer de Uil,

Uw woorden en uw ontroerende poëzie raken zondermeer een snaar.
Waarvoor dank.

Merkel, de heldin van de voltallige MSM
(minder geliefd bij de nabestaanden en verminkten van Bataclan maar dat zal de ‘kwaliteits’media aan hun ‘progressieve’ reet roesten)

Gast
Meneer de Uil
augustus 30, 2020 17:11

William Raaf
Mag ik u feliciteren met u inspirerende inbreng m.b.t. het bukken.
Het inspireerde mij tot de volgende versregel:
We zullen doorgaan tot we aan het gaatje zijn.

Het wordt dan geacht, gezongen te worden door Rutte, De Jonge, Macron, Merkel en de hele ranzige reutemeteut van satanisten c.q. vampiers.

Gast
William Raaf
augustus 30, 2020 16:54

Marga heeft natuurlijk volkomen gelijk maar Nederland is een land gevuld met vochtige schapen, treurige wezels en zinloze robotten. Een ruggengraatloos nat volk.
Ramses zong ooit: “we zullen doorgaan”
Het huidige natte volk zing echter luidkeels
“We zullen bukken en buigen tot onze mijn neus over de stoep glibbert. We zullen bukkuh, wij zulluh bukkuh, wij zulle bukkuh tot we een ons wegen !”
Miezerig laf gedwee volkje.
Ben altijd blij wanneer ik in het buitenland ben. Me even niet omringd weet door kruiperige slagroomruggen.

Gast
The Great Pretender
augustus 30, 2020 16:48

Als je eens lekker Marga Bult wilt uitlachen, dan moet je het volgende bekijken.

youtube spiro skouras the great reset

Je ligt werkelijk in een deuk!

Mensen die geen Engels kennen, gaan echt wat missen.

Gast
Gerdiens Engelbewaarder
augustus 30, 2020 16:40

Lieve Gerdien kijk eens wat verder.
De demonstratie in Berlijn met eerder 2 miljoen dan 20.000 deelnemers.
Die mensen hebben waarschijnlijk nog nooit van Willem Engel gehoord.
Je wilt toch niet beweren dat het allemaal dansleraren en dansleraressen zijn?

Gast
Bierybot
augustus 30, 2020 16:35

Maak je maar geen illustraties Biery Twalet. Jouw ratio wordt straks doorgetrokken als een kleine boodschap en gaat opnieuw ingevuld worden door de transhumanen: de gatesjes, de bezosjes, zuckerbergjes en de muskjes.
Je hebt dan niet eens meer de gelegenheid om terug te komen op, wat je ooit eens zei over Marga Bult.

Gast
Berdien, danslerares
augustus 30, 2020 16:20

Gerdien u kunt natuurlijk nooit gelijk hebben, want u bent geen danslerares.

Gast
Fritz Rauchsturmfarradklauer
augustus 30, 2020 15:59

Straks om zes uur de nationale bangmaak omroep die denken dat iedereen met smacht zit te wachten op kattebelletjes van de overheid of plaatselijk verzonnen regels die een straat verder weer omgekeerd evenredig zijn. RTL4 !
BOA’s en stoere agenten die met de borst vooruit kinderen op de bon slingeren maar brutale allochtonen vermijden omdat ze doodsbang voor die gasten zijn. zwetende ministers met dreigende taal “want anders…” teststraten die dicht zijn buiten kantooruren.. zegt al genoeg over de fake die eraf spat. Bange burgers die met mondkapjes alleen in een auto zitten en doodsbenauwd zijn voor repressie.

Gast
Smerig Zwijntje Geronimo
augustus 30, 2020 15:54

Marga Bult is gewoon een topvrouw!

Gast
Boerenverstand
augustus 30, 2020 14:04

Paniek: 600 extra doden door de hittegolf. Voorstel: 500 triljoen uitgeven om Nederland geheel te overkappen en van airco te voorzien. Kost onze complete economie, maar we kunnen in de toekomst wel weer een paar zieke 80+’ers drie weken extra laten leven. Ik heb Rutte al horen fluisteren dat die in het VVD-verkiezingsprogramma komt te staan. Grapperhaus schijnt al aangeboden te hebben samen met de bezoekers van zijn bruiloft als werkstraf aan de overkapping mee te bouwen.

Gast
ikweethetbeter
augustus 30, 2020 13:51

Ik heb diep respect voor Marga ,ze heeft het toch gedaan in een zorghotel werken.
De overheid maakt er een potje van zij geven geen duidelijkheid en de virologen doen mee ,ik weet niet meer wat ik stemmen moet die Rutte en de Jong hitsen de hele boel op !!!!!!!!

Gast
Lisette
augustus 30, 2020 13:49

Marga is een mooi voorbeeld van een vrouw die haar hart laat spreken.
Soms is het verstandiger je verstand te gebruiken.

Gast
ano@niem.nl
augustus 30, 2020 13:41

Ook bij een nieuwe golf, die er echt niet gaat komen aangezien onze ouderen nu “beschermd” worden zullen er maar een 3000 mensen sterven, die toch al kanker of een zware onderliggende ziekte hebben waaraan ze sowieso waren gestorven.

Waar praten we over in godesnaam? Het zijn aantallen die bij normale griepgolven ook voor komen, echter gaan deze gevallen iet meer naar het ziekenhuis of IC, maar komen die te overlijden in het verzorgingstehuis zelf of in eigen huis.

Er is alles aan gedaan om de paniek zo groot te laten worden zodat iedereen wel naar het ziekenhuis moest. Ook de kankerpatienten met Corona die normaal de laatste dagen van hun leven in huis of verzorgingstehuis slijten.

Gast
Corona-hoax
augustus 30, 2020 13:31

@De VVD waarheid is opposite Echte Waarheid
zo 30 aug 2020 om 13:01
“Als je Hydroxychloroquine Ofwel HCQ verbiedt (icm PAK1 enzym blocker) dan ben je gewoon crimineel bezig. Dit spul wordt al halve eeuw gebruikt door zga iedereen, ook reuma patienten etc. In 4 dagen helemaal schoon.
Dit komt neer op naked sabota!”

Waarom doen ze dat denk je? Indien er namelijk al een werkend medicijn is, wat er dus duidelijk aantoonbaar is. Dan mag Pharmafia niet, volgens de regels (alsof ze die volgen, dat blijkt), een spoedprocedure starten voor de ontwikkeling van medicijn(lees:vaccin) en wordt er natuurlijk ook geen geld vrijgemaakt door WHO en overheden.

Het is heel simpel, via de WHO heeft corporate een globale coupe gepleegd waarbij ze ons en ziek gaan maken en triljaden gaan verdienen…….

Gast
M
augustus 30, 2020 13:28

Ze is een ranzige linkse rat

Gast
9191
augustus 30, 2020 13:26

marga bult is een van de linkse soldaten die onze cultuur wil doen laten wegvagen. zij en alle anderen zijn erop uit onze normen en waarden te verwoesten. Baudet en Wilders moeten haar vrijheden zo snel mogelijk stop zetten voordat ze grotere schade gaat maken.

Gast
Arseen
augustus 30, 2020 13:15

De VVD waarheid is opposite Echte Waarheid,

Klopt helemaal. Nu even de stand van zaken. Ja we er en herkennen een zeer beangstigende agenda en het dringt stilaan tot meer mensen door dat deze agenda meer gif bevat dan de hele chemische industrie samen. Zover zijn we al….het kwartje lojkt gevallen.
Maar nu…wat gaan we er aan doen?
Daarom dient ook een Lockdown en afstand houden. Waar en hoe breng je mensen samen zonder dat de machtswellustige ME er op los wordt gelaten die er opgewonden van schijnen te raken???
Er moet iets gebeuren, het is vijf voor twaalf.

Gast
Klaas
augustus 30, 2020 13:11

Over het algemeen moet je de media met een grote korrel zout nemen.

Veel media zijn tegenwoordig zeer activistisch bezig en niet journalistiek bezig.

Het gaat vaak om een bepaalde agenda die de media (verkapt) promoot.

Gast
De VVD waarheid is opposite Echte Waarheid
augustus 30, 2020 13:01

Als je Hydroxychloroquine Ofwel HCQ verbiedt (icm PAK1 enzym blocker) dan ben je gewoon crimineel bezig. Dit spul wordt al halve eeuw gebruikt door zga iedereen, ook reuma patienten etc. In 4 dagen helemaal schoon.
Dit komt neer op naked sabotage!
Wat meer bewijs heb je nodig om een Agenda te erkennen en herkennen.
Angstig maken, Vaccingif happen, Staatsmacht en propaganda. EU macht uitbreiding, brave soepkippen wereld. Dehumanisatie agenda, nix anders.

Gast
G.ossip
augustus 30, 2020 12:59

@Jahl, overlijden MET Corona of AAN Corona daar zit toch wel een verschil in,ik zou de cijfers wel eens willen zien van van mensen die alleen door Corona zijn overleden zonder onderliggende ziektes.

Gast
Jahl
augustus 30, 2020 12:46

@Arseen, in dit geval heb ik het over coronadoden.

Het is nog niet veel op het aantal inwoners, maar het ontkennen is dom.

Gast
Paul
augustus 30, 2020 12:36

Marga is in lijn met deze brief. Kappen met die Corona-shit.
https://opendebat.info/brief-kamerleden/

Gast
Arseen
augustus 30, 2020 12:27

Jahl,

We hebben 17 miljoen inwoners. Er gaan ALTIJD mensen dood.

Gast
Tv duivel
augustus 30, 2020 12:22

🎶Rechtop in de wind🎶

Gast
Jahl
augustus 30, 2020 12:20

En toch bereiden ziekenhuizen (ik werk ook in een ziekenhuis) zich voor een nieuwe golf. Echt niet voor niets.

Het aantal doden en ziekenhuisopnames stijgt wel degelijk, niet zoals in maart/april maar we zitten alweer op rond de 5 a 10 doden per dag. In juli dagen met 0 doden.

Gast
q8
augustus 30, 2020 12:16

marga,je hebt helemaal gelijk,
de natuur doet z”n werk

Gast
D.Deur
augustus 30, 2020 11:51

Nu wordt me duidelijk waarom ze de BIG status niet krijgt.

Gast
Jantje met de pet
augustus 30, 2020 11:47

Wereldwijd meer dan 25 miljoen besmettingen. Alle media.

Gast
ano@niem.nl
augustus 30, 2020 11:40

ze heeft 100% gelijk. We gooien nu de boel dicht omdat er besmettingen zijn met de normale griepvormen en zeer kleine gevallen van milde Covid19. Dit kan echt niet meer.

Gast
Ab
augustus 30, 2020 11:37

Mensen luister naar ons , de virologen! Niet naar dat flutzangeresje!

Gast
Henk Baské
augustus 30, 2020 11:36

geen lettertje meer over:
*klimaat
*stikstof
* van ‘t gas af!
*Dobbernegroes
*Gelukszoekers en corona

Allemaal gebakken lucht dus. Vallen weer lekker door de mand met de apocalyptische vergezichten die geschetst worden als we ons niet snel overgeven en betalen tot we er blauw van zien

Gast
Sender
augustus 30, 2020 11:35

@Huismaker,

Maar diezelfde burger ( zoals ik schrijf) betaalt straks 0,25 minder inkomstenbelasting en zo nog wat van de ‘uitgelekte’ plannen en het volk is om. Dat is mijn angst.
Kijk het CDA heeft al behoorlijk gezichtsverlies geleden en wordt (straks) aangevoerd door een eng mannetje en heeft in mijn ogen zijn kruit al verschoten.
VVD, Rutte komt heel even, ondanks een economie aan het diggelen ligt, met wat verzachtende en zalvende oplossingen.
De werkelijkheid is dat de ‘ corona agenda’ gewoon wordt uitgevoerd en na het zoet van 0, 25 in 2022 drastische, draconische maatregelen zullen moeten worden genomen en mensen tot aan de afgrond zullen geraken.
Dus een zakkende VVD in de peilingen en daarmee alle andere sinterklazen die ons hebben belogen en bedrogen dienen snel te vertrekken.

Gast
G.ossip
augustus 30, 2020 11:26

Vergeten wij gemakshalve even dat Marga tijdens de plandaepedemie hoogtepunt gewerkt heeft in het ziekenhuis? Dus zij weet heus wel waar zij over praat,het wil er niet in bij de schapen dat Nederland zowel economisch, financieel,geestelijk naar de klote word geholpen zodat zij afhankelijk worden van onze dictatuur,lees agenda 21 maar eens waar Nederland en meerdere landen hun handtekening onder hebben gezet,onze regering deugd van geen kanten.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen