Tv-relschopper Akwasi boos over koloniale plinten

Rapper Akwasi, die in mei zorgde voor de grootste mediarel van het jaar tot nu toe, is boos op de website Sfeerplinten.nl omdat daar ‘koloniale plinten’ worden verkocht. Dat laat hij weten op Instagram. Kennelijk is Akwasi aan het zoeken naar plinten voor zijn nieuwe woning in Weesp en stuitte hij daarbij op de racistische plintensite. “De Koloniale plint heeft een mooie afronding aan de bovenzijde. Deze plint is niet te modern en niet te klassiek: een mooi tussenmodel“, staat er in de omschrijving.

Akwasi is verbijsterd over dit product uit het plintenassortiment. “Wat maakt een simpele plint koloniaal? I need answers. 🤨🤷🏾‍♂️

De rapper heeft nooit geweten dat plintenboeren in Nederland op deze manier te werk gaan. “Het is blijkbaar écht een ding. Lol. Dit is nieuw voor mij“, zegt hij.

Hij vraagt zich af wie in vredesnaam een koloniale plint zou willen kopen. “Voor als je thuis overheerst wilt worden“, briest hij. “Haal nu jouw inferieuriteit naar boven. In je eigen huis. Deze plinten nemen je grond over.

Van de koloniale plint is overigens ook een geluidsreducerende variant beschikbaar. Misschien is dat wat voor Akwasi.

Foto: RTL

118 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Eo
september 1, 2020 22:31

Ik word zo moe van die man. Hij weet van geen ophouden de zeikerd.

Gast
Jens
september 1, 2020 14:30

Akwasi de gek roept weer wat. Sja.

Gast
drek
augustus 31, 2020 20:52

Echt de nitwit van de eeuw, dit. Over het paard getild verwend en hysterisch mannetje. Alhoewel, man…Met die hese meisjesstem – ik weet het niet.

Gast
tas
augustus 31, 2020 20:50

Tja Akwasi zwemt werkelijk in het geld door het erfbedrag van zijn ouders van 6,5 miljoen. Dus geld is geen probleem. Hij zoekt dus andere problemen, en kan er geen meer vinden. Gaat hij het over koloniale plinten hebben. Houdt toch eens op met die man bezig te zijn, stomme media lui.

Gast
seher
augustus 31, 2020 20:46

@Simon Dekker,

Houdt het maar op het laatste, Simon. Ik denk dat een IQ testje van Akwasi wel eens stukken lager kan uitvallen dan hij zelf denkt. Het is een verwende gek, zonder enige capaciteit in ook maar iets.

Gast
Simon Dekker
augustus 31, 2020 19:36

Overigens is Akwasi nazaat van zwarte slavernijhouders als voorouders. Dat we dat nóóit vergeten. https://www.dumpert.nl/item/7930617_e57aa5ae

Gast
Simon Dekker
augustus 31, 2020 19:35

Hahaha, dat bedrijf heeft Akwasi een zak geld gegeven om dit te schrijven want negatieve aandacht is ook aandacht.

Of hij is echt een nog grotere simpele randdebiel dan ik al dacht.

Gast
Willem
augustus 31, 2020 17:32

Onze vriend moet eens kijken en informeren naar zijn voorouders in Ghana zo rond 1400.
Deze lieden hadden slaven, uit andere delen van Ghana. Ze verkochten die in de 17 eeuw aan toevallig Nederlanderd die deze mensen naar andere landen transporteerden. En nu zijn wij de slechteriken. HOU TOCH OP.

Gast
MolTalk
augustus 31, 2020 14:18

Wist je dat Akwasi Zwarte Poep betekent in het Togolees?

Gast
Teuntje
augustus 31, 2020 13:09

De man is knettergek en altijd boos

Gast
Mark
augustus 31, 2020 11:44

Nog even en het asfalt op de snelweg is volgens heem te zwart…

Gast
Echte woordenkunstenaar
augustus 31, 2020 10:20

@Akwasi
Eerst het koloniale hout drie keer zwart verven, want blank hout werkt altijd.

Gast
Sip
augustus 31, 2020 08:48

We moeten geen aandacht besteden aan deze man.

Gast
geert dejonge
augustus 31, 2020 00:16

De TV-relschopper Akwasi zoekt overal wat achter. Joh; ga verder met je leven. Want zoals hij Nederland wilt inrichten zal nooit gaan gebeuren. Want naast koloniale plinten komen er ook koloniale messen, vorken en lepels, koloniale onderbroeken voor vrouwen en mannen, koloniale broeken en overhemden voor mannen en jongens, koloniale borden in de variatie diepe borden voor de koloniale soep, platte borden voor de koloniale biefstuk en kleine borden voor het koloniale toetje. Etc, Etc, Etc

Gast
Evo
augustus 30, 2020 23:52

Ach ja wat een onzin om je druk te maken over een stukje hout. Heb je echt niets beters te doen met je tijd?

Gast
Zonnepanelen waren nog nooit zo goedkoop in Helmond
augustus 30, 2020 22:43

Ja… en autobanden ook goedkoop.

Gast
Dit kan u ook interesseren
augustus 30, 2020 22:40

Daar is ie weer!!!

Geyl

Gast
rompui
augustus 30, 2020 22:39

Is toch om je te bescheuren dit. Hij zocht plinten om zijn nieuwste onderdeel van zijn 6,5 miljoen vastgoed mee in te richten, en vond ´koloniale plinten´. Hij weet niet eens wat koloniaal eigenlijk betekent vermoedelijk, maar kan er mee in de krant, vindt hij. Wanneer worden we van deze psychiatrisch patient verlost.

Gast
Rochel
augustus 30, 2020 22:35

Graag hoor ik wat voor baan Akwasi OOIT heeft gehad. Zoniet, dan is het gewoon langharig werkschuw tuig met vermoedelijk zowel inkomsten uit diverse subsidies, een uitkering, EN inkomsten door zijn georven vastgoed vermogen van 6,5 miljoen Euro. Tja. Waarom denderen we hem het land niet uit.

Gast
Johan
augustus 30, 2020 22:31

Zo ziet een dag voor Akwasi eruit: op om 14 uur, dan even checken wat de inkomsten uit zijn 6,5 miljoen geerfd vastgoed zijn, en vervolgens: waar kan ik vandaag weer eens selectief verontwaardigd over zijn ? En mee in de krant komen? Tss.

Gast
Geilneef
augustus 30, 2020 22:19

De twee plinten waren ook al zukke nazies

Gast
JDTV
augustus 30, 2020 22:14

Waarom heeft Akwasi die plintenboer niet gewoon even gebeld om het te vragen?
…Ik zit nu met de vraag hoe het mogelijk is dat dit artikel tot stand is gekomen!

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
augustus 30, 2020 20:52

Deze idioot zoekt steeds iets anders om selectief verontwaardigd te zijn.

Gast
Jan
augustus 30, 2020 20:06

Blank hout werkt. Dat mag dan ook niet meer.

Gast
Cas
augustus 30, 2020 20:04

Waar heeft die afrikaan het over, koloniaal is van indonesische afkomst.
De slavenhandel heeft zijn geest aangetast

Gast
Wendy's dealertje
augustus 30, 2020 18:42

RAL9010 dat kan natuurlijk niet, net als melk en eieren van witte kippen.

Gast
Yogi bear
augustus 30, 2020 17:34

Zou mooi zijn: koloniaal behang, kunnen we hem daarachter plakken!

Gast
Akwasi for Prins Carnaval!
augustus 30, 2020 17:03

De Twee Plinten komen met een nieuwe carnavalskraker.
De woordkunstenaars zijn reeds druk in de weer.

Gast
William Raaf
augustus 30, 2020 16:44

Waarom zit deze gewelddadige racist en bruinhemd die verklaarde kinderen met zwarte smink op in gruzzlementen te trappen niet in het cachot ?

Gast
Peter de Koning
augustus 30, 2020 16:32

De opmerkingen van Akwasi zijn niet meer relevant. Hij heeft zichzelf inmiddels buitenspel gezet.

Gast
tring
augustus 30, 2020 16:12

Ja en dit monster zonder waarde heeft een ´manager´. Weet iemand wie dat is ?

Gast
Archi
augustus 30, 2020 16:07

@van de Bos,

Vindt ik ook wel. Kijk ook vooral naar die hysterische blik in zijn ogen en die hysterische houding en ingestudeerde verongeluktheid. Waar moet hij nu verongelukt over doen – verwend miljonairskind.

Gast
van de Bos
augustus 30, 2020 16:03

Als je Akwasi zijn geerfde vermogen van 6,5 miljoen aan vastgoed afpakt, en hij gewoon moet werken voor zijn geld net als iedereen, hoor je hem niet meer. Het komt uitsluitend doordat hij als miljonair geboren is, dat hij in de media komen op een hysterische psychiatrisch patient manier, als dagbesteding kan zien.

Pak hem zijn geld af, en hij zit in een week in een inrichting. Hij KAN helemaal niet medraaien in deze maatschappij. Te dom, te lui, te psychiatrisch gestoord, te megalomaan, te lui.

Gast
tim
augustus 30, 2020 16:02

Dit maakt de hele discussie niet makkelijker. zo zijn er legio woorden namen termen etc etc die niet meer kunnen of mogen

Gast
Henk
augustus 30, 2020 15:13

Mijn god… heeft hij dit écht gezegd? kan het bijna niet geloven.
hahahahahaha wat een grap..

Gast
Lisa
augustus 30, 2020 15:13

Het woord oprotten mag niet denk ik.

Gast
Lisa
augustus 30, 2020 15:12

Haha opritten, sorry stond verkeerd

Gast
Lisa
augustus 30, 2020 15:11

My god zeg, wat een lul. Weet je ga wat doen en als het je hier niet aan staat, opritten. Zo mooi he koloniaalse plinten, meubels, och ja waar komt het woord koloniaalse ook al weer vandaan. Bah bah

Gast
Marco
augustus 30, 2020 14:27

Arie zal zich er wel mee gaan bemoeien

Gast
PJV
augustus 30, 2020 14:22

De multikul is een bedreiging voor Nederland en onze Nederlandse cultuur. Zowel de islam en BLM maken Nederland kapot. Dat moet stoppen!

Gast
Ben
augustus 30, 2020 14:21

Koloniseren wil zeggen : iets zo eigen maken dat het zijn “bestaan” moet vergeten en zich het nieuwe gedwongen het nieuwe “eigen” moet maken. Zeg maar wat Akwasi probeerd te toen met ons.
Een in en in treurige zielig jongetje wat zijn “snoepje” niet krijgt.
Zorgt in zijn eentje voor het compleet terugdraaien van wat anderen met wel een eerlijke intentie met heel veel moeite hebben weten te bereiken. Hij wordt door de gekleurde gemeenschap inmiddels ook uotgekotst. T ventje moet nog leren dat vaak in de krant van vandaag “de vis” staat. En morgen de echte vis er in verpakt wordt.
Hij wordt gebruikt om kijkcijfers te krijgen. Die programma’s merken inmiddels dat precies het omgekeerde gebeurd. Zelfs engnek jinek is er keihard mee op haar bek gegaan. Echte kijkcijfers nog geen 128.000!!! Einde verhaal. Alleen t fietsmeisje uit amsterdam steunt hem stiekem nog. En uiteraard Yasser Ferat Klavertje. Die inmiddels op moet passen anders is er niet eens meer iemand die met hem op een lijst wil staan om op te stemmen. T verhaal van beide loopt synchroom. Yassertje van “obama” naar de vuilnisbak. Ofwel de “carriere” van een dromertje wat als een zeepbel uit elkaar spatte. Ook dit ventje liegt alles bij elkaar en wordt steeds meer keihard uitgekotst.

Gast
Oma Cor
augustus 30, 2020 14:20

Ik witte blanke man, ga in ghana wonen, en vinden dat er te veel donkere mensen zijn De linkerhand gebruik je alleen voor sanitaire doeleinden! maar ik wil dat dat de rechter moet worden.

Gast
Garry glamour
augustus 30, 2020 14:16

Akwasi, daar gaat nog geen hond overheen .

Gast
Ome Cor
augustus 30, 2020 13:58

Ow, het is en voelt zo heerlijk om leeg te lopen op dit jochie met die lange haren, hese meisjesstem en verschrikte ogen. Houd je stukje zeep goed vast in de bajes.

Gast
Abij
augustus 30, 2020 13:54

Die Akwasi heeft gewoon een koloniale PLINT voor zijn Kop ! Dat MC daar nog aandacht aan geef!

Gast
Klaas
augustus 30, 2020 13:52

Daar is tie weer; onze zeurpiet.

Gast
Hagelslag
augustus 30, 2020 13:46

huilhuilhuil…zo ellendig dat je in een land moet leven waar alles en iedereen zo in en in slecht is. bel sylvana simons op, en vlucht met haar, zo ver het kan. Ver van dit waardeloze land

Gast
J. Bloemheuvel
augustus 30, 2020 13:44

Akwasi wil helemaal geen vreedzame samenleving,
Akwasi wil verdeeldheid en ellende zaaien.
Akwasi vergeet dat wanneer hij zijn zin krijgt er ergens
op bezuinigd moet gaan worden en dat zou wel eens
ten koste van de uitkeringen kunnen gaan.

Gast
J. Bloemheuvel
augustus 30, 2020 13:39

Zie hier, de nwe voorzitten van PVDA’SOOS, SP of GL.

Gast
metspekjesenzo
augustus 30, 2020 13:27

Ga naar Ghana, en als je dan Ghanese internet-oplichters ziet, sla je ze voor hun bek

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen