Coolblue sloopt keukenplint Patrick Kicken: dj woest

Geplaatst op za 22 aug 2020 om 10:30

Het weekend van Patrick Kicken is heel erg slecht begonnen. Webwinkel Coolblue heeft vrijdag eindelijk zijn vaatwasser geleverd, maar sloopte daarbij nietsontziend zijn keukenplint. Dat briest de voormalig Radio Veronica-dj, die zich aan het ontpoppen is als de Angela de Jong van de radiowereld, op Twitter. Patrick is buitengewoon ontevreden over de serviceverlening van Coolblue. Toch durfden de medewerkers bij hem thuis ook nog eens te vragen om een fooi, vertelt hij.

Het is Patrick allemaal heel erg slecht bevallen. “He Coolblue, nou kwam vanochtend eindelijk de vaatwasser. Mooi. Niet zo mooi dat de bezorgers/monteurs expliciet om een fooitje vragen. En ze zonder écht te overleggen (meer aandringen) een stuk uit m’n plint zagen want anders past ‘ie niet. Ik bekijk het net en is foeilelijk.

Dat klinkt allemaal niet best. “Het was me weer een staaltje iemand in zijn eigen huis, waar hij bij staat, verbaal verkrachten. En daarna zijn keuken nog beschadigen zonder fatsoenlijk overleg. Alles voor een glimlach!

De webcare-afdeling van Patrick Kicken komt direct om de hoek kijken: “Hi Patrick, wat ontzettend vervelend dat je niet blij bent met het verloop van de levering. We kijken dan ook graag met je mee naar een oplossing. Zou je je ordernummer en adresgegevens willen doorsturen via een DM? Dan gaan we direct aan de slag.

Patrick boos: “Bel me maar gewoon even vanmiddag, waren jullie vanochtend om half zeven ook al actief mee door me wakker te sms’en voor 2,5u later. Wat een teleurstellende gang van zaken allemaal, bah bah. Fooi vragen, keuken vernaggelen en nu moet ik weer aan het werk om het op te lossen..!

Foto: Radio Veronica








69 Reacties op “Coolblue sloopt keukenplint Patrick Kicken: dj woest”


  1. Gerda

    Jezus, gisteren Tanja Jess..
    Nu Cool Blue..
    Kan dat niet in een consumentenprogramma? Boeiend hoor…

  2. robb

    Patrick ga naar coolblue en ze lossen het op en val ons er niet mee lastig .

  3. Peter de Koning

    Kicken dat is toch die DJ die alleen met non news om aandacht vraagt…

  4. Trui

    Komkommertijd mediacourant?

  5. Ferry

    Altijd dat zinnetje bij die webcares: wat vervelend voor je dat…

  6. 🗣(wordt vast verwijderd...)

    En….hebben ze die fooi gehad?

  7. Kaatje Kopkaas

    Maar eerst werd Coolblue nog de hemel in geprezen door meneertje Kicken.

  8. Gerda

    Misschien kan Jinek er een boeiend onderwerp voor haar show van maken…

  9. Paul

    Ik heb nog nooit iets gekocht bij Coolblue.

  10. Remco

    Een goed bedrijf onderscheidt zich door de wijze waarop ze klachten oplossen, maar dan moet je ze wel de kans geven ipv de dramaqueen gaan uithangen.

  11. Rudolf Bakker (Coolblue)

    Wat vervelend meneer de gierige hond.

  12. Rudolf Bakker (Coolblue)

    Wat vervelend voor meneer de gierige hond.

  13. Heidi

    Dat expliciet om een fooi vragen heb ik ook meegemaakt. Het was dreigend en intimiderend.
    In je eigen huis word je gedwongen geld te geven.

  14. Plint Eastwood

    Patrick kickt nogal op plinten. Zelfs als er een vaatwasser voor staat, wil hij af en toe verliefd naar zijn plint kunnen knipogen.

  15. Geox

    Het is natuurlijk ook een kwestie van geschikt personeel vinden voor dit soort klussen. Als groot bedrijf kun je je zaakjes nog zo goed regelen, als de onderste laag van de bedrijfspiramide bestaat uit onaangepaste bavianen houdt het op.
    Je kent ze wel, de zich niet aan de verkeersregels houdende bestuurders van kleine vrachtautootjes.

  16. Herman Hoogsteder

    Dat hele verhaal is niet waar.

  17. Leo

    Misschien moet Patrick Kicken eens een coaching sessie doen bij zijn ex-radio collega en mindset coach Michael Pilarczyk. Dan kan ie zich wat minder druk maken om andere enzo….

  18. Michael

    Vragen om fooi? Ik zal dus NOOIT iets bestellen bij Coolblue.

  19. By the way

    Omhooggevallen wannabe BN-ers die via de media beginnen te zeiken welk een onrecht hen ten deel is gevallen. Bel gewoon de klantenservice.

  20. Minder of Mirjam

    Heeft Coolblue de plint voor zijn harses beschadigd?!

  21. Wie in z'n eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid bij een ander niet!

    Ik geloof niets van dit verhaal!
    Mocht het wel zo zijn, dan ben je een ontzettend minkukel.
    Ik doe al jaren zaken met Coolblue maar het is altijd prima.

  22. Jan

    Het zou beter zijn indien mensen weer gewoon naar een plaatselijke winkelier gaan om apparatuur te kopen i.p.v. alles maar via internet te kopen! En altijd alles maar melden alsof ze God zijn!

  23. Ria

    Patrick is wel een zeikerd zeg. Eerst de plaatselijke Chinees en nu Cool blue, misschien heeft hij gelijk maar zit hij nu de hele dag negatief te zijn? Ik heb dezelfde Chinees en daar had hij wel gelijk in maar om je er druk om te maken? Nee. En bij die plint was hij bij.Blijkbaar kon het niet anders.

  24. Wow !

    @Jan Coolblue heeft winkels hoor.

    Bestel er ook van alles en nog wat ,nog nooit last gehad.
    Geloof dit verhaal ook totaal niet.

  25. Arjan van Leeuwen

    T’ja, als je zo belangrijk bent,
    kan je het natuurlijk niet pikken
    dat zo’n bedrijf een foutje maakt !

    Waar gehakt wordt vallen spaanders,
    en dat los je dan samen weer op !

  26. Stoephoer

    “Hi Patrick”? Waarom spreken ze die Hollandse jongen aan in het Engels?

  27. Henri Kicken

    Het zal je broer maar zijn.

  28. Berenboot

    Kanaakkinderen die de boel komen afleveren en gelijk even rondkijken of de onaangekondigde ophaalservice nog langsgestuurd kan worden. Nee dank jewel

  29. Bea

    Patrick Kicken waarom val je ons lastig met deze niet relevante kwestie? Ga wat nuttigs doen schlemiel die je bent. Mijn ervaringen met Coolbleu zijn goed.

  30. Berry Berserk

    Patrick ging helemaal door het plint.

  31. Danny

    Ik vind Coolblue geweldig!
    Afgelopen zaterdag een laptop gekocht daar,Zondag geleverd. De bezorger met een glimlach ontvangen en nog met confetti gestrooid.
    En bij elk bedrijf gaat wel eens iets fout,als het maar goed opgelost word.
    Een fooi vragen vind ik echter niet kunnen,als je erom vraagt krijg je hem zeker niet.

  32. Warmoes

    Wat een enorme onsympathieke Jankepiet is die gast aan het worden.
    Laat die coolbluers t eerst oplossen en als ze dat niet doen, tweet je wat, dat is de volgorde, enorm consumenten orakel van niets.
    get a life man en fatsoenlijke onderwerpen om je druk over te maken.

  33. Sigmund

    @Stoephoer: omdat het Coolblue is en niet Koelblauw, kaolo

  34. Sjaaktrekhaak

    Wat een vuile janklul

  35. Bas

    En ook hier zet Dhr Kicken zich op als een mega media gigant die iedereen kent en die iedereen maar zal moeten kennen. Ik gok dat vele zelfs zeggen Patrick wie? .. En wat betreft Coolblue, het kan eens misgaan, en dat kan het bij elk bedrijf, so what,, das zonde maar ga eerst zoeken naar een oplossing voor je alle social media erbij haalt. Zo kansloos! Gelukkig komen ze dus zelf met een nette oplossing op een gepaste wijze, en zelfs dat weet Dhr Kicken nog in de grond te timmeren… erg dom bezig! Doe even een paar stappen omlaag Kicken… Kick even wat af met je domme gedrag!

  36. 010

    Wat een lul die Kicken. Er is geen bedrijf dat een klantvriendelijker service biedt dan Coolblue. Fooi vragen? Doe normaal, doen ze nooit. Ze zijn niet voor niets zo ontzettend snel gegroeid. Ik denk dat Kicken een beetje zuinig type is. Coolblue monteert bovendien niks, zij bezorgen en sluiten eventueel aan. Wij hebben vorig een Miele vaatwasser bij Coolblue gekocht, kostte wat maar wij kunnen misschien meer besteden dan Kicken, keurig bezorgd door vriendelijke jongens van Coolblue en tegen extra betaling zou Post.nl kunnen installeren. Dat was voor de laatste te ingewikkeld, dus de montage uitbesteed aan derden. Einde verhaal, niks gefooi Coolblue, nog een keer wat een lul die Kicken, een keurig jong bedrijf in diskrediet brengen.

  37. Reja

    Ik weet niet wat voor vaatwasser deze minkukel heeft gekocht. Maar voor een inbouw vaatwasser is er altijd in de plint een inkeping nodig om de vaatwasser goed te kunnen openen. Hoe het er allemaal nu uitziet kan ik niet over oordelen, maar krijg wel het idee dat hij het sterk loopt te overdrijven en Coolblue onterecht in een verdom hoekje wil plaatsen. Maar vragen om tip is uit den boze. Probeer het eerst eens netjes met Coolblue op te lossen voor je begint te schreeuwen.

  38. jan

    even bij karwei een nieuwe halen , 4,99 en met de karweikaart gratis gezaagd

    maar dit is wel wereld nieuws hoor wat laat die dj zich kennen !

    of hebben de roddelbladen b ners gebeld met hun laatste nieuws ?

    lijkt er wel op want elke week die bladen vol schrijven is moeilijeker dan ooit geworden

  39. jan

    ken je nagaan hoe moielijk het voor mei is een stuukje te schrieven

  40. Don

    Coolblue is gewoon een BAGGER tent!

  41. jan

    Wat moet ik dan, verleden week heeft mijn particuliere chauffeur met de rolls een stoeptegen op mijn oprijlaan eruit gereden , maar geen strory prive weekend hoor

  42. Bas

    Patrick Kicken met zijn dikke lesbische mongolenkop vindt zichzelf wel heel erg belangrijk. Je gaat dat toch niet via Twitter delen?

  43. Yvo

    Kicken hoeistie! Het waren vast twee flistsmurfen, Coolblue toch? Hou ‘m stijf he!

  44. Sookie Stackhouse

    MC lijkt steeds meer op de Story

  45. Rob

    Aangezien het P. Kicken is, had ik zijn hele keuken gesloopt bij het installeren van de vaatwasser. :-)

  46. Henk

    Coolblue is niet meer zo goed als in het begin. Een apparaat van mij ging stuk en dan kom je op de website op pagina`s terecht die je proberen te ontmoedigen om een beroep te doen op garantie/reparatie (vergelijkbaar met wat de postcodeloterij doet als je wilt opzeggen).

  47. Marcooooh

    Ik moest eerst kijken wie meneer Kicken is. Ik zou als werkgever hem erop aanspreken dat hij zijn gezever over een bedrijf oplost met het bedrijf in kwestie. Dus niet alles de media inslingeren. Gewoon misbruik maken van je positie en ook niet goed voor je eigen image én dat van je werkgever. Fijn weekend en veel klusplezier met je plintje.

  48. Koe Man

    Coolblue verschillende keren in huis gehad. Nooit gevraagd om een fooi en alles netjes achtergelaten. Wel had ik een keer een probleem met een levering en dat werd ook pas na lang zeuren goed opgelost. CB is een (te) dure dozenschuiver, maar ik heb liever hun bezorgservice in huis dan die allochtonen van Postnl bezorgsrvice.

  49. Mark

    Je gaat toch niet bedelen om een fooi? Waren zeker halve buitenlanders, geleerd op station Amsterdam Centraal in hun vorige leven, toen ze nog met een oude mok aan het rammelen waren: Habe u musjien 50 cent for main kienderen.

  50. Dikkiedik

    Ammehoela gratis levering als je met een fooi over de brug moet komen!

  51. M

    Ik vraag ook om geld aan vreemden, nou ben ik wel een zwerver maar niemand geeft wat behalve spuug in mijn gezicht dus eet ik elke dag uit de vuilnisbak.

  52. Dennis

    Ik heb een paar weken geleden een tablet besteld, zou per fiets gebracht worden nooit ontvangen, wel mijn geld terug gehad.
    Goed bezig Cool Blue, maar wij doen geen zaken meer, amateurs.

  53. anonymous

    Coolblue bezorgt vanwege coronamaatregelen tot aan de voordeur
    en bezorgers vragen zrlf niet om fooi
    Onzin dus

  54. Bromsnor

    Coolblue heeft mijn onderplint wel eens beschadigd. Maar mij hoor je toch ook niet klagen.

  55. M

    Gordon heeft mijn sterretje beschadigd maar hoor je mij klagen?

  56. Koopje

    Ja dat krijg je als je de goedkoopste zoekt.
    Een oud gezegde goedkoop is duurkoop.

  57. Fons

    Patrick K is een irritante mediageile, gefrustreerde gek.
    Alleen maar mensen (en blijkbaar ook bedrijven) afzeiken.
    Ik geloof geen zak van dit verhaal. Kicken zuigt de laatste maandenveel onzin uit zijn dikke duim.

  58. Marco

    Belachelijk dat er om fooi gevraagd wordt.
    En dit is zeker geen onzin, ik heb het is opgezocht via google en het staat zelfs bij de vacatures vermeld voor coolblue-bezorgers: “de fooi mag je lekker in je zak steken”. Als het al bij de arbeidsvoorwaarden staat, kan ik me voorstellen dat het wat tegenvalt voor de bezorgers als je geen fooi krijgt, dus dan vraag je er maar om.

  59. Lies

    Je stond er toch bij toen ze vroegen of ze de plint er af mochten zagen of niet? Ik zeg: goede service! Had je zelf ook kunnen doen. Ws heb ze je oude vaatwasser ook nog voor je meegenomen?
    Dat sms-je waar je wakker van wordt? Ook goede service, we weten allemaal dat het zo werkt als er iets bij je bezorgd wordt.
    En geef ze gewoon een fooi, of iets te eten of drinken voor onderweg!

  60. 🗣(wordt vast verwijderd...)

    Ik heb om opheldering gevraagd bij Coolblue. Nog geen antwoord gehad….

  61. Coby, Tel Aviv

    Deze Patrick Kicken host nazi-spiritualisten op zijn extreemrechtse Podcast.

  62. Winterklaar

    Zeikerdjes hou je altijd.

  63. Van der Borre

    Gewoon kopen bij je plaatselijke EXPERT winkel noooit gedonder altijd goede service en alle problemen worden netjes opgelost

  64. Suckerpunch, de enige en de ekte!

    Patrick komt uit een zeer muzikale familie, hij mag muziek draaien en zijn broer/neef heeft de mozardiaansr compositie “aint no party like an alchoholic party” op z’n naam staan.

    Een echte verrijking voor het cultuur landschap dit, later in de toekomst heb je netzoals het “van Gogh museum” en het “anna nooshin museum” ook een “kicken museum”.

  65. Jaap Aap

    Spannend hoor, maar Patrick is gewoon een kansloos kneusje.

    Wel triest als het waar is dat ze vragen om een fooi, rot ff op zeg.

  66. HadieDave

    Dat irritantante “fluitje” Als audio-logo in alle radio en tv-spots van Cool Blue. Helemaal kut.

  67. Xavier

    Gadver

  68. Joop55

    Patrick Kicken, de relevantie zit net zo hoog als bij die van een afgeschuurde klomp.

  69. Piet Pannelap

    Zo had het moeten zijn Patrick. Jammer joh. Alles is voorbestemd.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.