Wopke Hoekstra betrapt SBS-verslaggeefster op ijsbaan

Minister Wopke Hoekstra heeft SBS 6-verslaggeefster Charlotte Nijs afgelopen winter gespot op de Jaap Eden IJsbaan in Amsterdam terwijl ze enorm klef aan het doen was met haar date. Dat vertelt ze in de Viva. Charlotte schrok zich er een hoedje van. “Deze winter had ik wel iets sufs met Wopke Hoekstra, die me tijdens een interview vroeg of ik schaats. Ik voelde al nattigheid en zei voorzichtig ‘ja’. Hij: ‘Kan het zijn dat ik je maandagavond op de Jaap Eden IJsbaan zag?’”, vertelt ze.

Het bezorgde Charlotte groot ongemak. “Súper awkward, want ik was daar op date. Ik dacht: shit, jij hebt mij gezien terwijl ik klef pootje over aan het leren was, hand in hand met iemand. Hoekstra keek me ook echt zo aan van: ik heb je betrapt. Dat vond ik heel a-relaxed.”

Charlotte wil sowieso niet tongend gespot worden. “Tuurlijk, dat wil je als politiek verslaggever niet. Het scheelt dat ik in Amsterdam woon, dat is voor mijn gevoel een andere wereld dan waar ik werk. Ik kleed me hier ook heel anders, gewoon met sneakers en een muts op, terwijl ik in Den Haag echt op netjes ben.”

Is ze trouwens blijven plakken aan die schaatsdate? “Nee, nee. Het is een heel leuke gast, ik kan goed met hem, maar ik vind het lastig. Aan de ene kant denk ik: shit, ik word bijna 32, moet ik niet meer op zoek zijn naar een relatie, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker zo.”

Ze is nu twee jaar single na acht jaar in een relatie gezeten te hebben. Haar ex ging vanwege werk voor langere tijd naar Australië. “Dat heeft onze relatie het niet gered. Dat was afschuwelijk, echt vreselijk. Ik denk dat ik er pas sinds een paar maanden echt overheen ben.

Foto: NPO, SBS

22 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jaap
juli 31, 2020 11:30

Goh . Jaren 50tig terug. Wat een truitje.

Gast
Sookie Stackhouse
juli 31, 2020 07:28

Ja en?

Gast
Geronimo
juli 31, 2020 06:50

klefbekken

Gast
Geronimo
juli 31, 2020 06:49

Lekker kleibekken enzo en vervolgens die jongen in de kou laten staan, want moeilijk moeilijk. Nou, weten we dat ook weer.

Gast
Bor de Wolf
juli 30, 2020 23:24

Huuuuu… ze heeft ook wel veel weg van de Plaaggeest.

Gast
Meneer de Uil
juli 30, 2020 23:13

Die Nijs is toch gewoon de sneue spin uit Minuscule?

Gast
Zomaar een persoon
juli 30, 2020 18:04

@Max – Zo’n typisch bleekblond hoofd dat extra snel verkreukelt, en vooral zoveel mogelijk uit de zon moet blijven.

Gast
Max
juli 30, 2020 17:13

32? dacht dat ze tegen de 40 was…

Gast
Sander
juli 30, 2020 16:43

Zelfs al was de kop “SBS-verslaggeefster betrapt Wobke Hoekstra op ijsbaan“ dan nóg was het totaal oninteressant maar het staat er echt andersom. Wie ís dit meisje?

Gast
Kwebbeldick
juli 30, 2020 16:02

Mijn god, wat is die vrouw lélijk. Afstotelijke grafkop en een figuur van niks.

Gast
Louise
juli 30, 2020 15:55

HA HA, die tandjes idd, RaymondVL .

Gast
Gerard B
juli 30, 2020 15:53

‘Zal niet meevallen dit ‘nieuws’ te verwerken…

Gast
Gwendolyn
juli 30, 2020 15:42

Charlotte Nijs lijkt op Nicolette van Dam die een baby nadoet.

Gast
RaymondVL
juli 30, 2020 15:36

Kijk dat lekkere bekkie van die Charlotte. Die wil ik wel eens in haar muil neuken. Hopelijk kan ze haar kaken goed opentrekken want ik heb er geen zin in dat die scherpe tandjes van haar over mijn roede schuren.

Gast
Cong
juli 30, 2020 15:33

Awkward is toch wel één van de kutste en lelijkste woorden die huppelhoertjes overnemen uit het Engels.

Gast
Bb
juli 30, 2020 15:04

WAT EEN NIEUWS , MAN MAN MAN

Gast
Midi
juli 30, 2020 14:32

Mevrouw Nijs ken ik niet, en naar ik aanneem meneer Hoekstra ook niet. Gewoon klef blijven doen mevrouw Nijs!

Gast
Zomaar een persoon
juli 30, 2020 14:23

@14.09 – Millennial ipv Generatie Z, bedoel je denk ik. Die laatste zijn de echte jonkies; geen dertigers.

Gast
Patty Brard
juli 30, 2020 14:17

Wat een preuts trutje is mijn collega Charlotte Niks.
Ik vind het juist leuk en spannend om in een Awkward Momentje gesnapt te worden.
Een klysma in mijn endeldarm voor de camera is nog wel het minste.
De laatste paar jaren decoreer ik glazen salontafels volgens de warme bolus methode en dat vind ik hardstikke leuk en het gaat me makkelijk af.

Gast
Theo
juli 30, 2020 14:17

Wat een nieuws, en verder.

Oja, schaatsen en politiek gaan niet samen. Wie weet was het beide een een scheve schaats.

Gast
Esmeralda
juli 30, 2020 14:11

Haha, die malle Wobke Hoekstra ook, wat een guit.

Gast
lvs2015
juli 30, 2020 14:09

Zie hier weer een voorbeeld van een tuttige generation Z die gespot worden met een date “awkward” vind . Awkward .. praat gewoon Nederlands tuttebel met je jaren 50 preutse gedrag .Je draait met dit soort gedrag de klok van vrijgevochten feministische rechten en gedragingen weer terug door doodgewone dingen in het leven zoals hand in hand of zoenend met een date “raar” vinden . Dat is tuttig zijn en daarmee samenhangend : preuts! Waarom is het raar als iemand je dit ziet doen? Elke dag zoenen verliefde / datende stelletjes waar ook in de openbaarheid . Alleen meisjes die door tuttigheid en een bekrompen visie worden geregeerd vinden alles raar en zijn niks gewend .

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen