Sopraan Francis nu weer in De Slimste: ‘Ben mediageil’

Sopraan Francis van Broekhuizen was al bekend van Maestro en All Together Now en maakt nu ook nog eens haar opwachting in de populaire hitquiz De Slimste Mens. ‘Schoenmaker, blijf bij je leest’ hoeven ze tegen haar echter niet te zeggen, want Francis is gek op de schijnwerpers van de televisie. “Ik ben nu eenmaal een beetje mediageil. Dat tv-wereldje trekt me wel. Ik heb al een hele zangcarrière achter de rug. Dat zal ik ook blijven doen, hoor!“, zegt ze vandaag in het AD.

Veel mensen ergeren zich aan Francis. Ze krijgt veel haatreacties op de sociale media. “Ach, als je zo graag met je bakkes op de tv wilt, krijg je dit soort reacties. En ik ben zo’n operatrut. Op het podium vergroot je alle emoties uit. Dat neem je toch overal een beetje mee naar toe.”

Toch ziet ze niet zonder reden in De Slimste Mens. Ze wil aan haar imago werken. “Ik ben niet alleen maar dat gekke wijf. Ik wilde laten zien dat niet alle zangers domme lui zijn.”

Uiteindelijk hoopt Francis een tv-presentatrice te worden. “Misschien lukt het straks wel zelf tv-programma’s te maken waarin ik vertel over muziek. Ik heb er al eentje gepitcht, over mijn grote idool Maria Callas.”

Heeft Francis nog een leuk nieuwtje? “Ik ben lesbisch. Uitkomen voor mijn homoseksualiteit was sowieso een worsteling“, zegt ze. “De Slimste Mens is voor mij stiekem een middelvinger opsteken naar iedereen die het me ooit moeilijk maakte.

Foto: NPO

50 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ger
juli 31, 2020 10:34

Waarom moeten sommige mensen van die ranzige opmerkingen over anderen maken. Zegt erg veel over
hen zelf.

Gast
Teuntje
juli 30, 2020 14:33

Francis is een slimme geestige mooie vrouw die vrijwel alles weet…. lach me suf om haar ze heeft een prachtige stem die veel op het timbre van Maria Callas lijkt …hoop dat ze nog lang meedoet

Gast
Ikke
juli 30, 2020 14:04

Francis is erg leuk en Maarten ook, zou ze wel als buren willen hebben, lol. Vind je ze niet leuk gewoon de tv uit zetten of op een andere zender. Duim dat je in de finale komt en wint, zou leuk zijn en dan met Maarten naar Astrid met 2 voor 12. Alle negatieve punten kijk eerst eens naar jezelf voor je iets van een ander vind en hou het dan nog fatsoenlijk i.p.v. sommige onbeschofte opmerkingen.

Gast
HBaz
juli 30, 2020 11:35

Ik vind ’t net Corry Brokken op leeftijd.

Gast
Annoniemus
juli 30, 2020 06:45

Deze grappige pot is gemaakt leuk , en zou je als gangmaker op je verjaardag er best bij kunnen hebben !

Gast
GrijzePilion
juli 30, 2020 06:11

Wie?

Gast
Stefie
juli 30, 2020 01:11

FRANCIS HEERLIJK wijf. Hoop dat ze in de finale komt.

Gast
123
juli 30, 2020 00:41

Ik ben van haar gaan houden. Bij sommige mensen krijg je meteen al nare jeuk, maar bij haar dacht ik al vrij snel: goed zo, meid!👍 De zelfspot die ze ook heeft; het is te respecteren. Daar zouden meer Nederlanders wat mee kunnen! 🙂

Gast
Corona-hoax
juli 30, 2020 00:32

Francis was leuk totdat ze weer sodomie moest gaan promoten. ” Mijn vrouw….” Jakkes, fail direct wegzappen. Sodomie is niet normaal en zal het ook nooit worden. Al stop je triljarden in promotie ervan.

Gast
Ria
juli 29, 2020 23:47

Leuk spontaan mens ! Ik geniet nou nog vi terug en die dame met eennpasdend programma.
Vrije geesten ,heerlijk

Gast
Pegode
juli 29, 2020 23:08

Ben Groot fan, van haar humor en haar zang.

Gast
Kapitein Haddock
juli 29, 2020 22:53

Wel duizend bommen en granaten!!! Kuifje, waar is je kuif gebleven en had je niet beter die duikbril op kunnen houden!?

Gast
M
juli 29, 2020 21:08

AxelF jij typt net zoveel onzin als azijnzeiker, kom met meer inhoud. Neem als voorbeeld mij.

Gast
AxelF
juli 29, 2020 21:02

Leontien Pastoors
wo 29 jul 2020 om 17:20

Als een sort Lassie van Porkys pretpark?

(word eens tijd dat die film reeks weer word uitgezonden)

Gast
Sookie Stackhouse
juli 29, 2020 18:40

Mc jullie kunnen alleen maar overschrijven uit andere media wanr Francis zit er al een paar dagen hoor!

Gast
René
juli 29, 2020 18:31

Leek me ook leuk mens tot ze een tweet likete waarin iemand zei dat ze (de twitteraar) Francis’s medekandidate Natascha niet kon verdragen. Denk dat het per ongeluk was.

Gast
Mooie jongen
juli 29, 2020 18:21

Deze Francis is ook niet vaders schoonste. Die komt na Brusselmans met stip op twee binnen als lelijkste man van de Benelux.

Gast
Roddelpraat
juli 29, 2020 18:18

Verschrikkelijk mens. Een van de reden dat wij van de redactie niet naar ‘All Together Now’ hebben keken.

Gast
StefanV
juli 29, 2020 18:08

Ik mag haar wel. Grijze muizen hebben we al genoeg.

Gast
Zoppie
juli 29, 2020 17:45

Een lelijke pot is altijd welkom in de grachtengordelclub! De club die de rest van het land dicteert knetterlinks te zijn!

Gast
Bones
juli 29, 2020 17:39

Maar vooral niet te vaak winnen want ergernis ligt op de loer.

Gast
Garry glamour
juli 29, 2020 17:38

Wat een prachtmens is Francis.
Alleen al om haar , ga je naar de slimste mens kijken .
Een verademing na alle commerciële dametjes, die denken dat ze er toe doen .
Francis , ik hoop dat je de finale week haalt .

Gast
Leontien Pastoors
juli 29, 2020 17:20

Ik denk dat Francis zich oraal laat bevredigen door die vieze Maarten van Rossem, achter de schermen. Zij heel hoog gillend, hij grommend als een ranzig zwijn. Hij heeft vast een krulstaart.

Gast
Rosanne
juli 29, 2020 17:11

Leuke, slimne vrouw. Mooi programma met veel sympathieke kandidaten . Ik vind Jorgen ook zo slim en aardig.

Gast
AxelF
juli 29, 2020 16:59

is net een oude fiat panda reclama. Eventjes vind je het wel leuk daarna begint de iritatie

Gast
Jan van Eerten
juli 29, 2020 16:57

Wel een leuk mens

Gast
Margriet
juli 29, 2020 16:49

Geweldig zoals ze met Maarten omgaat; is hij duidelijk niet gewend.

Gast
Dikkie Dik
juli 29, 2020 16:21

Ze is vele malen leuker dan ik van tevoren verwacht had, ik kende haar niet eens.
In eerste instantie kwam ze bij niet zo sympathiek over maar dat pakte toch anders uit!

Gast
Jantien Visser
juli 29, 2020 16:04

Een hele verademing om Francis daar bij de Slimste Mens te zien. Lekker spontaan en ze weet ook veel. Hoop stiekem dat ze wint. En laat al die negatieve zeurkousen maar blaten. Je bent goed zoals je bent en van mij mag je een tv-presentatrice worden. graag zelfs!

Gast
Vera
juli 29, 2020 15:41

Vind Francis een hele leuke kandidaat en gaaf dat ze zo fanatiek is.

Gast
tssss
juli 29, 2020 15:31

Topwijf !

Gast
mark2
juli 29, 2020 15:29

Wat een geweldige reacties hier weer. Kokers wat een laag niveau! Iedereen afzeiken om het afzeiken.. dan niet je zelf wel een k ut-leven hebben zeg!

Gast
Vieze Peuk
juli 29, 2020 15:23

Een stem die zo luid kan als een straaljager.
Als ze klaarkomt is gelijk de hele buurt wakker.

Gast
Norvo
juli 29, 2020 15:21

Niks ten nadele van Francis, maar ik ken nóg een bekende lesbische zangeres die helemaal nergens nee tegen zegt: Samantha Steenwijk.

Gast
Mark
juli 29, 2020 15:15

Dit is toch gewoon Irene Moors met een dikke laag make-up?

Gast
Midi
juli 29, 2020 15:08

Leuk mens in een leuk programma!

Gast
harteloze henk
juli 29, 2020 14:54

Prima mens dit, doet het leuk.

Gast
Sender
juli 29, 2020 14:44

Goede stem, hoog bereik, intelligent en kan gezicht trekken zoals alleen van Duin dat in hoogtijdagen kon.
Chapeau voor deze dame. Klasse. ( en ze ‘luisde’meisje van Weezel er ook nog in)
Mijn uurtje tv is goed.

Gast
Gladjakker
juli 29, 2020 14:43

Soms stop ik m’n salami in haar aars en dan begint ze zo hard te krijsen dat al het glaswerk in de buurt, inclusief de ruiten, sneuvelt.

Gast
Ron
juli 29, 2020 14:39

Een van de leukste deelnemer ooit aan dit programma. Ze maakt het niet zo serieus allemaal.

Gast
azijnzeiker
juli 29, 2020 14:38

maarten is toch wel vreselijk aantrekkelijk daar wil ik wel mee spelen en sexy foto’s mee maken van ons 2 in adamskostuum

Gast
pepe
juli 29, 2020 14:34

je vraag je wel de hele tijd af is ze echt zo of is het haar rol als hysterische sopraan

Gast
Pauline
juli 29, 2020 14:28

Het is gewoon een hartstikke leuk mens, lig in een deuk en als ik Maarten zie die denkt “wat moet ik hier nou mee” heerlijke TV. Ze mag van mij nog ff blijven. Haha

Gast
Wendy's dealertje
juli 29, 2020 14:27

Zou een goeie zijn voor WIDM.

Gast
Mevrouw Tiny Prikkeldraad-Kots- ter Spin
juli 29, 2020 14:27

Beste Volonté Fuck, Francis is net als ik lesbisch-potteus geworden. Ik moest daarvoor wel eerst mijn ex-man, Deodaat Prikkeldraad, met een rol prikkeldraad wurgen. Die rol was toendertijd bij de Gamma of bij de Kwantumhal in de aanbieding. Of die aanbieding nog loopt zou je moeten nagaan. Toen hij gestikt was, was ik een pot geworden. Wie is Francis eigenlijk? Zou zij een verhouding hebben met Leontien Pastoors? Ik ga nu mijn turbo-vibrator uit de diepvries halen. Fijne Kerst alvast.

Gast
Peter
juli 29, 2020 14:26

Best wel een grappige vrouw, maar het moet het nu ook niet te overdreven gaan doen.

Gast
Theo
juli 29, 2020 14:21

Ik lach dagelijks om haar.

Ze gaat samen met Maarten meedoen aan 2 voor 12

Gast
Meester in Notarieel Recht Volonté Fuchse
juli 29, 2020 14:21

Francis is meer dan welkom in mijn bondageruimte in de banlieue in Parijs waar ik menig pottiste en andere lipvis al tot hoogtepunt heb weten te brengen.

Gast
mark2
juli 29, 2020 14:17

Ze is wel leuk om in het programma te hebben!

Gast
Boris
juli 29, 2020 14:17

Ik vind het alleen al fantastisch dat ze Maarten steeds zo ontzettend boos en/of geïrriteerd kan laten kijken. Wat dat betreft mag ze nog wel even blijven zitten.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen