Vivienne vond tien weken Boulevard ‘heel intensief’

Vivienne van den Assem vond het ‘heel intensief’ om tijdens de coronacrisis tien weken lang RTL Boulevard aan elkaar te praten. Dat geeft de presentatrice aan in de VARAgids. Om te veel wisselende contacten in de studio te voorkomen werd niet alleen Peter R. de Vries‘ sleutel van de bezemkast afgepakt, maar werd ook gewerkt met kleinere presentatieteams. Daardoor werd Vivienne niet zoals gebruikelijk afgelost door haar collega’s, maar stond ze maar liefst tien weken aan de desk.

Tien weken lang vijf uur per week werken zijn tv-sterren helemaal niet gewend, dus Vivienne was even behoorlijk van slag. “Die tien weken aan de desk bij Boulevard, middenin de coronacrisis, waren heel intensief, maar met al die nieuwe ontwikkelingen was het telkens weer spannend en bevredigend om de actualiteit te verslaan.

Ze werd thuis gesteund door haar man, muziekjournalist Arne van Terphoven. “Mijn werk viel aan het begin van de crisis vrijwel meteen stil, terwijl Viv juist gas moest geven. Dat zorgde voor een fijne balans“, vult hij aan.

Hij zag van dichtbij wat het harde werken met Vivienne deed. “Tegen de tijd dat ik klaar was met opruimen, kwam Viv thuis – met d’r make-up nog op. En dat vijftig keer achter elkaar. We hebben deze lockdownperiode keihard gerockt.”

Vivienne is er goed doorheen gekomen, maar, zo zegt ze terugblikkend: “Zelf de visagie doen, was wel een dingetje. Gelukkig kreeg ik aanwijzingen op afstand en bleek ik een vastere hand te hebben dan gedacht.

En dan heeft iedereen het maar steeds over die zorghelden…

Foto: RTL

33 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
zwaar leven
juli 31, 2020 12:41

wat een zwaar leven heeft die vrouw, wish I had her problems…

Gast
Alfons
juli 30, 2020 13:56

Geef me Vivienne liever dan die viezerik met haar slip op enkels. Vivienne is dan een verademing,heerlijkp

Gast
EXPERT
juli 30, 2020 11:51

VIVIENNE is TOP TOP TOP en ik kan het weten, ik maak al tig jaar programma’s en al die trollen hier zijn dan dus trollen. Je zou maar trol zijn en het enige dat je kan is trollen. Als je t vaak genoeg zegt lijkt het nog wat. Trollen als werkwoord en zelfstandig naamwoord. Dubbel de fun met trollen.

Gast
robert
juli 30, 2020 10:06

Gaap.

Gast
Johncoret
juli 30, 2020 09:34

Ja daar kun je heel moe van worden van dat voorlezen ,ze zijn geen werken gewend alleen maar geld dat ze interesseert, dat geld voor allemaal,

Gast
Rene
juli 30, 2020 08:29

Al dat afzeikcommentaar over Vivienne hier is volledig onterecht. Ze is een heel talentvolle leuke vrouw, en veel te puur voor dit roddelnichtenprogramma.

Gast
Annoniemus
juli 30, 2020 06:42

Het is me wat als je een keer moet werken voor je poen !!!

Gast
Nick
juli 30, 2020 01:02

Zodra ik hier aan de macht kom worden al die bn’ers te werk gesteld in een fabriek. 6 dagen per week van 8 tot 6.

Gast
Koos
juli 29, 2020 19:39

Fijn, ga maar uitrusten voor een jaar of 50.

Gast
COSA NOSTRA
juli 29, 2020 18:44

Afschuwelijk suffe saaie vrouw absoluut niet geschikt voor tv!!!!

Gast
Roddelpraat
juli 29, 2020 18:42

Wij van Roddelpraat zijn het niet eens met de negatieve tendens van de commentaren onder dit geplaatste artikel over het talent Vivienne. Wij zijn van een beschaafder niveau en merken op dat het veelal jaloezie is wat de doorslag geeft om gal te spuien over deze geweldige presentatrice.

Gast
Pàkme van Agteren
juli 29, 2020 18:25

Fulltime werken is pittig ja!

Gast
Zoopfan
juli 29, 2020 17:57

Vivienne Van zoop

Gast
Roelof
juli 29, 2020 17:35

Dit is toch de dame die het steeds heeft over cojona?

Gast
Roelof
juli 29, 2020 17:34

Dit is toch de dame die het steeds heeft over cojona?

Gast
Dorus
juli 29, 2020 17:34

Het is alleen maar oplezen….pfff

Gast
Maartennaaier
juli 29, 2020 17:23

Prachtige vrouw!
Aan de reacties te zien goed dat ik geen blvd kijk.

Gast
Alpha 04 Bravo
juli 29, 2020 17:09

Wijven vinden altijd dat ze hard werken. Kantoorbaantje, beetje zalandoën onder werktijd, halve dagen en moet serieus worden genomen alsof het slavenarbeid in Siberië betreft!

Gast
Geronimo
juli 29, 2020 17:09

Een paar uurtjes per dag gefocust werken. Wow. Als dat al rocken is, wat is het dan wat ik normaal gesproken doe? Heavy metal?

Gast
Viv-fan
juli 29, 2020 17:07

Vivienne van Nickelodeon! :)

https://www.youtube.com/watch?v=Jc7XnyiecRY

Gast
Jolanda
juli 29, 2020 15:56

Dit mens is gek met haar mondkapjes willen in heel Europa. Doe er een zelf opals je het zo graag wil.waarom moet ik een muilkorf voor doen en misschien er ziek van worden om een ander te beschermen.

Gast
Keet
juli 29, 2020 15:47

ik werk maar liefs 47 weken aan een stuk, 5 dagen per week 38 uur keihard rocken, valt niet mee mensen.

Gast
Bart
juli 29, 2020 15:32

De kijkers vast ook!

Gast
Norvo
juli 29, 2020 15:10

Vivienne is zonder meer kundig in wat ze doet, helaas heeft ze bij Boulevard vaak maar één manier om nieuws te brengen: bloedserieus, met grote ogen en een dringende toon. Prima om zo corona updates te geven, maar bijna lachwekkend als je het ook doet bij luchtiger nieuws als het laatste Roelvink relletje.

Niet alles is het einde van de wereld, kalmeer!

Gast
Gladjakker
juli 29, 2020 15:05

Deze vrouw had ook een tennisbal in haar reet die naar binnen was geschoten, het moest in onze kliniek worden uitgehaald. Man, man, man dat was nog eens wat. De hoeveelheid drek die eruit kwam, was in gewicht tien keer zoveel als de tennisbal. Die dag vergeet ik nooit meer…

Gast
Captain Caveman
juli 29, 2020 15:04

Wat is er nu moeilijk aan dan nutteloze info over dreetje op te tetteren! Met de hijgende prdv in je nek!

Gast
Ron
juli 29, 2020 15:03

Hysterica grootoog heeft gesproken. Het was 10 weken niet om aan te gluren en vooral niet om aan te horen.

Gast
Little Fred
juli 29, 2020 14:58

@harteloze henk, en ook nog die vreselijke stem.

Gast
Theo
juli 29, 2020 14:57

Kleine teams ivm besmettingsgevaar: leugen

Graaien uit de schatkist. De andere zaten op de bank.

Gast
Anoniem
juli 29, 2020 14:57

Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar waar is Nicolette bij Blvd

Gast
harteloze henk
juli 29, 2020 14:52

Het waren ook voor mij als kijker tien ellenlange weken met dit ruggengraatloze mokkel aan het roer.

Gast
Marc
juli 29, 2020 14:50

Teiltje!

Gast
Boris
juli 29, 2020 14:47

Er mag geklapt worden, mensen!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen