Meilandjes blijven tv maken, maar: ‘Geen horeca meer!’

De Meilandjes wáren al veel op televisie, maar het uitmelken gaat nu pas écht beginnen: komend seizoen staat de tv-familie niet een, maar twee keer per week op het menu. Maar waar gaan we straks in vredesnaam naar kijken als Martien Meiland en zijn gezin na hun remigratie geen bed & breakfast meer runnen en ze niet meer tussen hun krakkemikkige bende zitten? Aan die kapitale boerderij die ze hebben gekocht in Hengelo valt ook niet veel te verbouwen. Ze gooien het roer om.

Om interessant te blijven voor televisie gaan de Meilandjes iets heel anders doen, zo lang het maar niets met een bed & breakfast te maken heeft. “Nee joh, wij zijn uiteindelijk helemaal geen horecatypes, want anders zouden we het nog wel een keer doen. Nee, jongens, luister: ons niet meer bellen.”

Het lijkt erop dat de Meilandjes klushuizen gaan kopen om die te verbouwen. “Wat we gaan doen, weten we nog niet precies. We hebben natuurlijk wel een idee in ons hoofd, maar weet je: dat staat volgens mij ook al in de media. Over naar veilingen gaan en huizen opkopen en verbouwen. Maar dat vind ik eigenlijk ook wel een beetje een verrassing, want als je dat nu al weet dan is het niet leuk voor de serie.”

De aankomende serie staat in elk geval in het teken van hun remigratie. “We gaan voorlopig eerst even rust houden en ons huis verbouwen. Niet heel groots, maar mijn muren zijn bijvoorbeeld allemaal wit en dat moet ik niet. Ik wil allemaal donkere muren. Dat het helemaal een darkroom wordt. Nou ja, bij wijze van spreken. Dat gaan we natuurlijk eerst doen.”

Foto: SBS

29 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Meneer de Uil 🐦
juli 30, 2020 23:29

@ Jantien Visser
wo 29 jul 2020 om 11:31
FANTASTISCH!!!!!

Kijk… daar houdt Uil nu van.

Gast
ome H
juli 30, 2020 07:37

Dwingeloo – Hitkwis 1-1

Gast
Dirk2
juli 30, 2020 06:49

Ik wil alleen het kijkcijfer weten, krijg je toch een mooi inkijkje hoe onderontwikkeld Nederland is.

Gast
Ikke
juli 29, 2020 22:16

Vind je het niks, kijk je toch gewoon niet,is geen verplichting en diegene die het leuk vinden kijken wel, ieder zijn ding.

Gast
Mick
juli 29, 2020 21:17

Doe dan vervallen parels in Zuid-Limburg opknappen ofzo. Een rijtjeshuis in een pauperwijk is niet zo leuk.

Gast
Dirk2
juli 29, 2020 18:08

Natuurlijk geen horeca, horeca is werken en dat is niets voor de Meilandjes, die ontvangen liever van de postbezorger een pakketje en leggen het daarna in de winkel neer voor 3x zoveel.

Gast
Dikkie Dik
juli 29, 2020 16:30

Kleffe zooi. Rot op uit de Achterhoek!

Gast
FUKAZEN
juli 29, 2020 15:52

Talentloze familie, echt triest maar weer typisch Nederlands.

Gast
Ronnie
juli 29, 2020 14:15

Iedereen die roept dat het gescripte neppe onzin is, kijkt dus stiekem wel? Natuurlijk worden er dingen uitvergroot en natuurlijk worden er dingen verzonnen door de makers, maar goed, je hoeft niet te kijken natuurlijk. Een programma waarbij ze huizen gaan ‘flippen’ lijkt me best grappig, vooral omdat ze eigenlijk best onhandig zijn. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen!

Gast
Sookie Stackhouse
juli 29, 2020 14:08

Waarom kijken mensen vrijwillig naar die rotkop waar alleen maar stront uitkomt?

Gast
Lachgas
juli 29, 2020 13:47

Lol is er wel vanaf. En in hoeverre niet gescript door makers?

Gast
Guttegut
juli 29, 2020 13:39

Wat bezielt iemand om naar deze gescripte onzin te gluren?

Gast
Hellen
juli 29, 2020 13:03

Ik vind Martien heel leuk. Zijn irritante dochter Maxime niet, die vind ik vreselijk. Montana vind ik ook leuk en Erica is ook leuk, Erica moet haar snor laten staan en een leuke vriendin zoeken.
Nadège vind ik ook zo leuk.

Gast
Teuntje
juli 29, 2020 12:50

Ben totaal afgeknapt op die schreeuwende domme meid Maxime liegen vader beledigen en Erica zit maar te lachen als Martien wordt beledigd die meid krijgt totaal geen opvoeding

Gast
ano@niem.nl
juli 29, 2020 12:25

Kunnen we stoppen met deze C acteur die homo speelt.
Ik ben helemaal klaar met deze zakkenvuller.

Gast
nico
juli 29, 2020 12:23

Ik moet er niet aan denken dit is nog erger als al die herhalingen.

Gast
Jan
juli 29, 2020 11:56

Nadège zal namelijk gewoon weer te zien zijn in het nieuwste seizoen én het gezin helpt haar zelfs om een nieuwe woning te vinden. Maxime laat weten: ‘Wat je wel gaat zien in de serie is een zoektocht met ons naar een huis. We gaan met haar panden bezichtigen
Damage control van J de M zo wordt huishoudster Nadege voor de zoveelste keer misbruikt
om de Meilandjes weer in een goed daglicht te zetten en het verdienmodel te continueren.😈😈😈

Gast
Zomaar
juli 29, 2020 11:52

Martien lijkt me geschikt om een huizenjacht-programma te doen.
Maar dan echte huizen, en niet 3 x een 3 kamer appartement bezichtigen met de potentiële kopers.
Meer iets van Droomhuis op het Platteland dus.

Gast
D
juli 29, 2020 11:51

@Rob Het kan nog niet in het kadaster staan , Meiland heeft het gekocht maar het is nog niet gepasseerd bij de notaris en dat gebeurt als de overdracht is.

Gast
Nadege
juli 29, 2020 11:41

Merdre, teribele homaux

Gast
Stanislav
juli 29, 2020 11:41

Een klusprogramma met de Meilandjes lijkt mij zeer vermakelijk.

Gast
rob
juli 29, 2020 11:37

in het kadaster is nog steeds niets te vinden wat er op wijst dat Meiland die boerderij heeft gekocht!!

Gast
Gerda
juli 29, 2020 11:35

@Curryworst
wo 29 jul 2020 om 11:30
Jaaa. hahaha
Dat meisje Meiland mag vast ook Holland Next Model jureren haha…Wat een tv…

Gast
Zalmneusje
juli 29, 2020 11:35

Van mij mogen ze gerust elke dag op tv hoor. Maakt me niks uit of het gescript is of niet. Ik zit altijd met een grote glmlach te kijken.

Gast
Theo
juli 29, 2020 11:34

Leuk, ze gooien het helemaal om.

Denk zo maar dat ze iets gaan doen ter vervanging van Paleis voor een Prikkie maar dan met een Meiland invulling.

Gast
Jantien Visser
juli 29, 2020 11:31

FANTASTISCH!!!!!

Gast
Curryworst
juli 29, 2020 11:30

Hoeveel van die klus- en verbouwprogramma’s zijn er wel niet op tv?
Denk je nu echt dat de schreeuwige dochter en de onhandige vader echt zelf gaan klussen?Hooguit Erica trekt de werkhandschoenen en laarzen aan om te hakken en breken.

Nee, zo gauw de camera uit gaat wordt het onderuit gezakt op de bank zitten en wijn slobberen. En dan kan een ingehuurd aannemersbedrijf het echte werk verrichten.

Gast
Arie B
juli 29, 2020 11:24

Boycotten die onzin. Waarom kijken mensen dit, zo nep. Bewijst maar dat ze op tv willen en dat hotel toen geen droom was maar een manier om het voor elkaar te krijgen. Toen het gelukt is dumpte ze die vriendin.

Gast
CB
juli 29, 2020 11:17

Ik zie nog wel gebeuren dat Meisje Meiland dadelijk een daily wordt, stipt om 20:00 uur tegenover GTST. Frankie Visser mot immers ook op z’n tijd effe met verlof ;)

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen