MAX volgt RTL en SBS niet: ‘Wij zijn er wél in zomer’

Omroep MAX wil de kijker op het hart drukken dat zíj hen deze zomer níet in de steek laten. Waar RTL en SBS een heel herhalingencircus optuigen, komt de omroep van Jan Slagter – net als in voorgaande jaren – met een bomvolle programmering in de zomermaanden. Hij wil de kijker daarop wijzen met een nieuwe zomercampagne, waarin MAX wordt neergezet als dé zomeromroep. “MAX is er in de vakantiemaanden altijd met veel nieuwe en grote programma’s. Ook déze zomer.”

Jan Slagter, directeur van de omroep, zegt: “Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet.”

Slogan van de multimediale campagne is ‘MAX is er, ook déze zomer’. “De campagne bestaat uit online en offline media. Onder andere een zomerse televisiespot, een outdoor campagne en een online campagne maken deel uit van de middelenmix.”

MAX vindt het heel belangrijk om er juist wél te zijn in de zomer. “Vroeger was de vakantieperiode een tijd van veelal herhalingen, maar met die trend brak MAX jaren geleden al. En deze zomer is dat niet anders.”

Op televisie brengt de omroep tijdens de vakantiemaanden nieuwe succestitels als Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX vakantieman. Ook programmeert MAX deze zomer tal van eenmalige en nieuwe programma’s.”

De reclamepsot:

Foto: Roland J. Reinders

Meer in Omroep MAX

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Martien Meiland klaagt voortdurend over de fans die hem miljonair hebben gemaakt. Wat vindt u daarvan?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen