Luuk Ikink: ‘Ik had ook wat Amber Brantsen had’

Luuk Ikink heeft ook weleens ervaren wat Journaal-talent Amber Brantsen gisteren meemaakte. Net als zij is ook híj weleens niet lekker geworden achter de Boulevard-desk. Dat vertelde hij gisteren in de uitzending op RTL 4. Amber kwam gisteren in het nieuws omdat ze onwel werd tijdens de journaaluitzending van zeven uur ’s ochtends. De beelden zijn vertoond in vele tv-rubrieken en ook in Boulevard kwam het momentje aan bod. Daarop onthulde Luuk dat hij zich goed in haar kan verplaatsen.

Luuk: “Het is natuurlijk heel vervelend dat je je ineens niet lekker voelt in zo’n live-uitzending. Ik heb het ook weleens gehad. Ik stond een keer aan de desk dat je je echt duizelig begint te voelen. Ik dacht: ik hoop niet dat ik zometeen omval. Volgens mij kan iedereen zich er wel iets bij voorstellen hoe vervelend dat is.”

Het nieuws werd uiteraard ook besproken in Shownieuws. Daar was er vooral verbazing over het feit dat de NOS de uitzending niet afkapte. “Zit er niemand bij de redactie dan op een knopje kan drukken ofzo?“, merkte Ronald Molendijk op.

Story-baas Guido den Aantrekker: “Het is erg lang in beeld geweest. Juist omdat je niets zag, waren het heel akelige beelden. Wij maken met z’n allen live tv en je bent toch altijd een beetje bang dat je een niesbui krijgt of er een knoopje van je buik springt, maar dit is natuurlijk wel heel erg. Ik denk dat ze een flauwte heeft gekregen, daar lijkt het op.”

Lees ook: Heftig: Amber Brantsen onwel tijdens NOS Journaal (gisteren)

Foto: RTL, NOS

19 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
J. Bloemheuvel
juli 9, 2020 17:10

Nou vooruit danmaar:
OOK EÉN TRAANTJE VOOR LUKE IKINK.
De arme drommel heeft het nieuws niet
gehaald en uitgerekend eev vrouw’s
persoon wel.
Wat moet er van de wereld terechtkomen
wanneer Luke Inkink eens geen belang-
stelling mag genieten.

Gast
Geronimo
juli 9, 2020 16:56

Nee, Luuk Ikink. Jij weet niet wat zwangerschap met je lichaam doet.

Gast
kritisch avro-lid
juli 9, 2020 12:23

Luuk Ikink: ‘Ik had ook wat Amber Brantsen had’.

Aha hij menstrueert dus ook. Altijd al gedacht van die Ikink

Gast
Matthijs Zelf.
juli 9, 2020 10:29

Harry, Ja uit het buitenland komen de mooiste vrouwen, En de slechtste politieke Figuren Wilders Baudet.

Gast
Harry
juli 9, 2020 10:19

07.00 uur was ook wel erg vroeg voor

iemand met Surinaams bloed in de

aderen…

(Was als grap bedoeld. Slechte grap.
Excuses. Surinamers zijn danig oké!)

Gast
Merel
juli 9, 2020 10:09

O jee Luuk… dan hoop ik maar niet dat we straks horen dat Amber zwanger is. Want dan lijkt het mij sterk dat jij hetzelfde ooit ervaren hebt : -)))

Gast
Bart M.
juli 9, 2020 09:59

Is Luuk stiekem een transgender met vervelende complicaties?

Gast
Mmm
juli 9, 2020 09:38

Stookie Stackhouse ga jij nu maar terug naar je nichten forumpje ga daar maar klagen.

Gast
HadieDave
juli 9, 2020 09:36

Ik heb wel eens mijn hele (witte linnen) broek volgescheten terwijl ik nog maar net was begonnen met nieuwslezen. De weerman was er nog niet en ik moest de hele uitzending met de stront in mijn knieholten doorlezen.

Gast
Sookie Stackhouse
juli 9, 2020 09:35

Journaaltalent?

De schrijver van mc heeft helemaal geen talent en dat is dagelijks te zien aan de zeer slecht geschreven stukjes!

Gast
WEST*
juli 9, 2020 09:30

wat moet een zeeman hier op MC, en wie is die Luuki Kink nou weer?

Gast
IngridHenk
juli 9, 2020 09:29

Is Luuk Ikink dan toch een vrouw?

Gast
Casper
juli 9, 2020 09:24

Na-apen is kleutergedrag.

Gast
Matthijs Zelf.
juli 9, 2020 09:23

Presentatrice Amber Brantsen onwel tijdens uitzending NOS Journaal epileptische aanval.
https://youtu.be/mecgRagtOj4

Gast
Paul
juli 9, 2020 09:02

Casper
do 09 jul 2020 om 8:52

Jij bent hier de grootste kleuter!

Gast
MolTalk
juli 9, 2020 08:54

Was Luuk ook zwanger??

Gast
critikast
juli 9, 2020 08:52

Ja hoor, onze nationale blaaskaak moet ook weer even wat melden. Als je toch naar de dokter gaat, vraag dan ook meteen even een verwijsbriefje voor de oogarts, want je ziet er niet uit met dat luie oog !

Gast
Derhal Flynn
juli 9, 2020 08:52

Ik heb dat steeds als ik Luuk op tv zie.
Daarom kijk ik niet naar die vent.

Gast
Casper
juli 9, 2020 08:52

Hij ook weer.

Door leugens verspreiden achter een desk raakt de brildragende kleuter opgewonden van.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen