Lodewijk Asscher: ‘Hoe is het met Dave Roelvink?’

Dries Roelvink kan zich bijna niet meer bewegen zonder aangesproken te worden op zijn ontspoorde zoon Dave. Na de fellatiorel met het bubbelbadmeisje en de juwelendiefstal in haar huis, is het eigenlijk nooit meer goedgekomen met Dave. Twee jaar geleden scheurde hij stomdronken met 180 kilometer over de A10 en vorige maand reed hij een dure Lamborghini in de prak. Zelfs als Dries aan het werk is als politiek verslaggever voor RTL Boulevard, wordt hij met Dave geconfronteerd.

Boulevard-ster Luuk Ikink: “Dries was op het Binnenhof en je snapt dat al die politici willen weten hoe het eigenlijk met Dave gaat. Die had natuurlijk dat ongelukje gehad met die Lamborghini. Lodewijk Ascher was in een mooi gesprek met Dries en dacht: even naar informeren.”

Lodewijk: “Hoe is het nou thuis?

Dries: “Bij mij thuis rustig nu. De auto bleek all-risk verzekerd te zijn.”

Lodewijk: “Ach… Godzijdank, zeg.”

Dries: “Ja, dan komt hij weer met een sisser weg. Alleen nu heeft hij dan een Porsche Cayenne gekocht, waar ik weer van zeg: waarom nou weer zo’n rare snelle auto?

Lodewijk: “Ook weer duur speelgoed, ja. Ik rij in een Passat, dat is toch net anders.

Foto: RTL

22 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Pauline
juli 3, 2020 14:30

Die walgelijke idioot is totaal van het pad af…

Gast
robb
juli 3, 2020 13:51

De week van Ascher .

Gast
c
juli 3, 2020 13:22

Kan iemand die meneer Dave niet eens onder curatele plaatsen ? Een snelle auto in zijn handen is een wapen. Meneer is namelijk zwakbegaafd. Justitie treedt eens op en plaats hem onder bewind.

Gast
zxJoost
juli 3, 2020 13:20

@Kees Kermis, dat is een bedacht volksgezegde, bedoelt om mensen die iets bereikt hebben te vrijwaren van concurrentie met hun eigen kinderen. Het slaat genetisch echt nergens op. Alleen maar bedoelt om een generatie kalt te stellen.

Gast
Kees Kermis
juli 3, 2020 13:15

Talent slaat altijd een generatie over bij deze familie niet hoor. Elke generatie een bak ellende.

Gast
StefanV
juli 3, 2020 11:47

Het volgende ongeluk van Dave Roelvink kunnen we dus spoedig tegemoet zien…

Gast
chris?
juli 3, 2020 11:25

Slim van Asscher, de Roelvinken jregen een spiegel voor zich gehouden.

Gast
John
juli 3, 2020 11:11

Robert,

Ja tot ’n bepaalde leeftijd(21).

Gast
kritisch avro-lid
juli 3, 2020 10:15

Sommige problemen lossen zich vanzelf op. Hopelijk raakt hij daarbij geen medeweggebruikers.

Gast
Jordao
juli 3, 2020 10:14

Droef Roelvink , kan niet eens fatsoenlijk praten. Over 20 jaar is ie geen mm verder gekomen.

Gast
Cees
juli 3, 2020 10:12

Gelukkig krijgt Dave nieuwe tandjes. Helemaal spierwit.

Gast
Blokkie
juli 3, 2020 10:02

Wat staat er nou? “Politiek verslaggever voor RTL boulevard”???? 😜😜😜

Gast
Beau ter Ham
juli 3, 2020 09:37

Dries: “Ja, dan komt hij weer met een sisser weg. Alleen nu heeft hij dan een Porsche Cayenne gekocht, waar ik weer van zeg: waarom nou weer zo’n rare snelle auto?”
Don’t make stupid people famous….

Gast
Zomaar
juli 3, 2020 09:36

Wanneer je de vraag stelt hoe het thuis nu is, neem je het interview en de interviewer totaal niet voor serieus.
En terecht.

Gast
Harry
juli 3, 2020 09:18

Makkerst staakt uw

wild geraas! Zolang de dentank
Arie/Glennis/Anouk zich hier nog
niet over heeft uitgesproken moeten
we afwachten of dit wel of niet deugt.

Gast
Dries Roel Vink
juli 3, 2020 09:13

Paupers? Hoezo? Jaloers?!

Gast
Maria
juli 3, 2020 09:13

Misschien zou Dries een boos moeten worden zoals Lodewijk van de week was, geacteerd of niet. De boodschap komt dan misschien aan bij die brokkenpiloot.

Gast
Minder of Mirjam
juli 3, 2020 09:03

Dove Roelvink. Doof voor alles en iedereen en gelooft er heilig in dat hij iets kan. Maar hij kan gewoon helemaal NIETS

Gast
iemand
juli 3, 2020 08:58

Annie je zegt wel pauperfamilie maar wel een pauperfamilie met echt te veel geld. Hoe doen ze dat.

Gast
Arseen
juli 3, 2020 08:57

Slim van Asscher, auto ‘ van de gewone man’ en vragen altijd terug leggen. ‘Hoe is het met Dave’ enz.
Een aanvoeder van de PvdA in een Lamborghini zou een beetje vreeemd zijn. Maar een patser familie uit de Jordaan die van niets IETS wilde worden (ook daar in faalde) kan en mag zich alles permiteren met alle gevolgen van dien…
Ineens zitten we opgescheept met drie muppets ontsnapt uit de gelijknamige show.

Gast
Robert
juli 3, 2020 08:57

Is toch niet zo gek. De ouders zijn mede verantwoordelijk voor het ontsporen van hun verwende kinderen.

Gast
Annie van Achteren
juli 3, 2020 08:45

pauperfamilie

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen