Irene Moors: ‘Gerard Joling niet te oud voor TikTok?’

Irene Moors (53) vraagt zich af of Gerard Joling (60) niet een beetje te oud is voor TikTok. Het is immers vooral een platform voor tieners en twintigers. Dat zegt ze in een story op Instagram, waarin te zien is hoe beide tv-sterren met elkaar lunchen. Gerard is van alle sterren misschien wel het meest actief op social media. Sinds kort maakt hij ook filmpjes op TikTok. “TikTok is eigenlijk iets voor heel jonge mensen“, legt Gerard uit aan Irene. Zij daarop: “Ja! Ben je er niet een beetje te oud voor?

Gerard blijft echter tiktokken. “Nou, ik vind het toch wel heel, heel erg leuk. Ik ben dol op kinderen en jonge mensen. Je kan dansen en iets tegelijk doen. Maar je kunt ook iets gezelligs doen.”

De zanger hoopt op deze manier allerlei doelgroepen te bereiken. “Je hebt nu Twitter, je hebt ook Facebook en dat is voor de iets ouderen. Maar je hebt ook Instagram en Instagram Stories voor de jongere mensen. En dan heb je TikTok of was het nou TikTak? En dat is voor heel jonge mensen. Dan voel ik me ook een beetje jong. Misschien moet jij ook op TikTok.”

Irene ziet dat echter niet zitten. “Nee, ik heb daar totaal geen behoefte aan. Ik ben 53 en ik vind dat getiktok… Nee, dat heb ik helemaal niet.”

Gerard: “Nou, ik ga gewoon door met TikTok.”

Irene: “Ik vind het moedig.”

Een TikTok-filmpje van Gerard:

@gjolingKoekoek 😎 @michelledub ##fyp ##foryou ##voorjoupagina ##voorjou ##foryourpage ##gerardjoling ##bananachallenge ##shaggy

♬ origineel geluid – gjoling

Foto: SBS

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wil van Bil
juli 23, 2020 14:54

Kijk vooral naar jezelf Daan, smerige ouwe hetero!

Gast
Daan
juli 23, 2020 14:44

Wat een vieze oude homo vind ik het.

Gast
Teuntje
juli 23, 2020 13:19

OUwe lul wil er nog bij horen met zn plastic kop en haar

Gast
Harry
juli 23, 2020 08:42

Het is heel simpel:

De heer Joling benut graag

elke vierkante cm waar hij

zichzelf op kan exploiteren.

De heer Joling houdt héél

veel van zichzelf en gunt

ons hetzelfde; dat we alle-

maal héél veel van de

heer Joling houden.

En ook al noemt iedereen

hem nu onze nationale

TikTokkie, dat maakt hem

niks uit want de heer Joling

heeft zichzelf onvoorwaarde-

lijke liefde beloofd. “Klopt.

En met de optie deze tussen-

tijds te kunnen verlengen.”

En dan moet de heer Joling

weer weg want hij heeft

vanmiddag een fotosessie

met alle deelnemers aan

de Zwarte Dag in Hooger-

smilde. “Ze hebben daar

maar een paar van die

zwarten dus dat is best

wel uniek. Toen ik ervan

hoorde heb ik ze net zo

lang platgebeld, gemaild

en geappt tot ze begrepen

wie ik ben. En vanaf dat mo-

ment ebben ze meteen in-

gestemd met die fotosessie.

Ik heb Shownieuws ook maar

even gebeld. En de Telegraaf

en RTL-boulevard en de Privé

En de Story en De Weekend.

Ja ach, die shoot is eigenlijk

een privé-dingetje maar zo’n

uniek project als dit kun je

toch nooit geheim houden…”

En toen werd ik wakker…

Gast
M
juli 23, 2020 02:43

Wat is iedereen toch happy om een mondvod te dragen. De J0den waren ook een partij blijd dat ze een gele ster moesten dragen, not

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
juli 22, 2020 20:30

Geer is een prima kerel met genoeg zelfspot, toppertje!

Gast
azijnzeiker
juli 22, 2020 20:18

Ik verwerk zonder probleem 30 mannen in een uur! Azijnzeiker is daarin de beste op MC, zonder enige discussie!

Gast
Dr Huubke
juli 22, 2020 20:03

Geer is gek op jonge jongens dus die zit daar helemaal goed.

Gast
M
juli 22, 2020 19:18

Nu moet ik je weer verbeteren azijnzeiker, ik behoor tot die groep. Begrijpend lezen is ook al te moeilijk voor jouw. Ja mensen azijnzeiker zakt steeds verder weg in zijn eigen stront.

Gast
Mario
juli 22, 2020 18:05

laat die man lekker, als hij het leuk vindt en zijn volgers ook wie zijn wij dan daar iets van te vinden, daarbij houdt het hem jong.

Gast
Van Ingen
juli 22, 2020 17:46

Joling en Vanessa, een pot nat. Ze kunnen beiden niet zonder aandacht. Maakt niet uit hoe. Best wel een beetje treurig.

Gast
Pettie Fart
juli 22, 2020 17:44

Al die narcistische maar voor de wet´volwassen´ BN’rs gebruiken een KINDER app om zich in de kijker te spelen. Ze zouden zich kapot moeten schamen, allemaal! Of zouden ze zich al rukkend of vingerend staan klaar te maken op al die kinderen? Niks meer zal me verbazen als het om al die doorgeslagen aandachtsmongolen gaat. Walchelijke lui!

Gast
azijnzeiker
juli 22, 2020 17:30

@17:27

“…slimme mensen die daar verstand over hebben”

Oke, dus jij in ieder geval niet. Dat is duidelijk (haha).

Azijnzeiker is de beste op MC, zonder enige discussie!

Gast
azijnzeiker
juli 22, 2020 16:53

M(alloot)

Gast
M
juli 22, 2020 16:47

azijnzeiker je pist weer eens naast de pot, laat die Gordon maar lekker snuiven. Jij typt weer complete onzin!!!!!!!!!!!!!!!.

Gast
azijnzeiker
juli 22, 2020 16:43

Gordon is sympathieker dan Joling, die alleen maar uit is op ruzie.

Gast
Curryworst
juli 22, 2020 16:42

Joling heeft als één van de weinige BN’ers nog de sympathie-factor. En het is een knappe en heerlijke man!

Gast
M
juli 22, 2020 16:37

Joling is net een kind, alles voor de aandacht.

Gast
azijnzeiker
juli 22, 2020 16:27

Gerard is een knappe man ik doe hem wel.

Gast
DD
juli 22, 2020 15:59

Joling begint met de dag vervelender te worden met zijn kapsones.
Je zou toch denken dat wijsheid bij het ouder worden komt, maar heleaas.

Gast
Trudy
juli 22, 2020 15:56

Moet je die griezel nou zien staan in dat filmpje…
Wat een bord voor je kop heb je als je niet ziet hoe belachelijk je bezig bent…
hahahahaha

Gast
Henk
juli 22, 2020 15:48

Voor Gerard Joling geldt enkel: Meer, meer en nog meer…..
Meneertje NooitGenoeg

Gast
Levi
juli 22, 2020 15:44

Je zal toch met deze griezelnicht het bed moeten delen. GADVERDAMME zeg!

Gast
Barend
juli 22, 2020 15:41

Joling mist aandacht.

Walgelijke vent is het.

Gast
Gerda
juli 22, 2020 15:38

Ik vind Gerard Joling een hele enge oude zeer onaantrekkelijke nicht.

Maar weten we heel zeker dat dit Akwasi niet is?

Gast
Ferdinand Bomhoff
juli 22, 2020 15:36

Gerard Joling is een enge aandachtshoer die geen maat meer weet te houden in het zoeken naar publiciteit.
Dat is mijn bescheiden mening, ik denk dat ik niet de enige ben.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen