Insta-museum Anna Nooshin duurder dan Rijksmuseum

Anna Nooshin (33) en haar hersenloze aanhang hebben vanaf morgen een eigen clubhuis: The Upside Down, haar nieuwe Instagram-museum tegenover de RAI in Amsterdam. Wie dit ‘grootste interactieve Insta-museum van Europa’ wil bezoeken, moet wel diep in de buidel tasten, want de ticketprijzen zijn hoger dan die van het Rijksmuseum: 25 euro versus 19 euro. Niet geheel verbazingwekkend loopt het vooralsnog niet echt storm: voor de hele openingsdag zijn nog ‘volop’ kaarten te verkrijgen.

Mensen die de hele dag door hun leegheid etaleren op de socials, krijgen vaak ook veel kritiek te verduren, maar dat is tegen het zere been. Een speciaal hoekje in het museum is daarom ingericht voor haatreacties. “Ik wil duidelijk maken dat woorden effect hebben“, zegt ze in het AD.

Nee, Anna en haar vriendinnen willen alleen maar hosanna horen. Na het haathoekje, komt daarom snel de liefde. “Uiteindelijk kom je uit bij liefde, want dat helpt je er doorheen.

Anna denkt werkelijk dat ze met haar Insta-museum (bedoeld voor tienermeisjes die Insta-foto’s van zichzelf willen maken) iets bijdraagt aan een betere wereld. “Ik vind het belangrijk om naast entertainment ook stil te staan bij educatie. Ik vind dat een plicht voor iemand in mijn positie. Dus zo vraag ik met die kinderkamer aandacht voor stichting Het Vergeten Kind.

Ziet ze zelf ook niet in dat ze afschrikwekkend eendimensionaal is? “Dat is vooral een aanname van mensen. Dat ik dit nu doe, is geen bewijsdrang. Ik ben hier al twee jaar mee bezig. Ik word ook gewoon ouder en ontwikkel me. Dit is wat mij nu bezighoudt.

Tickets voor Anna Nooshin Insta-paleisje kunt u hier kopen.

Foto: RTL

32 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Shadow1100
juli 5, 2020 12:23

Vrijheid is de mogelijkheid om naar eigen wil te handelen. In maatschappelijke zin behelst het de mogelijkheid van groepen en individuen om deel te nemen aan het maatschappelijke, economische en politieke verkeer. Alleen in Nederland is dit recht alleen maar weggelegd voor mensen van linksche signatuur (tenminste dat denken ze!) en dat laten zo overal blijken……..

Gast
Sjors
juli 3, 2020 14:44

Deze video lijkt me mooi voor artikel:

https://www.telegraaf.nl/video/610202752/anna-nooshin-ontwijkt-moeilijke-vraag-over-coronaregels

Zodra ze beetje tegengas krijgt en aangesproken wordt wil mevrouwtje Nooshin opeens niet meer meewerken!

Gast
Harry
juli 3, 2020 08:21

Anna Nooshin wil gewoon

even lekker cashen over de ruggen van het
domme klootjesvolk. Als Arie en Anouk en
Glennis & Co dit pikken is het verantwoord.

Gast
Kees Kermis
juli 3, 2020 08:14

In het echt is het een slimme ambiteuze dame maar dat maakt haar nog niet symphatiek. We noemen haar thuis Anna Onzin omdat er op tv weinig verstandigs uitkomt.

Gast
Carrie
juli 2, 2020 20:25

Heerlijk vilein artikel over miss Dombo!

Gast
Misutoria
juli 2, 2020 17:30

Ik heb dat programma met die modellen gezien dat zij presenteert, en zo enorm laag begaafd als dat zij wordt neergezet is Anna echt niet naar mijn bevindingen. Alhoewel ik die mening wel begrijp nadat ik haar Instagram heb gecheckt…

Gast
Minder of Mirjam
juli 2, 2020 15:36

“Anna Nooshin (33) en haar hersenloze aanhang”

Kijk! MC zegt weer eens waar het op staat.

Instagraftakken die niks doen behalve met getuite lipjes fotootjes maken de hele dag

Gast
Jan Smit
juli 2, 2020 14:55

.. ja en ook nog eens 25 euro voor 15 minuten, dat is bijna net zo duur als naar de hoeren gaan.

Gast
Katootje
juli 2, 2020 14:50

25 WTF euro, die is niet goed wijs.

Gast
Gerard Cocks
juli 2, 2020 14:49

Spot on. MC-klassiekertje weer en weg met deze lege tuttebel en haar handeltje.

Gast
Wim
juli 2, 2020 14:43

Wat een flutartikel alweer. Mediacourant was ooit een leuke website, maar zakt met de dag verder weg.

Gast
Trudy
juli 2, 2020 13:31

Anna Nooshin: leeg, leger, leegst…

Gast
Keta Minek
juli 2, 2020 13:15

Wat een leuk meisje.

Gast
anton
juli 2, 2020 13:09

Hersenloos, eendimensionaal en leegheid zijn de exact juiste kwalificaties over degene die dit artikel heeft geschreven. Opnieuw hulde voor MC!

Gast
Woordkunstenaar Sjors van Kempen
juli 2, 2020 12:57

Wat een heerlijk cynisch, raak artikel.

Woordkunstenaar Sjors van Kempen had het niet treffender kunnen verwoorden.

Complimenten!

Gast
Suckerpunch
juli 2, 2020 12:49

Anna Nooshin is echt een bijdrage aan de Nederlandse cultuur; laat goed zien hoe dom Nederlanders zijn omdat hier kennelijk “vraag” naar is en dat ze dit laten gebeuren.

Gast
real-Gordon
juli 2, 2020 12:45

Bedankt voor de tip MC!!!! En nog gratis reclame!
Leeghoofden? MC toch, jaloers op deze mooie vrouw met dito smaak?
Ik ga in ieder geval een bezoek brengen. Geld meer dan waard!
Prachtige vrouw!

Gast
Ik vind ook wat
juli 2, 2020 12:26

@ By the way, Ik zit hier toch niet om neutrale teksten te lezen. Die nieuwsberichten interesseren me niks. De tone of voice echter des te meer.

Gast
Ben Zine
juli 2, 2020 12:18

@Pim, graag bureau leegmaken, toegangspasje inleveren en het ga je goed.

Gast
De enige echte De enige echte Jaap Aap
juli 2, 2020 12:17

Beste pim als je nooshin een lekker wijf vind kun je het ook gewoonzeggen hoor. :)

Gast
Pim
juli 2, 2020 12:10

Beste MC. De manier waarop dit artikel is geschreven is zo weerzinwekkend en doorspekt van ongefundeerde meningen dat ik best snap wat u wilt zeggen maar als dit de manier is waarop u dat meent te moeten doen ben ik er wel klaar mee.

Gast
Love
juli 2, 2020 11:57

Eerder The Upside Downie.

Gast
Sean
juli 2, 2020 11:51

“The Upside Down”? Misschien dat Netflix hier even een jurist opaf stuurt.

Gast
Geertje
juli 2, 2020 11:51

Zij kan een voorbeeld zijn en iets bijdragen aan de maatschappij door al haar socials te wissen en hopen dat de rest volgt.

Gast
Zalmneusje
juli 2, 2020 11:47

Ze vindt educatie een plicht voor iemand in haar positie. Dit moet toch satire zijn mensen.

Gast
By the way
juli 2, 2020 11:46

Woorden als ‘hersenloze’, ‘leegheid’ en ‘eendimensionaal’ maken dit artikel niet sterker. Dit zegt vooral ook iets over de persoon die de tekst heeft geschreven.

Wat je ook van Instagram, Anna Nooshin of haar museum (?) mag vinden, je kunt er vast een neutrale tekst over fabriceren waardoor er meer kans is op fatsoenlijke reacties. Maar wellicht is dat wel te veel gevraagd van dit medium.

Gast
Captain Caveman
juli 2, 2020 11:44

Ga er meteen naartoe!

Gast
Cor Netto
juli 2, 2020 11:43

@Patty: snap ik. Want vergeleken met Anna ben jij absoluut niet labiel.

Gast
Patty Poep
juli 2, 2020 11:30

Het enigste dat me echt stoort is dat iedereen een mening over haar heeft terwijl ik steeds wordt afgezeken in de media en wordt neergezet als een labiel oud wijf.

Gast
Jan
juli 2, 2020 11:26

“Ik word ook ouder en ontwikkel me” terwijl ze een insta-museum opricht.

Tranen met tuiten gelachen net.

Maar even serieus, gaat ze nu echt geld uit zakken van tienermeisjes kloppen met dit gedrocht?

Gast
MolTalk
juli 2, 2020 11:26

FLOP

Gast
Curryworst
juli 2, 2020 11:20

Zo’n Instagram museum bestaat al een jaar: Wondr, ook in Amsterdam.
Origineel is het dus ook allemaal niet.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen