D66 wil geen sexy zwembroekfoto’s Rob Jetten in media

De pr-afdeling van D66 heeft Rob Jetten op het hart gedrukt om tijdens de zomervakantie geen zwembroekfoto’s van zichzelf op Instagram te zetten. Dat heeft de politicus donderdagavond gezegd in Shownieuws. Rob Jetten in een Speedo zou direct alle showrubrieken halen en D66 wil liever dat de politicus ergens anders mee in het nieuws komt dan zijn bulge. De fans van de 33-jarige D66-ster worden deze zomer dus niet getrakteerd op Thierry Baudet-achtige zwembadfoto’s.

We hoeven dus geen spannende kiekjes te verwachten op Robs Insta. “Ik mag volgens mij van mijn persvoorlichter in elk geval geen foto’s in zwembroek op Instagram zetten. Ha ha. Ik hoop dus dat andere mensen dat ook niet van mij doen.”

De politicus gaat wel gewoon lekker op het strand liggen. “Ik kan wel ontzettend lekker bruin worden in de zomer, dus als je me over een paar weken weer ziet, dan ben ik hopelijk onherkenbaar.

Rob zal zich er überhaupt niet zo comfortabel bij voelen om in een Speedo op de foto te gaan. Hij komt uit een nogal conservatief gezin; ook zijn coming-out was een dingetje. “Met name mijn vader vond het lastig: halfnaakte mannen op een Gay Pride-boot, Gordon en Gerard Joling op tv, dat was wat hij zich erbij voorstelde“, vertelde hij ooit.

De politicus heeft slechts één shirtless-foto op zijn Instagram-pagina:

 

View this post on Instagram

 

Lekker bakken op Cala Deia #Mallorca

A post shared by Rob Jetten (@jettenrob) on

Foto: KRO-NCRV

28 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
StefanV
juli 4, 2020 22:30

Wie? Oh, die inmiddels volkomen irrelevante tussenpaus? Dat hij zich door persvoorlichters de les laat lezen en dat ook nog openlijk op TV toegeeft, zegt bijzonder veel over de man. Zoiets zul je een Rutte nooit zien doen. En die heeft geheid ook imago-adviseurs.

Gast
HBaz
juli 4, 2020 13:10

Wat flauw!

Gast
Bastiaan
juli 3, 2020 21:54

Sinds wanneer zijn mensen in de politiek ook al sterren??

Gast
Koetjesreep
juli 3, 2020 18:15

Wat een ‘leuke’ reacties hier zeg. En dan vinden ze zichzelf niet racistisch, homofoob of asociaal.

Gast
Akotsie
juli 3, 2020 17:02

In een net pak ziet deze flikker er al afschrikwekkend uit laat staan in één zwembroek!

Gast
Zomaar iemand
juli 3, 2020 17:00

Trouwens, check zijn zwembroek in de weerspiegeling van haar bril.

Gast
Zomaar iemand
juli 3, 2020 16:59

Sorry Witmanb, dat van die pinda is onnodig en beledigend.

Gast
Witmang
juli 3, 2020 16:40

Wat is die pinda toch een ongelofelijke engnek zeg!

Gast
VI
juli 3, 2020 15:59

Wilt die Jetten zelfs nog uit gaan maken wat collega`s in de vakantie wel of niet mogen doen??
Wat is het een schan-dalig var-ken zeg !!

Gast
Arie
juli 3, 2020 15:20

Kan me niet voorstellen dat er iemand geintereseerd is in het kutje van Jetten

Gast
achtmet
juli 3, 2020 15:14

Wel jammer ,ik had zon spannende pic op willen hangen in mijn schuur ,heb vaak ratten op bezoek daaro ,wou ze op die manier wegjagen ….Nu rest slechts een stap of vergif …

Gast
Bep
juli 3, 2020 14:59

We zagen Lubbers, van Agt en Annemarie Jorritsma toch ook niet in zwembroek. Dat wil ik ook niet.Ik wil serieuze volksvertegenwoordigers. En laat ze privé met rust.En ze moeten ons ook met rust laten!Niet geïnteresseerd in hun vakanties.

Gast
Gele zwembroek
juli 3, 2020 14:38

Het grootste nieuws uit dit artikel is dat hij fans schijnt te hebben.

Gast
Kuis
juli 3, 2020 14:33

@Robert
Ben je gek geworden, als ze eenmaal hier zijn en een NL paspoort hebben beginnen ze ons pas echt belastinggeld te kosten.
Wanneer gaan landen weer eens hun eigen broek ophouden?

Gast
Robert
juli 3, 2020 14:31

Jetten: Ga liever die 500 kinderen ophalen dan vakantie vieren van ons belastinggeld.

Gast
Mark
juli 3, 2020 14:30

Die MC nichten denken ook alleen maar aan een “bulge”… Die zien het liefste een witte speedo zodat je goed zijn duitse helm ziet.

Gast
Leo
juli 3, 2020 14:21

Heb politiek echt helemaal niks met hem maar ik zie graag een foto van hem in Speedo..

Gast
Apfelflapf
juli 3, 2020 13:54

Volgens mij is die Jetten een seriemoordenaar .

Gast
AxelF
juli 3, 2020 13:45

Die foto’s zijn er gewoon. Ook foto’s met een ghb feestje waar hij de middelpunt van belangstelling hurkt.

Gast
jahoor
juli 3, 2020 13:25

Volgens mij is het een omgebouwde vrouw. Die laffe smile, dat lieflijke huidje, nee .

Gast
ZeerNetteHeer
juli 3, 2020 13:12

De lul van Rob Jetten
Moet hij niet op Facebook zetten
En evenmin op Instagram
Daarvan worden de slipjes klam.

Gast
Truus
juli 3, 2020 12:59

Nou zeg is dat zijn zus of eet Jetten van twee
walletjes?

Gast
Bram
juli 3, 2020 12:50

Laat Rob Jetten lekker doen waar hij zin in heeft. Vrijheid, blijheid voor iedereen!

Gast
Gwendolyn
juli 3, 2020 12:49

Wie is dat meisje?

Gast
Lachgas
juli 3, 2020 12:39

Op het strand liggen? Waar?
Anti vlieger Jetten op het strand in verwegistan.
Krijgt hij daar weer iedereen over zich heen.

Gast
Genderneutraal
juli 3, 2020 12:38

Fuck zeg, roepen ze dat ook bij zgn hetero mannen? Altijd weer dat ‘labelen’.
Zielige vertoning.

Gast
Rastom
juli 3, 2020 12:36

Is dat zn moeder?

Gast
Curryworst
juli 3, 2020 12:33

Altijd maar weer diezelfde nare zelfvoldane grijns op zijn bakk es.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen