Wilfred stuurt oude dame met rugklachten van bankje af

Wilfred Genee heeft zich dit weekend in Amersfoort vrij asociaal gedragen. Hij vroeg een oudere vrouw met rugklachten op te staan van een bankje, omdat híj daar al zat. Dat heeft hij bekend in Veronica Inside. Wilfred zat op het bankje naast een andere man, toen de oudere mevrouw zich aandiende. Vanwege haar leeftijd en rugklachten wilde ze even uitrusten en daarom nam ze plaats tussen de heren in. Daar was de Veronica-miljonair niet blij mee, vanwege de 1,5-meter-regels.

Hoewel er dagelijks nog maar 9 van de 17.425.074 Nederlanders in het ziekenhuis belanden vanwege corona, kon Wilfred het niet verkroppen dat deze oudere dame even naast hem ging zitten om haar rust te pakken.

Wilfred begon commentaar te leveren op de dame en verzocht haar het bankje te verlaten, maar zij vond dat uiteraard vrij asociaal. Ze beet daarom fel van zich af, zegt de presentator.

Volgens de presentator zei ze: “Krijg jij lekker de kolere joh, ik heb last van mijn rug. Ik heb corona, pak me maar lekker vast.

De Veronica Inside-ster wist niet zo goed wat hij met de situatie aan moest. Hopelijk heeft Wilfred daarna alsnog plaatsgemaakt voor de dame op leeftijd.

Wilt u zitten? Ik kan staan.

Foto: SBS

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Geronimo
juni 7, 2020 09:36

@ZeerNetteDame

Moge mensen, die klakkeloos opvreten wat de overheid je voorschotelt, gedwongen een rode pil toegediend krijgen.

Gast
Ronald
juni 6, 2020 13:02

Ouderen denken dat ze alles kunnen doen zonder enige vorm van overleg. Deze vrouw had minstens uitleg kunnen geven, voordat ze plaats nam.
Zeggen dat je Corona heb, is nog asocialer. Ging ze ook spugen ?

Gast
Joop55
juni 5, 2020 22:07

Typisch Talpa dingetje : denken dat je boven de wet staat.

Gast
Nico de Groot
juni 5, 2020 20:57

Aan zeer nette dame

We hebben het hier over een griepje hoor. Niks meer en niks minder.

Gast
Drs. G.A.E.S. Bierhalen
juni 5, 2020 19:27

@Sjors van Kempen: wat kun jij dom lullen sukkel!!! De rat is een intelligent en sociaal dier. Ratten leven in kleine sociale groepen, bestaande uit een dominant mannetje, een harem vrouwtjes en enkele ondergeschikte mannetjes. Deze groepen kunnen zich vaak samenvoegen tot grotere kolonies. Dieren uit dezelfde groep leven vreedzaam naast elkaar.

Gast
Jaap Aap
juni 5, 2020 18:56

Help Ik moet terug naar mijn inrichting maar ik weet de weg niet meer,het valt niet mee mensen om zwakzinnig te zijn.

Gast
scott_0
juni 5, 2020 18:30

Die babyboomers gewoon een schop geven.

Gast
Jaap Aap
juni 5, 2020 17:49

Wilfred den Aandachttrekker..

Zielig zaadje.

Gast
Even, heel even serieus
juni 5, 2020 17:29

Wilfred lacht. Wilfred is verdrietig. Wilfred praat. Veel. Wilfred is interessant. Wilfred kent Johan en “Gijp” en Kieft. Wilfred is goed, Wilfred is leuk , Wilfred werd gebeld, Wilfred is eng en Wilfred is…..Ja. …wat ie die eigenlijk ? Oh ja, Wilfred zat op een bankje.

Wat een imbeciel en wat een land.

Gast
010
juni 5, 2020 17:23

Icare, je reactie hierboven doet vermoeden dat je zwakbegaafd bent. Sterkte.

Gast
010
juni 5, 2020 17:20

Een oude dame die zulke taal bezigt is geen dame. Zou het mij overkomen dan zou ik haar dringend naar elders verwijzen. Het is nog altijd de toon die de muziek maakt.

Gast
Icare
juni 5, 2020 17:13

Dat ze die Iraanse vrouw van hem maar mogen deporteren.

Gast
Respect ✌️
juni 5, 2020 16:46

15.13 Henry, niks geen onzin, was op tv.Kijk maar terug.

Gast
Mariska
juni 5, 2020 16:26

Je mag elkaar erop aanspreken. Wellis waar met respect voor elkaar . Voor oudere mensen sta je op

Gast
Henri
juni 5, 2020 15:13

@Respect 12:28
Onzin, Wilfred was er maandag helemaal niet. Jurjen Gofers presenteerde de uren van VI.

Gast
Huismaker
juni 5, 2020 14:30

Hij had dat wijf op haar kutbek moeten trappen.

Gast
Pim pandoer
juni 5, 2020 14:20

Zilvervisje Geen Nee

Gast
Gerda
juni 5, 2020 14:20

Ik vind de reactie van die dame ook erg asociaal en brutaal.

Gast
Dorus
juni 5, 2020 14:05

Genee heeft groot gelijk.

Gast
Snake Charmer
juni 5, 2020 13:46

Dus een of andere gaar wijf komt dichtbij je zitten en dat moet je maar pikken straks heeft ze Corona ofzo.

Gast
roevka
juni 5, 2020 13:40

Als je, in deze tijd, zomaar je reet ergens neer plempt ben je gewoon een asociaal wijf.

Gast
tss
juni 5, 2020 13:35

Voor mij is het wel duidelijk dat deze Wilfred ook weer zo´n talentloze omhooggevallen ´BN-ner´ is . Het sterft ervan. En dat zie je aan dit soort dingen. Vlak ook het leger kinderen en familie-van niet uit. Die zijn nog het ergste. Willen continue in de media met niets. Echt soms zielig bijna. Dat de media dit slikken, en nog meewerken ook, is echt niet te geloven. Waarom in godsnaam ! Pak dingen en mensen die echt er toe doen ! Niet het zoveelste kind-van dat psychotisch wordt als ´ie niet net als Pa in de media staat, en dus alles maar dan ook alles doet om dit voor elkaar te krijgen. Stop daar eens mee , kranten en tv boeren !

Gast
Wilfred Degens
juni 5, 2020 13:22

Zelfs toen corona vrije omgangsvormen nog bestond zou deze ‘dame’ zich mateloos onbeschoft hebben gedragen. Met haar “krijg jij lekker de kolere joh” op de punt van haar tong is haar leeftijd noch zgn rugpijn geen excuus om zonder dit even te vragen binnen anderen hun comfortzone zomaar even plaats te nemen. Volgens mij was dit candid camera.

Gast
Ria Visser
juni 5, 2020 13:20

Wat een slecht artikel zeg. Die vrouw gaat zitten en daarna geeft ze pas aan dat ze last van haar rug heeft. De anekdote ging er meer over dat ze zo uit haar slof schoot en dat hij merkt dat het minder serieus wordt genomen. Ze had toch ook gewoon een grote bek?

Artikel is wel gelukt want er zijn weer een handjevol mensen die happen.

Gast
Rastom
juni 5, 2020 13:11

Aso die vrouw.

Gast
Dreetje
juni 5, 2020 13:07

Wilfred,
Hoe oud was deze dame? Ik ben wel weer toe aan iets nieuws (ouds bedoel ik..)

Gast
Sjors van Kempen
juni 5, 2020 12:49

Wilfredje is een rat en ratten staan niet direct bekend om hun sociale vaardigheden.

Gast
PIPPA
juni 5, 2020 12:42

Zonder vragen/toestemming gaan zitten is aso. Rugpijn of niet.

Gast
Greet
juni 5, 2020 12:41

Voor oude dames gelden die regels niet, die zijn vaker onbehouwen, ikke, ikke ,ikke. Let maar eens op. Voorkruipen in winkels, geen afstand houden.De goeien daargelaten.

Gast
Jensen
juni 5, 2020 12:36

Wat een kansloos artikel is dit zeg

Gast
Hansie Pansie
juni 5, 2020 12:33

Gelijk heb je Wilfred, wat een dom wijf was dat zeg.

Gast
snoezigkleinhertje
juni 5, 2020 12:32

Dit is natuurlijk een verzonnen verhaaltje van een showmannetje dat zo nodig weer even in de belangstelling moet staan.
Het lijkt Jelle Brandt Corsticus wel.

Gast
teuntje
juni 5, 2020 12:29

Wilfred heeft gelijk

Gast
Respect ✌️
juni 5, 2020 12:28

Maandag heeft hij dat verteld in VI en nu al hier gemeld,best snel dat MC.

Gast
Imka
juni 5, 2020 12:19

Wilfred is gewoon asociaal dat is een feit. Dat andere dat niet vinden doet er niets vanaf. Hij had ook kunnen opstaan. Respect voor ouderen, dat willen we toch allemaal? Geef eens en goed voorbeeld.

Gast
Dries Roel Vink
juni 5, 2020 12:18

Oud nieuws!

Gast
B
juni 5, 2020 12:17

Uit ervaring gebleken dat oudere medeburgers nogal asociaal omgaan met de corona afstand dus reactie Genee is op zich niet zo vreemd. Misschien had mevrouw gewoon even moeten uitleggen wat er scheelt .

Gast
ZeerNetteDame
juni 5, 2020 12:15

Mensen die zich niet aan de maatregelen houden omdat ze denken dat ze slimmer zijn dan experts graag gedwongen injecteren met Corona en daarna isoleren/vastbinden. En als ze dan kuchend in op de grond liggen te stikken… geen medische hulp bieden maar een paar flinke schoppen in het gelaat geven.

Gast
q8
juni 5, 2020 12:15

iedereen heeft recht op een zitplaats,
dus…..ook wilfred (dus meer bankjes plaatsen)

zal wel een opgeblazen kulverhaal zijn,

Gast
raam
juni 5, 2020 12:09

dag gescheiden wilfred

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen