Shownieuws-sterren lyrisch over gloednieuw decor

De sterren van Shownieuws zijn heel erg te spreken over het nieuwe decor van de showrubriek. Ze vinden het er prachtig uitzien en de nieuwe desk erg lekker zitten. Dat gaven ze maandagavond aan in de uitzending op SBS 6. Nu de tv-redacties zijn verhuisd uit Amsterdam komen zowel Hart van Nederland als Shownieuws vanuit de gloednieuwe, en volgens de zender ‘hypermoderne’, studio in Hilversum. “Welkom in deze nieuwe setting“, gaf presentatrice Airen Mylene aan.

Het team zat zichtbaar opgewekt achter de desk. “Ja, een nieuw huisje!“, zei Bart Ettekoven, de baas van Weekend, vrolijk.

Ook Albert Verlinde was er wel over te spreken. “Het zit lekker eigenlijk.”

Bart: “Ik vind het er ook prachtig uitzien.”

Albert bekende eerlijk dat het 6 Inside-drama nog in zijn achterhoofd zit. De studio van dat programma werd volledig afgeslacht. Hij hoopt dan ook dat de Shownieuws-kijkers iets milder gestemd zijn.

Morgen niet allemaal roepen wat je ervan vindt, hè? Gewoon even een paar dagen de tijd geven, hup!“, gaf hij aan.

De beelden:

Foto: SBS

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ellen
juli 7, 2020 00:02

Met verbazing zit ik naar het nieuwe decor van shownieuws te kijken, het lijkt net kerst.
Ik verbaasde me er al eerder over maar vanavond, de aflevering met Gordon helemaal, aan het eind van het interview, het shot waarbij hij in een kerstbal zat en de presentatrice met kerstster oorbellen in.
Voeg het jinglebels deuntje eraan toe en kerst 2020 is een feit.

Gast
Jeroen
juli 1, 2020 06:31

Waar ik Hilversum, mediapark?

Gast
Harry
juni 30, 2020 23:16

Tussen al dat moois

dissoneert Airen Mylene nòg meer.

Gast
Bastiaan
juni 30, 2020 20:30

Wat bepaald die dat ze sterren zijn. Een voor lees miep is toch nog geen ster…zo een onzin begrip!

Gast
Karel
juni 30, 2020 14:38

@ron
De eindregie directie zit nog in Adam

Gast
Mark
juni 30, 2020 14:36

Shownieuws duurt nu in één keer van 22:55 t/m 23:40 uur, net zolang als RTLB dus. de hh van HvNL van rond middernacht is wijselijk geschrapt, nu komt vanaf 23:45 de vooravond op hh en pas na énen de hh loop van HvNL.

Gast
Klaas Vaker
juni 30, 2020 13:46

De afbeelding deed mij gelijk denken aan RTL Boulevard.
Geestelijke armoede bij het designteam.

Gast
Dorus
juni 30, 2020 13:42

Het nieuws blijft net zo oninteressant ….

Gast
critikast
juni 30, 2020 13:01

En nu nog werken aan de inhoud ! Sukkels !

Gast
Gwendolyn
juni 30, 2020 12:13

Ik heb het nog niet op tv gezien. MC, bij zulke dingen zou ik graag op het plaatje willen klikken zodat het wordt vergroot, maar ik weet niet of dat kan.

Gast
Gwendolyn
juni 30, 2020 12:13

Ik heb het nog niet op tv gezien. @Mediacourant: bij zulke dingen zou ik graag op het plaatje willen klikken zodat het wordt vergroot, maar ik weet niet of dat kan.

Gast
Teuntje
juni 30, 2020 11:54

Roggel Hazes heeft de rechtzaak verloren whaaaaaaaaaaa de 30.500 .- euro die mevrouw eiste heeft ze verloren whaaaaaaaaaaaa ze moet zelfs de kosten van alles betalen de golddigger met iedereen ruzie maakt niet gelukkig …. door iedereen uitgekakt …. mss dat haar dinnetje Bridslet haar gaat helpen

Gast
Zomaar een persoon
juni 30, 2020 11:51

@Marco – Inhoudelijk was het pakweg 2012-2013 (met de ene week Bridget als host en de andere week Beau) juist op z’n top. Met een bredere blik op showbizznieuws dan nu, met ook mode en dergelijke. Dat mensen er niet naar wilden kijken, is een ander verhaal. Het toenmalige decor hadden ze van mij trouwens sowieso uit de mottenballen mogen halen, met een beetje oranje erbij (als ze dat bij Talpa zo graag willen). Het had tenminste nog iets gezelligs.

Gast
Ron
juni 30, 2020 11:44

Ja, dat RTL Boulevard-oranje, waarom?! Het is nog een lelijk soort oranje ook. Oogt een beetje als dezelfde kleursetting als Boulevard in de early days.
Overigens wordt het misschien voor Boulevard op hun beurt, nu ook eens tijd voor wat veranderingen in de vormgeving/decor.

Zit de Talpa eindregie nu ook in Hilversum of zit dit nog steeds in Amsterdam?

Gast
Pieter B.
juni 30, 2020 11:01

Welkom terug in het mooie Hilversum !!!

Gast
FrankvdL
juni 30, 2020 10:59

” Nu de tv-redacties zijn verhuisd uit Amsterdam”

Nee hoor, die blijven, heel handig, voorlopig nog gewoon in Amsterdam.

Gast
henk
juni 30, 2020 10:31

Greenscreen hel

Gast
Tvbubble
juni 30, 2020 10:27

Iedereen valt weg in de achtergrond. Je zag af en toe niet eens wie er zat….moet zeker nog wel wat gedaan worden.

Gast
WEST*
juni 30, 2020 10:17

Lil het gaat hier nooit over de inhoud!

Gast
Frank M
juni 30, 2020 10:11

Zie je wel, ze zijn nog aan het bouwen bij Talpa!

Gast
Lil
juni 30, 2020 09:58

Gaat dit over verpakking?

Gast
Marco
juni 30, 2020 09:57

Shownieuws is altijd oranje geweest totdat John het in 2012 rood maakte. Dat werkte niet omdat het ook inhoudelijk werd aangepast.(remember: Bridget die op een bank(!) Anastasia zat te interviewen). De kijkcijfers halveerden. Van de miljoen kijkers bleven er nog maar 500 duizend kijkers over. Nadat John Lukken hoofdredacteur werd verdubbelden de kijkcijfers weer, het decor werd weer oranje en inhoudelijk werd het programma stukken sterker. Helaas is John geen hoofdredacteur meer. Sindsdien zijn de kijkcijfers lager dan ooit (ze halen niet eens de 500.000 meer) en moest het decor blauw worden. Heel kil blauw, net als de zendervormgeving. Nu hebben ze het licht gezien en is het weer oranje. Als ze betere kijkcijfers willen zullen ze ook inhoudelijk nog een flinke slag moeten maken.

Gast
WEST*
juni 30, 2020 09:57

@ Ruud Neen RTL fans zijn egoisten , ze gunnen TALPA niets ,en alles wat J.d.M
doet keuren ze af !

Gast
WEST*
juni 30, 2020 09:53

Als je naar andere EU zenders kijkt is het gewoon decor wat niet veel afwijkt
Deze foto sghot toont wel het totaal plaatje, dus op u scherm zal men vaak het midden kader zien!

Gast
meneer de Groot
juni 30, 2020 09:44

@Rogier Dat weten die kokosmakronen hier niet , wat ze wel weten is dat ze elke moeten zeuren op deze site !

Gast
meneer de Groot
juni 30, 2020 09:41

Hallo Fans Willen jullie eens ophouden met zeuren , Het is ook nooit goed!
stellelje onbenullen , kokoskmakronen , oet lollen!

Gast
Ruud
juni 30, 2020 09:39

RTL fans zijn jaloers

Gast
Rob
juni 30, 2020 09:22

Spuug en spuug lelijk en veels te drukke achtergrond, ook dat van hart v Nederland is niet om aan te zien, maar ja past wel bij SBS dat is nl ook niet om aan te zien.

Gast
Rogier
juni 30, 2020 09:13

Jullie weten dat dit green scteen is tochh

Gast
Bri
juni 30, 2020 09:10

Boulevard meet NSE, foeilelijk decor met slecht licht.. Alles is nep, behalve dan de tafel.. En die tune, waar komt dat vandaan?

Gast
Lachgas
juni 30, 2020 09:07

Presentatoren vallen weg tegen de achtergrond!

Gast
Ook dat nog!
juni 30, 2020 09:07

Sorry hoor voor deze eerste negatieve opmerking. Maar een desk in een veel te grote studio. De desk komt niet goed tot z’n recht. Ik vind het niks.

Kost waarschijnlijk bakken met geld, want John de Mol moest onlangs mensen in zijn radiotak ontslaan… In de tv-tak word het geld dus verkeerd besteed door John de Mol en zijn medewerkers!

Gast
Minder of Mirjam
juni 30, 2020 09:07

Irritante leader ook met dat “puu puu puu puu puu” geluidje er door heen.

Gast
Dartsfan
juni 30, 2020 09:06

Och wat verschrikkelijk, die vorige studio was tenminste nog een beetje gezellig, tenminste op de ijsblauwe kleur na dan

Gast
Marc
juni 30, 2020 09:05

Ah, een koel, stijf en ongezellige leader en decor. Mijn favorieten.

Gast
BRK
juni 30, 2020 09:05

Het heeft een tikkeltje van het oude RTL Boulevard, maar dat komt vooral door de kleuren.

Daarover gesproken: ik vind het toch raar om Albert daar zo te zien zitten. De man die mede RTL Boulevard groot gemaakt heeft, zit nu bij het afdankertje. Het is duidelijk een moetje van de baas, gezien z’n contract nog loopt.

Gast
MolTalk
juni 30, 2020 09:04

Spuuglelijk en ziet er goedkoop uit.

Gast
Boris
juni 30, 2020 09:04

Geld over?

Gast
Minder of Mirjam
juni 30, 2020 09:02

Ook Oranje! Net als Boulevard, lekker origineel John.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen