‘SBS 6-ster Martien Meiland zat tegen burn-out aan’

Het is maar goed dat de bed & breakfast van Martien Meiland en zijn gezin leeg is komen te staan door de coronacrisis, want de realityster van SBS 6 zat tegen een oververmoeidheidscrisis aan. Dat zegt een anonieme vriend van de familie in gesprek met de Weekend. Martien is door de tv-soap in korte tijd uitgegroeid tot een zeer bekende Nederlander en dat heeft veel impact op hem. “Vergis je niet. Die mensen kwamen daar aan, en hun eerste vraag was steevast: waar is Martien?

Iedereen wil met hem op de foto, aldus de ingewijde. “Hij moest altijd vriendelijk en aardig blijven. Ook als hij daar soms misschien even geen zin in had. Een normaal privéleven was er niet meer voor de familie, en alle gasten die er kwamen wilden aandacht.”

Soms was Martien niet in het kasteel en dat leidde tot teleurgestelde slapers. “Bij mensen die Martien niet aantroffen op het chateau omdat hij voor tv-opnames weer eens in Nederland verbleef, was de teleurstelling groot. Er werd van alle kanten aan hem getrokken en die man had nooit rust.”

Door de coronacrisis staat het kasteel leeg. “Even verplichte rust doet de familie, en zéker Martien, helemaal geen kwaad. Ondanks het feit dat ze nog altijd druk aan het verbouwen zijn, is er nu ook écht wel eens tijd om even rustig aan het zwembad te gaan liggen. Daar heeft hij de vorige zomer nauwelijks de kans voor gehad.”

En áls er al tijd was, lagen er gasten bij het zwembad, en had hij lang niet altijd zin om daar bij te gaan liggen. Want echt rustig was het dan ook weer niet. Dan wilden mensen toch met hem praten of weer gezellig op de foto.”

Foto: SBS

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 20:39

Nadege hebben ze volkomen correct behandeld zonder onzakelijke te worden. Wat Caroline betreft weten we toch niet? Ik gun die mensen alle succes waar zij uitzonderlijk hard voor gewerkt hebben.

Gast
Abij
juli 1, 2020 17:39

Ik was in het begin echt wel fan van de familie Meiland maar naar dehuisvriendin Carolien en nu de huishoudelijke hulp Nadeche en hoe deze vrouwen gedumpt zijn ben ik een beetje genezen van de fam Meiland! Een verhaal heeft 2 kanten maar jammer dat je het alleen maar van de familie Meiland kan horen!

Gast
Volgens Arie Racist
juli 1, 2020 13:52

Hardlopers doodlopers alles draait om geld en macht enge mensen geen goed voorbeeld voor de jeugd en met vrienden gaan ze ook niet sociaal om voorbeelden zat gezien. Alles eigenbelang stop met deze enge mensen geef ze geen podium meer genoeg op tv gezien bah

Gast
Volgens Arie Racist
juli 1, 2020 13:48

Kan die valse nichtenkop niet meer zien aandachttrekker

Gast
Wilfred Degens
juli 1, 2020 13:43

Die man is een voortdurende op springen staande zenuwpees. Eens krijgt hij daarvan de rekening wanneer hij niet zich laat bijschaven door een gecertificeerde psycholoog. Zijn zenuwkreten werken ook negatief op den duur op zijn omgeving. “wat een gezeik en moet je luisteren” zijn z’n standaard kreten die volstrekt niets te betekenen hebben. Maakt hem een domme indruk voor de nuchtere toehoorders voor maximaal 1 klein uurtje op tv. Daarna wordt het heel vervelend om hem heen zonder afstandsbediening.

Gast
Peet
juli 1, 2020 12:28

Terrring wat een jaloezie lees ik allemaal hier..
Ik denk dat de meeste hier grote Narcisten zijn.

Hij verdiend bakken met geld :-) Perfect toch?

Gast
J. Bloemheuvel
juli 1, 2020 09:54

MEID TOCH!!!!!!!!

Gast
Gerda
juli 1, 2020 08:34

Martien denkt, als je een burnout veinst, krijg je weer aandacht..Die weg moet bij die oplichtende dochter van hem

Gast
Cor Netto
juni 30, 2020 17:31

“en alle gasten die er kwamen wilden aandacht”. Dat moet je natuurlijk ook niet willen.

Gast
A.K.W. Aso
juni 30, 2020 17:29

Eerst excuses voor zijn privilege, dan praten we verder

Gast
Jaap Aap
juni 30, 2020 17:26

Vieze gaylord, ranzige familie met een tokkie-dochter.

Kansloos.

Gast
ZeerNetteDame
juni 30, 2020 17:23

Ik snap dat Martien nog nooit seks heeft gehad met een kerel. Al is de penis in zijn aars nog zo klein, die ‘man’ breekt als een twijg in tweeën.

Gast
fidan
juni 30, 2020 17:22

niet zo gek. hij reageert op de kleinste dingen als een hystericus. vreselijke man, zijn dochter is net als hij rijp voor een dwangbuis,

Gast
Wendy
juni 30, 2020 17:12

Alcoholisten hebben het altijd over een burnout als ze zichzelf kapotgezopen hebben. Flikker toch op.

Gast
JeroeN
juni 30, 2020 17:09

Mooi he die anonieme vrienden, ik heb ze ook… weet zelf ook niet wie het zijn.

Gast
tim
juni 30, 2020 17:05

ADHD B&B

Gast
Youssef
juni 30, 2020 16:48

Burn-out in zijn anus.

Niet vreemd dat wij die flikkers van de hoogste gebouwen gooien.

Gast
Teuntje
juni 30, 2020 16:22

Je doet hetzelf graag aandacht nu kan je zien waartoe dat leidt

Gast
Henk
juni 30, 2020 16:16

Goh, hij wilde het toch zelf?
Geld, geld, geld.

Gast
Jan Kert
juni 30, 2020 15:57

waarom zo veel aandacht voor deze voormalige kasthomo die niemand voor de gek hield?

Gast
Martien Meiland
juni 30, 2020 15:50

\Nou ja zeg!

Wat een omzin is dit.

Dat is he-le-maal niet wáááááár!!!

Gast
Bea
juni 30, 2020 15:30

Heeft binnenloper Martien geen geld voor echte bouwvakkers dan?. Dat had wel goed uitgekomen met zn 58 jaartjes, en in augustus alweer 59. Hij komt over als een centenschraper en wat nog meer. Misschien is ie pas in het paradijs als ie multimiljardair is oid.

Maar geld is niet belangrijk hoor..echt niet.

Gast
Arie bNb
juni 30, 2020 15:19

Wat gooeeeeeeed!

Gast
Guttegut
juni 30, 2020 15:17

Stop de persen!

Gast
Bri
juni 30, 2020 15:17

Begin dan ook geen B&b en laat je dan ook niet volgen door de camera’s..

Gast
Albert Verhinderd
juni 30, 2020 15:06

If only…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen