Angela de Jong heeft geen corona-angst meer

De angst voor het coronavirus is behoorlijk weggeëbd bij Angela de Jong. Ze houdt zich er ook niet meer zo mee bezig. Dat heeft de opiniediva van het AD vanochtend gezegd op NPO Radio 1. Voor Angela is het coronavirus al iets van het verleden. Ze merkt ook dat het er in talkshows al veel minder over gaat. “Er waren maanden in maart, april en mei dat de hele tafel coronagerelateerd was en dat is niet meer zo. Daarin volgen ze denk ik het sentiment in de maatschappij.”

Het sentiment in de maatschappij is dat corona niet meer zo boeit, aldus Angela. “Ik bedoel: ik ben geen coronablokker, maar ik merk wel dat het bij mij heel erg weggezakt is de angst ervoor en de urgentie ervan.”

Leeft ze de maatregelen nog wel na? “Je probeert nog wel zo goed mogelijk overal je afstand te houden, maar de Albert Heijn bij ons heeft al alle stickers weggehaald en er staat nog een lege pot met desinfectant bij de ingang waar nog net één druppel uit komt. Het is uit de maatschappij.

De mensen willen volgens Angela gewoon weer terug naar normaal. “Het gaat goed en dan valt de mens toch weer snel terug in zijn oude patroon. Daar zit op de een of andere manier ook wel iets geruststellends in.”

Foto: NPO

36 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Richard de Bie
juli 1, 2020 14:44

Ik heb een Angela de Jong fobie

Gast
anoniem
juli 1, 2020 12:35

angela de jong ad / toilet juffrouw

is het echt of nep nieuws

olie bol test nep

haring test nep

corona test nep

Gast
robert
juli 1, 2020 08:49

Goh wat ben ik blij voor haar, deze vleesgeworden theemuts.

Gast
WEST*
juli 1, 2020 07:50

Wat is die Angela een lekkere MILF

Gast
Harry
juli 1, 2020 07:48

Terug naar normaal?

Maar dan zit jij zonder werk, Angela!

Gast
Chelsey
juni 30, 2020 22:45

Wat fijn om te horen dat de angst voor het coronavirus nu behoorlijk bij je is weggeëbd en dat je je zo heerlijk vrij en corona unlocked voelt Mevrouw de Jong! Let je bij de volgende krachtigere tweede coronagolf ook nog even op de extra coronakilootjes? Vooral gezond blijven eten en lekker veel blijven bewegen dus, wanneer je straks toch nog noodgedwongen weer moet gaan “thuiswerken” tijdens een nieuwe lockdown. Ter voorbereiding raad ik je de aanschaf van een spekdiktemeter aan, daarmee kun je namelijk eenvoudig de dikte van je speklaag meten. Dat is nog altijd nauwkeuriger dan gewoon met je linker duim en wijsvinger. Zo’n meting zou ik dan wel als ik jou was in de privésfeer thuis verrichten en dus niet tijdens een interview bij NPO Radio1!

Gast
GrijzePilion
juni 30, 2020 21:56

Dat is fijn. Als Angela geen angst heeft heb ik het ook niet meer. Want de mening van Angela is de mening waar heel Nederland op zit te wachten. Zonder de mening van Angela kunnen wij niet vooruit.

Angela Angela Angela

Gast
Natasha
juni 30, 2020 21:41

Over smaak valt niet te twisten ze ziet er weer uit als Miss Piggy

Gast
Mario
juni 30, 2020 21:31

Wat ziet Angela er toch lief en mooi uit op deze foto 😘, om op te vreten zo lekker.

Gast
anoniem
juni 30, 2020 20:51

Hopelijk blijven mensen die ik mag wel voorzichtig.. :-)

Gast
aammehoela
juni 30, 2020 20:51

Voorlopig lijkt het goed te gaan, maar dat dachten de Amerikanen ook………………

Gast
Natasha
juni 30, 2020 19:33

Nou wel jammer dat ze geen angst meer heeft.Maar ik zal meer angst hebben voor Karma dan Corona Angela want dat krijg je ook een keer je portie zeker weten

Gast
Vonzipper
juni 30, 2020 19:27

Topvrouw !

Gast
azijnzeiker
juni 30, 2020 18:15

Dat vat ik op als een mooi compliment denk na.

Gast
Denk Na
juni 30, 2020 18:12

@azijnzeiker: niets mis mee want dat is exact wat het WHO adviseert, 1 meter (armlengte) alleen wordt daar per land een andere invulling aan gegeven. Ridicuul!

Gast
azijnzeiker
juni 30, 2020 17:48

Een kleine meerderheid houd zich al niet zo streng aan de regels, waar onder ik. Die anderhalve meter is zeker voor 70% een meter afstand houden geworden.

Gast
Ron
juni 30, 2020 17:42

Nou Angela, guess what. Vanavond bij Op1 gaat het er de hele uitzending weer over…

Gast
Klaas Flink
juni 30, 2020 17:28

Angela kan het allemaal makkelijk hebben, ze vindt het stiekem wel lekker. Aandacht is aandacht. Haar man krijgt iedere dag een cijfer en briefje, niet met boodschappen maar met recensie. Je zat er weer naast schat, mijn erogene zone is beetje verschoven, dus als het zo doorgaat ga ik je Humberto Tannen en dan weet je het wel. Dan schrap ik jouw programmaatje helemaal. Angela besluit wanneer corona voorbij is op tv, zo, dat hebben we gehad, mag ik mooi weer paar keertjes Hilversum doen, ze lijkt beetje op die ouwe DWDD-er die ook mee mocht doen. Marc-Marie, beetje zelfde koppie zo en als ze de mondjes open doen komt er een soort van gepiep, en er is niemand die deze 2 wil doorsmeren, gadverdamme. Marc Marie per ongeluk broertje van Angela, is het DNA bekend?

Gast
Zelfzucht
juni 30, 2020 17:26

En, heeft Angela de Jong haar spleet al laten opvullen? Daar gaat toch wel 5 kilo cement in, schat ik zo.

Gast
ZeerNetteDame
juni 30, 2020 17:21

Angela de Jong is uitermate geschikt als televisie recensent, maar valt door haar televisie- en snaaifiguur wel in de risicogroep. Net als de meeste vrouwen en mannen die hier reageren. Dikke hompen vlees die een ideaal broeinest voor Coronacellen zijn.

Gast
Wendy
juni 30, 2020 17:07

Ik zou me ook drukker maken over de Varkenspest als ik k haar was

Gast
JeroeN
juni 30, 2020 17:06

Ik wilde eigenlijk weer een k*treactie neerzetten maar ik ben het wel eens met wat ze hier zegt! Dus het blijft bij deze woorden.

Gast
Rolf van Haeften, Purmerend
juni 30, 2020 17:04

Mooi gebruind koppie

Gast
Captain Caveman
juni 30, 2020 16:54

Toppertje die Angela. Leuk persoon die zich niet laat overbluffen of wegzetten. Velen zijn deze direktheid niet gewenst en bedrijven dan schuttingtaal.

Gast
Bart
juni 30, 2020 16:52

Oh Hans!!! Angela heeft geen corona angst meer! Je kan niet meer naar je werk nu.

Gast
Tsja
juni 30, 2020 16:50

Captain obvious.

Gast
Minder of Mirjam
juni 30, 2020 16:43

Angela zorgt altijd voor 1,5 meter afstand, vooral bij de krantenbak want iedereen loopt met een boog om het falende AD heen.

Gast
man pan
juni 30, 2020 16:32

@Huismaker
Waarom zouden we die onzin van die complottheorie gekkies moeten aanhoren.
In Amerika ging het vreselijk mis omdat in sommige staten ze alles open gooiden, jongeren massaal naar de bars en nachtgelegenheden gingen om te feesten, om vervolgens elkaar en hun families te besmetten.

Gast
Flauwe Kul
juni 30, 2020 16:29

Iedereen houdt altijd al minimaal 1,5 meter afstand als zij in de buurt is…

Gast
Dirk2
juni 30, 2020 16:25

MKB kan beter alles maar gaan verkopen (als dat nog lukt), want die 2de golf komt eraan, dat is inmiddels al een feit geworden.

MKB en media is er zelf mee begonnen en nu zie ik al veel mensen binnen de ouderenzorg zich er al niets meer van aantrekken.

Dat voorspelt niet veel goeds.

Maargoed, Angela houdt zich er nog aan, tenminste dat zegt ze, moeten we dan maar gewoon aannemen van oplichters.

Gast
Ria Visser
juni 30, 2020 16:24

Ze zit wel ‘zwaar’ in de risicogroep.

Gast
Misutoria
juni 30, 2020 16:23

Eerst was ze er als de kippr bij om angst te verspreiden en nu komt ze erachter dat het allemaal wel meevalt… Wat een mens..

Gast
Huismaker
juni 30, 2020 16:22

Angela ? Tijd voor een OPEN en EERLIJKE discussie over corona ? Het mediakartel durft niet de mening van het volk aan te horen. Dag-in, dag-uit worden we gehersenspoeld met de eeuwige zelfde pratende hoofden. Een open discussie: met evenveel voor- als tegenstanders. Evenveel spreektijd. Geen voorspelbare interrupties door de presentator. En nu eens andere “experts” dan die, welke we altijd moeten aanhoren. Kies eens voor Prof Van Wolferen, Mr Hulleman, Aro Wellens, Tom Zwitser. (allen dagelijks te zien op de Youtube kanalen).
We mogen uitsluitend (zoals in de DDR) de staatsomroepen aanhoren.
Waarom zoveel angst voor de mening van het volk ?

Gast
Arie
juni 30, 2020 16:21

Maar Angela heeft wel gelijk als bedrijven as AH al terug gaan naar normaal door coronamaatregelen terug te draaien, bijvoorbeeld de 1,5 meter markeringen bij de kassa’s dan is het voor een consument nagenoeg onmogelijk om de regels na te leven.

Gast
Dennis
juni 30, 2020 16:19

Angela valt in de risico groep met haar Orbiede Obesitas, dus pas maar op.

Gast
Ruud
juni 30, 2020 16:06

Egoïst ikke ikke ikke

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen