Natacha Harlequin wil eigen talkshow op televisie

Natacha Harlequin, die is overladen met complimenten na haar optreden in de racismespecial van Veronica Inside, zou graag een eigen talkshow hebben op televisie. Dat zegt de advocate in gesprek met De Telegraaf. Natacha ziet zoiets wel zitten. “Misschien ben ik wel geschikt als talkshowhost. Ik denk het wel. Dat zeggen mensen ook tegen mij: ik kan iets heel direct zeggen zonder dat mensen boos worden. Dus als ze bij de tv een goed voorstel hebben, moeten ze me maar bellen.

Ze was al te zien in Ladies Night, maar zal na Veronica Inside vast vaker gevraagd worden als talkshowgast. Ze heeft er naar eigen zeggen ook geen moeite mee als talkshowredacties haar vragen puur omdat ze vrouw is of zwart.

Natacha: “Ik vind het prima als mensen uitspreken dat ze mij vragen voor een talkshow omdat ik expertise heb én een vrouw van kleur ben. Daar heb ik helemaal geen problemen mee.

Ooit belde ze op eigen initiatief de redactie van Jeroen Pauw. “Jullie willen meer diversiteit in jullie show? Nou, hier ben ik. Kennelijk stond ik niet op hun netvlies. Eerlijk gezegd was ik er ook helemaal niet mee bezig. Het is dat ons kind zei: bestaan er wel zwarte mensen in Hilversum? Toen moest ik inderdaad even nadenken.

Onze zoon kreeg ooit te horen: ’Je huidskleur lijkt op poep’ en meer van dat soort opmerkingen. Dat zette me aan het denken. De generatie die er nu aankomt is vooral een gemixte generatie, die moet zichzelf ook kunnen terugzien in de media.

Foto: Veronica

124 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
john lester
juni 28, 2020 12:17

Mevrouw Natacha Harlequin ,heeft aangetoond welk deel van de bevolking door Derksen wordt bediend. Het populisme van de heer Derksen c.s. is niet primair als mening bedoeld maar ingezet als dom (sorry) volksvermaak. Helaas vindt dit een voedingsbodem bij een deel der natie, als blokkeerfriezen, die niet in staat zijn de veranderende samenleving te begrijpen.

Gast
bram
juni 25, 2020 21:43

in een gesprek mocht je geen jullie zeggen van haar,wel zelf steeds het hebben over wij.

Gast
William Raaf
juni 25, 2020 20:08

Zeker met Dries als aangever. Liever geen racisten met een eigen programma.

Gast
TON
juni 25, 2020 16:15

Zwartgallige humoristen zeker aan tafel
#natachaharlequin

Gast
Anti-racist
juni 25, 2020 11:57

MC@Evo@ Wit en zwart zijn racistsche woorden voor blanken die bruin zijn en gekleurderen die nog bruiner zijn. Hou daar mee op! We zijn allemaal bruin (gekleurd).

Gast
Mc
juni 25, 2020 10:49

Geef mij maar iemand in een rolstoel of met een andere zichtbare beperking die een talkshow krijgt! Zwarte mensen zijn al genoeg te zien op tv. Ze denken zeker dat ze de enige zijn die gepest worden? Je huidskleur lijkt op poep, ja niet leuk voor haar zoon, dat is een feit! Mijn zoon heeft een zichtbare beperking, ze moet een programma maken om eens dagelijks met deze groep mee te lopen en te horen wat er naar hun geroepen word, hoe ze buitengesloten worden! Mijn zoontje word nagedaan om hoe hij loopt, buitengesloten door kinderen omdat ze met hem niet kunnen winnen of voetballen. Hoe zal hij het straks op de arbeidsmarkt hebben? BLM denk alleen maar aan zichzelf net als anti zwarte Piet. Het valt mij op dat sinds het begin met anti zwarte piet en nu dit er juist meer gekeken word naar kleur, hoeveel elkaar alleen al aanspreken nu, witte Nederlanders, zwarte Nederlanders… bedankt BLM voor het verdelen van ons land door jullie egoïstische manier van het hebben van zelfmedelijden. Een schrale troost, jullie hebben het zo slecht nog niet… Er zijn mensen die nog dagelijks als slaaf gebruikt worden, vecht daarvoor! Dan sta is aan jullie zijde!

Gast
Ik arie ben jij
juni 25, 2020 10:41

Hij bedoelt van blank Nederland de gekleurde mensen gaan alles overnemen en dan gaat het hetzelfde als in Afrika ,nederland aan de afgrond want die gekleurde mensen zijn over het algemeen te lui dat zij werken

Gast
Gedupeerden klanten
juni 25, 2020 10:26

Het einde van Nederland is in zicht

Gast
Evo
juni 25, 2020 09:14

Meteen als host neerzetten bij M . Intelligente vrouw met verstandige praat. En gezien de vele domme reacties hier mag ze van mij elke dag op tv. Deze reacties laten zien dat Nederland inderdaad behoorlijk racistisch is. En dat zeg ik als witte man.

Gast
Sookie Stackhouse
juni 25, 2020 07:31

Misschien mag ze va Linda Lady’snight overnemen. Weer een zichzelf overschattende zwarte die meer zwart op tv wil…..
Word doodziek van al die gekken.

Gast
AxelF
juni 25, 2020 02:56

Heeft u wel eens een blanke gezien in een reclame dan wel op de tv bij Suriname tv?

Gast
Matthijs
juni 25, 2020 01:53

Ik weet een mooi programma om te presenteren:

Opsporing Verzocht op dinsdag avond.

Past je prima denk ik !

Gast
Matthijs
juni 25, 2020 01:52

Natacha Harlekijn met haar pretenties. Zat daar even als rechter in de uitzending.

Joh, maak je eens ruk over de 1 ouder gezinnen. Je weet wel, daar waar de kinderen opgevoed worden door ‘tante’.
Praat erover waarom pa in het gezin ontbreekt omdat hij druk is met zijn bijvrouwen en het achterna lopen van zijn falus.

De oververtegenwoordiging van haar getint in de criminaliteit! Koekoek !!!

Nee, daar horen we Harlekijn niet over. Dat is wat de blanken bezig houdt : Veiligheid !!

Hoe is het eigenlijk met het racisme tussen de Surinaamse Hindoe gemeenschap en de creolen???
Horen we Harlekijn niet over…

Hypocriete vrouw.

Beetje bijdehand zitten doen als advocaat. Doe maar eens aan waarheidsvinding Harlekijn.
Intentie en waarheidsbevinding voordat je iemand als verdachte (van discriminatie / racisme) wil kenmerken.

Te gemakkelijk.

Ik weet een mooi programma om te presenteren: Opsporing Verzocht op dinsdag avond.
Past je prima denk ik.

Gast
Gerda
juni 25, 2020 00:12

@Lariekoek: ik weet wel waar dat ding is, maar ik krijg ‘m er niet meer uit…

Gast
Lariekoek
juni 24, 2020 23:53

@Mirjam en Gerda
Zijn jullie aan het dementeren en weten jullie niet meer waar de vibrator ligt?

Gast
Jaap Aap
juni 24, 2020 23:47

Oh maar wel willen worden gevraagd omdat je niet blank bent, maar als het je uitkomt wel heel de dag door de racismekaart trekken.

Als een groep wordt aangeduid die last heeft van racisme, en deze groep ‘die mensen’ wordt genoemd, slaat mevrouw al helemaal door want dat is racistisch.

Dat ik haar irritante kop maar nooit meer op tv hoef te zien, en NEE, DAT HEEFT NIETS TE MAKEN MET HAAR KLEUR, voor de duidelijkheid. Dit heeft alles te maken met haar kniezerige gedrag en dat constante jezelf in het verdomhoekje trappen, omdat ze elk woord van een BLANKE 10x op een weegschaaltje legt en daarbij altijd wel de racismekaart weet te trekken.

Gast
Karel
juni 24, 2020 22:00

Pffff

Gast
Shadow1100
juni 24, 2020 20:48

Een zwarte vrouwelijke Peter de Virus…….

Gast
Gerda
juni 24, 2020 20:45

Ja dit had ik wel verwacht..Al veel eerder trouwens, ze is zo lekker objectief he? Not…

Gast
Sas
juni 24, 2020 20:44

Werkelijk om van te kotsen die stupide idioten die het nodig vinden om deze zeer slimme dame zo af te branden. Allemaal domme Trump volgers. Ook zo’n rat. Deze mevrouw hield het hoofd behoorlijk koel en kwam slechts uitleggen hoe het is om, vanwege een kleurtje notabene, de godganse dag te worden bejegend en op voorhand al voor achterlijk te worden versleten. Het gros van de misselijkmakende ” reacties” komt van de echte hersenloze één celligen. Vermoed dat het figuren zijn die stinkend jaloers zijn op zowel haar kleur als intelligentie.

Gast
Ron
juni 24, 2020 20:43

Vandaar dat zij bij VI was, om zichzelf te promoten.
Moet niet gekker worden!
Ongeschikt.

Gast
ikke
juni 24, 2020 20:10

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA

Gast
Ric
juni 24, 2020 19:30

Mevrouw Natascha blijft weg van goede en mooie TV. Je hoort daar niet thuis. Denk alleen maar over wat anderen verkeerd doet. Weg blijven!!!!

Gast
Jan
juni 24, 2020 19:10

Told you so! Zie mijn comment onder het oude VI-artikel maar. Natascha Harlequin heeft alleen empathie en intentie voor zichzelf. En met ‘ik heb eens Pauw gebeld’ bedoelt ze natuurlijk ‘ik bel elke week alle talkshows en de Linda om mezelf aan te bieden ten koste van anderen’. Die vrouw wil zo graag met haar kop op tv. Veel te doorzichtig. Over een half jaar horen we niets meer van haar.

Gast
jmp
juni 24, 2020 18:18

Waarmee we dus direct de wérkelijke reden horen van haar optreden in VI, ook zij zat te huichelen en wilde, net als Genee, scoren over de rug van deze discussie.

Gast
Anti-racist
juni 24, 2020 18:17

Geronimo@ Wil je het tweede deel van het woord manwijf, waar je M voor uitmaakt voortaan weglaten. Dat is beledigend voor alle wijven.

Gast
Dirk
juni 24, 2020 17:36

Dat vermoeden had ik al dat ze daarvoor aan het lobbyen was.

Altijd weer die agenda’s.

Gast
Dominee Bonk
juni 24, 2020 17:33

Mevrouw Harlequin heeft naar mijn inzicht geen enkel interview-talent. Ik zag dwingende ogen, maar dat is echt niet genoeg om een talkshow te leiden. Er is al zo veel onkunde en wantalent op dit gebied. Nee gewoon doen wat je kan en geen TV aspiraties. Ken je grenzen en bewaak die. Amen, ik ben uw godheid op aarde. Uw hemelse transmitter. Aanbid mij, kusjes van uw domineetje.

Gast
Geronimo
juni 24, 2020 17:18

Wat is dat toch met die talkshows? Is dat soms de holy grail in televisieland? En die onderschatting van het leiden van een talkshow steeds. Dat vind ik eigenlijk nog het meest stuitende van allemaal. Maar ik mag aannemen dat het tijdslot van M. (van de M. van Manwijf) binnen afzienbare tijd zal vrijkomen, dus geheel kansloos is haar gedachte nog niet eens.

Gast
Marhijn
juni 24, 2020 16:59

Jonge bruin/zwart/donkere/gekleurde dame, deze was er om er zelf goed uit te komen hetgeen blijkt. Nee mevrouw u mag voor mij niet voor de rechtbank staan dat doe ik zelf wel beter. Als je nu een goede advocate was geweest tijdens deze uitzending dan had je Johan, tav Akwasi zijn podium dat hij voor zichzelf creëerde, gelijk gegeven en had dan nog gezegd. Ja meneer Derksen maar reageerde met zwarte Piet foto hierop om te vragen, ” Is het niet Akwasi?” Hiermee kerst u andere donkere mensen dat vinden zij niet leuk. En ik zou helemaal niet over racisme zijn begonnen. Grtjs blanke/witte/kaaskop man getrouwd met heerlijke niet blanke vrouw, bovendien hebben 3 halfbloedjes. Heerlijke kids.

Gast
VI
juni 24, 2020 16:52

De haat sprong uit haar ogen, die gaat niet veel kijkers krijgen…wij i.i.g. niet.

Gast
Poenani
juni 24, 2020 16:39

Ik wil dit en dat en zis en zo en huppeteeeee

Op-don-deren aub!!

Gast
Ruud Kok
juni 24, 2020 16:12

@Wim Lubbers,

Inderdaad !!

Gast
Wim Lubbers
juni 24, 2020 16:05

Talkshows zijn helemaal niet geschikt voor iemand die vooral zijn/haar eigen mening belangrijk vindt. Dat zie je wel aan Margriet. Die kan het alleen maar hebben over LHBTI-etc, zielige gelukszoekers en racisme. Ze is meer aan het woord dan al haar gasten bij elkaar.

Gast
Deep throat
juni 24, 2020 15:32

Ja jij@ Omdat zwarten inderdaad niet bestaan, net als witte mensen.

Gast
JAJIJ
juni 24, 2020 15:25

waarom zwarte?

Gast
Pieter B.
juni 24, 2020 15:08

“ons kind zei: bestaan er wel zwarte mensen in Hilversum?”

Ja hoor die zijn er zeker. Hilversum is heel divers. 50% van de inwoners hebben een niet westerse achtergrond (2019). Naar sexe is 50% vrouw en 50% man.
Veel inwoners uit het mooie dorp Hilversum zijn werkzaam op het mediapark.

Gast
Van Halen
juni 24, 2020 14:41

Tjee,1 keer op tv en dan meteen een talkshow willen.beetje hoog gegrepen misschien? of mag ik dat dan weer niet zeggen?

Gast
powered by jasper
juni 24, 2020 14:36

Mijn god, wat kunnen mensen toch moeilijk doen. Uiteindelijk zijn we allemaal homo sapiens.

Gast
René Froger
juni 24, 2020 14:36

’s nachts na twaalven kan ze wel op de commerciële zenders een “talkshow” beginnen!
Meestal moet ik er dan toch uit om ff naar de koelkast te lopen om mijn grote waffel weer te vullen, dan op de bank zitten om dat naar binnen te werken, kan ik meteen ff zappen naar Harlekijntje! Ik krijg opeens ongelooflijke trek in chocola! ☺

Natas, wat (vr)eten we vanavond?

Gast
Mark
juni 24, 2020 14:33

In de nieuwe Veronica doet Astrid Joosten een open sollicitatie naar Op1. Hebben ze haar nog niet benaderd dan? Heeft al heel veel ervaring met Jongbloed & Joosten enzo in het verleden. Ik zou Jaap Jongbloed eraan koppelen en je hebt weer het gouden duo terug op NPO 1.

Gast
ton
juni 24, 2020 14:26

Harlekijn misschien?

Gast
Deep throat
juni 24, 2020 14:16

Ze moet eerst maar eens leren zeggen: jij kunt, u kunt, kun je en kunt u, voordat ik haar eventueel serieus neem. Idem voor kakker Sandertje.

Gast
Karel
juni 24, 2020 13:47

Hoppa, ik wil,hahaha

Gast
Teuntje
juni 24, 2020 13:42

Deugmens met gewoon advocaat blijven daarom zat ze dus bij VI eigen belang eerst

Gast
WEST*
juni 24, 2020 13:28

Flikker op met je wit, muren zijn wit, mensen zijn blank of donker

Gast
Eva J
juni 24, 2020 13:25

Precies!

Welmoed Sijtsma zit ook niet vanwege haar intelligentie bij OP1.

Blanke blonde knappe vrouwen hebben het ook moeilijk hoor! ☺

Gast
Jaap
juni 24, 2020 13:22

Áls een paar maal op tv bent geweest wil nog niet zeggen dat je een uur een praatshow kunt presenteren.
Maar je doet maar ik denk dat ik na 3 maal al afhaak. M kijk ik ook niet meer maar was trouwe fan van DWDD.

Gast
Afhaal Ghanees
juni 24, 2020 13:21

Deze ongeloofwaardige dame vond het heel erg dat de vrouwelijke advocaat van sexcrimineel Harvey Weinstein haar rechtzaak had verloren. Ze mag wel op tv, maar dan met een zwart balkje bij haar ogen.

Gast
W ermee
juni 24, 2020 12:58

Ja I.p.v. M !

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen