Albert Verlinde: ‘Dave Roelvink in quarantaine, heel fijn!’

Albert Verlinde vindt het een mooie bijkomstigheid dat Dave Roelvink twee weken in thuisquarantaine moet na het onder handen laten nemen van zijn gebit in Turkije. Dat bitchte de showkenner maandagavond in Shownieuws. Dave is al jaren negatief in het nieuws. Deze maand reed hij een Lamborghini in de prak, omdat hij niet kan autorijden. Straks moet hij verplicht thuiszitten. “Het heeft wel een voordeel, want nu moet hij twee weken in quarantaine. Dan zijn we er even van af.”

Albert begrijpt er helemaal niets van dat Dave is afgereisd naar Turkije om facings te laten zetten. “Ik vind het eerlijk gezegd decadentie ten top. We leven in een land waar je levenslang tandheelkunde hebt, je wordt verzorgd, je gaat elk halfjaar naar de tandarts en dat je je tanden dan moedwillig verruïneert…”

Het is maar de vraag of die facings goed blijven zitten, aldus Albert. “Dan hoop ik maar dat als je ouder wordt, het nog allemaal goed blijft zitten. De generatie voor mij dacht allemaal dat kunstgebitten de oplossing waren. Later bleven die gebitten niet meer zitten. Als ik Donny en Dave Roelvink later tegenkom en ik hoor het kletteren, dan weet ik hoe het zit.”

Collega Anouk Smulders: “Mijn eerste ding is: hoezo ga je nu in coronatijd naar Istanbul? Ik ken talloze tandartsen die dit doen in Nederland en Duitsland. Is het een noodzakelijke reis? Dat is natuurlijk de vraag. Hij zegt waarschijnlijk van wel, maar het is een sponsorsamenwerking met een tandarts.

Op Instagram laat Dave zien hoe hij eruitziet met afgeslepen tanden. “Ik heb er echt heel erg hard om gelachen. Je bent zo ijdel om dit te gaan doen, maar dit deel je dan nog wel.

Foto: SBS

31 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Fikkie
juli 2, 2020 09:05

Van mij mag hij twee jaar in quarantaine hoeven we dat gezeik van en over hem ook niet meer aan te horen en te lezen. Wat een lullo.

Gast
Geralda
juli 1, 2020 14:43

Wel, wel, Teuntje mongeultje is wakker.

Gast
Teuntje
juli 1, 2020 14:41

Laat die Rioolvink eeuwig in quarantaine blijven zien wij die domme kop niet meer inhoudsloos figuur

Gast
k
juli 1, 2020 14:23

Die jongen weet echt steeds de grenzen van domheid op te rekken. Wat een debiel, nu dit weer. Ongelofelijk.

Gast
Mark
juli 1, 2020 12:58

Heeft verkeerde opvoeding gehad en is niet anders gewend dan dan Dries zijn halve leven met een zonnebankkleur rondliep en met geblondeerd haar en met facings, dus typisch aartje naar zijn vaartje.

Maar idd zonde van die tanden die gewoon mooi recht waren en al wit genoeg. als ie straks boven de 50 is dan vallen die gevijlde tandjes allemaal uit of worden afgestoten door het tandvlees en dan kun je helemaal geen facings meer plaatsten. Dus die loopt over 25 jaar al met een kunstgebit rond.

Gast
M52
juli 1, 2020 11:29

Leeghoofd Dave, nietsnut en brokken piloot.Net al zo een nutteloze broer en vader, Daar kun je echt niet van verwachten, dat ze iets met verstand gaan doen.Want iets wat er niet inzit, kan ook niet worden gebruikt.

Gast
John
juli 1, 2020 11:10

Waar bemoeid Verlinden en Smulders zich mee moet hij zelf weten,
Als hun iets goedkoper kunnen krijgen weten ze
niet hoe vlug ze moeten zijn.

Gast
Frits
juli 1, 2020 09:43

Hou hem vast in Turkije!!!! Verzin iets.

Gast
Sender
juli 1, 2020 09:39

De narcistische broertjes Roelvink en die enkel uiterlijk willen en kunnen ‘verkopen’ omdat de rest (binnenkant, intelligentie) een leee huls is. Maar de broertjes blijven natuurlijk niet jong en good looking zoals veel jonge vrouwen en helaas mannen ze vaak categoriseren.
De escapades ( drank, vrouwen, rijgedrag) van deze mannetjes wordt hun nu vaak vergeven omdat het zogenaamde jeugdstreken zijn maar dat gaat ook vervelen. En dat geldt zowel voor Dave alsook voor Donny maar niet in de laatste plaats voor de tv kijker en de lezer (op fora als deze) die ongevraagd steeds beide kleuters tegen komt. En erger nog, nu schrijf ik er nog over ook.
Maar ooit komt de dag dan worden ze ouder en is seks misschien wel een opgave of is er een ander probleem misschien wel op het gebied van gezondheid. Dan sta je daar als leeghoofd , hoe verwerk je dat???
Ja je kan inderdaad ‘terug naar de fles’…dat zit immers nog op dat kleine hersenschijfje.

Gast
robert
juli 1, 2020 08:48

Wedden dat deze Tokkie zich niet aan de quarantaine regels houdt? Wie hem het eerst buiten de deur betrapt krijgt een tientje!

Gast
Zalmneusje
juli 1, 2020 08:14

Een typisch voorbeeld van iemand die van zichzelf buitengewoon knap is, maar door zijn karakter buitengewoon lelijk wordt.

Gast
Is Stage Entertainment al failliet?
juli 1, 2020 07:47

Het gonst in Amsterdam.
Wanneer komt Albert met het echte nieuws vertellen?

Gast
Minder of Mirjam
juli 1, 2020 07:36

Vreselijk, wat een aandachttrekkerij die paars/witte nep tanden. Zien er niet uit! En wat doodzonde om een gezond normaal gebit te slopen voor deze tijdelijke modetrend.

Laat hem maar een jaar of 20 in quarantaine zitten. Dan kunnen moeders hun dochters weer veilig over straat laten gaan, en kan amsterdam rustig met de auto rijden.

Gast
Harry
juni 30, 2020 23:48

Turkse tandjes

Gast
Harry
juni 30, 2020 23:47

Dave Roelvink is het

mediageile lachertje van showbizzland.

Volgende week laat-ie een tweede hersencel
implanteren. Maar eerst moet de aandacht
voor zijn Turkentandjes wat zijn afgezwakt…

Gast
Bromsnor
juni 30, 2020 23:46
Gast
Patty Poept Op Tafel
juni 30, 2020 20:46

Tante Kwalbert heeft superduidelijk een hekeltje aan dat irritante ventje. Paupertje in Turkije.
Nou ja, op Ibiza is geen fatsoenlijke plastische chirurg te vinden heb ik gemerkt. Elk land hè z’n makken.
Nu ga ik kakken.

Gast
Hilversummer
juni 30, 2020 19:55

@petervb: klopt helemaal, hij zat er vanmiddag samen mee bij de visboer in Kerkelanden in zijn rode trainingspakkie.

Gast
Ikke
juni 30, 2020 19:15

Wonderlijk dat er op tv zoveel tijd en aandacht is voor een aantal bn-ers. Ze zijn allemaal zielig, nou, denk dat het zo ongeveer allemaal vreselijke personen zijn , waarvan de meesten graag in de belangstelling staan, ncluis degene die achter de desk zitten/staan.. Enkele uitgezonderd, maar daar zitten ook kwalleballen bij.

Gast
.WEST*
juni 30, 2020 19:04

Heel raar dat er niets over de uitbreiding van videland wordt geschreven
extra diensten komen er bij waar men kan kijken naar met tv zenders , en een goedkoop abo met reclame

Nou ze zijn wel goed bezig daar en investeren er veel geld in, maar welke gek gaat nu een abo nemen met reclames, of een abo met bijv. RTL zenders

RTL Nederland moet mijn inziens investeren in goede tv programmas , op hun eigen zenders en niet de kijker laten betalen voor eigen content op hun eigen zenders op videoland

Het zijn natuurlijk verdienmodellen, maar denk dat het idee gaat floppen

Gast
Petervb
juni 30, 2020 18:37

Kansloos joch van kansloze vader. Driesje heeft naast zijn ex hoerenmadam nog een neukertje op de van Brakellaan in Hilversum. Daar is zijn X4 met kenteken XG-…-. meerdere keren per week te vinden.

Gast
Lies
juni 30, 2020 18:36

@17.16 Ik heb syfilis en wil hem dat wel bezorgen,is dat ook goed?

Gast
🗣(wordt straks verwijderd...)
juni 30, 2020 18:32

Die kronen gaan z’n levenslang mee.

Gast
Drolvink
juni 30, 2020 18:29

En morgen komt brokkenpiloot Daveje weer eens tegen een paaltje tot stilstand en klapt hij met zijn tanden op het stuur. (Of de eigenaar van de auto stoot hem zijn gebit uit zijn smoel.) Weg tanden, weg geld.

Gast
Klaas Flink
juni 30, 2020 17:35

Waarom gaat Dave Roelvink naar Turkije, wie zei dat? Makkelijk. Hij gaat naar Turkije omdat hij massa mist in de frontale cortex en de eventuele hersencellen die er zijn die doen het niet zo goed. Die werken niet. De goed wies is helemaal kapot, familietrekje. Erfelijk, gaat van vader op zoon, doet verder geen pijn, en achteraf staan ze zelf ook altijd versteld. Die Lambo, dat gaspedaal, hoooooooooo, en nu weet hij, zo zeg, die doet het gewoon, Lambo. Ga je mond spoelen, ga je tanden poetsen en wat doet hij, hij poetst de plaat, in Turkije en die willen ‘m niet, istie weer hier, zonde van zo’n jongen

Gast
Van Rijn
juni 30, 2020 17:30

We WONEN in een land, Albert! Domme anglicist!

Gast
Lies
juni 30, 2020 17:19

Haartransplanties, facings, boob jobs, als BN-er wordt je geheel kosteloos uitgenodigd voor een procedure in Turkije. Moet je daarna wel reclame maken op IG of iets dergelijks….. Gerard Joling weet er alles van Albert. Doe niet zo onnozel.

Gast
ZeerNetteDame
juni 30, 2020 17:18

Dave Roelvink is een kind van Satan en misbruikt meisjes, maar Albert Verlinde is ook een kwal, die Roelvink het liefst kwijlend in zijn gebleekte anus wil nemen.

Gast
Donald Dumb
juni 30, 2020 17:17

Laat Dave Roelvink levenslang in quarantaine blijven.
Voor iedereen het beste…

Gast
Jan
juni 30, 2020 17:16

Kan iemand dat kutjoch niet alsnog Corona bezorgen? Of Ebola?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen