Hanny Veerkamp wil niet doodgaan aan corona

Hanny Veerkamp (73) wil liever niet doodgaan aan het coronavirus. Het lijkt haar een onprettige manier van sterven. Dat geeft de realitybekendheid aan in gesprek met weekblad Party. ‘Doodgaan aan corona’ is volgens Veerkamp het laatste wat ze wil. “Ik moet er niet aan denken om zo ziek te zijn en te stikken. Ik weet dat ik een keer zal sterven, maar het zal mij niet gebeuren dat ik door corona het loodje leg. Ik hoop dat ik 100 word, maar je bent mens van de dag. Ik ben daar realistisch over.”

Hoe houdt ze corona buiten de deur? Door alleen mensen te ontvangen in haar tuin. Zelf blijft ze thuis. “Ik heb de ruimte, kan lekker buiten zitten. Als ik zou willen, is het ook mogelijk om te varen. Het valt dus allemaal reuze mee.”

De lockdown is voor Veerkamp geen opgave. “Ik voel mij absoluut niet opgesloten. Het enige wat ik jammer aan de coronasituatie vind, is dat ik geen mensen kan binnenlaten en er geen feestjes zijn.”

Wel vindt ze het jammer dat haar vakanties niet doorgaan. “Met Ton zou ik deze maand naar Turkije gaan. Dit is eind april afgezegd. Ook al zou het mogen, ik ga dit jaar nu helemaal niet meer weg, het land uit. Ik blijf lekker thuis.”

Is een vakantie in Nederland wat voor haar? “Ben je gek… Ik woon aan het water en heb een bootje voor de deur liggen. Ik heb hier in Amsterdam alles wat mijn hartje begeert.

Foto: SBS

25 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
pepe
mei 25, 2020 10:01

wie wil er wel dood aan COVID-19? Dat mag in de krant of in het blad

Gast
Sookie Stackhouse
mei 25, 2020 09:40

Wie wel achterlijk oud lijk

Gast
WEST*1
mei 24, 2020 19:41

De minderbedeelde gaan naar Bakkum , of als ze een AOW met een pensioentje
hebben, met de camper naar Frankrijk, volgepropt met een halve Lidl winkel!
Je herkend ze zo… als je ziet dat de uitlaat bijna het asvalt raakt

Gast
Misutoria
mei 24, 2020 15:50

Turkijke… Zo’n land net als Spanje en Griekenland waar de minderbedeelde naar op vakantie gaan…

Gast
Cees
mei 24, 2020 15:35

Realitybekendheid? Was dat niet met haar moeder in de enige echte Man Bijt Hond?

Gast
o.p. lichter
mei 24, 2020 14:41

Ik dacht dat ze al dood was .

Gast
Esmee
mei 24, 2020 14:26

Ze wonen met hun woonboot deels onder metrostation Overamstel. Lekker genieten zo in de drukte van een metro en snelweg daarnaast.

Gast
grr
mei 24, 2020 14:06

@Barbie, jij bent een nep suicidaaltje. Als je dood wilt, lukt dat zo. Is zelfs een pilletje voor, dus allemaal aandachttrekkerij, he.

Gast
Barbie
mei 24, 2020 13:56

Ik wil dat virus wel proberen, werkt het snel? Ik ben van 1 hoog naar beneden gesprongen en met 15 km tegen een muur gereden bij een zogenaamde ongeluk maar ben er jammer genoeg nog steeds.

Gast
Koos PlaatvoordeKop
mei 24, 2020 13:49

Niemand wil doodgaan door dat virus toch.

Gast
Gaston
mei 24, 2020 13:18

Hanny wil niet doodgaan aan Corona, wie wel dan? wat een onzin op die MC!

Gast
Pfff
mei 24, 2020 12:36

Ze heet Hannie en ze rookt niet . Mousy en peter.

Gast
teuntje
mei 24, 2020 12:36

Hanny gaat eerder dood aan die plastic ingrepen wat ze heeft gedaan mooier is ze er niet op geworden dom mens

Gast
MediaPrak
mei 24, 2020 11:52

Als je je door de Party laat interviewen, dan weet je zeker dat je TV carrière voorbij is.

Gast
Mousy
mei 24, 2020 11:31

Nou Nel, ik vraag mij af wie wel dood wilt gaan aan corona. Niemand toch!

Gast
GrijzePilion
mei 24, 2020 11:31

Ik ook niet hoor veerkamp.

Daarom check ik dit artikel op mijn nieuwe 5G telefoon op het 5G netwerk

Gast
Henk
mei 24, 2020 11:02

Ze klaagt in ieder geval niet!

Verder staat er ook niets belangrijks in dit artikel.

Gast
Belangrijk nieuws ... voor Nel
mei 24, 2020 10:47

Tja voor sbs/pulpa weer een hoogtepuntje.

Maar waar gaat dit domme verhaal over. Droevig

Gast
Marloes
mei 24, 2020 10:35

Lijkt wel alsof Nel niet ouder wordt.

Gast
Guttegut
mei 24, 2020 10:26

Waarvan akte Hanny! En nu weer je woonboot in en bek houden!

Gast
Peter
mei 24, 2020 10:11

Opmerkelijk, Hanny is een de vele die rookt waar de shelll jaloers op is. Net als nu de corona en als mensen iets over asbest horen dan valt wel het kwartje van ik kan er aan dood gaan. Vreemd blijft dat Hanny en anderen dat niet hebben als ze weer een sigaret opsteken.

Gast
Pieter
mei 24, 2020 10:09

Wat erg.
Is er nog meer dat Hanny niet wil?
Heeft Party nog even doorgevraagd en lezen we hier méér over?
Mijn zondag komt niet om nu ik in deze onzekerheid verkeer!
Pfoe, hoe nu verder?

Gast
WEST*1
mei 24, 2020 10:08

We willen wel meer dingen niet.

Gast
Blur
mei 24, 2020 10:06

Wat sjiek.
Nel weer eens…

Gast
HUGO
mei 24, 2020 10:02

Niet klagen helpt!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen