Anouk uit Marokko gered: op tijd voor finale Voice Kids

Zangeres Anouk zat zondag op de eerste repatriëringsvlucht vanuit Marokko. Ze is vannacht om 00.30 uur, samen met zo’n 300 andere Nederlanders, geland op Schiphol. Dat heeft ze zojuist onthuld op Instagram. Anouk zat zo’n vijf weken vast in Marokko, omdat ze als astmapatiënt niet meer durfde te vliegen. Er zaten in totaal 3.000 Nederlanders vast in Marokko, die op initiatief van de overheid worden teruggehaald. Anouk zat bij de eerste lichting en daar is ze heel erg blij mee.

Ook RTL 4 zal blij zijn dat de zangeres weer terug is in het land, want over enkele weken wordt de finale van haar programma The Voice Kids opgenomen. Het is goed mogelijk dat Marco Borsato tegen die tijd nog niet is hersteld van zijn burn-out en twee afwezige coaches zou wel heel karig zijn.

De zangeres: “Gelukkig weer thuis 😅❣️ (niks gezegd thuis, zei dat mn tel kapot was)😂 Ik ben ontzettend dankbaar om weer met mijn gezin te kunnen zijn, en besef me maar al te goed dat ik enorm veel geluk heb gehad om met de eerste vlucht mee naar huis te kunnen. Ik hoop dan ook dat iedereen die nog vast zit zo snel mogelijk weer naar huis kan komen ❤️

Anouk vindt het leuk om weer thuis te zijn. Ze heeft daar op sociale media niets over gezegd, omdat ze haar gezin wilde verrassen. Dat is goed gelukt, blijkt uit een filmpje op Instagram:

Foto: RTL

41 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
david
april 29, 2020 00:28

Lekker weer zwanger gemaakt.
Niet meer te tellen

Gast
Claire
april 28, 2020 15:15

Van mij had ze in Marokko mogen blijven die dikke dwerg met die roedel kinderen van 10 verschillende kerels.
Wat moet ze in dat smerige Marokko zoeken, waar al dat tuig vandaan komt en hier asiel probeert te krijgen terwijl ze weten dat het niet lukt.

Gast
Koe Man
april 27, 2020 19:04

En natuurlijk niet ff bedenken om die passagiers in quarantaine te zetten.

Gast
Pieter
april 27, 2020 15:44

Zo fijn
En ook lief van Ali B.
Geluk zit in de kleine details.

Gast
Donald Dumb
april 27, 2020 15:21

Nou fijn voor Anouk dat ze terug is…

Gast
bv
april 27, 2020 15:09

@Knarf
Ze heeft toch een reisverzekering en een medisch attest? Zou niet zonder op reis gaan.

Gast
Kanrf
april 27, 2020 14:50

Los van het feit dat de zangeres vastzit, had Anouk nóg een groot probleem. Haar ‘puffers’ voor haar astma waren bijna op. “Als ik dat niet meer heb, dan heb ik een probleem”, legt ze uit. Maar niemand minder dan TVOH-collega Ali B wist haar uit de brand te helpen. Hij regelde de extra puffers en liet deze bij haar bezorgen. “Zo schattig, daar ben ik blij om.”

Anouk heeft zwaar astma.

Gast
Donald Dumb
april 27, 2020 14:34

Had haar alsjeblieft daar laten zitten!

Gast
Zure Zeikerd
april 27, 2020 13:22

Jammer dat ze weer terug is .

Gast
K-tjuhh
april 27, 2020 13:16

Wat een zure reacties. Is toch geweldig voor Anouk en Dominique dat ze weer samen voor hun 6 kinderen kunnen zorgen?? Wat zeuren jullie nou? Hebben jullie het gezin geholpen? Zijn jullie voor hun op eigen rekening boodschappen gaan doen zodat Dominique bij de kinderen kon blijven?? Is jullie sociaal leven nog maar iets aangetast?? Nee.
Dus again: wat zeuren jullie nou??
Een ontzettend mooi en gelukkig stel is weer samen en de 5 minderjarige inwonende kinderen hoeven hun mama niet meer te missen.

Gast
tenen
april 27, 2020 12:49

naar verluidt stonk het in het vliegtuig naar de ‘lucht van zand tussen je tenen, sokken aanhouden en dan ruiken’

Gast
One and only
april 27, 2020 12:26

Anouk heeft het toch zwaar

Gast
bv
april 27, 2020 11:54

@ Boerenverstand

Er liepen gewoon dubbele paspoorten de poort door. Kijk de beelden maar terug. 3 vaders, dus wat nou urgent.

Gast
Sigmund
april 27, 2020 11:42

Vooral lekker niet gaan Jack, t is daar juist een stuk leuker zijn zonder types als jij

Gast
Jack Hiemstra
april 27, 2020 11:36

Snap nog steeds niet wat je nou te zoeken hebt in maroko?
Net als taailand. Corrupt als de pest, of het regent keihard maanden achter elkaar of het is vochtig klam met 35 graden! Waarschijnlijk komen ze daar voor iets anders? Die ouwe bejaarde alleenstaande mannetjes?

Gast
Sean
april 27, 2020 11:21

@Boerenverstand: Ah, kijk! Dan is het duidelijk.

Gast
Boerenverstand
april 27, 2020 11:19

@bv: ouders van minderjarige kinderen worden ook gezien als noodgeval. Waarom zouden ouderen een noodgeval zijn? Dat zou leeftijdsdiscriminatie zijn. Het gaat niet om leeftijd, maar om zaken als gezondheidsproblemen en gezinssituatie.

Gast
Boerenverstand
april 27, 2020 11:15

@Sean: zal niet vanwege de Voice zijn, maar omdat Anouk minderjarige kinderen heeft. Daarnaast weigert de Marokkaanse regering Nederlanders met een dubbele nationaliteit te laten vertrekken. Alleen mensen met alleen de Nederlandse nationaliteit konden met deze vlucht mee. Die aantallen zijn veel kleiner dan de 3000 Nederlanders die Marokko in de lockdown ‘gijzelt’.

Gast
bv
april 27, 2020 11:07

Volgens mij is zij als bn’er voorgetrokken. De vlucht was voor ouderen, zieken en mensen in precaire situaties. Zij was niet op het Journaal en toevallig stil op sm. Geadviseerd waarschijnlijk om geen aandacht te trekken. Katja werd in het verleden ook voorgetrokken met een nieuw paspoort.

Gast
Merel
april 27, 2020 11:02

Nou welkom thuis…en weer door.

Gast
Ome Cor
april 27, 2020 11:00

Ik sjeg: alle Marokkaans “Nederlandse” overlastgevers, veelplegers, kansloze zgn vluchtelingen die in AZC’s zitten, naar Schiphol lokken.
Daar aangekomen, bieden we hen een gratis ticket (one way: maar dat zeggen we er niet bij) aan naar hun moederland (waar alles veeeel beter is). Vliegtuigen genoeg, die staan daar toch maar geparkeerd. Diezelfde vliegtuigen halen vervolgens alle resterende echte Nederlanders op om weer terug te vliegen naar Nederland.
Desnoods herhalen we dit procedee dagelijks en zijn we bereid om met lege vliegtuigen terug te vliegen naar Nederland.
Financiering is geen probleem; als de overheid niet bereid zou zijn om te betalen dan gaan we met de pet rond in Nederland.
Denk dat het petje zo vol is.

Gast
Sean
april 27, 2020 10:51

NOS: “Het gaat om zo’n 300 passagiers, een groep die is samengesteld op basis van urgentie. Zo gaat het onder meer om mensen die ziek zijn of zorg nodig hebben.”

Wat ik me dus afvraag, waarom is Anouk een van de meest urgente Nederlanders die teruggehaald moeten worden van de 3000 in Marokko? Alleen omdat ze in The Voice op een stoel zit? Voor een concert zal het niet zijn.

Gast
Tinus
april 27, 2020 10:45

Was mooi geweest als die gast met een andere chick in bed lag en Anouk daar aan kwam LIVE filmend….haha

Gast
GrijzePilion
april 27, 2020 10:32

Ik vind dat ze gewoon in Marokko had moeten blijven en niet meer terug had moeten komen! Wat jullie?

Gast
Met
april 27, 2020 10:24

@10:16 die was een uurtje daarvoor al weggegaan daarom was hij zo geschrokken.

Gast
COSA NOSTRA
april 27, 2020 10:19

Wat een aandachttrekkerij allemaal voor een zo’n zangeresje

Gast
Ach
april 27, 2020 10:16

Het had pas een leuk filmpje geweest als er een vrouw naast had gelegen…
of Ali B🤗

Gast
Knarf
april 27, 2020 10:12

Twee weken vanaf vandaag is….. Inderdaad 5 ju…. Oh nee……..

Gast
Angel
april 27, 2020 10:12

Ik zou nooit zonder mijn kinderen zover van huis gaan, ik zou er nog niet over denken.

Gast
Annoniemus
april 27, 2020 10:06

Gered ??????
Gewoon in de plain gestapt en de pleiterik genomen , na een lange vakantie !!!!!!

Gast
Tja en nu?
april 27, 2020 09:55

@stefan ja zo zuur als een augurk!!

Gast
Bart
april 27, 2020 09:54

Het is al weken bekend dat Marco niet bij de finale aanwezig zal zijn.
Overigens heeft Marco geen burn-out maar is dit het eerste onderdeel in het plan om iets te doen aan zijn imagoprobleem.

Gast
Frank
april 27, 2020 09:50

Jammer voor RTL maar officieel mag Anouk niet aanwezig zijn bij de finale. Bij lang verblijf in het buitenland wordt je geacht nu twee weken in thuisquarantaine te blijven en dus niet op 5 juni al dit programma te doen.

Gast
Stefan
april 27, 2020 09:46

Mensen zijn soms zo zuur hier. Tuurlijk doet ze dit voor de publiciteit, je moet wel zo zuur in elkaar steken dat je dit echt denkt

Gast
Tja en nu?
april 27, 2020 09:39

Was het nu niet te eng om terug te vliegen met haar astma?hoop aandachttrekkerij als je het mij vraagt.ze had al 6 keer terug kunnen komen, wel weer een hoop publiciteit

Gast
Don
april 27, 2020 09:38

BE-LA-CHE-LIJK!!

Gast
Eveline
april 27, 2020 09:36

Haar vriend heeft het huishouden draaiende gehouden en voor de kinderen gezorgd. Helemaal top dat ze terug is en zeker niet alleen geweldig voor de Voice.

Gast
Eva Quirinius
april 27, 2020 09:28

Wie heeft in de tussentijd de vijf kinderen van Anouk verzorgd? De drie vaders?

Gast
Tycho Graagnat
april 27, 2020 09:25

Ze valt op ‘ Noord-Afrikaanse’ mannen, Xl size down under.
Benieuwd.

Gast
Martien Wijnland
april 27, 2020 09:15

Wat goeooeoeoeoeoeoddd…!!
WIJNEN WIJNEN WIJNEN WIJNEN

Gast
Thomas
april 27, 2020 09:12

RTL kan weer lachen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen