Gers Pardoel roept op: ‘Blijf gewoon handen schudden’

Gers Pardoel roept de mensen in ons land op om vooral gewoon handen te blijven schudden en elkaar te knuffelen. Met liefde kunnen we het coronavirus bevechten. Dat laat de zanger weten op Twitter. Pardoel, wiens IQ kennelijk al is aangevallen door het coronavirus, vindt het advies om elkaar zo min mogelijk aan te raken helemaal verkeerd. Volgens professor Pardoel is het veel beter om dat juist zo veel mogelijk te doen. “Wees alsjeblieft lief voor jezelf en elkaar“, zegt hij misplaatst.

De zanger heeft een eigen interpretatie op de wetenschap. “Diep van binnen zit de liefde in jezelf en dat is het enige wat het coronavirus (elk virus) echt kan stoppen. Zoek die liefde in jezelf en geef die door aan een ander. Zodra je die liefde vindt kan geen virus jouw lichaam als het zijne beschouwen.”

We moeten gewoon lekker zo doorgaan als altijd. “Het kan en mag niet zo zijn dat een virus ervoor zorgt dat wij geen fysiek contact meer met elkaar willen/kunnen hebben. Geef elkaar wel een hand, geef elkaar wel een knuffel en geef elkaar wel je liefde!

BN’ers zijn verbijsterd. “Gozer, ‘Ik neem je mee op reis’ is het lijflied van Corona“, aldus Peter Pannekoek. En Raemon Sluiter: “Zo wordt de volgende hit straks ‘Ik neem je mee, van quarantaine naar IC’. Lijkt me geen goed plan.

De maatregelen die worden genomen om het coronavirus te bestrijden worden steeds heviger. Zo zijn bijeenkomsten van meer dan honderd personen verboden, is er een handenschudverbod en moet men zo veel mogelijk thuiswerken.

Naar verluidt maakt het RIVM later vandaag bekend om ook Gers Pardoel te mijden.

Foto: RTL

50 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Paulus
maart 16, 2020 17:40

Hij moet een taakstraf krijgen op een corona afdeling in het ziekenhuis en uiteraard zonder beschermkleding. 😎😎

Gast
JonkieJonkman
maart 16, 2020 16:22

Gers ‘Pardon??’ zul je bedoelen…wat n megadomme opmerking, zweverig vasthouden aan dat de liefde ’t wel ff oplost…..zing jij dan ook even op die meer dan 20 uitvaarten nu, die deze corona helaas al geeist heeft…..liefde lost ’t op?! mafkees

Gast
Paulus
maart 15, 2020 15:53

Deze gast straalt 1 en al dommigheid uit. Verder commentaar overbodig.

Gast
Zoontje Bruller
maart 14, 2020 02:55

Dit soort mensen gaat er altijd als eerste aan in rampenfilms.

Gast
Axel-F(Arnhem)
maart 13, 2020 20:58

We nemen hem mee , naar Rome en Parijs
Als je overlijd is precies was jij bedoelt…..

We nemen hem MEE HEE HEEEE

Gast
Louise
maart 13, 2020 20:55

@Sandra
Donder op, stomme kip. Sommige dingen werken, sommige niet, en sommige werken zelfs averechts. Daar doet overtuiging geen mallemoer aan. Trump had wekenlang de overtuiging dat het allemaal wel los zou lopen met corona en nu moet het land ineens op slot voor Europeanen. Werkt goed zeg, zo’n overtuiging! En als ik nu de overtuiging heb dat ik het overleef als ik van 15 hoog naar beneden spring, werkt dat dan ook, of werkt overtuiging alleen bij corona?

Gast
Bastiaan
maart 13, 2020 19:16

mongool

Gast
Bejaarde kijker
maart 13, 2020 18:01

Gers is ZEN. 🤪

Gast
Sandra
maart 13, 2020 16:27

Iedere overtuiging die je hebt waardoor jij vindt dat je het niet kan krijgen werkt.
Of dat nu een mondkapje is,thuis blijven of elkaar juist wel de hand schudden.
Het punt is dat niet iedereen dezelfde overtuiging heeft.
Respecteer elkaar en doe wat voor jou goed voelt.

Gast
Vers
maart 13, 2020 15:22

Een hele reeks van domme talentloze bekende Nedersukkels en hun achterlijke visie op Corona.

Gast
OhOh
maart 13, 2020 15:18

domme kutkop van hem, loser, fuck al die domme rappers met het iQ van een amoebe.

Gast
Kaatje Remmerbeek
maart 13, 2020 15:08

Zijn platen floppen in Nederland, maar zijn in Vlaanderen wel succesvol.

Gast
Ingrid 🌼
maart 13, 2020 14:45

Hersenloze opmerking. 😇💀

Gast
Ronnie
maart 13, 2020 14:13

Is er nou echt geen enkele intelligente quasi BN-er te vinden in dit land? Wat een figuur joh, ik snap wel dat alleen de Belgen hem nog willen zien en horen. Weg ermee!

Gast
Robson
maart 13, 2020 13:57

Hier , nog zo’n hersenloos BN’er, het is me ook dom volk,

Gast
Kim Jung-Un Dos Tres
maart 13, 2020 13:52

Wat een geile vent vind ik dit toch.
Maar hij zegt soms hele domme dingen.

Gast
Anton
maart 13, 2020 13:42

Ik stel voor dat er een nieuwe maatregel komt. Iedereen die nu nog met dit soort onzin komt. Gewoon een halfjaar op laten sluiten en geen geen contact met de buitenwereld en ook niet via social media. Dan zal de corana virus veel beter aangepakt kunnen worden. Dit soort types verpesten het voor de rest. Dan noem ik een jekel, jort kelder en nu ger pardoel ook al. Die doen net of het niks voorstelt en het allemaal overdreven is. Terwijl het code rood is.

Gast
Piet Pannelap
maart 13, 2020 13:05

Hopelijk heeft Gers binnenkort Corona te pakken. Wat een domme stupide naïeve eikel!

Gast
discuswerper
maart 13, 2020 13:04

Ze mogen hem houden daar. En ze krijgen lil’kleine, je broer en Famke Louise er gratis bij. Oprotten met dat domme volk.

Gast
discuswerper
maart 13, 2020 13:03

Dat zegt dan meer over Vlaanderen dan over hem

Gast
Poepsnoeper
maart 13, 2020 13:01

Dus omdat die gevaarlijke gek het goed doet bij the vooce kids mag hij dit soort gekke dingen zeggen René

Gast
René
maart 13, 2020 12:56

Toch doet hij het goed bij Voice Kids in Vlaanderen. Erg fanatiek. De rivaliteit bij de coaches is daar veel harder dan bij ons.

Gast
Poepsnoeper
maart 13, 2020 12:56

Dit is gewoon een aanslag op “het volk” door gers, hij gebruikt zijn invloed om het plebs uit te roeien.

Wat een sukkel

Gast
maatje te groot
maart 13, 2020 12:40

Aan het witte spul. En wederom een bewijs hoe hoog het IQ van onze BN’ers is

Gast
Herman Hoogsteder
maart 13, 2020 12:39

Je bent een lul.

Gast
Jordao
maart 13, 2020 12:39

Sinds wanneer is die Pardoes een “medisch geleerde” om die onzin te roepen?? Onderschat het maar jongen en volg de adviezen maar lekker niet op van RIVM want dat zijn toch maar domme mensen die zomaar wat roepen, in jouw ogen.

Gast
Kyle
maart 13, 2020 12:39

Dit soort domheid vaagt zichzelf wel uit.

Gast
Bejaarde kijker
maart 13, 2020 12:31

Hoorde net op de radio, vele corona patiënten in Brabant waarschijnlijk veroorzaakt door carnaval. Uit welke provincie komt die ‘Gers pardon lul’.

Gast
Paul Lamote
maart 13, 2020 12:05

Ieder land heeft zijn eigen idioten.

Gast
Sip
maart 13, 2020 11:47

Je gaat zo’n domme artiest toch niet geloven.

Gast
Willie
maart 13, 2020 11:45

Waarom krijgt zo geestelijke gestoorde aandacht ,laat dat aan het GGZ over.

Gast
Flauwe Kul
maart 13, 2020 11:40

Niet serieus te nemen, waarschijnlijk op zijn achterhoofd gevallen toen hij aan het fietsen was…

Gast
xandertje
maart 13, 2020 11:35

Daarom weigerde ik ook om achterop z’n fiets te springen.

Gast
Geralda
maart 13, 2020 11:33

O ja, teuntje mongeultje?

Gast
teuntje
maart 13, 2020 11:29

Weer zo een dom figuur lijkt wel alsof die zangers allemaal een tikvan de mallemolen he bben net zoalsH6 die zei dat het maar symptomen van een griepje zijn evenementen worden afgelast door dat griepje tokkie ventje

Gast
Guttegut
maart 13, 2020 11:29

Tja Gers Pardoel. Nep rapper en zo te zien te dom on te schijten

Gast
Zomaar een persoon
maart 13, 2020 11:25

Misschien maar vriendjes worden met Drétje Hazes?

Gast
Anouk
maart 13, 2020 11:22

Gers wordt al jarenlang gemeden met zijn zeikstem…

Gast
Jimmy Aquarius
maart 13, 2020 11:21

Breekend Nieuws:
“Naar verluidt maakt het RIVM later vandaag bekend om ook Gers Pardoel te mijden”
MC

wat een lulletjehorlepiep!

Gast
Ria Visser
maart 13, 2020 11:17

Wat een flop. Natnek.

Gast
X
maart 13, 2020 11:16

OMG die laatste zin hahaha

Gast
Ron
maart 13, 2020 11:14

Wat een domme brabo is dat toch. Juist door dat Brabant is de situatie bij ons verslechtert. Top reactie Gers, ga zo door!

Gast
Stanislav
maart 13, 2020 11:14

Wat een slet is dat toch die Gers

Gast
Timo
maart 13, 2020 11:11

Tja, zo krijg je wel aandacht. Dat is wat hij wil natuurlijk. Gelukt, en door.

— alle reacties hieronder geven hem extra aandacht —

Gast
Zalmneusje
maart 13, 2020 11:10

Hier zit maar één ding op: uitschakelen middels een kort maar krachtige fysieke confrontatie.

Gast
Zomaar
maart 13, 2020 11:07

Wat kan ik hiervan zeggen?
Dat hij populair is in Belgieland, misschien zegt dat genoeg.

Gast
Snake Charmer
maart 13, 2020 11:06

Dit is zeker zo’n vies persoon die z’n handen niet wast na WC bezoek, of voor het eten.

Of zo’n idioot die roept dat viezigheid goed voor je weerstand is. Bah bah bah.

Gast
Een echte kerel
maart 13, 2020 11:06

Leeft die nog? Vraag mij altijd af wie betaald om hem te zien. Ook een apart volkje.

Gast
Donald Dumb
maart 13, 2020 11:02

Gers Pardoel.
Jarenlang niks van gehoord en dan komt hij met dit.
Juist ja…

Gast
Cobweb
maart 13, 2020 11:01

Teveel gesnoven?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen