Youp van ’t Hek vindt Bridget Maasland aandachtsjunk

Youp van ’t Hek vindt het nogal lachwekkend dat Bridget Maasland klaagt over de druk van buitenaf die er op haar relatie met André Hazes jr. lag, terwijl de presentatrice van RTL Boulevard vrijwel ieder moment van hun korte avontuur deelde op Instagram. Dat zegt de cabaretier in NRC Handelsblad. Van ’t Hek vindt de twee BN’ers enorme aandachtsjunks. “Dit kon niet waar zijn. Onmogelijk. Door mijn koortsige hoofd dansten de liefdesfoto’s van het dampende duo“, zegt hij.

De liefdesfoto’s werden aan de lopende band gedeeld op internet. “Niet alleen geplaatst door ranzige roddelhyena’s, maar ook door henzelf. Gretig en ongelimiteerd.”

De Insta-verslaving van André en Bridget is gewoon schrijnend, vindt Van ’t Hek. “Per keer dat ze elkaar genotsvol vacuüm zogen werd daar een selfie van gemaakt. En op het internet geflikkerd. Iedereen moest weten hoe verliefd ze waren.”

Ik vroeg me af of ze de bijbehorende teksten bij deze liefdesplaatjes al op hun gloeiende lijven hadden laten tatoeëren. Bij hem was niet veel plek meer. Bij haar gelukkig wel.”

Met name Maasland ligt flink onder vuur, omdat ze media de schuld geeft van haar relatiebreuk. Ze presenteert al jaren roddelprogramma’s op tv en zit de hele dag op Instagram.

Foto: NPO, RTL

52 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Karel de groot
februari 26, 2020 04:45

Gadverdamme vieze kerel ben jij zeg bbrrr !!

Gast
Bryan thijssen
februari 26, 2020 04:43

Ik heb me heel vaak lopen afmoppen of die geile kop van dre
Ik verf mijn nagels ook dus so What ?
Ik wil mijn kloppende vleesboom eens goed in zijn
Iefdestunnel ragen

Gast
Peter
februari 25, 2020 22:35

Lieve mensen, deze mensen zijn stuk voor stuk beschadigd en zien het zelf niet. Wees wat zachter.

Gast
Hanny
februari 25, 2020 13:44

Het zijn idd. Allemaal smeerlappen,maar Youp denkt dat hij leuk is,maar is een stuk chagrijn van het zuiverste water

Gast
hetistochwat
februari 25, 2020 13:14

En dat zegt een man die zo graag anderen schoffeert en zijn vrouw heeft belazerd.
Joep, de model man :-D

Gast
Joop55
februari 25, 2020 12:41

2020 is nu al het jaar van de meeste kansloze stijlfiguren in BN’er land.

Gast
Toon
februari 25, 2020 11:08

Youp de beste wat een stel whaaa de roddelaars te is gepasseerd RTL4 is ze bijna weg zwakste schakel weg ze is zelf de allerzwaksye schakel een prutser

Gast
anoniem
februari 25, 2020 10:02

bridget

wie toepeer je kapsel

cordon zeker

het staat scheeeeeeeffffffffff

bridget poep wil niemand in huis

ik ga je door spoelen door de toilet,

grgrgrgrgrgrgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Gast
Billie
februari 25, 2020 05:50

Het zijn echt allemaal MAFKEZEN! Bridget Monique Andréééétje en Youp.

Gast
Juul
februari 25, 2020 00:36

Heb Bridget altijd al een ordinair afgeleefd vies mens gevonden. Nu bewijst ze dat zelf ook nog eens met dit gedoe met die eveneens vieze, ordinaire Andre.

Gast
X
februari 24, 2020 21:36

En ik vind Youp een drama.

Gast
De Heer 20:20
februari 24, 2020 21:09

Bridget is niet zo kieskeurig. Velen gingen je immers voor.

Gast
Miepie
februari 24, 2020 20:35

Bridslet is mediageil wanneer houdt ze eens op…. steek je energie eens in je zoon waardeloze moeder

Gast
Bart Creemers
februari 24, 2020 20:29

Jaiks, Rochel , bedoel je

Gast
Annie
februari 24, 2020 20:22

En nu iets positiefs over het drietal het is ff graven maar dan heb je waarschijnlijk ook iets…..ehhh het uitzonderlijk stemgeluid van Dreetje
Een nachtegaal die goed bij stem is kan hem zelfs niet evenaren, de spontane bescheiden altijd anderen voorop zetten en niet op de voorgond willen treden Bridget en niet vergeten de zeer intelectuele
Jong ogende en niet haatdragende goede moeder Rachel

Gast
De Heer
februari 24, 2020 20:20

Waar woont Bridget? Vraag mij af of ik even met haar mag vrijen als ik aan de deur sta met een paar rozen en een harde staafmixer

Gast
Bart Creemers
februari 24, 2020 20:13

Bash dan in plaats zo een dikke vieze imam Suhayb Salam , die jonge meisjes op zijn schoot zet en hun hand leidt onder zijn jurk, want Allah deed het ook met een bruid van 9 jaar. In 1600 jaar niets geleerd , maar daar durft niemand iets van te zeggen, krijg je ISIS op je dak, vrezen velen.
Nou van zo een salafistische uitvreter ben ik niet bang, dit zijn, samen met Denk de nieuwe Nazi’s anno 2020: met dank aan ons laffe wegkijken en correct wezen.
Ik heb dus dezelfde minachting voor Deze unterMensch Zoals hij voor ons heeft, minachting, maar nooit iets gepresteerd behalve haatzaaien
Nee , niet racistische intention want Deze Iman is geen apart ras, gewöhn een aandachttrekker met een religie die nooit is ontwikkeld, ,1600 jaar achterloopt,
Zou iets voor Onze Nationale redder Volkert zijn,of Yasser Klaver, zijn evenknie
Voor zo een Oman rijdt de tram uit zijn rails, om hem te wijzen wat er in de scripties staat, geen zwaard voor nodig, enkel scherpe stalen wielen

Gast
Bart Creemers
februari 24, 2020 19:53

Nou nou heren.! Uw Taal gebruik heeft ook een verderfelijk IQ gehalte met deze scheldkanonnades . Heer van ‘t Hek schaar ik tegenwoordig ook onder hetzelfde zuurgehalte a la Freek de Jonge. Over alles een versleten “ leuke mening” over anderen, een soort links gelul met vette bankrekening en lollig doen over de rug van een ander. Kritiek zelf kan ook de heer van ‘t Hek niet goed verdragen .
Het jochie Hazes heeft een Soort van Oedipus complex, kamp mentaliteit , afgeroomd met slechte muziek en plagiaat van zijn vader.Kan ie ook niets aan doen met zijn moeder Rochel. Wanneer een vrouw een jongere man scoort is ze een Cougar of een oud lijk en wanneer een man een jongere vrouw scoort is hij een held.Deze Hazes sukkel loopt naast zijn schoenen met het succes van zijn vader en alle aandacht die hijzelf opeist, hoe het wend of keert, hij is bijzonder fout geweest naar beide vrouwen toe en heeft zijn walnoothersenen laten afzakken daar waar ze passen, niet in zijn schedel maar in het topje van zijn valse fluit, wordt het ook meteen een andere boom.
Ik verbaas mij over zoveel tokkie praat van jullie allen. Ook geen opvoeding gehad , neem ik aan.
Schimmelig

Gast
Je zus
februari 24, 2020 18:50

Alles voor de kijkcijfers Anoniem.

Gast
Anoniem
februari 24, 2020 17:52

Ik snap zo’n Peter VD Vorst ook niet hoor. Welk fatsoenlijk denkend mens wil er nou met die ordinaire Bridget geassocieerd worden? Had hem toch wel slimmer ingeschat.

Gast
Leo knots
februari 24, 2020 17:32

De rest van Nederland vindt haar een slet, tokkie en aandachtsgeil. Youp is eigenlijk nog positief

Gast
Ludolf
februari 24, 2020 17:19

You pie heeft volkomen gelijk dat wijf is een kinderlijke aandachtstrekker en die Dre idem d ito wat hem bezielt een oud wijf te nemen en die bridget is echt ziek een hele goedkope zal ik maar zeggen walgelijk volk

Gast
Bridget
februari 24, 2020 17:15

Kan ik wat voor je betekenen?

Gast
Ben in een...
februari 24, 2020 17:14

geile bui.

Gast
Willie
februari 24, 2020 17:10

Weg met die walgelijke vals zingend oma neukende Andre die drijft op zijn vader.

Gast
Ton
februari 24, 2020 17:10

Waarom moeten we het nu altijd over deze 2 asoos hebben.
Laat die grote stumpers het toch lekker uit zoeken.

Gast
Henk uit Friesland
februari 24, 2020 16:51

Hoe gaat het met marco en leontien?

Gast
Conny
februari 24, 2020 16:45

Brigit maasland wat valt er nog over te melden, ik denk dat iedereen alles wel van haar weet. Ze zet nl zelf alles op haar Instagram enz, vergeet even in de geile bui dat ze ook nog een zoon heeft die de volgende dag weer naar school moet.Jongens het zal je moeder maar zijn.En dan die aandacht die ze opeist met die zieke rachel hazes.

Gast
Donald Dumb
februari 24, 2020 16:32

En zo heeft Youp weer eens de spijker op de kop geslagen…

Gast
Diederik E.
februari 24, 2020 16:29

Waarvan akte.

Gast
Het joernaille
februari 24, 2020 16:27

Zoals eerder vermeld, MC heeft een moeilijke dag.

Gast
Robert
februari 24, 2020 16:26

Youp, gelijk heb je. Pulpwijf die Bridget Maasland. Bah.

Gast
Beau ter Ham
februari 24, 2020 16:24

Youp heeft helemaal gelijk en hij mag dat zeggen want het valt onder satire..ps. naast de koelvriescombinatie heeft bij mij thuis alles trouwens een naam zo heet mijn ronde bijzettafel waar het bier en de vette chips opstaat Roxan en de oude bezem in de hoek Rachel maar die is een beetje versleten. Ook satire toch.

Gast
Ron
februari 24, 2020 16:23

Heerlijk, Youp is weer erg op dreef de laatste tijd. Spot on!

Gast
Lizan
februari 24, 2020 16:20

Bridget mag wel uitkijken met haar bizarre ordinaire gedrag, geen man wil haar nog. Ze word eenzaam oud# overblijvertje.

Gast
Piepmuis
februari 24, 2020 16:14

Waarom valt iedereen over Bridget? Die kleine anabole dwerg met zijn door Mama zwart gelakte nageltjes behandeld vrouwen als wegwerpcondoom.

Gast
Viola
februari 24, 2020 16:12

Ik vind Bridget vreselijk ordinair, geen greintje klasse. André ook maar daar wisten we het al van, die had geen stabiele jeugd en is nu de weg kwijt.En wie is de dupe van dit alles? Zoontje Mees.

Gast
Bert
februari 24, 2020 16:01

Bridget is een ordinaire tokkie. Kan het beste verhuizen naar de Noordpool waar haar natuurlijke habitat ligt….

Gast
Caramba
februari 24, 2020 15:52

Die columnisten worden ook per dag minder origineler…

Gast
Lisa
februari 24, 2020 15:51

Bridget is een vies oud maf wijf die de hele dag aandacht nodig heeft. Ze moet een in een inrichting gaan zitten om behandeld te worden voor haar aandacht verslaving.
André met zijn vieze nagellak, zijn vieze sieraden en andere viespeukerij is niet te ,behandelen, laat die moeder getikte Monique samen met zijn echte getikte moeder die bruingebakken engnek maar voor hem gaan zorgen.

Gast
Bart M.
februari 24, 2020 15:36

@Beau ter Ham – Het wás samen wel een koel- vriescombinatie.

Gast
Braknek
februari 24, 2020 15:35

Resumerend:

In tijden van nood eet je zo ongeveer alles. Zo is het ook met vrouwen als BM, je laat alle voorkeuren en gezond inzicht varen.

Gast
Beau ter Ham
februari 24, 2020 15:32

Grappig mijn doodgewone ordinaire koelkast met alleen bier erin heet André en mijn oude diepvries waar veel in kan en die niet te ontdooien is heet Bridget. Toeval bestaat niet toch.

Gast
Pißwasser
februari 24, 2020 15:31

Zegt Youp, één van de grootste aandachtshoeren die ooit geleefd heeft.

Gast
Braknek
februari 24, 2020 15:29

@Simon,

Tijdens de hongerwinter moesten de mensen ook tulpenbollen eten..snap je

Gast
Level up
februari 24, 2020 15:26

Inderdaad een prachtige COMBINAPIE simon

Gast
Franscisco
februari 24, 2020 15:24

De breuk is veroorzaakt doordat ze het niet eens konden worden over de camper.

Gast
Antonio
februari 24, 2020 15:21

Ik ook Youp

Gast
Simon
februari 24, 2020 15:21

Het voorvоcht spuit mijn еikel uit als ik dat lekkere wijf zie . Check dat blonde haar in combinaрie met die vuurrode lippen. Ik knap bijna uit mijn broеk!!!!!

Gast
Jos Tibant
februari 24, 2020 15:19

Bridget is een vrouw met stijl en klasse. Youpie is zelf een aandachtsjunk. Dat hep op Facebook gestaan.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen