Martijn Krabbé en Anouk hebben elkaar niet gesproken

Martijn Krabbé heeft niet met Anouk gesproken sinds hun clash in de halve finale van The Voice of Holland. Het is niet nodig om het daarover te hebben. Dat zegt de presentator in het AD. Anouk suggereerde tijdens de uitzending dat The Voice mogelijk doorgestoken kaart is, waarop Krabbé aangaf dat ze dat niet kan zeggen. Daarop antwoordde Anouk weer dat ze dat wél kan zeggen. Het leverde ongemakkelijke televisie op en de twee hebben er na afloop niet samen over gesproken.

Na de uitzending zijn de twee ieder hun eigen weg gegaan, zonder hun geschil uit te praten. “Maar dat hoeft ook niet. Dit gebeurt in de hitte van de strijd.

Anouk vindt het schandalig dat een kandidaat eruit werd gestemd ten koste van een andere kandidaat, die minder goed zong. “Het is een mening. Madonna is geen goede zangeres, maar is wel de grootste vrouwelijke ster die we ongeveer gehad hebben. Kan ze zingen? Ik denk van niet. Als je mee mag doen met The Voice dan kan je zingen. Iedereen is goed. Daphne is ook goed, maar ze had vrijdag een heel slecht optreden. Dat wordt je dan vergeven door de kijkers.”

Krabbé ziet op dit moment geen reden om de stemprocedure van The Voice te veranderen. “Weet je wat het is met spelregels, als je wint dan zijn het hele goed spelregels. Als je verliest heeft altijd iemand anders het gedaan.

Foto: RTL

21 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anton
februari 26, 2020 00:59

Anouk…. T kindfabriekje… Komt nooit wat zinnigs uit. De rek, die is er wel uit ja inmiddels denk ik. Mama….Waarom heb ik 6 papa’s? Tja. Ik had honger en heb t niet zo op noemen en waarden mijn kind

Gast
hetistochwat
februari 25, 2020 13:21

Graag 4 blokken reclame Beter Horen tijdens de Voice :-D

Gast
Daan
februari 25, 2020 08:33

Donald Dumb

Niet mee eens, die winnaar van vorig jaar was nou niet bepaald kneedbaar met zijn looks en jaren 50 muziek

Gast
Flits Bom
februari 25, 2020 08:09

familie van arrogante achterladers

Gast
Annoniemus
februari 25, 2020 06:49

Niemand wil orange-face spreken , want er komt louter onzin uit zijn muil !

Gast
Mark
februari 25, 2020 06:36

Als ik naar bijvoorbeeld the Voice in the UK kijk, waar de coaches elkaar helpen. En waar het vooral ook draait om de kandidaat vinden de coaches en presentatoren in Nederland dat het om hun moet draaien. Ik ben inmiddels afgehaakt!

Gast
Fons
februari 25, 2020 01:21

Krabbé was fout bezig omdat hij de kijkers probeerde te beïnvloeden door het voor Daphne op te nemen.
Hij moet neutraal zijn, maar dat kan hij niet omdat hij totaal geen verstand van muziek heeft.

Gast
Er ist wieder da
februari 24, 2020 21:25

Anouk heeft gelijk. Kijkers/stemmers voor deze bagger hebben geen stem. Ze doen maar wat.

Gast
LLRV
februari 24, 2020 19:25

Helemaal geen ongemakkelijke tv! De een is eerlijk … de ander wil graag het geld van veemoedelijke oplichting. Dat is duidelijk, werkelijk of hoe men ook zou zeggen: real life! Gaat u bellen! Ze kunnen niet zonder u! WIJ kunnen niet zonder u.

Gast
Erwin
februari 24, 2020 16:51

@Natte Nel En u vanzelfsprekend niet. U heeft een prachtig hoofd. En met vier uitroeptekens heeft u het weer gezegd en kunt u verder leven. Even knallen in de commentbox en dan kun je er weer een hele dag tegenaan! Wat nu, koken?

Gast
Natte Nel
februari 24, 2020 16:13

Wat ’n plofkop heeft die Krabbé!!!!

Gast
Donald Dumb
februari 24, 2020 16:09

Ronnie. De beste zangers winnen nooit in programma’s als The Voice.
Degene die wint is degene die het meest kneedbaar is voor de commercie. Degene waar John de Mol het meest aan kan verdienen.
Goede zangers vind je niet in The Voice…

Gast
Ronnie
februari 24, 2020 16:05

Ik snap niet goed waarom ze het doorgestoken kaart noemt? Het is toch meer de opzet van het programma? Maar dat weet ze, want ze zit er al een paar jaar. Stemmers thuis gunnen het meer aan de één, dan aan de ander.

Het slaat natuurlijk ook nergens op dat de coaches alle beslissingen mogen nemen in het begin en dat op het einde het publiek mee mag stemmen. De beste zanger wint niet altijd op deze manier.

Gast
Bert
februari 24, 2020 16:03

Anouk verstaat alleen de taal van de straat en is compleet vernegerd…

Gast
Donald Dumb
februari 24, 2020 15:25

Krabbé is een hypocriete slijmjurk.
Hijzelf weet denk ik ook wel dat The Voice wél doorgestoken kaart is, maar hij is bang voor zijn baantje en voor de baas.
Anouk niet, die heeft daar maling aan…

Gast
Antonio
februari 24, 2020 15:23

Wat een bolle toet heeft deze eikel!

Gast
MolTalk
februari 24, 2020 14:44

Krabbe zag zijn lucratieve baantje in gevaar komen en reageerde dus op die manier. Want hij weet natuurlijk dat Anouk gelijk heeft.

Gast
Het joernaille
februari 24, 2020 14:41

Volgens mij heeft MC een moeilijke dag.

Gast
Boris
februari 24, 2020 14:13

Madonna is geen goede zangeres, maar is wel de grootste vrouwelijke ster die we ongeveer gehad hebben. Kan ze zingen? Ik denk van niet.

Iemand is iets te veel in zichzelf gaan geloven, omdat hij wat talentenjachten heeft gepresenteerd.

Gast
Rollins
februari 24, 2020 14:13

Vraag me af wat het volgende is dat ze verzinnen om de show aan het infuus te houden. Kijkt me ook vermoeiend voor een programmamaker. Dat waar het initieel om zou moeten gaan, verbleekt en verdwijnt naar de achtergrond en het gaat alleen nog maar om de ruzie van de poppetjes die het invullen.

Het Patyricia Paay effect. Niemand weet nog wat ze ooit deed. Ze blijft bekend door haar golden shower en haar rechtszaken.

Gast
Jantien Visser
februari 24, 2020 14:12

Het is wel duidelijk dat deze collega’s onderling prima met elkaar communiceren. Wat een armoe!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen