Kabinet-Rutte III vindt breuk André en Bridget privézaak

De ministers van het kabinet-Rutte III vinden de relatiebreuk van zanger André Hazes jr. en tv-presentatrice Bridget Maasland een privézaak. Dat hebben ze laten weten voor de camera van PowNed. Acht ministers werden gevraagd naar hun mening over de relatiebreuk, maar geen van hen wilde er al te veel over kwijt. “Het gaat me natuurlijk allemaal na aan het hart. Ik hoop dat ze allebei gelukkig worden. Ofwel met elkaar en anders zonder elkaar“, zei minister Sander Dekker bijvoorbeeld.

Dekker, de minister van Rechtsbescherming, krijgt steun van zorgminister Bruno Bruins. Hij zegt: “Dat is een heel gewichtig onderwerp, maar ik vind het vooral een gewichtig onderwerp voor dit twee.”

Wouter Koolmees van Sociale Zaken zegt: “Ik heb daar geen opvatting over. Ik heb het er ook niet met collega’s over gehad, nee. Het is een privézaak.”

En Stientje van Veldhoven (Milieu en Wonen): “Het is me niet ontgaan, maar ik heb er ook niet heel veel over nagedacht.”

Justitiebaas Ferdinand Grapperhaus: “Ik moet u zeggen: dat zijn privékwesties. We leven in een vrij land, maar ik heb een druk genoeg portefeuille om met andere dingen bezig te zijn. Nogmaals: het is het privéleven van mensen en dat wil ik respecteren.”

Defensiebaron Ank Bijleveld: “Het is niet dat het ons ontgaan is, maar de relaties van mensen wil ik maar de relaties van mensen houden.”

Cultuurminister Ingrid van Engelshoven: “Cultuur valt binnen mijn portefeuille, maar wat artiesten privé doen valt niet in mijn portefeuille maar dat is maar heel goed zo en dat wil ik ook zo houden.”

Tot slot Sigrid Kaag: “Ik volg het helemaal niet.

Foto: PowNews

22 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Wil van Bil
februari 25, 2020 01:35

Zullen we nu allemaal eens ophouden met aandacht te besteden aan dit soort non-figuren als A&B?👎

Gast
By the way
februari 24, 2020 22:19

Dit tekent wel hoe overbodig Powned is.

Gast
Nils Holgersson
februari 24, 2020 21:46

Kamervragen!

Gast
Suzy Wang
februari 24, 2020 21:34

Dat powned dat al vraagt is voor n teken om die helemaal, nooit, serieux te nemen.

Gast
Miepie
februari 24, 2020 20:39

2 tokkies zijn het gesprek van de dag daar kicken die kneuzen op

Gast
BoerinBert
februari 24, 2020 19:54

Lekker die rechtse omroep. Gelukkig hebben ze humor. O nee. Toch niet. Wel een herhaalknop

Gast
Klimaat optimist (powered by R JENSEN)
februari 24, 2020 19:13

Nederland kon een week lang niet poepen van de stress en het kabinet gaat als politiek laxeermiddel over tot de orde van de dag….. waar gaat dit land naartoe?

Gast
Je zus
februari 24, 2020 18:38

Wat een slap artikel weer van Medicourant.

Gast
Sil
februari 24, 2020 18:13

Maikey snapt humor niet en denkt dat het serieus bedoeld was. De dombo.

Gast
Maikey
februari 24, 2020 18:06

Nou sukkels hier heb je dan je rechts geluid. Is dit waar jullie op zitten te wachten.

Gast
Gogo
februari 24, 2020 17:35

Waarom zit dit in godsnaam in het publieke bestel?

Gast
Sender
februari 24, 2020 16:56

Moet ‘Den Haag’ daar iets van vinden dan?
Laat Dekker zich bezig houden met belangrijk zaken. Hij zou zich kunnen verdiepen met wat de slachtoffers binnen Jeugdzorginstellingen hebben meegemaakt op welk vlak dan ook, psychisch, lichamelijk of seksueel of een combinatie daarvan.
Die mensen worden nu na jarenlang te hebben geleden met 5000 euro afgekocht door de Overheid. Dat is een pure belediging.

Gast
robb
februari 24, 2020 16:31

hebben we daar rechtse media voor nodig.

Gast
iemand
februari 24, 2020 16:17

Maak deze tokkies niet belangrijk zeg ze denken dat ze al heel wat zijn. Snap de adoratie totaal niet voor Andre. Hij wilt mediastilte maar nog zie je iedere dag zijn kop in de krant. Die jongen is en kan niks.

Gast
De Heer
februari 24, 2020 16:11

Vader en zoon op die foto

Gast
MichaelDH
februari 24, 2020 15:58

Waarom staat er boven dit artikel een foto van een vent die in de spiegel kijkt?

Gast
Viola
februari 24, 2020 15:55

Waar slaat dit nou op! Ga wat nuttigs doen.

Gast
Mark Rutte
februari 24, 2020 15:52

Ik wil Bridget wel troosten.

Gast
Unie
februari 24, 2020 15:44

Laat die lui eens met rust als je niks beters te vragen hebt dan dit, kneuzen!

Gast
Antonio
februari 24, 2020 15:42

Het is zeker komkommertijd!

Gast
snoezigkleinhertje
februari 24, 2020 15:40

Dit heet nou politiek correct.

Gast
Ron
februari 24, 2020 15:32

Het kabinet zou hier helemaal niets van moeten vinden, laat staan dit als zodanig te benoemen dat het dus een ‘privézaak is’. Hou je bezig met zaken die er écht toe doen.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen