Peter R. de Vries tekent exclusief contract bij RTL

Peter R. de Vries verbindt zich voor drieënhalf jaar exclusief aan RTL. Vandaag is het contract officieel ondertekend. Dat heeft een woordvoerder zojuist bekendgemaakt. De Vries zet zijn werk voort als expert bij RTL Boulevard en zal ook regelmatig aanschuiven in de late avond talkshows Jinek en Beau, waar hij nu al een graag geziene gast is. Om nu exclusief bij RTL te zitten, vindt de misdaadjournalist fijn. “Ik ben blij dat de relatie met RTL de komende jaren wordt voortgezet.

Hoewel hij groot werd bij SBS 6, voelt De Vries zich inmiddels echt RTL 4. “Ik ben inmiddels een van de oudgedienden bij RTL Boulevard en voel me daar thuis. Samen met John van den Heuvel en de crime redactie zijn we er bovendien in geslaagd om van Boulevard een misdaadfactor te maken die echt van belang is. Daar blijf ik heel graag bij betrokken.

Peter van der Vorst, de tv-baas van RTL, heeft het contract geregeld voor zijn oud-Boulevard-makker. “Peter kan als geen ander op een heldere en prikkelende manier zijn licht laten schijnen op thema’s die het maatschappelijk debat bepalen. Bovenal is hij een van de meest toonaangevende misdaadjournalisten van Nederland met een enorme staat van dienst.”

We kijken ernaar uit om samen met hem nieuwe programma’s op dat vlak te ontwikkelen.

Foto: RTL

64 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Albert
februari 25, 2020 17:28

Hebben we rust rtl 4 keek toch al niet hoop ik dat dat gezicht niet meer hoef tegen te komen

Gast
Jan de Vries
februari 25, 2020 15:09

Brrrr wie wil deze meneer nog zien op tv. Echte BNer op zoek naar klanten voor zoontje.

Gast
Joop55
februari 25, 2020 12:52

Peter is een weldenkend mens. Frustrerend voor sommige PVV/FvD adepten hier.

Gast
Miepie
februari 25, 2020 12:43

Hij zal wel geld nodig hebben want alles mislukt

Gast
Jaap
februari 25, 2020 12:09

Peter weet het beter” een contract van 3 jaar bij RTL? Hoe dom kan je zijn.

Gast
Henk
februari 25, 2020 10:47

Brr ik geen kijk boulevard meer als de Vries in de uitzending is

Gast
Ingrid 🌼
februari 25, 2020 09:38

Geld is vast de reden dat hij bij RTL blijft. Hij voegt echt niks meer toe !
Kan zijn hoofd niet meer zien.

Gast
wendy
februari 25, 2020 09:24

vreselijke man,ik kijk geen Boulevard als hij aanwezig is.
Dan zijn uiting naar Alberto Stegeman,serieus?

Gast
Sender
februari 25, 2020 09:19

De man ( de Vries) glundert van oor tot oor. Dat is normaal, gebruikelijk bij deze man. Sta je aan zijn kant, schat je hem hoog in, bied je hem contracten aan dan is hij je beste vriend.
Spreek hem nooit tegen, laat hem niet onbelangrijk als gast in een programma in een hoekje zitten en let op zijn non-verbale uitdrukkingen.
Die verraden al snel of hij ingenomen, of zwaar geirriteerd is.
Maar toch ben ik blij met de deal, tussen hem en Rtl. Tenminste……als ik dan op NPO van hem verlost ben.

Gast
Mister
februari 25, 2020 09:19

Graag geziene gast??? Wie heeft dat gezegd???

Gast
ronnie
februari 25, 2020 09:17

Graag geziene gast??? Wie heeft dat gezegd???

Gast
Connie
februari 25, 2020 08:51

Zeg maar dag tegen de kijkcijfers van Jinek als P de V er zit.

Gast
discuswerper
februari 25, 2020 08:41

En nu weer als “Antonio” hetzelfde haatbericht onder meerdere poats gaan plaatsen? Wat ben je tich zielig

Gast
Antonio
februari 25, 2020 08:39

PvdV is over de houdbaarheidsdatum.

Gast
ikweethetbeter
februari 25, 2020 08:30

Verschrikkelijk had v/d Vorst gezopen of zo !!!!!!!!!!De kijkcijfers zullen hem leren ,niemand zit op die man te wachten !!!!!!!!

Gast
Roos
februari 25, 2020 08:23

Peter R voelde zich gisteravond bij RTL Boulevard ver boven Alberto Stegeman verheven. Waarschijnlijk verkeerde hij in een staat van euforie vanwege zijn net ondertekende contract bij RTL.

Gast
ome H
februari 25, 2020 08:21

‘Programma’s ontwikkelen’ 😂😂

Gast
Ruud
februari 25, 2020 08:15

Van der vorst had beter onderzoekt onder zijn kijkers moeten doen,hier krijgt nog de rekening voor!

Gast
Xylon
februari 25, 2020 08:08

Denken die twee Nederlandse dienstkneusjes van Bertelsmann nu werkelijk dat ze het hiermee wel voor elkaar zullen gaan krijgen ?!.. Het zinkend rtL-Nederland schip is namelijk niet meer te redden !.. Het vastleggen van Peter R. de Vries zal dan ook slechts garant staan voor de zoveelste rtL-flop !.. Een revolutie in de totale kijkersaantallen voor het uiterst slappe commerciële aftreksel van rtL-Jinek alsmede voor open riool roddelrubriek Boule-Fart, zijn door de aanwezigheid van deze dure flopper echter uitgesloten !..

Gast
&
februari 25, 2020 08:07

Zag hem zaterdag nog bij de ”Johan Derksen parkeerplaats” in Hoogeveen.

Gast
Jan
februari 25, 2020 07:51

Peter r beantwoordt de vraag van elke redactie : zoek een persoon die irritatie opwekt en mensen blijven kijken en ergeren. Zo werkt t ook in reality shows etc. Brave borsten kijken worden we zat. Vandaar dat nog steeds bv een dave roelvink kan floreren en tot natte onderbroekjes leidt op (doorgaans) vrouwelijke tv productie redacties.

Gast
Peter
februari 25, 2020 07:49

OP1 wint kijkers na slechte lead in,
Jinek verliest veel kijkers na lead in van miljoen kijkers.

Gast
re-cycle
februari 25, 2020 07:28

Exclusief bij RTL dus. We zien hem dus niet meer aanschuiven bij de publieke omroep?

Gast
Rolls de V.
februari 25, 2020 07:20

Sympathieke man, gun hem het beste.

Gast
wesley
februari 25, 2020 07:07

Peturrrr RRRRRR De Vriessss man man man

Gast
Wil van Bil
februari 25, 2020 01:26

Wat een goed nieuws, RTL daar hoort die flapdrol thuis tussen al die andere flapdrollen. Komt ‘ie hopelijk nooit meer bij de NPO!

Gast
Donald Dumb
februari 25, 2020 01:13

‘We moeten stoppen met het geloof in sprookjesfiguren.. in naam van al die religies zijn veel mensen omgekomen’

Absoluut mee eens. Meeste doden zijn gevallen door geweld om dat velen in sprookjes geloven
Iets wat mensenlevens kost, moet aangepakt worden.
Maar ik ben bang dat dat een utopie blijft. Een religievrije samenleving…

Gast
Axel-F(Arnhem)
februari 25, 2020 00:36

eindelijk heeft rtl4 hem onder contract

GEWELDIG

Want zijn kijkcijfers bij een andere zender waren ook zo goed hahaha

Gast
Klimaat optimist (powered by R JENSEN)
februari 25, 2020 00:29

Katholieken zijn niet allemaal slecht. Vaak begint het met 1 of 2 goede mensen.. dat trekt kuddes bagger figuren aan.. en die vernaaien al het goeds. Mensen moeten individueel verantwoordelijk worden gehouden….. en als je de katholieke kerk gaat bestuderen, kom je idd veel seksueel verwarde mensen. We moeten stoppen met het geloof in sprookjesfiguren.. in naam van al die religies zijn veel mensen omgekomen. Het is waanzin. Zei Janet…9 jaar oud.

Gast
Miskleun R. De Vries
februari 25, 2020 00:28

Miskleun.
Irritant mannetje met te groot ego geeft Nederland een reden om weg te zappen.
Samen met Gerard Joling en Paul de Leeuw het derde deel van het trio meest irritante tv-koppen op de rtl-buis.

Meer redenen om niet meer naar RTL te kijken weet ik niet.
Dikke faal, ik zal er geen last van hebben.

Gast
Sjaak
februari 24, 2020 23:57

Peter van der Vorst, SP fanboy huurt de extreem linkse Peter R. de Vries in om in talkshows meer linkse onzin te spuien. Kan Jinek weer zeuren hoe slecht Trump en Baudet zijn en tegen Clinton zeggen dat ze een poster boven haar bed had hangen.

Gast
e slot
februari 24, 2020 23:50

Nog een reden om niet meer naar “Jinek” te kijken.

Gast
De Heer
februari 24, 2020 23:30

Ik blijf zijn programma op sbs missen. Zonde. En ook zijn programma van vorig jaar aan die tafel verdiend een 2e kans, ik vond het goed.

Gast
Ingmar
februari 24, 2020 23:17

Zo weer wat beeldvulling rondom de heilige reclameblokken. P.R.Verlies. Gaat nu lekker elke avond oud misdaad nieuws rondbazuinen. En lekker provocaties uitlokken. Want in de ogen van zijn adam zuid wijfjes in boulevard moet hij toch enigszins de harde jongen uithangen die je liever niet tegenkomt op de dames WC bij RTL

Gast
Elbert
februari 24, 2020 23:03

Als er niemand wel zou sporen zou het saai worden.

Gast
Winterklaar
februari 24, 2020 22:54

Is dit een belofte of een dreigement?

Gast
Joop
februari 24, 2020 22:46

Vreselijk moet er zwaar van over me nek het is gewoon een heel nare man
Hoe denkt hij dat het is voor de ouders van Nikkie Verstappen ,elke keer die herinering als hij weer met zijn rotkop en als het nu ergens over gaat ,maar dat doet het niet ,gewoon een media hoer van de bovenste plank

Gast
Waarom worden mijn berichten tegengehouden?
februari 24, 2020 22:17

Meer kijkers voor SBS6 dus.

Gast
Max
februari 24, 2020 22:04

Het is in ieder geval voordeliger dan al die losse bezoekjes a 2500 euro !

Gast
iemand
februari 24, 2020 22:00

Als hij een vrouw was werd hij al tien jaar geleden met pension gestuurd.

Gast
Nils Holgersson
februari 24, 2020 21:51

Peter kan de komende 3,5 jaar gratis reclame blijven maken voor zijn advocatenkantoor

Gast
Ap
februari 24, 2020 21:36

Nou, verander boulevard maar in, de peter de vries show,ik kijk niet naar die narsist,vreselijke man,gelukkig zijn er meer zenders.slechte zet van peter v/d vorst

Gast
Wees niet wat je niet bent
februari 24, 2020 21:23

Mooi, ik kijk toch niet, ik hou het bji SBS shownieuws, kwalitatief gezien veel beter!

Gast
Boudewijn
februari 24, 2020 21:15

Exclusief. Kunnen we er vanop aan dat hij niet meer bij DWDD, M en Op1 verschijnt. Is dit beloofd?

Gast
Sandra
februari 24, 2020 21:14

Fijn dat RTL blij is,Peter blij is.
Hebben ze ook aan de kijker gedacht?

Gast
Elbert
februari 24, 2020 21:12

Nog 3,5 jaar tegen dat zelfde hoofd van Peter Air de Vries aan kijken pffff.
Gelukkig kunnen we naar andere zenders zappen. Vanavond had hij alweer ruzie met Alberto Stegeman in rtl Boulevard, ook al een mannetje die Jezus denkt te wezen. Die altijd bij alles denkt nog Roomser dan de Paus te leven en nooit iets verkeerd doet, althans dat denkt hij.
Het OM denkt daar gelukkig momenteel anders over. Een taakstraf om mee te beginnen zou een keer niet gek wezen, want ook al ben je journalist je hebt je net als ieder ander je ook aan de regels van wet te houden. Doe je dat niet dan kun je wel een bekende Nederlander zijn maar ook dan gaat die vlieger niet op. Zowel Peter als Alberto hebben hun mondje niet op de verkeerde plaats zitten en durven hun zegje wel te doen tot ze een keer de verkeerde treffen, wat ik overigens niet voor ze hoop.

Gast
Ron
februari 24, 2020 21:10

Mooi nieuws. Peter hoort bij RTL. Misschien samen met Kees van der Spek een programma samen, like the good old days?

Gast
Bert
februari 24, 2020 21:10

RTL was voorheen vernieuwend. Al een tijd is het een homo zender geworden met die uitgerangeerde lamas, lachende negers en Peter R natuurlijk.

Kan hij samen met Eva scheefhoofd Jinek lekker de moraal ridder uithangen en met het vingertje wapperen…

Gast
Viola
februari 24, 2020 21:09

@Johanneke van Es
Laten we het hopen!!!!

Gast
David
februari 24, 2020 21:02

Peter R…TL de Vries

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen