Gordon en Patty geen kijkcijferhit, blijven uit top 25

Geplaatst op di 25 feb 2020 om 8:00


De kijkcijfers van maandag 24 februari 2020 (SKO)

Het reisprogramma van Gordon en Patty Brard is niet het succes waar ze zelf op gehoopt hadden. De reisserie trekt niet genoeg kijkers voor een plek in de dagelijkse top 25 van meest bekeken programma’s. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Na de 511.000 kijkers (9 procent) en de 433.000 kijkers (8 procent) voor de eerste twee shows, kwam de derde aflevering van ‘Patty en Gordon op zoek naar eeuwige jeugd’ maandagavond uit op 429.000 kijkers (8 procent).

Met deze cijfers is het programma geen enorme flop, maar ook geen groot succes. Aansluitend wist Urk 484.000 kijkers (10 procent) te bekoren.

De grote winnaar op prime time was NPO 1 met 1,6 miljoen kijkers (27 procent) voor Radar. Niet Zonder Ons trok daarna slechts 672.000 kijkers (14 procent).

RTL 4 scoorde met Married at First Sight 982.000 kijkers (17 procent) en met Uitstel van Executie 1 miljoen kijkers (20 procent).

Het brons is voor Veronica, dat met Veronica Inside uitkwam op 635.000 kijkers (12 procent). Daarna volgt NPO 2 met de 485.000 kijkers (10 procent) voor ‘daily’ Nieuwsuur.

De zes minst scorende top-tien-zenders (gemiddeld genomen) scoorden als volgt op prime time:

  • SBS 6 scoorde met Urk: 484.000 kijkers,
  • RTL 5 scoorde met Slechtste Chauffeur: 392.000 kijkers,
  • Net5 scoorde met 5th Wave: 301.000 kijkers,
  • RTL 7 scoorde met Hansel and Gretel Witch Hunters: 294.000 kijkers,
  • NPO 3 scoorde met Forever Young: 141.000 kijkers,
  • RTL 8 scoorde met Komt een vrouw bij de dokter: 84.000 kijkers.

Vooravond en late avond

Het Achtuurjournaal (2,1 miljoen), Zesuurjournaal (1,4 miljoen), DWDD (1,3 miljoen), EenVandaag (1,3 miljoen), Half acht nieuws (1,1 miljoen), GTST (764.000), RTL Boulevard (744.000) en Editie NL (718.000) waren de vooravondtoppers.

Op de late avond waren Op1 (783.000), Jinek (754.000), Journaal laat (624.000) en Hart van Nederland (518.000) het meest in trek.

NPO 1 avondmarktleider

NPO 1 was avondmarktleider met 26 procent marktaandeel, RTL 4 pakte zilver met 18 procent en SBS 6 brons met 8 procent.

Top 15
01. Journaal 20:00 (NPO1) 2.138.000
02. Radar (NPO1) 1.561.000
03. Journaal 18:00 (NPO1) 1.429.000
04. De wereld draait door (NPO1) 1.348.000
05. EenVandaag (NPO1) 1.277.000


06. Half acht nieuws (RTL4) 1.099.000
07. Uitstel van Executie (RTL4) 1.016.000
08. Married at first sight (RTL4) 982.00
09. Op1 (NPO1) 783.000
10. Goede tijden slechte tijden (RTL4) 764.000


11. Jinek (RTL4) 754.000
12. RTL Boulevard (RTL4) 744.000
13. Editie NL (RTL4) 718.000
14. Tijd voor MAX (NPO1) 712.000
15. Niet zonder ons (NPO1) 672.000

Marktaandelen (18-24u, 6+)
1. NPO1 / 26.1%
2. RTL4 / 18.2%
3. SBS6 / 8.4%
4. NPO2 / 6.4%
5. Vero / 5.8%


6. NPO3 / 4.4%
7. NET5 / 4.2%
8. RTL5 / 3.6%
9. RTL7 / 3.0%
10. RTL8 / 2.1%


11. BBCfirst / 1.6%
12. TLC / 1.5%
13. Discov / 1.3%
14. Comedy / 1.0%
15. SBS9 / 0.8%

Marktaandelen per zendergroep (18-24u, 6+)
1. Publieke Omroep 36,9%
2. RTL Nederland 27,0%
3. Talpa TV 19,2%
Meer kijkcijfers bij
StichtingKijkOnderzoek
Internetadres:
(Kijkonderzoek.nl)

 

Noot bij marktaandelen per zendergroep: het gaat hier om de opgetelde marktaandelen van de drie grootste zenders van NPO en de vier grootste zenders van RTL en SBS.

Foto: SBS








100 Reacties op “Gordon en Patty geen kijkcijferhit, blijven uit top 25”


  1. Wees niet wat je niet bent

    12. RTL Boulevard (RTL4) 744.000

    Ook met PrdV zakt RTL steeds verder het drugsputje weg.

  2. discuswerper

    2. RTL4 / 18.2%
    3. SBS6 / 8.4%

    Het is verdomde stil aan de overkant. Xylon waar blijf je nu met je Talpa verheerlijking?

  3. Sjors van Kempen

    Twee egotrippers zonder gunfactor: tsja, dat werkt niet.

  4. John

    De scheetjes waren met deze kijkcijfers wel een flop

  5. M.

    Jammer, ik moet zeggen dat ik maar een aflevering heb gezien… Het lijk allemaal te gehaast gemaakt. SBS, JOHN, ERLAND moeten snel rond de tafel, het gaat niet zo heel goed hé!!!

  6. .

    Gėnoten van V.l.
    TLP wederom 3de….
    Veronica andermaal beter!

  7. discuswerper

    Wat was Op1 tenenkromnend slecht. Die bloedirritante Willemijn Veenhoven die vooral zichzelf graag hoort praten en overal met haar snavel tussendoor zit maar intussen blijkbaar nog niet erns weet dat KLM al sinds begin deze maand niet meer op China vliegt. Ongelooflijk. Nog te dom om te sch**ten.

  8. Henk

    Wie zit nu op die twee te wachten.

  9. Peter

    OP1 wint 111.000 na slechte lead in, terwijl Jinek 300.000 kijkers verliest na lead in van miljoen kijkers.

  10. max

    OP1 was prima!

  11. .

    262.000 kijkers verlieten RTL4 toen JINEK begon…..

  12. discuswerper

    En npo kijker zit weer drie keer hetzelfde bericht te posten onder andere namen. Kan hier iets van moderatie komen? Serieuze moderatie bedoel ik?

  13. Scheetjes er uit, Inteeltjes mogen blijven

    John’s Inteelt vriendjes, Patty en Gordon, mogen nog even blijven. Ondanks de dramatische slechte cijfers.

  14. discuswerper

    En NPO Kijker zit weer drie keer hetzelfde bericht te posten onder andrere namen. Jij hebt echt geen leven he

  15. Wees niet wat je niet bent

    Jinek 754.000
    Shownieuws Laat 284.000

  16. 100% Gegarandeerde RTL pulp

    950.000 kijkers voor Op1.

    Jinek in geen velden en wegen te zien.

  17. Wim

    Wees niet wat je niet bent
    di 25 feb 2020 om 8:03

    Ik weet niet of jij wel helemaal goed bent, maar 744.000 kijkers en 17.9% marktaandeel is prima voor RTL Boulevard! Editie NL had zelfs 20.1% marktaandeel!

    Shownieuws had 208.000 kijkers, dat gaat meer richting de putjes waar jij het over hebt!

  18. LD

    Ome John zakt weg in het kijkcijfermoeras. Wanneer gaat hij weer “iets nieuws beginnen”?

  19. Wim

    100% Gegarandeerde RTL pulp
    di 25 feb 2020 om 8:24

    Jinek heeft gisteren prima gescoord, Shownieuws is in geen velden OF wegen te zien! Of ‘velden en wegen’ zoals jij zegt… (cursus Nederlands misschien?)

  20. Wees niet wat je niet bent

    LD
    di 25 feb 2020 om 8:30

    Dat is een onredelijke opmerking! Talpa is nog aan het bouwen, dat weet jij ook!

  21. Remco

    Jinek is het kijken niet meer waard. Talkshow is erop achteruit gegaan, OP1 kijkt lekker weg is rustiger en minder hysterisch. Is ook journalistieker en inhoudelijker.

  22. Antonio

    OP1 783.000 kijkers, 1e herhaling 172.000, totaal 955.000 kijkers.
    Jinek 754.000 kijkers, 1e herhaling 73.000, totaal 827.000 kijkers.

    Top NPO Weer een ruime overwinning

  23. NPO de enige echte!

    Op1 wederom meer gescoord dan Jinek, knap hoor, ’t succes van Op1 dendert maar door!!!

  24. De Derde Banaan

    NPO Kijker heeft alleen maar als doel om onder zoveel mogelijk aliassen hetzelfde RTL Haatbericht te plaatsen.

    Volgens mij is NPO kijker gewoon Haye van der Heijden van die nieuwe idiote aspirant omroep “Ongehoord Nederland”

  25. discuswerper

    Wees niet wat je niet bent

    Talpa is al bijna 10 jaar aan het bouwen. Nog even en John Williams gaat er langs voor een aflevering van Help Mijn Man Is Klusser

  26. discuswerper

    NPO Kijker heeft professionele hulp nodig

  27. Saskia

    Waarom is Gordon nog op TV. Niemand wil meer naar deze man kijken met zijn vieze grapjes.

  28. Jos

    Sterke uitzending van Op1

  29. NPO de enige echte!

    Hoogste notering voor SBS6 gisteravond nr. 22!!! Nog heel ff en ze staan niet meer in de top-25!!!

  30. Antonio

    8. RTL5 / 3.6%
    9. RTL7 / 3.0%
    10. RTL8 / 2.1%

    Dat zal pijn doen.

  31. NPO de enige echte!

    Zeer goede uitzending van Op1, wat is Lucia Rijker ’n bescheiden kanjer zeg!!!

  32. discuswerper

    2. RTL Nederland 27,0%
    3. Talpa TV 19,2%

    Wat denk je dat meer pijn doet Antonio?

  33. Antonio

    NPO de enige echte!
    di 25 feb 2020 om 8:46

    Was zeker een hele sterke uitzending met allemaal toppers als gasten.

  34. W0llter

    RTL4 / 18.2%
    SBS6 / 8.4%

    hahahahahahahahahahahahaha oh nee, ze zijn aan het opbouwen! Talpa komt eraan!

  35. discuswerper

    Op1 was niet om aan te zien. Wat een tenenkrommend slechte presentatie.Willemijn Veenhovwn die zo nodig moet vertellen wat er op de wc gebeurde en wat totaal niet uit de verf kwam. Ga toch naar TV Oost.

  36. k

    Nog even en SBS komt niet eens meer voor in de Top 25.
    Best bekeken programma pas op 22…..oei!

  37. pieter

    @Wees niet wat je niet bent , Wanneer wordt het 1e deel van de Talpa verbouwing afgerond?

  38. Antonio

    1. Publieke Omroep 36,9%
    2. RTL Nederland 27,0%

    1. NPO1 / 26.1%
    2. RTL4 / 18.2%

    RTL zakt steeds verder weg

  39. WEST*

    @ Discuswerper Wij kopen altijd de koffie bij AH maar de koffie van AH is nooit te drinken, is zo slecht ! en vrijdag moeten we alweer diezelfde koffie halen

  40. discuswerper

    2. RTL4 / 18.2%
    3. SBS6 / 8.4%

    SBS haalt ondanks miljoenen investeringen nog steeds niet het zelf gestelde doel van 10% en groeit ook niet meet.

    Wendy: flop
    Linda: flop
    Gordon: flop
    Patty: flop
    Winston: flop
    Kim-Lian: flop

    Triest…

  41. discuswerper

    WEST beschrijft hier voor ons even wat er in de ene hersencel van de gemiddelde TALPA kijker omgaat.

  42. Snake Charmer

    SBS is niet relevant.

  43. Televisieman

    SBS wil maar niet lukken. Imago probleem is groot en doet weer denken aan die andere zender die het niet heeft gehaald: TIEN.

  44. Greet

    Die twee maken geen programma’s voor kijkers maar voor hun eigen stompzinnige lol zonder respect voor de cultuur waar ze te gast zijn.Walgelijke tv.

  45. Rambo

    Talkshows Op1 en Jinek nagenoeg gelijke score. Wat fijn, iedereen tevreden. NPO en RTL vegen vooralsnog de vloer aan met Talpa! En dan niet alleen late night, maar klaarblijkelijk over de gehele maandagavond!

  46. I am

    Sbs komt wederom niet voor in de top15. Ik denk dat john nog een poging moet doen om samen te gaan met rtl of anders rtl te kopen en daarna een aantal zenders te fuseren om dan met pakweg 3 a 4 zenders door te gaan. Volgens mij maakt hij zo nog een kans, al blijft de gunfactor, die hij mist, een onzekere factor in het geheel.

  47. Greet

    Op1 was prima, Lucia Rijker is niet zo’n prater dus dat loopt niet zo lekker.

    Ik vind het wel een fijn rustig praatprogramma.Onderhoudend.
    Ook een pluspunt is dat Peter R.niet meer aanschuift. Veel kennis maar een onsympathieke houding t/o anderen.

  48. WEST*

    @ Discuswerper Wat ik met mijn reactie bedoel……. jou zieke geesten veraden dat je programmas kijkt waar jij je aan ergerd, en het dan hier even bekritiseert , maar jij bent niet de enige , er zijn er zoveel, heb nooit begrepen waarom?

    Kijk wat leuk is of zet de tv uit, , Niemand is verplicht om naar een bepaalde zender te kijken waar hij of zij aan stoort of ergerd

    Zelf kijk ik bijv. nooit populaire muziek programmas, of het moet een documentaire zijn van echte artiesten of klassieke diregenten orkesten die hun hele al aan de top staan maar ik ga hier niet schrijven dat ik een muziekshow heb gekeken waar ik me rot aan heb ge iriteerd

    Als we allemaal een beetje normaal zouden reageren op deze site ,zou MC wel leuker worden , maar er lopen wel veel idioten rond hier en toaal geen waardering hebben voor mensen die tv maken ,elke dag weer ,….. ja ook voor jou !

  49. Klaas

    Patty Brard als alternatief laxeermiddel.
    Ik moet danig scheijten als ik haar hoofd op tv zie.
    Die is over de datum John, afgeschreven leed.

  50. discuswerper

    WEST, schatje… ik heb het gisteravond nog eens een kans gegeven (Op1). En hwt na die tenenkrommende blunder over de KLM vluchten op China inderdaad afgezet.

    IK baseer mijn kritiek tenminste op feiten. Anders dan al die trollen hier die puur uit haat alleen maar bagger zitten te spuien die nooit wordt onderbouwd.

  51. Bart M.

    Goede tip aan John; kijkers, goodwill en gunfactor zijn niet te koop. Stop ermee!!

  52. discuswerper

    En nee, ik heb inderdaad geen waardering voor jou, want jij bent er ook zo een die zijn berichten doorspekt van RTL haat maar nooit onderbouwt waarom. Vast een arbeidsconflictje uit het verleden, nietwaar?

  53. WEST*

    I AM Dat kan zo maar niet , RTL en TALPA zou te dominant worden ,
    Daarbij komt dat de mediwet aangepast moet worden, en heel veel zenders moeten verdwijnen! wat markt aandeel kost je zou dan RTL 4 RTL5 SBS6 VERONICA
    als zenders overhouden

  54. Snake Charmer

    West je praat echt onzin.

  55. WEST*

    Hen niets tegen RTL maar sommige programma`s staan me niet aan
    heb ook niets tegen andere omroepen als ze niet uitzenden wat ik niet leuk vind
    Je kunt geen hekel hebben aan een tv zender of omroepvereniging omdat ze niet in
    je straatje passen je hebt toch ook geen hekel aan omroep medewerkers waar je dagelijks mee omgaat in omrpoepland

    NEEN… Heb geen hekel aan RTL of wie dan ook die er werken

    En diegene die zich ook voor WEST* uitgeven hier, om even te pesten , gewoon laten gaan !

  56. k

    John, John, John…..ik zou er nog een paar miljoen tegen aan gooien om SBS weer uit het slijk te halen….

  57. WEST*

    @ SNAKE CHARMER nou ben benieuwd hoe het dan zit vertel het maar

  58. West*

    Top Talpa! RTL nee!

  59. discuswerper

    Serieus WEST? En dit dan?

    —‘

    WEST* 
    vr 21 feb 2020 om 16:09

    rtl gaat naar de go d ve r domme

    Zomaar een voorbeeldje. Of was jij dat soms ook niet?

  60. WEST*

    @ West* hallo naamgenoot , en zo zijn er vele hier het verziekt gewoon de site

  61. WEST*

    discuswerper WEST 1 WEST2 WEST 3 WEST 18 er zijn er zoveel
    gisteren ook weer je haalt ze er zo uit wat een ongein

  62. Antonio

    WEST*
    di 25 feb 2020 om 9:57

    Klopt, ik heb er ook al maanden last van.

    Moet soms dagelijks zeker 3 x van naam veranderen.

  63. Flippo

    RTL 4

    MAANDAG
    20.30
    Vanaf 13 januari: married at first sight (8x)
    Vanaf 2 maart: kopen zonder kijken (9x)
    Vanaf 4 mei:
    21.30
    Vanaf 13 januari: uitstel van executie (8x)
    Vanaf 9 maart: briljant! (6x)
    Vanaf 20 april:
    22.30

    DINSDAG
    20.30
    Vanaf 7 januari: married at first sight (8x)
    Vanaf 3 maart: goed voor elkaar (7x)
    Vanaf 21 april: lieve frogers (8x)
    Vanaf 16 juni:
    21.30
    Vanaf 7 januari: five days inside (8x)
    25 februari: married at first sight
    Vanaf 10 maart: topdokters (8x)
    Vanaf 5 mei:
    22.30

    WOENSDAG
    20.30
    Vanaf 8 januari: help! Mijn man is klusser (8x)
    Vanaf 4 maart: op goed geluk! (7x)
    Vanaf 22 april: beter later dan nooit (8x)
    Vanaf 17 juni:
    21.30
    Vanaf 8 januari: de zwakste schakel (16x)
    Vanaf 15 april: het zijn net mensen (8x)
    Vanaf 10 juni:
    22.30

    DONDERDAG
    20.30
    Vanaf 27 februari: de tv kantine (8x)
    Vanaf 23 april: chantal komt werken (7x)
    Vanaf 11 juni:
    21.30
    Vanaf 13 februari: beste kijkers (9x)
    Vanaf 16 april: geubels en de Hollanders (8x)
    Vanaf 11 juni:
    22.30

    VRIJDAG
    20.30
    vanaf 9 november: 20.30-22.30 the voice of Holland (17x)
    vanaf 6 maart: 20.30-22.30 voice kids (9x)
    vanaf 8 mei:
    22.30

    ZATERDAG
    20.00
    Vanaf 22 februari: 20.00 kees en co (7x) 20.30 all you need is love 22.00 (7x)
    Vanaf 11 april: lego masters (8x)
    Vanaf 6 juni:
    22.00
    Vanaf 22 februari: bankgiro miljonairs (7x)
    Vanaf 11 april: the big music quiz (8x)
    Vanaf 6 juni:
    23.00
    vanaf 29 februari: beste kijkers (6x HH)
    Vanaf 11 april: big music quiz (8x HH)
    vanaf 6 juni:
    23.30

    ZONDAG
    20.00
    Vanaf 19 januari: holland-belgie (5x)
    Vanaf 23 februari: weet ik veel? (8x)
    5 april: 20.00-23.00 film: spectre
    Vanaf 26 april: een tegen 100 (7x)
    Vanaf 14 juni:
    21.45
    Vanaf 5 januari: baantjer, de serie (6x)
    Vanaf 16 februari: meisje van plezier (9x)
    Vanaf 26 april: paul pakt uit! (7x)
    Vanaf 14 juni:
    21.45

  64. Flippo

    RTL5

    Maandag
    20.30
    Vanaf 6 januari: de slechtste chauffeur van nederland (8x)
    Vanaf 2 maart: hotter than my daughter (8x)
    Vanaf 27 april: borsato’s budget bruiloft (6x)
    Vanaf 8 juni:
    21.30
    Vanaf 6 januari: wie woont waar? (8x)
    Vanaf 2 maart: de alarmcentrale (8x)
    Vanaf 27 april: de 10 (6x)
    Vanaf 8 juni:
    22.30

    DINSDAG
    20.30
    Vanaf 7 januari: de douane in actie (8x)
    Vanaf 3 maart: kees van der spek: oplichters opgepakt! (7x)
    Vanaf 21 april: dit is mijn keus (8x)
    Vanaf 16 juni:
    21.30
    vanaf 7 januari: team parate eenheid (8x)
    vanaf 3 maart: de andere kant van nederland (8x)
    vanaf 28 april:
    22.30

    WOENSDAG
    Vanaf 8 januari: in overtreding (7x)
    Vanaf 26 februari: temptation island (14x)
    Vanaf 3 juni:
    21.30
    Vanaf 8 januari: voor de rechter (7x)
    Vanaf 26 februari: temptation talk (14x)
    Vanaf 3 juni:
    22.30

    DONDERDAG
    20.30
    Vanaf 27 februari: pech op de piste (8x)
    Vanaf 23 april: de deurwaarders, leeghalen of betalen (8x)
    vanaf 18 juni:
    21.30
    Vanaf 2 januari: team spoedeisende hulp (16x)
    Vanaf 23 april: bij ons aan boord (8x)
    Vanaf 18 juni:
    22.30

  65. NPO de enige echte!

    ”t blijft toch gewoon ’n topprestatie van NPO met Op1, al bijna 2 maanden lang Op1!!!

  66. Flippo

    SBS 6

    Maandag
    20.30
    Vanaf 10 februari: gordon en patty op zoek naar de eeuwige jeugd (6x)
    Vanaf 23 maart: chateau meiland (12x)
    Vanaf 15 juni:
    21.30
    Vanaf 10 februari: urk! (8x)
    Vanaf 6 april: brit dekkers gouwen ouwen (8x)
    Vanaf 15 juni:
    22.30

    Dinsdag
    20.30
    Vanaf 21 januari: paleis voor een prikkie (11x HH)
    Vanaf 3 maart: cash or trash (8x)
    Vanaf 28 april: (7x)
    Vanaf 16 juni:
    21.30
    Vanaf 21 januari: paleis voor een prikkie (13x HH)
    Vanaf 21 april: getekend door het leven (8x)
    Vanaf 16 juni:
    22.30

    Woensdag
    20.30
    Vanaf 19 februari: steenrijk, straat arm (9x)
    Vanaf 22 april: herrie in de tent (8x)
    Vanaf 17 juni:
    21.30
    Vanaf 19 februari: de sollicitatie (6x)
    Vanaf 1 april: hoeveel ben je waard? (6x)
    Vanaf 27 mei:
    22.30

    Donderdag
    20.30
    Vanaf 6 februari: undercover in nederland (8x)
    Vanaf 2 april: gestalkt (6x)
    Vanaf 14 mei:
    21.30
    Vanaf 2 januari: mr frank visser doet uitspraak (8x)
    Vanaf 5 maart: mr. Frank visser rijdt visite (6x)
    vanaf 16 april: mr frank visser, hoe is het nu met? (4x)
    Vanaf 14 mei:

    Vrijdag
    20.30
    Vanaf 24 januari mensenkennis (6x)
    Vanaf 6 maart: 20.30-22.00 wie het laatst lacht (6x)
    Vanaf 17 april: thank you for the music (8x)
    Vanaf 12 juni:
    21.30
    Vanaf 24 januari: bankgiro loterij: the wall (6xHH)
    Vanaf 6 maart: 22.00-22.30 waar is dat feestje (6x)
    Vanaf 17 april: kijkbuis kids (8x)
    Vanaf 12 juni:

    Zaterdag
    20.00
    Vanaf 1 februari: deze quiz is voor jou! (8x)
    Vanaf 29 maart: we want more (10x)
    Vanaf 7 juni:
    21.40
    Vanaf 1 februari: de alleskunner (10x)
    Vanaf 11 april: hoge bomen (8x)
    Vanaf 7 juni:
    22.30

    Zondag
    20.30
    Vanaf 19 januari: wegmisbruikers (8x)
    Vanaf 29 maart: miljoenenjacht (5x)
    Vanaf 3 mei:
    21.30
    Vanaf 12 januari: de noodcentrale (11x)
    Vanaf 29 maart: splitscreen (6x)
    Vanaf 10 mei:
    22.30

  67. discuswerper

    WEST

    Werp geen rookgordijn op en beantwoord mijn vraag eens. Was jij dit of niet??

    WEST* 
    vr 21 feb 2020 om 16:09

    rtl gaat naar de go d ve r domme

  68. J

    SBS6
    Maandag
    20.30

    Vanaf 10 februari: Gordon En Patty Op Zoek Naar De Eeuwige Jeugd (6x)
    Vanaf 23 maart: Chateau Meiland

    21.30

    Vanaf 10 februari: Urk! (8x)
    Vanaf 6 april: Britt’s Gouwe Ouwen

    Dinsdag
    20.30
    Vanaf 21 januari: Paleis Voor Een Prikkie (HH)

    21.30

    Vanaf 3 maart: Cash Or Trash
    21 april: Getekend voor het leven

    Woensdag
    20.30
    Vanaf 19 februari: Steenrijk, Straatarm (8x)
    Vanaf 22 april: Herrie in de tent

    21:30
    Vanaf 19 februari: De Sollicitatie (6x)
    Vanaf 1 april: Hoeveel ben je waard?

    Donderdag

    20:30
    Vanaf 6 februari: Undercover In Nederland (8x)
    Vanaf 2 april: Gestalkt

    21.30
    Vanaf 2 januari: Mr Frank Visser Doet Uitspraak
    Vanaf 5 maart: Mr. Frank Visser rijdt visite
    Vanaf 16 april: Mr. Frank Visser: Hoe is het nu met?

    Vrijdag
    Vanaf 24 januari:
    20.30 Mensenkennis (6x)
    21.30 Bankgiro Loterij: The Wall (HH) (6x)

    Vanaf 6 maart:
    20.30 Wie Het Laatst Lacht (8x)
    22.00 Waar Is Dat Feestje (8x)

    Vanaf 17 april:
    20:30 Thank you for the music
    22:00 Kijkbuis Kids

    Zarerdag

    Vanaf 1 februari:
    20:00 Deze Quiz Is Voor Jou
    21:35 De Alleskunner

    Vanaf 28 maart:
    20:00 We Want More
    21:35 De Alleskunner

    Vanaf 11 april:
    20:00 We Want More
    21:30 Hoge Bomen

    Zondag

    Vanaf 19 januari:
    20:30 Wegmisbruikers
    21:30 De Noodcentrale

    Vanaf 5 april:
    20:00 Miljoenenjacht
    21:30 Split Screen

  69. Flippo

    NET5

    MAANDAG
    2 maart 20.30 film: percy Jackson and the Olympians 23.00-01.00 film: dark shadows
    9 maart 20.30 film: percy Jackson and the sea of monsters 23.00-01.00 snowwhite and the huntsmen
    16 maart 20.30 film: journey to the center of the earth 22.45-00.45 film: the huntsmen, winters war
    23 maart 20.30 film: journey to the center of the earth 2 22.45-01.15 film: hook
    30 maart 20.30 film: night at the museum 23.00-01.00 film: ghoosebumps
    6 april 20.30 film: night at the museum 2 22.45-00.45 film: liar, liar
    13 april 20.30 film: night at the museum 3 22.45-00.45 film: evan almighty
    20 april 20.30 film: Indiana jones, raiders of the lost ark 23.00-01.00 film: the mummy
    27 april 20.30 film: Indiana jones and the temple of doom 23.00-01.00 film: the mummy returns

    DINSDAG
    20.30
    Vanaf 7 januari: grey’s anatomy (22x)
    Vanaf 26 mei:
    21.30