Nicolette van Dam voor eerst op cover met haar man

Het is het 100% NL Magazine gelukt om Nicolette van Dam te verleiden om voor de eerste keer samen met haar man Bas Smit een tijdschriftcover te sieren. Het blad ligt op donderdag in de winkels. Dat heeft een woordvoerder laten weten. Smit is door filmpjes op Instagram inmiddels ook een bekende Nederlander geworden. Hij was zelfs kortstondig een hype toen zijn lachende gezicht op talloze T-shirts werd afgedrukt. Nu staat zijn lachende gezicht op de cover van het 100% NL-blad.

Aan die aandacht moet Smit nog steeds een beetje wennen. “Ik vind ergens je hoofd op plakken, normaal gesproken echt te ver gaan. Zoals deze fotoshoot, dat vind ik eigenlijk heel ongemakkelijk, het is niet per se mijn ding.”

Hij vervolgt: “Ik heb niet de ambitie om overal mijn hoofd te zien, dat is namelijk best confronterend. Maar als je met zo’n raar hoofd zoveel kan bereiken, ligt dat anders. Het gaat niet om wat ík doe, of om mijn hoofd, het gaat om de awareness die je creëert.”

Het tweetal vertelt in het blad enorm gelukkig met elkaar te zijn en dat ze een luxe levensstijl hebben, waarbij ze veel kunnen reizen.

Van Dam: “We hebben geluk dat er door ons werk veel op ons pad komt. Ik ben onlangs voor de Postcode Loterij naar Zuid-Afrika geweest. Bas zijn vriend is piloot, waardoor hij op veel plekken komt. Ja jeetje, zo komen we op de mooiste plekken ter wereld.

Het hele interview kunt u dus vanaf donderdag lezen in het 100% NL Magazine.

Foto: 100% NL

42 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sookie Stackhouse
februari 28, 2020 02:16

Ach wat fijn……….wat een nonnieuws weer

Gast
F.U
februari 27, 2020 16:44

waarom is dit paard/vrouw bekend? ze was verreweg de slechtste actrice in anubis.

Gast
Marianne
februari 27, 2020 15:29

Leuk voor d’r. Wel jammer dat haar hele tv-carriere in het slop ligt. Werkelijk niets wat die vrouw heeft gedaan is een succes geworden. Ze moet een youtube kanaaltje beginnen met Kim Lian van der Meij, ook al zo’n grote hit op onze beeldbuis.

Gast
Max
februari 27, 2020 13:04

wat een vreselijk stel!!! Veel erger dan de Wendy’s en Linda’s, die presteren tenminste nog iets…

Gast
tollie
februari 27, 2020 11:57

hi mam

ik heb nep thee voor je meegenomen

krijg ik een beugel

voor geld doe ik alles!!!!!!!!!!!!!!nep thee reclame ook.

Gast
Martin Cuijpers
februari 27, 2020 10:08

Jammer van alle negatieve reacties.
Toch zou ik graag Nicolette willen vragen om voor het goede doel samen met Doutzen Kroes op het Vrouwengek schilderij te poseren.
We zijn allemaal maar mensen…. en charity vraagt niet over persoonlijke situaties van de weldoeners.
Het Vrouwengek schilderij met de 2 naakte vrouwen onder de boom des levens. Is onderdeel van mijn UNIEKE Tattoo-project “The Vrouwengek-Tattoo for Donor Organs”..IN ENGLISH..
In de Blogger http://www.vrouwengek.com.
Oooh ja…. Vrouwengek is niet geïnteresseerd in geld… of roem
Alles is voor charity.
En voordegenen die graag met slijk willen gooien…. bespaar je je moeite…. want alle bagger heb ik al lang gepubliceerd in mijn Blogger

Gast
pepe
februari 27, 2020 09:21

nou de volgende showbizzscheiding is dus aanstaande

Gast
Marvin
februari 27, 2020 09:09

Bas is een vreemdgaander eerste klas, zijn huismus Nicolette zit altijd thuis en Bas altijd bij de hoeren in Amsterdam, is ook niet vies van een snuifje

Gast
Ellie
februari 27, 2020 00:45

@Britt Scholte Lover: En jij volgt dat allemaal. Goed voorbeeld voor de mensheid!

Gast
Leo Knots
februari 27, 2020 00:25

Wanneer krijgen zij een reality soap ?

Gast
Britt Scholte Lover
februari 27, 2020 00:24

Deze 2 zijn het meest actief op instagram, elke minuut posten ze wel iets van 1 van de kids waarvan ze nooit hun gezicht laten zien…
De hele dag zitten ze op de telefoon, die bas met zijn oer flauwe filmpjes en foto’s en Nicolette met de kids en haar tent.
Goed voorbeeld ook voor de kids

Gast
Guttegut
februari 26, 2020 22:17

Dit is echt zeldzaam onbelangrijk nieuws maar toch bedankt MC

Gast
Miepie
februari 26, 2020 21:30

Weer 2 mediageile pubers

Gast
Bert
februari 26, 2020 21:26

Kan zo in de reclame van Prodent…

Gast
Net even anders
februari 26, 2020 21:24

Zou mij niets verbazen als dit gewoon reclame is.

Gast
Leo knots
februari 26, 2020 20:50

Leuk

Gast
Walraven
februari 26, 2020 20:36

Nooit van gehoord.
Zijn dit de nieuwe Michael en Barbie?

Gast
Andre Hazes
februari 26, 2020 19:38

Patserig typetje die Bas.

Gast
Sinas
februari 26, 2020 19:30

@Amsterdam Bron?

Gast
Tycho Graagnat
februari 26, 2020 18:40

Mike Weerts is een brabants eitje. ( moeder wil bij de revue) en als je vreemd gaat met hem ben je wel heel ver van huis. Neem dan een echte vent.
En Bas, ( en Nicolette) tja….wat moet ik er van zeggen. Vraag eens een paar mensen die bij hun hebben gewerkt zou ik zeggen….hoe ‘leuk’ze zijn.

Gast
Bas Smit
februari 26, 2020 18:20

Wie is Mike Weerts?

Gast
G.ossip
februari 26, 2020 18:14

Leuk stel…Ik gun hen een mooi en goed leven,waarom niet.

Gast
Amsterdam
februari 26, 2020 18:04

Nicolette is een paar jaar geleden vreemd gegaan met Mike Weerts

Gast
Sjors van Piemollenstein
februari 26, 2020 17:58

Heeft Nicolette dan helemaal geen last van vliegschaamte?

Gast
Emiel
februari 26, 2020 17:43

#doeslief

Gast
Bart
februari 26, 2020 17:32

Blij ei

Gast
Konhetnietlaten
februari 26, 2020 17:21

IJdel, omhoog gevallen setje. Stelletje Ego trippers. Picture perfect. Gezichten van hun kids altijd afschermen, zogenaamd voor hun privacy. Maar ondertussen álles van die kids online pleuren; hun lieve briefjes, hoe ze in bed liggen, voice-appjes. Alsof dát niet over hun privacy gaat. pff hou op zeg.
Tijdens de aflevering van RTL ziet sterren liet Bas weten dat zijn vrouw Nic, zó sociaal is. Ze groette zélfs altijd de toiletjuffrouw van hun vaste strandtent..
En altijd maar opscheppen op die insta stories van ze. Bleh!
Lijkt wel of niemand dat door heeft. Wake up people.

Gast
K. Lieb
februari 26, 2020 17:20

Bas is eigenlijk een grote trol.

Gast
Sylvie
februari 26, 2020 17:16

Bas zoekt al jaren naar haar tieten…. nog steeds niet gevonden.

Gast
E!
februari 26, 2020 17:11

Bas Smit ik vind hem wel lachen hij neemt al die zogenaamde influencertjes op de hak en neemt zichzelf totaal niet serieus.

Gast
Coca Cola
februari 26, 2020 17:07

Bas zijn vriend is poot, waardoor hij op veel plekken komt. Ja, plekken zoals in Bas zijn uitgeragde аnus.

Gast
David
februari 26, 2020 17:02

Neem aan dat Bas dit met een knipoog bedoelt. Hij pleurt zijn muil namelijk op alles, Instagram, T-shirts, kerstballen, sokken, onderbroeken etc.

Gast
Er ist wieder da
februari 26, 2020 17:00

De volgende met een burn-out of een scheiding…

Gast
Dion
februari 26, 2020 16:57

Bas Smit hoort in het enge rijtje thuis van types als Winston Gerschtanowitz en John Ewbank. Rijke mannetjes die enorm graag aandacht krijgen en werkelijk alles van hun ‘ zogenaamde’ perfecte leventje delen op social media.

Gast
Hax Mavelaar
februari 26, 2020 16:53

Heel fijn nieuws dit. Zat hier al de hele dag op te wachten. Nu kan ik zorgeloos naar bed. Dank jullie wel x

Gast
Norvo
februari 26, 2020 16:49

Maar kan iemand me het fenomeen Bas Smit uitleggen? Hij komt altijd zo gemaakt en pijnlijk needy over. Wat presteert de man zelf behalve aanschurken tegen artiesten?

Gast
Klimaat optimist (powered by R JENSEN)
februari 26, 2020 16:44

Leuk .. ze is bekend door op een cover te gaan staan.. voor de rest ken ik haar niet.
En ja.. veel vrouwen teren op de zak van hun man. Emancipatie is mislukt door slechte voorbeelden.

Gast
Pauline
februari 26, 2020 16:44

Het gaat om de awareness……?? Wat een hyprocriet setje zeg. Instagram is zijn baan en flikkert daar al zijn bagger op incl. Die van vrouw en kinderen.
Gut gut wat hebben ze het zwaar met al die aandacht, maar ja je moet wat als sletje flop programma’s maakt.

Gast
Monica.
februari 26, 2020 16:36

Het tweetal vertelt in het blad enorm gelukkig met elkaar te zijn, Hoe lang 1 a 2 Maand.

Gast
Britt Scholte Lover
februari 26, 2020 16:28

Wat doet Nicolette van Dam nu nog op tv? alleen maar bij de postcode loterij filmpjes, maar al haar programma;’s zijn geflopt!
Zij is mislukt bij rtl 4 en teert nu op haar rijke man en reclame filmpjes

Gast
T
februari 26, 2020 16:22

OK dit boeit dus echt HELEMAAL niemand.

Gast
Wie is dat?
februari 26, 2020 16:19

Nicolette van Dam? Wie is dat?

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen