Marc de Hond wenst Donald Trump kanker toe

Marc de Hond wenst de Amerikaanse president Donald Trump kanker toe. Hij zou het fijn vinden als hij zijn kanker aan hem zou kunnen overgeven. Dat heeft hij gezegd in zijn theaterprogramma Voortschrijdend Inzicht. De Hond hoopt dat hij uiteindelijk niet aan zijn kanker bezwijkt. “Ik moet er niet aan denken om een aftakeling en alles mee te maken, dus het beste scenario lijkt mij toch dat kanker denkt: die jongen heeft het zo druk, ik kies een ander. En dan het liefst Donald Trump.”

Op die bizarre opmerking volgde er applaus vanuit de zaal. De Hond, aangemoedigd door het applaus: “Het lijkt me zo fijn als ineens dan een persconferentie uit het Witte Huis komt en dat hij mijn kanker heeft.”

Hanneke Groenteman en Gijs Groenteman, die naast De Hond op het podium stonden, keurden de uitspraak niet af. Gijs merkte slechts op: “Dit soort dingen kun je helemaal niet meer zeggen tegenwoordig.”

Marc: “Ik mag Donald Trump geen kanker wensen?

Gijs lachend: “Nee, je mag helemaal geen doodsachtige…”

Hanneke: “Je mag sowieso niet zo veel grapjes maken. Ik word daar een beetje zenuwachtig van.

Foto: KRO-NCRV

176 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
John Bax
februari 28, 2020 10:17

Dit mannetje mens noemen is een belediging voor de mensheid!
Donald John Trump, die de allerbeste Amerikaanse president ooit is, zal een zegen blijken voor nagenoeg de hele wereld. Mogelijk met een uitzondering voor radicale moslims en globalisten, maar wie kan dat een reet schelen!? Hooguit dit domme jongetje dat moet oppassen wat hij wenst!!

Gast
aammehoela
februari 27, 2020 20:32

Het is iets dat je niet mag zeggen. Je kunt het hooguit denken. Dat laatste kan ik me nog voorstellen. Wat een figuur die Trump. Toespraak in India. Harmonieus land en vredelievend. Op dat moment vielen er 13 doden bij demonstraties tegen de regering en hun nieuwe wet die minderheden, vooral moslims, uitsluit. Neen, Trump verdient geen respect. Maar kanker toewensen kan niet. Als hij de verkiezingen zou verliezen wens ik hem wel rechtsvervolging toe gevolgd door een lange gevangenisstraf. Want Trump deugt echt niet en dat zeggen ook veel mensen die rechts denken.

Gast
Dries Rioolvink
februari 27, 2020 00:02

De dag dat je Gordon gelijk geeft….

Gast
Ad Dickvocaat
februari 26, 2020 23:49

@Rotterdam
Bek dicht, kakkerlak.

Gast
Rotterdammer
februari 26, 2020 23:45

De Honden lusten geen brood van al deze reacties… wat een venijn! Maar ik ben het wel met de goegemeente eens dat dit niet kan en dat de Hond zelf maar s deaud moet gaan.

Gast
Elbert
februari 26, 2020 22:09

De media schrijft maar wat graag negatief over Donald Trump. Maar wat doet deze man nu eigenlijk verkeerd? Hij is een Amerikaan die opkomt voor de Amerikanen. Logisch toch? Het is hem gelukt om met Kim Yong Un van Noord Korea in contact te komen. Geen enkele voorganger is dat ooit gelukt. Hij heeft het beste voor met zijn landgenoten. Je hebt voor en tegenstanders van deze man. Wat de media schrijft neem ik maar met een korreltje zout. Dat een Marc de Hond deze man de meest vreselijke ziektes toewenst en zekf blaaskanker heeft zegt meer over hem dan over Donald Trump. Hij moet zich schamen. Hij maakt hier geen vrienden mee door anderen dit toe te wensen.

Gast
Bedorven Aambeienspleet
februari 26, 2020 15:14

Marc de Hond, naast kanker hebben vooral aandachtsziek.

Gast
H. Yelnats
februari 26, 2020 10:54

Tja, met dit soort opmerkingen mag je toch hopen op iets van Karma….

Gast
Respectloos
februari 26, 2020 10:38

Wat had ik een respect voor je. En wat ging je goed om met je handicap. Het was leuk om je te zien bij de slimste mens, maar achteraf ben je niet zo slim. Wat een vreselijke opmerking. Mijn respect voor jou ben je totaal kwijt.

Gast
Erica
februari 26, 2020 02:08

Ellie, je praat/schrijft als een vent.

Gast
Je zus
februari 26, 2020 02:06

Ellie Wellust draait door.

Gast
Rivka Jansen
februari 26, 2020 00:53

Was een fan van de Hond maar nu mag hij van mij met rolstoel en al het IJ worden ingegooid. Wat een galbak. Dat hij gauw dood moge gaan, meteen weer een Groen Links stemmer minder…..

Gast
Martin
februari 25, 2020 23:50

Janneke lulhanneke.

Gast
Janneke
februari 25, 2020 23:48

En je bent zelf een lafek, wat dat ook moge betekenen.

Gast
Janneke
februari 25, 2020 23:47

Martin is een longcholеralijer met corona aan zijn schwanz!

Gast
Martin
februari 25, 2020 23:28

Elbert, inderdaad.
Allemaal linkse lafekken.

Gast
Ellie is een dellie
februari 25, 2020 23:27

Ik hoop dat Ellie corona krijgt.

Gast
Donald Dumb
februari 25, 2020 22:35

Elbert.
Die zal hij hetzelfde wensen of daar is alles al over gezegd…

Gast
Ellie
februari 25, 2020 22:15

Ik draai door.

Gast
Ellie
februari 25, 2020 21:56

@Webcrawler
Kruip je hol in, kneus.

Gast
Ellie
februari 25, 2020 21:55

@Brjaarde kijker
Trumpaanhangers? Dat maak jij ervan.
Doorzichtige manipulatie, ouwe.

Gast
Webcrawler
februari 25, 2020 21:52

Bejaarde kijker dat zijn de gestoorde 10% roeptoeters van Nederland. ze zijn nu ook bekend bij MindNederland.

Gast
Bejaarde kijker
februari 25, 2020 21:45

Veel Trumpaanhangers wensen Mark de Hond dood.
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen.

Gast
Bejaarde kijker
februari 25, 2020 21:44

Veel Trumpaanhangers wensen Mark de Hond op Mediacourant dood.
De pot verwijt de ketel zullen we maar zeggen.

Gast
anoniem
februari 25, 2020 21:29

Nederlands kan zo’n prachtige taal zijn… :-)

Gast
Zo is dat
februari 25, 2020 21:28

Vieze L U L .

Alleen die zakkenwasser van een Twan Huys is nog erger.

Gast
oprotten
februari 25, 2020 21:26

Vuile hond…

STERF in je rolstoel en val ons niet meer lastig.
NIEMAND heeft om jou gevraagd. Ongeneselijk ziek? Jammer dan voor jou maar goed voor ons. ZWAAI ZWAAI.

Gast
Webcrawler
februari 25, 2020 21:17

maatje te groot. eerst maar eens naar school en leer lezen sneu figuur.

Gast
Alotta Fagina
februari 25, 2020 20:28

je hoeft het niet met Trump eens te zijn maar zoiets zeg je toch niet.

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:53

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 19:47
Wilhelmus boven alles.
Verrek dat is mijn geboorte naam.

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 19:47

Wilhelmus, boven alles

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:44

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 19:35
O je bent dus een immigrant Willie?

Nee hoor. Maar ik vind dat het mooiste volkslied vol met passie.

Gast
Leo knots
februari 25, 2020 19:41

Spotten met kanker doe je niet. Dat Marc de Hond het heeft vindt ik ook erg. Maar dat juist hij het iemand Anders wenst. Gewoon stuitend en ongepast. Beter geen podium meer voor hem

Gast
Klimaat optimist (powered by R JENSEN)
februari 25, 2020 19:39

Ik hoop dat marc de hond nog veel meer lichaamsdelen kwijtraakt aan deze ziekte.
Het gaat veel te ver om dit soort ziektes aan iemand te wensen.
Marc de hond is een echte grote smeerlep.

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 19:35

O je bent dus een immigrant Willie?

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:32

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 19:26
Blijf lekker de schuld geven aan anderen Willie.
Enge wegkijker.
Ken je inmiddels het Amerikaanse volkslied al uit je hoofd?

Hoezo wegkijker je moet argumenten gebruiken je vervalt in drogreden. Er is trouwens maar een volkslied wat ik mooi vindt en uit mijn hoofd kan het Italiaanse prachtig volkslied.

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 19:26

Blijf lekker de schuld geven aan anderen Willie.
Enge wegkijker.
Ken je inmiddels het Amerikaanse volkslied al uit je hoofd?

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:22

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 19:14
En inderdaad. Ik maak me druk om Nederland.
VS is een ander land, andere cultuur.
Die langzaam onze cultuur assimileert.
Kap met die amerikanisering en behoudt onze eigen cultuur.

Die wordt al om zeep geholpen met de EU ,linkse partijen en de enorme instroom.

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:19

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 19:16
Nee ze doen het subtieler Willie.
Veel van van oorsprong Nederlandse bedrijven zijn al onder Amerikaanse bemoeienis gekomen bijv.

Wat dacht je van door China over genomen bedrijven. Zo werkt dat nu eenmaal. Het heeft meer te maken met de geldzucht van de aandeelhouders.

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:17

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 19:10
Willie. Alleen op stemmen had Trump niet gewonnen
De kiesmannen hielpen hemnin het zadel.
Wel goed je huiswerk doen.

Ja zo is het stelsel daar. Zo zijn er ook democraten President geworden Uit peilingen nu blijkt dat de meeste Amerikaan tevreden zijn over Trump. Hier sluiten we democratisch gekozen partijen uit.

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 19:16

Nee ze doen het subtieler Willie.
Veel van van oorsprong Nederlandse bedrijven zijn al onder Amerikaanse bemoeienis gekomen bijv.

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 19:14

En inderdaad. Ik maak me druk om Nederland.
VS is een ander land, andere cultuur.
Die langzaam onze cultuur assimileert.
Kap met die amerikanisering en behoudt onze eigen cultuur.

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:13

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 19:07
Wanneer wordt Nederland volledig overgeleverd aan VS.
Duurt niet lang meer. Enge ontwikkeling.
Ga maar vast de Star Spangled Banner uit het hoofd leren.

Wat een raar geklets zijn ze al met de invasie begonnen morgen maar eens even kijken aan de kust. Weet je wat eng is dat weer Duitsland de dienst uit maakt in Europa of wel de EU

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 19:10

Willie. Alleen op stemmen had Trump niet gewonnen
De kiesmannen hielpen hemnin het zadel.
Wel goed je huiswerk doen.

Gast
Willie
februari 25, 2020 19:07

Rechtsrealist
di 25 feb 2020 om 18:19
Wie Trump zo geweldig vindt moet maar lekker verkassen naar VS
We leven in Nederland. O nee, bijna niet meer.

Precies we leven in Nederland dus stop met dat negatief gezeur over Trump ga anders naar Amerika en doe er dan daar wat aan. Hij is democratisch gekozen en het merendeel van de Amerikanen is tevreden. Maak je maar meer druk om de EU, stikstof en klimaat gekkies in dit land met een constant liegende Rutte

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 19:07

Wanneer wordt Nederland volledig overgeleverd aan VS.
Duurt niet lang meer. Enge ontwikkeling.
Ga maar vast de Star Spangled Banner uit het hoofd leren.

Gast
karel hille
februari 25, 2020 18:47

Laat die rot Hond eeuwig branden in de hel.

Gast
Trudy
februari 25, 2020 18:26

@Frans

’t Is één kliek.
Een zielig kliekje!

Gast
Rechtsrealist
februari 25, 2020 18:19

Wie Trump zo geweldig vindt moet maar lekker verkassen naar VS
We leven in Nederland. O nee, bijna niet meer.

Gast
Frans
februari 25, 2020 18:13

De Hond, is in mijn achting ….ja wat….waarom zitten toch steeds dezelfde mensen bij DWD, zo,n Groenteman zoude ze toch tegen zichzelf in bescherming moeten nemen dat kan echt niet meer..niet vreemd dat 16 miljoen mensen niet naar dit linkse programma kijken….zo dat ben ik kwijt..nu nog ff naar de wc

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen