Beau ziet samenwerking met Eva Jinek wel zitten

Beau van Erven Dorens zou het leuk vinden om samen te werken met Eva Jinek, nu ze allebei op de late avond van RTL 4 zitten. Dat heeft de presentator gisteren gezegd in RTL Boulevard. De talkshow van Jinek is vooralsnog een succes op RTL 4, al zijn de scores wel lager dan toen ze nog op NPO 1 zat. Eén ding is zeker: ze scoort beter dan Beau deed. Toch mag hij in de lente weer het stokje van Jinek overnemen. Stiekem hoopt hij dat ze ook eens als duo kunnen werken.

Beau vindt het leuk om te zien dat Jinek zo goed scoort. “Ik ben echt heel trots op haar en ik heb gisteren lang met haar gekletst. Wij kunnen zo ontzettend hard met elkaar lachen.”

Vervolgens: “Ik hoop ook dat wij een paar keer samen gaan zitten. Dat gaan we ook wel doen, maar dat komt er nooit van, want iedereen moet hard werken, maar het lijkt me leuk om gewoon een keer samen in die talkshow te zitten. Als duo? Ja, dat is toch lachen.”

Nu hij talkshowpauze heeft richt Beau zich weer op primetimeklussen. Gisteren debuteerde hij met Weet Ik Veel, dat hij van Linda de Mol heeft overgenomen. “Dit is een programma wat Linda de Mol jaren gedaan heeft. Linda is zo ontzettend goed in haar werk. Toen ik voor het eerst begon bij Weet Ik Veel, dacht ik: oooh ja, dit is Linda. Het is zo precies, alles is honderd keer geoefend. Zij heeft dit allemaal helemaal in de vingers en dat moet ik ook voor elkaar krijgen.”

Heeft hij contact met haar gehad? “Ik heb haar niet aan de telefoon gehad. Ik heb wel met haar contact gehad hierover, maar zij was natuurlijk not amused met het feit dat dit achter was gebleven.”

Foto: KRO-NCRV

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
NPO de enige echte!
februari 24, 2020 14:10

Hoe ’t moet gaan heten maakt niet uit!! Dit houdt toch niet lang stand!!!

Gast
Mark
februari 24, 2020 13:59

En hoe moet dat programma heten dan? Pauw & Jinek bekt lekker. Barend & Van Dorp en Pauw & Witteman in het verleden ook. Van Erven Dorens & Jinek, dat klinktb toch voor geen meter. Of dan maar Beau & Eva?

Gast
NPO de enige echte!
februari 24, 2020 13:42

Misschien ’n triootje? Angela de Jong er nog bij? Dan heb je 3x niks!!!

Gast
NPO de enige echte!
februari 24, 2020 13:37

RTL is ook enorm hardleers! Beau is niks! Jinek is niks! Dus dat is dan 2x niks!!!

Gast
Willie
februari 24, 2020 13:18

Hij zou wel in bed bedoelen.

Gast
Theo
februari 24, 2020 13:04

Jinek vindt haar zelf belangrijker dan de gast. Zij laat nooit iemand uitpraten en neemt het gesprek over. Dat is nodig anders klopt de autocue niet. Die heeft zij nodig want teksten uit haar hoofd leren kan ze niet maar belangrijker …ze wil in beeld. Dus een programma delen ….echt niet

Gast
Frit Sbarend
februari 24, 2020 12:57

Ik snap Beau wel, alleen gaat hij het echt niet redden, dat heeft hij al laten zien..

Eigenlijk was er ooit maar 1 goed duo…

Gast
Webcrawler
februari 24, 2020 12:35

Wie niet waagt wie niet wint.

Gast
Wil van Bil
februari 24, 2020 12:25

Het was niks, is niks en wordt ook niks die twee.

Gast
Wyatt
februari 24, 2020 12:17

Beau moet lekker naar Boulevard. Gewoon iemand anders op de late avond.

Gast
Bert
februari 24, 2020 12:15

Eva Jinek met haar scheve polakken hoofd. Ik kan er niet naar kijken met het gewiebel op haar stoel en rare houdingen aan tafel.

Ze kan beter nog een kast van Ikea in elkaar zetten. Model Pax is een aanrader….

Gast
Nils Holgersson
februari 24, 2020 12:08

Pauw & Jinek was altijd wel goed.

Volgens jaar weer TK-verkiezingen.
Lijkt een goede gelegenheid.

Gast
Jinek verlaat RTL voortijdig net als Twan
februari 24, 2020 12:01

Dus die samenwerking zal maar van korte duur zijn.

Komende weken gaat Jinek nog meer onderuit.

Gast
CB
februari 24, 2020 11:47

Beau en Eva samen? Hmm, leuk idee voor tijdens de verkiezingen.

Gast
Miepie
februari 24, 2020 11:43

Nee Eva weg kan ze naar Amerika gaan om de Clintons te aanbidden weg met die kouwe kak zal blij zijn als Beau het weer gaat presenteren

Gast
Rik
februari 24, 2020 11:25

Denk wel dat t leuk zou zijn die 2 samen.

Gast
Eva
februari 24, 2020 11:21

Ik zie het echt niet zitten met bo,nog meer zoutloze vragen nee dan liever met Art de rat

Gast
anoniem
februari 24, 2020 11:20

beau

ben je ook zo een type

die met joint/drugs gebruikers in zee gaat

rtl gooi beiden eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Job
februari 24, 2020 11:14

Wat vind Angela hier van ?

Gast
Ron
februari 24, 2020 11:14

Probeer gewoon eens wat anders, en maak nu echt eens het verschil met wat er op Op1 gebeurd. Er valt niets te kiezen voor de kijker daarom blijven die cijfers min of meer gelijk, niet echt slecht maar ook niet uitmuntend goed. Overigens is Beau veel te licht bevonden voor een talkshow.

Gast
mark2
februari 24, 2020 11:09

beau ziet de bui al hangen.. de kijkcijfers gaan nog verder inkakken en het verschil in kwaliteit wordt te groot. bij duo presentatie heb je dat niet.

Gast
oja
februari 24, 2020 10:54

Jinek heeft diverse issues. Oa dat Jinek tov gasten een mega. gat heeft visueel gezien. Niks gezellig, maar afstandelijk, zit wel 1 meter tussen haar en eerste tafelgast lijkt. Daarnaast duurt het allemaal te lang. En vind ze zichzelf wel heel goed, wat niet zo is. Dat opgeteld gaat kijkers kosten.

Gast
Chiel
februari 24, 2020 10:44

De laatste week van Jinek en de eerste van Beau gewoon duo presentatie doen.

Gast
Jan Kloot van Dam
februari 24, 2020 10:35

Is er nog nieuws over Andre en Bridget?

Gast
Antonio
februari 24, 2020 10:30

Samen achter de desk van RTL Boulevard ziet Beau dus wel zitten.

Gast
Simon
februari 24, 2020 10:27

Ik zie Eva ook wel zitten…

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen