Johnny de Mol stopt met Waar is De Mol

Johnny de Mol gaat voorlopig geen nieuwe afleveringen meer maken van Waar is De Mol, het programma waarin hij met bekende Nederlanders op reis gaat en intieme gesprekken voert. Dat heeft de presentator laten weten aan RTL Boulevard. De kersverse Boulevard-verslaggeefster Pauline Wingelaar sprak met De Mol en kreeg te horen dat hij liever niet meer lang op reis wil voor zijn televisiewerk. Hij draait liever in Nederland, zodat hij ’s avonds gewoon bij zijn gezin kan zijn.

De Mol verlegt zijn focus, aldus Wingelaar. “Hij zit helemaal in zijn papabubbel, er komt ook geen Waar is De Mol meer, want hij wil gewoon lekker thuisblijven en niet meer vliegen en op pad zijn.”

Er liggen wel andere dingen in het verschiet. “Hij is wel heel erg druk. Naast papa zijn is hij veel pilots aan het uitwerken, waaronder een programma over Alzheimer. Dat heeft zijn oma, de moeder van John en Linda, ook gehad.”

De Mol is in december voor de tweede keer vader geworden. Het vaderschap is lastig te combineren met een reisprogramma, zei hij onlangs al op Radio 538. “Het is gewoon best wel heftig. Zo met kinderen en de thuissituatie, en dan gewoon zes keer een week lang. Vroeger vond ik dat hartstikke leuk, maar nu ga ik daar nog eens heel goed over nadenken. Dus dit zou zomaar het laatste seizoen kunnen zijn.

Foto: SBS

40 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Kusje van meneer
januari 8, 2020 09:54

Sven L.
Sun 05 Jan 2020 om 15:31

Achter de kassa bij de Aldi. Daar komt Wendy volgens mij nog veul en veul beter uit de verf!

Gast
Sven L.
januari 5, 2020 15:31

Vreemd..dat programma past hem als een handschoen. Johnny is geen studio-ster, net zoals Wendy van Dijk dat niet is. Op locatie komen ze veel beter uit de verf.

Gast
Mike
januari 5, 2020 15:13

Johnny kan dan wat gaan doen aan zijn dikke glimmende smoel en vette uitgezakte en volgevreten lijf. Hij kan beter helemaal stoppen want hij is over de houdbaarheidsdatum heen die vette glimmende volgevreten griezel.

Gast
G.ossip
januari 5, 2020 09:33

Sommige die hier zo over mongolen spreken kunnen nog een hoop leren van mensen met het Down Syndroom ….Johnny laat dat op een mooie manier zien.

Gast
Shoop dub dooby dub
januari 5, 2020 09:18

Die rooie flikker heeft het Telegraaf logo op zijn pens laten tatoëren.
Vuile mongolenvriend.

Gast
Mick
januari 5, 2020 00:19

Verder op SBS6:
3 februari 20.00 – Deze Quiz is voor jou met Linda de Mol
10 februari 20.30 – URK!
11 februari 20.30 – De Meest Opmerkelijke
19 februari 20.30 – Steenrijk, Straatarm
24 februari 20.30 – Gordon en Patty op zoek naar de Eeuwige Jeugd

Gast
Mick
januari 5, 2020 00:14

Eind januari komt Mensenkennis terug op SBS6 (een enorme hit op YouTube) en verhuist naar de vrijdagavond om 20.30 direct na Lingo. Het programma zal opgevolgd worden door een nieuw seizoen van Bankgiro Loterij The Wall om 21.30. Zou Winston Gerschtanowitz beide programma’s blijven presenteren? Dat zou wel raar zijn direct na elkaar. Verder zal Komt Een Man Bij De Dokter opgevolgd worden door De Alleskunner op zaterdag om 22.00 direct na Dancing on Ice. Undercover in Nederland verhuist nu weer naar de vroege donderdagavond, heel kort op het vorige seizoen (Zou te maken kunnen hebben met het feit dat het vorige seizoen door DNA opgeschoven werd.) De zondagavond van SBS6 wordt weer ouderwets saai met De Noodcentrale en Wegmisbruikers…

Gast
NPO Pulp en Baghur radio en tv
januari 4, 2020 22:03

waar is de mol?? ehhh Nergens. John, de haarverfkoning van hilversum maakt al jarren beroerde programma’s …. de fut is er helemaal uit, zei mijn buurvrouw vandaag en ze heeft vaak gelijk.

Gast
Reinder van Reetengas
januari 4, 2020 22:00

Bootvluchtelingetjes zijn niet meer zo interessant blijkbaar.
Zit dit speknekje nu te flirten met Dotan?
Leuk voor m. Zal binnenkort wel weer een muziekdingetje hebben dan dat niemand wil weten.
Ok mannetjes, op naar de vergetelheid. Holland is jullie beu.

Gast
Sjors van Kempen
januari 4, 2020 19:03

Wat een low lifes.

Gast
Foccus
januari 4, 2020 16:30

Bij vrouwen zie je nogal eens dat de heupen breder zijn dan de schouders maar bij mannen….

Gast
Pieter
januari 4, 2020 14:29

Neuqt nog steeds alles wat los en vast zit. Vroeger samenmet zn maatje winston gerstenat.

Gast
Pieter
januari 4, 2020 14:28

Mag samen met ali b, lil kleine, marc marie, soundos en dre hazes op een lijst wat mij betreft. Een lijst om van de buis te verdwijne .

Gast
Wiempie en de dominos
januari 4, 2020 13:29

Johnny is mijn echte downy friend

Gast
lies
januari 4, 2020 13:17

homooos zijn het

Gast
K.C.T.
januari 4, 2020 12:35

BNers, hoe duidelijk wil je een “uitdekastkomen” in beeld brengen, Johny de omhooggevallen vakkenvuller, en Dotan de mislukte zangeres,,,, heerlijk dat genderneutraal gezeik!!!

Gast
Em
januari 4, 2020 11:50

Rot op met je stompzinnige polls.

Gast
gut
januari 4, 2020 11:49

Poll: wie zou Dotan doen:
Nee:x
Ja:

Gast
Reinier van Duyvenvoorde
januari 4, 2020 11:31

Johnny nog steeds met z’n downvriendje?
Hij blijft altijd deugen!

Gast
Lilly Labiamus
januari 4, 2020 11:24

God dank. Nu nog stoppen met de mongooltjesshow.

Gast
sukkel
januari 4, 2020 11:19

Goh lekker belangrijk wat Johnny wil

Gast
Henk
januari 4, 2020 11:09

@Jos hahaha

Gast
Henk
januari 4, 2020 11:09

Is alvast een voorbode voor het stoppen van dat onzinnige Talpa.
Wat een kutnaam eigenlijk…. Talpa!
Niet zo vreemd dat het allemaal niet werkt.
Bij.. Talpa.
Echt een achterlijke naam.

Gast
Jos
januari 4, 2020 11:09

Hij gaat de Wie-kent-kwis presenteren als opvolger van Fred Oster. Zijn vader gaat dit programma terugbrengen op tv.

Gast
Marko
januari 4, 2020 11:05

Herman F.

Jij bent de slimste ook niet!!

Gast
Herman F.
januari 4, 2020 10:57

Vieze getatoeëerde aap.
En z’n pappie wilde van dat tokkievolk af.
Die snap ik eventjes niet…

Gast
Marga Huisman
januari 4, 2020 10:54

Mmmmmm. Johnny.

Gast
Eric
januari 4, 2020 10:43

De rek was wel uit het programma.
Is dat niet de ware reden?

Gast
Johnny👀
januari 4, 2020 10:40

Moet je aangifte doen.

Gast
Wie buigt voor de ene, laat de ander zijn achterwerk zien
januari 4, 2020 10:40

Hier nog een keer, kneus

Gast
Wie buigt voor de ene, laat de ander zijn achterwerk zien
januari 4, 2020 10:33

Mijn naam is weer eens gejat.

Gast
Rtd
januari 4, 2020 10:30

En wat voegt die pauline toe bij blvd?? Helemaal 3x niets!

Gast
Wie buigt voor de ene, laat de ander zijn achterwerk zien
januari 4, 2020 10:24

Ik zeg dit overigens omdat het iemand van Talpa betreft. Als het iemand van RTL was geweest had ik het een belachelijke beslissing gevonden.

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
januari 4, 2020 10:23

Beste Paul Grijpstra, heb jij al bootvluchtelingen geholpen?

Gast
Wie buigt voor de ene, laat de ander zijn achterwerk zien
januari 4, 2020 10:20

Top, je gezin gaat voor. Kinderen hebben ook een vader nodig.

Je ziet het aan de jeugd. Als ze 12 zijn, zijn het al criminelen in hun speelsheid.

Gast
MC Ho en Ltd.
januari 4, 2020 10:17

Hij kan beter zeggen dat hij niet meer wil reizen vanwege de klimaatverandering. Daar scoor je heel wat linkse meisjes mee. En je stijgt weer flink op de deugladder!

Gast
Roy020
januari 4, 2020 10:10

Waar is de mol uit, sportschool in.

Gast
Paul Grijpstra
januari 4, 2020 10:07

Ennn …Bier zuipôn met zijn matôn…
Jaja, heel belangrijk.
Dit varkentje moet op gewicht blijven dus goed eten en goed drinken.
Deugen kan dan later wel weer. Die bootvluchtelingen hoor je niet zo veel meer van. Niet belangrijk meer.

Gast
Sjaak
januari 4, 2020 10:04

Over het paard getilde verwende blaag.

Gast
”VeronicaDoet@§₽æ..Beter!“;
januari 4, 2020 10:02

Johnny met zn blobbuik

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen