Geert Wilders appt Frits Wester: ‘Ik mis je’

PVV-leider Geert Wilders heeft RTL Nieuws-journalist Frits Wester tijdens het afkicken van zijn alcoholverslaving af en toe een hart onder de riem gestoken per WhatsApp. Dat heeft de politicus laten weten aan RTL Boulevard. Wester is nu afgekickt en na een maandenlange afwezigheid weer aan het werk gegaan. “Ik heb hem gewoon gemist. Ik heb hem af en toe ook tussendoor een appje of een sms gestuurd van: ‘Hoe gaat het? We missen je. Ik hoop dat het goed gaat’“, aldus Wilders.

Stuurde hij die appjes elke avond? “Nee, niet iedere week hoor, maar ik heb er wel een paar gestuurd. Een beetje een hart onder de riem steken, want nogmaals: het is er één van ons hier, hij hoort hier gewoon bij.”

Wester ligt sowieso wel goed in Den Haag. Eerder gaf ook minister-president Mark Rutte aan de journalist te hebben gemist.

En Jesse Klaver liet voor de camera van Boulevard weten: “Het is een speurneus. Hij is altijd op zoek naar het verhaal en hij is een heel scherpe ondervrager.”

Tot slot Henk Krol van 50Plus: “Frits Wester is een journalist die bovenop het nieuws zit, die heel vaak hele leuke nieuwtjes boven tafel wet te krijgen, maar hij is nooit hijgerig. Ik ben blij dat hij terug is.”

Foto: RTL

44 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Frits
januari 15, 2020 22:14

Lang leve Geert wilders en Thierry Baudet.

Gast
anoniem
januari 15, 2020 19:52

Journalistiek en politiek zijn 1 pot nat in ons landje..

Gast
Vleerkat
januari 15, 2020 17:15

Geert is dan ook een fijne vent. Niks mee.

Gast
Donald Dumb
januari 15, 2020 16:57

Prachtg staaltje sarcasme, Knakworstje…

Gast
Knakworstje.
januari 15, 2020 16:06

Geert Wilders, een man met zijn hart op de juiste plaats, daar kunnen er nog veel een voorbeeld aan nemen.

Gast
snoezigkleinhertje
januari 15, 2020 15:19

Wat een aardige meelevende man is die Geert Wilders toch.

Gast
Dries Roel Vink
januari 15, 2020 14:46

@ Snake Charmer
Ik durf wel uit de kast TE komen. Ben nu transgender en haat alles wat rechts is.
SUKKEL! Pleur op naar je moeder!

Gast
Dries Roel Vink
januari 15, 2020 14:44

@ Ronald
Snake Charmer zijn of haar Nederlands is niet echt geweldig. En ook het Engels van deze schreeuwlelijk hapert aan alle kanten. Het zal me niet verbazen, ook al omdat deze randdebiel uitsluitend kritiek uitsluitend pareert met schelden (typisch iets voor domme mensen en allochtonen) dat dit ‘monster’ de inburgeringscursus niet met goed gevolg heeft afgesloten.

Gast
Snake Charmer
januari 15, 2020 14:15

Ik durf wel uit de kast komen. Ben nu transgender en haat alles wat rechts is.

Gast
Donald Dumb
januari 15, 2020 14:04

O en dan heeft hij nog een Oostblokbruidje ook. Met dubbel paspoort uiteraard…

Gast
Donald Dumb
januari 15, 2020 13:58

Wilders is een nazaat van immigranten uit een moslimland die dacht Nederland even naar zijn hand te zetten.
Deed precies waar volgens velen hier immigranten goed in zijn. Voor onrust zorgen…

Gast
Donald Dumb
januari 15, 2020 13:54

PVV is allang verleden tijd.
Kans gehad, kans niet gegrepen.
Blijft een zijlijnpartijtje. Wilders een falende roeptoeter…

Gast
Trumpo
januari 15, 2020 12:50

Nederland er aan toe dat de PVV er na bijna vijftien jaar de brui aan geeft.
Een overbodige partij? Die kunnen we inmiddels echt wel missen als kiespijn.
Bron: dagelijksestandaard.

Gast
Trumpo
januari 15, 2020 12:41

Geert Wilders, Rutte, Jesse Klaver, Henk Krol, allemaal veren.

Gast
Trumpo
januari 15, 2020 12:10

Sorry brieven.

Gast
Trumpo
januari 15, 2020 12:10

Frits Wester is anti PVV, dat ging alleen over de rechtszaak waar RTL de blieven van had.

Gast
Geen nieuws
januari 15, 2020 12:04

Volgens mij is bij MC het hele jaar komkommertijd???

Gast
Timo
januari 15, 2020 11:51

Goed gedaan van dhr. Wilders.
Zou nooit op hem stemmen.
Maar zó kan het ook.

Gast
Dirk
januari 15, 2020 11:46

Hard op de inhoud, zacht op de persoon. Fijn te merken dat ook op t Binnenhof de mensen sociaal met elkaar omgaan als t er echt om gaat.

Gast
De eerste, enige en echte commerciële zendergroep in Nederland is RTL
januari 15, 2020 11:46

Zeer attent en sportief van Wilders.

Gast
EnZoIsHet!!
januari 15, 2020 11:42

Ondanks zijn soms vreemde uitspraken (tenslotte blijft hij een Indo)mag ik hem wel. Hij heeft een bepaalde uitstraling dat me wel aanspreekt. En hij blijft in elk geval altijd bij zijn standpunt.

Gast
Premier Baudet en Vice-Premier Wilders
januari 15, 2020 11:40

Geert! Onze volksheld!

Gast
Familiezender?
januari 15, 2020 11:36

Fijn dat Geert zulke warme gevoelens heeft voor de RTL familiezender.

En in het bijzonder een dronken politieke verslaggever.

Drank en ondertussen verslaggeven?

Dat moet wel fake news zijn.

Gast
Kim Jung-Un Dos Tres
januari 15, 2020 11:25

Wat superlief van Geert <3

Gast
Frits = RTL = top
januari 15, 2020 11:23

Een mooi gebaar van Geert Wilders.

Gast
K.C.T.
januari 15, 2020 11:21

GEERT WILDERS HELD VAN WELDENKEND NEDERLAND!!!! JAREN MET GEVAAR VOOR ZIJN LEVEN!!!

REMEMBER DE OPROEP VAN FASCISTISCH / ANTISEMITISCH / ISLAMPIJPEND LINKS,

” WAAR IS VOLKERT ALS JE HEM NODIG HEBT”
” SOORTGELIJKE OPROEP GISTEREN BIJ ENGNEK VAN KOCH OVER BAUDET,,,, ENGNEK EN D’R KLAPVEE HEBBEN NOG DUIDELIJKER BEWEZEN DAT LINKS HET VERGIF VAN DE SAMENLEVING IS,,,,, RA RA HOE KAN DAT TOCH???

Gast
Ron
januari 15, 2020 11:19

Slijm slijm, juist bij de personen die geen strobreed in de weg wordt gelegd als het gaat om vragen van Wester. Nooit echt kritisch bij rechtse partijen, zo kennen we Fritsje immers…

Gast
Reageerder
januari 15, 2020 11:19

Nog even en ze slaan mekaar in elkaar hier, wat een niveau

Gast
Snake Charmer
januari 15, 2020 11:16

@ Ronald

Zelf projectie?

Gast
Ronald
januari 15, 2020 11:15

@Snake Charmer: je bent dom en paranoïde.

Gast
Snake Charmer
januari 15, 2020 11:14

Enige domme hier ben jij. Wilders adept.

Gast
.
januari 15, 2020 11:13

Hoeveel Wodka dronk je, Frits? Eh, ’n kwart fles, eh nee 3kwart fles, nee 1derde fles en 7 glazen wijn…..duidelijk een Korsakovsyndroom. Frits wordt niet oud.

Gast
Ronald
januari 15, 2020 11:12

@Snake Charmer: ook je Engels ‘sux’.
Je bent echt dom zeg.

Gast
Snake Charmer
januari 15, 2020 11:11

Shut the hell up Ronald you right wing piece of shit.

Gast
Ronald
januari 15, 2020 11:09

@Snake Charmer: Nederlands leren of onmiddellijk teruggaan!

Gast
Snake Charmer
januari 15, 2020 11:07

Ronald hou je mond tokkie.

Gast
Ronald
januari 15, 2020 11:06

@Snake Charmer: achterban loopt!
Domme tokkie.

Gast
Snake Charmer
januari 15, 2020 11:05

Geert is net een gekraste plaat al jarenlang komt precies dezelfde onzin uit hem. En zijn achterban is nog dommer die lopen gelijk achter die andere engnek Baudet aan.

Gast
Sven L.
januari 15, 2020 11:05

Er is maar 1 echte Haagse journalist en dat is dhr. Jos Heymans.

Gast
Dries Roel Vink
januari 15, 2020 11:04

Geert is een hele lieve man.

Gast
Snake Charmer
januari 15, 2020 11:03

The fuck boeit ons nou wat engnek Wilders vind.

Gast
Den Draaiert Joost
januari 15, 2020 11:03

Nou wat fijn….Zeg, is er nog nieuws?

Gast
Curryworst
januari 15, 2020 11:03

Niets vernietigender voor een politiek verslaggevers dan door politici omarmd te worden.

Gast
Money
januari 15, 2020 11:02

LMAO

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen