Temptation-dame: ‘Ik kreeg alcohol ondanks antibiotica’

Nu er een hoop controverse is rondom de RTL 5-show De Villa, staan er ook wat verontwaardigde kandidates van Temptation Island op. De Culemborgse Demi en de Almeerse Rodanya, die vorig jaar onderdeel waren van ’het saaiste Temptation-seizoen ooit’, doen hun beklag in De Telegraaf. “De reeks aan incidenten die ze aanhalen, is ontluisterend. Zo was Rodanya door een ongelukje tijdens de opnames aan de antibiotica, maar werd ze toch tot drinken aangemoedigd.

Demi maakte van dichtbij hoe de productie hen onder druk zette om ‘spannendere’ tv te maken. “Ze zeiden: ’We hebben geen beelden, jullie feesten niet.’ Dat kwam omdat ze wilden dat we dingen tegen onze zin deden, en dat deden we niet.”

Dat klinkt natuurlijk niet bepaald als een grote verrassing. Temptation Island is sensatie-tv en dat tv-makers proberen om sensatie uit te lokken is geen geheim. Waar zijn ze boos over? “Wij merkten dat de verleiders ook richting ons werden gepusht en ineens bij ons in bed gingen liggen“, aldus Demi.

De psycholoog die de programmamakers gebruiken zit volgens Rodanya in het complot. “Die zei: ’Als jullie niet meewerken, dan krijgen jullie een boete. Jullie moeten dat doen. Het is toch televisie.’

De twee oud-deelnemers doen hun verhaal ook voor de camera. Heel shockerend zijn de verhalen niet. U ziet het in het Telegraaf-artikel ‘Oud-deelnemers Temptation Island: ’We moesten dingen tegen onze zin doen’’.

Foto: RTL

35 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Jensen
november 28, 2019 17:42

Meeste antibiotica kan samen met alcohol. Slechts enkele varianten niet.

Gast
@Ricardo
november 28, 2019 14:55

Er werden toen wel kamervragen gesteld.

Gast
Crunch
november 28, 2019 13:48

Hoezo hoorde je niemand? Heb je een slecht geheugen of wat?

Gast
Ricardo
november 28, 2019 13:23

Wat een ophef om niets,

Toen met De Gouden Kooi hoorde je niemand, en wat daar soms gebeurde, kon het daglicht vaak ook niet verdragen.

Gast
Jawel!
november 28, 2019 12:58

@Ronald

..

….

…..

……

Krijg de kаnker.

Gast
Smulpaap
november 28, 2019 12:57

en alle media springen hijgerig op deze twee floppers, om ‘alle verhalen bevestigd te zien’…
Neem eens contact op met de cast van de seizoenen daarvoor ipv met deze 2 non-valeurs

Gast
Jawel!
november 28, 2019 12:57

T.E.D staat voor Treurig En Debiel.

Gast
Smulpaap
november 28, 2019 12:55

De Almeerse Rodanya is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen of ze wel of niet drinkt, ze heeft een bek als een scheermes tegen cast en crew, zo bleek tijdens de reeks en Demi is ook niet op haar mondje gevallen.
Daarnaast wordt de Almeerse Rodanya stiekem wel bewust zwanger van ex Morgan, dus wat zit ze nou jankerig en slachtofferig mee te liften op dit nieuws na hun totale flop seizoen.
Vanuit de eerdere seizoenen hoor ik niemand.
Deze opportunistische piepmuizen die tijdens de casting ‘zo graag het avontuur wilden aangaan’, hadden in eerste instantie natuurlijk niet eens mee gemoeten, dan hadden ze daarna niet 3 wekenlang elkaar opjuttend in de contramine hoeven gaan#bandwagon.

Gast
T.E.D
november 28, 2019 12:45

Bij de meeste antibiotica kun je ook gewoon drinken! Wat een onnozel mokkel!

Gast
rotop
november 28, 2019 12:37

Hypocrieten. De media EN de deelnemers.

Gast
Kijk
november 28, 2019 12:35

Alles voor meer volgers en abo’s. Ze dachten natuurlijk op een cursus Mindfulness te gaan. En ’s avonds te filosoferen over het klimaat en het vluchtelingenprobleem. Het blijven natuurlijk saaie botox- hoofden met plakplaatjes, vissenlippen en travestieten wimpers. Op elke jeugdvakantie wordt alcohol en antibiotica tegelijkertijd gebruikt.

Gast
riet
november 28, 2019 12:27

3 klappe gegeven, maar me knp tv werkt nog steeds niet. Iemand helpen?

Gast
Ronald
november 28, 2019 12:18

Dichtgetimmerd.

Leer Nederlands!

@Master
(of disaster)

Gast
anoniemmm
november 28, 2019 12:14

rodanya

je bent heel gemeen / behindert

niemand in de tv of media wereld moet met je werken

als je nee zou zeggen

dan was het ook nee

hypocriet je opvoeding is 0

schaam je diep

volk van nederland laat je niet imponeren door dit soort

behindert types.

media en tv

de snelheid van communicatie is zo snel

voorzichtig met man als vrouw

Gast
Master
november 28, 2019 12:05

@anonymous, met deze opmerking doe je qua domheid niet onder voor deelnemers aan dergelijke programma’s. De contracten die ze vooraf tekenen zitten compleet dichtgespijkerd. Stoppen omdat je onder druk wordt gezet resulteert in een boete waar die meiden een paar maand voor moeten werken.

Gast
Erwin
november 28, 2019 12:02

De fouten in dit artikelen stapelen zich weer op. Kunnen we nog schrijven MC?

Gast
@riet
november 28, 2019 11:48

Drie harde klappen op de bovenkant van je tv geven.
Laat me daarna even weten of het is opgelost.
MVG

Gast
riet
november 28, 2019 11:45

Me Knp tv doet niet meer? Iemand kan helpen?

Gast
@Bep
november 28, 2019 11:41

Ze doen dus mee om er uiteindelijk zelf geld mee te verdienen.
Maar dat is maar tijdelijk want er komt een moment dat ze geen aandacht meer krijgen. Een normale baan krijgen ze niet meer.

Gast
Chris
november 28, 2019 11:38

Je verwacht dit soort praktijken ook niet als je je opgeeft voor zulks integer en mooi gemaakte programma’s. Ik kan me voorstellen dat je je als professional opgeeft voor The Villa, Temptation, Ex on the Beach gewoon denkt aan kwaliteit. Het is een springplak voor talent in de culturele sector. Dit zijn onze politici, dichters en grote denkers des vaderland van de toekomst.

Gast
Bep
november 28, 2019 11:34

Juist omdat de kandidaten een laag IQ hebben moet je geen televisie met ze maken, dat is de verantwoordelijkheid van de tv bazen.Zie Barbie.

Kamervragen!!!!!
Geld verdienen ten koste van simpele mensen en voor simpele mensen.
Peter v d V moet opstappen als voorbeeld! Einde sensatie tv.Tijd voor “leuk”amusement.

Gast
Misselijke Roethof met zijn verongelijkte piepstemmetje
november 28, 2019 11:24

Tja Petertje van RTL is de grootste looser van 2019 in Medialand gebleken.
Zojuist weer genoten van Peter Beense op zijn onzichtbare, gammele krukje in Koffietijd. Wat een ras artiest is die man toch. Hij legt zoveel gevoel in de nummers van Frank Sinatra.. Weergaloze act gewoon. Wat een lekkere kerel is dat zeg!

Gast
Gynaecoloog Geylstra
november 28, 2019 11:22

Dat moppie dat vanmiddag in Boos van @debroervanroos zit heeft een verleden met aanranding en doet toch mee aan zo’n programma (waar het uiteraard weer mis gaat). Ben je dan zo dom of vraag je er gewoon om?

Gast
Isa
november 28, 2019 11:18

Je wordt toch kotsmisselijk van die aandachtsgeile dames die duidelijk voor de fame meedoen ze lijken allemaal op elkaar tegenwoordig en ze maken allemaal dezelfde soort sletterige fotos op hun Instagrams. Ik gun het niemand maar misschien zouden eens echt aangerand moeten worden dan leren ze nog eens wat.

Gast
Ron
november 28, 2019 11:17

Tja, nu komen de verhalen los. Maar ik vind dit eigenlijk hele logische verhalen die nu eenmaal bij TV maken horen. Dus hier nu ineens een probleem van maken is wat hypocriet. Bij De Villa is het gewoon te ver gegaan en dat was gewoon pure aanranding.

Gast
Riool Ridder
november 28, 2019 11:17

De hele TV industrie heeft boter op zijn hoofd. Dat allerlei BNers zich nu negatief uitspreken vind ik niet getuigen van enige ruggegraat. Had dat van tevoren duidelijk gemaakt. Als V.O. kun je bij het zien van de beelden ook aangeven dat je dit niet ok vindt. Wel de poen pakken en achteraf zeggen hoe fout eea is is ronduit zwak..

Gast
robb
november 28, 2019 11:16

Had niet mee gedaan hoe dom ben je .

Gast
AltijdLeuk
november 28, 2019 11:15

Dit soort dingen vind ik dan weer aandachtzoekerij. Je weet dat je aan Temptation Island meedoet. Je kent het karakter van het programma. Nee blijft nog steeds nee. Wat in dat seizoen dus blijkbaar ook zo is gegaan. Dat vind ik iets heel anders dan dat iemand op een ander gaat liggen hompen die half bewusteloos is en toch nog ‘nee’ weet te zeggen. En van productie gewoon zijn gang mag gaan, aangespoord door mensen van RTL.

Gast
@Leo knots
november 28, 2019 11:13

De makers willen ook geen normaal denkende mensen, die denken na over hun acties en maken dus geen goede tv.

Gast
anonymous
november 28, 2019 11:12

Ze hadden ook kunnen zeggen; ik kap er mee en ga naar huis.
Maar nee, ze willen zelf beroemd worden.

Gast
AD roddelkrant
november 28, 2019 11:10

En PetervdVorst, de grootste hypocriet, vond het prachtig achter de desk bij RTL Boulevard.

Gast
Albert Verlinken
november 28, 2019 11:09

Heb het filmpje gezien. Wat een naïeve aandachtsgeile jankwijven zijn dat zeg! Dat van die antibiotica is natuurlijk fout maar de rest van de aansporing door de makers zijn echt niet schokkend. Sterker nog: als kijker zou je teleurgesteld zijn als de makers niet proberen om het programma wat jus te geven.
Als dat het ‘ergste’ is wat er valt te melden dan kan het nieuwe seizoen gewoon op de bijna. Niks aan het handje voor Temptation Island. Dat ‘de Villa’ is natuurlijk een brug te ver en moet geweerd worden (maar waarom heeft niemand het over MTV programma’s?).

Gast
Leo knots
november 28, 2019 11:05

Elk normaal denkend mens zou niet meedoen aan dit programma.

Gast
Peter
november 28, 2019 11:03

Ik ben wel benieuwd om welke psycholoog dat gaat dan?

Gast
Plien
november 28, 2019 11:01

Rodanya komt uit Arnhem.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen