Martien Meiland wil dat Ster naar Eva Jinek gaat

Martien Meiland hoopt dat de Zilveren Televizier-Ster voor beste presentatrice vanavond naar Eva Jinek gaat. Dat heeft de realityster, die met zijn Chateau Meiland de gedoodverfde winnaar van de Ring lijkt, gezegd op 100% NL. Ook Chantal Janzen en Floortje Dessing maken kans. “Wat denken jullie nou, ik hoop natuurlijk dat Eva vanavond wint! Mijn schattige, lieve Eva, ik vind dat zó’n leuk wijf! Buiten dat ze intelligent is, is ze ook nog eens héél erg grappig. Die kan net zo hard gillen als ik!

Rekent Meiland zelf ook al op de Ring? “Er kan nog van alles gebeuren he, mensen moeten ook nog stemmen! Dat we genomineerd zouden worden hadden we echt nooit verwacht. We wisten een jaar geleden op dit moment nog niet eens dat er een serie zou komen, het is echt een heel apart jaar geweest!

Meiland heeft heel erg veel zin in de gala-avond. “Of de Televizier-Ring doorgestoken kaart is? Geen idee, misschien is dat wel zo. Dat weet ik toch helemaal niet! Ik ben helemaal nieuw in deze wereld!

Wat gaat hij roepen als hij wint? “Dan roep ik waarschijnlijk zoiets als: ‘Wat goooeeeeeeeeed!’ Wijnen, wijnen, wijnennnn!’

Bij de heren maken André van DuinArjen Lubach en Beau van Erven Dorens kans. Chateau Meiland strijdt tegen Beste Zangers en Expeditie Robinson.

Het Gouden Televizier-Ring Gala is om 21.00 uur te zien op NPO 1.

Foto: SBS

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Sip
oktober 11, 2019 10:56

Erg leuk programma, eens geen BNNers. Ik vind wel dat SBS hem niet moet gebruiken voor allerlei programm’s want dan wordt hij ook een BNNer.

Gast
Boy
oktober 10, 2019 16:27

Wijn wint

Gast
ruben
oktober 10, 2019 11:15

martien

eva

heeft drugs / gejoint

eva

is geen goed voorbeeld voor meisjes

Gast
G.ossip
oktober 9, 2019 22:17

Chantal wint toch terecht.

Gast
frans
oktober 9, 2019 22:15

Drama uitzending…chantalleku wint……

Gast
Boy
oktober 9, 2019 21:43

Ja

Gast
Lies
oktober 9, 2019 21:28

Moeten we wel weer allemaal door heen lieve mensen. Qua influencers, oude meuk, totaal onbekende lui. Skip that shit and get to it!

Gast
Amber
oktober 9, 2019 21:12

Go Meiland!

Gast
Boy
oktober 9, 2019 21:10

Gorden moest Gordon zijn.

Gast
Boy
oktober 9, 2019 21:09

Gorden heeft al een nieuwe neus nodig!!!

Gast
Jumbo
oktober 9, 2019 21:04

Britt de volgende keer geen paard vragen maar een nieuwe neus.

Gast
Boy
oktober 9, 2019 20:58

Win maar lekker Martien!

Gast
Lies
oktober 9, 2019 20:58

Wauw!!!! Wat zien jullie er mooi uit!

Gast
Lies
oktober 9, 2019 20:51

Martien en Erica, geniet van deze avond! Jullie hebben het verdiend!

Gast
Diana
oktober 9, 2019 20:50

Chateau Meiland moet winnen!

Gast
Diana
oktober 9, 2019 20:45

Waar zijn Erica en Martien? We duimen voor jullie!

Gast
Lies
oktober 9, 2019 20:42

Wauw wat zien die meiden er fantastisch uit! Go Maxime, go Montana!

Gast
Roland
oktober 9, 2019 20:38

Chateau Meiland kan niet tippen aan zijn Britse tegenhanger ‘Escape to the Chateau’. Helaas alleen te zien op de themakanalen van Channel4.

Gast
Hoer
oktober 9, 2019 20:26

Misselijke aansteller, zn dochters gaan dezelfde kant op

Gast
S. Stokvis
oktober 9, 2019 20:08

Wat is er nou zo interessant aan dit figuur?

Gast
Boy
oktober 9, 2019 19:55

We zijn allemaal net zo vies.

Gast
Boy
oktober 9, 2019 19:55

Straks NPO kijken dan maar………… Martien Wint x

Gast
Boy
oktober 9, 2019 19:54

Hij verdient het, hij is ontdekt en zo goed als perfect!!!

Gast
Zwarte Piet
oktober 9, 2019 19:53

Al draagt een poot een gouden ring, het is en blijft een smerig ding.

Gast
Eva wolfs
oktober 9, 2019 19:52

Gemaakt hoop dat deze man echt niet gaat winnen.. Net zo erg als als die arjan lubach ingenomen kwal die ring die hij won was toen echt niet terecht

Gast
Boy
oktober 9, 2019 19:47

Hij krijgt straks een goudenring

Gast
lies
oktober 9, 2019 19:40

Hij verdient zo een cockring

Gast
Boy
oktober 9, 2019 19:25

Ik hou van die man!

Gast
Jari
oktober 9, 2019 19:21

Ik ben die man zat!

Gast
ary
oktober 9, 2019 18:44

Er zijn drie genomineerde en ik hoop dat de Meiland Clan het niet zal winnen.

Gast
Boy
oktober 9, 2019 18:42

Wijnen wijnen wijnen

Gast
Patatjemetmayi
oktober 9, 2019 17:15

@MARTIEN MEILAND
Hahahahahahahahhahhaha wat goooeeeeed!

Gast
zeep
oktober 9, 2019 16:48

Niet naar Eva, die telt niet meer mee, met de overgang naar rtl.

Gast
Boy
oktober 9, 2019 16:37

Het is je gegund Martien!

Gast
Fred van Leer hater
oktober 9, 2019 16:08

heerlijk ik hoop dat je wint!

Gast
Martiеn Mеiland
oktober 9, 2019 15:41

En ik wil dat mijn eigen ster naar André, Arjen en Beau gaat. Daar mogen ze hun рik in laten verdwijnen-wijnen-wijnen!

Gast
Het is maar dat je het weet.
oktober 9, 2019 15:29

Waarom naar Eva Jinek ??
Wie hem verdient krijgt hem.
Het is toch waar de mensen voor kiezen…klaar!!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen