Angela de Jong vanavond niet naar Televizier-gala

AD-diva Angela de Jong is vanavond niet aanwezig bij het Gouden Televizier-Ring Gala. Ze vindt het niet haar feestje en zit daarom niet in de zaal. Dat heeft de televisiecolumniste vanochtend gezegd op NPO Radio 2. Heel bekend Nederland verzamelt zich vanavond in de AFAS Live omdat de belangrijkste tv-prijs van het land wordt uitgereikt. Wie er gaat winnen – Beste Zangers, Chateau Meiland of Expeditie Robinson – gaat De Jong echter niet vanaf dichtbij zien. Ze blijft thuis.

De Jong heeft de uitnodiging afgeslagen. “Ja, ik word ervoor uitgenodigd, maar nee, mijn plek is op de bank en het is niet mijn feestje daar, toch? Ik werk voor de rest niet bij televisie. Nee, ik ga er niet naartoe. Ik ga er nooit naartoe. Ik moet er morgen weer een stukje over schrijven en ik zie het ook beter op televisie.

Is ze soms bang om zich in het hol van de leeuw te bewegen? “O, jongens, je moest eens weten wie ik tegenkom de hele dag.

Ze vindt het wel altijd een bijzondere avond. “Ja, het is altijd wel een van de leukste avonden van het jaar.”

Toch is het in de zaal zelf wel iets saaier, aldus De Jong. “Ik ben er ook wel eens een keer geweest en toen zaten we als pers weggestopt op de zolder van Carré.”

Het wordt in elk geval weer kromme tenen bij de verschrikkelijk slechte toespraken.

Foto: WNL

37 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Leo
oktober 10, 2019 22:30

Angela, een vrouw naar mijn hart, ik zou best met haar een beschuitje willen eten :-)

Gast
ruben
oktober 10, 2019 11:19

Angela

je piep stem

waar haal je die vandaan

je bent onzeker en daarom die stem en ieder keer een kuch

Gast
jack
oktober 10, 2019 11:06

1.12

Je hebt de verkeerde naam ingevuld had je eigen naam moeten staan,
wat ben jij een hatelijk persoon.

Gast
Kardanaal Aarsengel
oktober 10, 2019 06:55

Heeft Angela een nieuwe pruik? Wat heeft dat wezen toch altijd veel woorden zonder inhoud, zo intens dom.

Gast
Winterklaar
oktober 10, 2019 01:25

Vraag niet hoe ik het weet, maar Angela is eigenlijk een Angelo.

Gast
Suresh Bhagwandin uit Deventer
oktober 10, 2019 01:12

Wat een ordinaire, kut wijf die angela de HOER, haal die vrouw van de scherm, want ik ksn die kop niet uitstaan. Vandaag wilde ook kijken naar jeroen pauw, maar toen ik hoorde dat angela de hoer aan tafel zou schuiven, heb ik muziek zitten luiteren. Die VROUW word vergelijken met de vrouw van Hitler. Valse geeslijk onderontwikkelde wijf.

Gast
Willem ruis ( r.i.p )
oktober 9, 2019 20:50

ik heb het al meer gezegd ik ben een l.u.l

Gast
benedenvaldrijver
oktober 9, 2019 20:20

@Chiel, eens maar nooit weer. Dan weet ze dus waar ze het over heeft en sluit precies aan op haar uitspraak.

Gast
Curryworst
oktober 9, 2019 19:20

@Willem,
Angela noemt zichzelf juist géén recensente. Maar columniste.
En corrigeert anderen die haar betitelen als recensente.

Gast
Willem Ruis ( R.I.P. )
oktober 9, 2019 18:44

Héél Nederland heeft het valse truukje van de zichzelf benoemde recensente Angela de Jong van het AD inmiddels door!
Het truukje van Angela de Jong is echter uitgewerkt zij kan daar maar beter mee stoppen.
Deze nutteloze strijd kan zij maar beter staken, want ze kan zeggen of schrijven wat ze wil het zal haar uiteindelijk niet lukken. Het aapje genaamd Bertelsmann is inmiddels wel héél erg duidelijk uit haar mouw tevoorschijn gekropen!

De uitlatingen die zij vanaf de start van dit tv seizoen heeft gedaan over de programma’s van Talpa Network, hebben in totaal 0% effect gehad op het succes van dit Nederlandse mediabedrijf.
Overduidelijk is het nu dat ze zich de afgelopen tijd voor het karretje heeft laten spannen van RTL Bertelsmann!

De Nederlandse kijker bedankt RTL Bertelsmann vriendelijk voor de afgelopen 30 jaar kijkplezier!

De Nederlandse kijker laat zich niets wijsmaken door Angela de Jong en kiest voor
Talpa Network!

Gast
Youri
oktober 9, 2019 18:39

Ze zit vanavond bij Pauw, dus daarom zal ze er wel niet zijn.

Gast
Henk
oktober 9, 2019 18:03

Gepaste afstand nemen is verstandig.

Gast
Jan
oktober 9, 2019 18:03

Ik zou willen dat wij meer mensen zoals Angela hadden…
Waarschijnlijk walgt ze ook van de meeste aanwezigen op het gala en dan kan ze zich er maar beter van distantiëren..

Gast
Jan
oktober 9, 2019 17:56

@Schuurmiddel: Wilt U misschien graag over Uw emoties praten ?

Gast
Maandag
oktober 9, 2019 17:53

Ze past niet in de stoeltjes

Gast
Suzy Wang
oktober 9, 2019 17:53

Diepvrieskist

Gast
Willem Ruis ( R.I.P. )
oktober 9, 2019 17:47

Onze nationale Televisie Profeet van het AD laat weer eens van zich horen!?
Het enige profetische aan Angela de Jong is dat zij constant de boodschap van RTL Bertelsmann vanuit Luxembourg aan het doorgeven is.
Alleen vermomd Angela de Jong deze boodschap met valse beweringen over John de Mol!

Gast
simon sylvanus
oktober 9, 2019 17:35

Als je vrouwen op hun kunnen moet beoordelen word het erg druk in de keuken.

Gast
Schuurmiddel
oktober 9, 2019 17:09

Als ik zo jullie reacties lees, over Mw de Jong, is dit land er wel erg slecht aan toe zeg, wat een rot sfeer en opmerkingen. Haat, jalozie, afgunst en minachtig, dat is Nederland.

Gast
Schuurmiddel
oktober 9, 2019 17:07

Kijk! Bovenstaande opmerking van ‘zeep’ bevestigt mijn reactie van 17:04

Gast
zeep
oktober 9, 2019 16:50

Ze is niet uitgenodigd, op deze obisitas kwebbel tante van het AD.

Gast
Kim Jong-un dos tres
oktober 9, 2019 16:34

Ze is gewoon bang.

Gast
Flexi
oktober 9, 2019 16:17

Je bent in de war

Gast
N
oktober 9, 2019 16:16

“mijn plek is op de bank en het is niet mijn feestje daar, toch?”
Aldus de persoon die overal op tv was de laatste tijd? Of ben ik nu in de war?

Gast
Ton
oktober 9, 2019 16:09

Ik ben ook niet uitgenodigd dit jaar. Wat jammer dat ik niet naar een ouwe nicht , wat B artiesten en een zooitje linkse zakkenvullers live mag gaan kijken.

Gast
o.p. lichter
oktober 9, 2019 16:03

Ik ga ook niet .

Gast
critikast
oktober 9, 2019 15:54

Angela, Johan Derksen en René van der Gijp blijven graag thuis en geven nog eens duidelijk aan dat zij zich distantiëren van de gladde, hypocriete, enge , gluiperige wereld van de BN-ers. Giel Beelen is zelfs blij dat hij er vanavond naar toe mag, hoewel hij er niks te zieken heeft. Maar ja, gratis eten en dranken slaat onze schele vriend natuurlijk nooit af. Jonge vrouwe opgepast! Giel is er vanavond ook !

Gast
Job
oktober 9, 2019 15:49

Een avondje vol gladjanussen en engnekken. Brrrrrr.

Gast
René
oktober 9, 2019 15:27

Angela is een verstandige vrouw!

Gast
Pieter
oktober 9, 2019 15:24

Moet gezegd, ze is een charmante dame.

Gast
Jaques
oktober 9, 2019 15:13

Angela is geweldig!

Gast
Greet
oktober 9, 2019 15:09

@Curryworst …. ja klopt, zo gaat dat.Kan blijkbaar niet anders.

Angela, heerlijk thuis voor de buis in je oude kloffie, knabbeltje erbij, dat is de fijnste plek.

Gast
Anouk
oktober 9, 2019 15:04

Topper!!

Gast
xandertje
oktober 9, 2019 15:01

Vanavond de generale repetitie voor het Eurovisie Songfestival presentatie duo. Muisje en grijsje.

Gast
Curryworst
oktober 9, 2019 14:58

Niet te vergeten de ongemakkelijke en amateuristische een-tweetjes tussen presentator en presentatrice.
Begint zo langzamerhand een traditie te worden.
Net als oliebollen en paaseitjes.

Gast
Chiel
oktober 9, 2019 14:55

Eerst: Ik ga er nooit naartoe.
Later: Ik ben er ook wel eens een keer geweest en toen…

Gast
Boris
oktober 9, 2019 14:55

sympathieke vrouw

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen