Arjen Lubach skipt Televizier-gala: ‘Te druk en geen zin’

Arjen Lubach is samen met André van Duin en Beau van Erven Dorens genomineerd voor de Zilveren Televizier-Ster, maar is vanavond niet aanwezig bij het Gouden Televizier-Ring. Dat heeft hij laten weten op Radio 538. Lubach is druk en had er niet zo veel zin in. “Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet naar het feestje ga, dus dat is niet een heel spetterende mededeling ofzo. Ja, weet je, ik heb het gewoon heel druk en Zondag Met Lubach begint zondag weer“, zegt de VPRO-ster.

Een aflevering van Zondag Met Lubach houdt hem de hele week in touw. “We zijn aan het schrijven van vroeg tot laat.”

Bovendien heeft Lubach niet zo veel met zo’n tv-gala. “Dat kan toch? Ik vind het wel een hele eer, hoor, want die prijs wordt bepaald door de kijkers. Dat voel ik wel en dat waardeer ik ook heel erg, alleen zo’n feestje, daar moet je toch een beetje van houden. Het ligt mij niet helemaal.”

Hoe wordt hij vertegenwoordigd? “Ik ben er wel op een of andere manier, maar niet fysiek. Ik stuur wel iemand. Mocht ik winnen, dan stuur ik iemand die hem in ontvangst kan nemen.

Een look-a-like? “Jamai!“, grapt hij.

Wat gaat hij vanavond doen? “Ik ga gewoon vroeg slapen en morgenochtend weer schrijven.”

En wie gaat er winnen? “André van Duin gaat winnen, toch? Dat was ook mijn held vroeger. Hij moet ook gewoon binnen, dus ik vond het ook een beetje raar om daarheen te gaan.”

Bij de vrouwen zijn Chantal JanzenEva Jinek en Floortje Dessing genomineerd. Dessing op dezelfde radiozender: “Ik ben echt volkomen kansloos in deze categorie, want Eva gaat deze prijs natuurlijk volledig terecht winnen. Ik heb ook niet eens een speech, want die is toch niet nodig. Die wint het without a doubt.

Foto: VPRO

30 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
jack
oktober 10, 2019 10:58

Zorro.

Kijk eens in de spiegel dan zie je hoe ’n klootzak eruit ziet!!

Gast
Erwin
oktober 9, 2019 23:03

En dit verhaal geloofden we vanmiddag?
Hij zat gewoon ruim 10 minuten in de uitzending.
En dat was stukken beter dan die 1 minuut van Bram Krikkoter ooit zal zijn. Wat een sukkel!

Gast
Barbara
oktober 9, 2019 22:23

Dat gaat jou geen reet aan, eenzaampje. Ga twitteren ofzo!
Flutshow, flutprijsjes!

Gast
Bart
oktober 9, 2019 22:22

Daar hadden we Bram Krikke weer. Non talent! Moest weer even zeggen dat televisie iets van vroeger is en dat het online allemaal veel beter is. Totale onzin! Op televisie is een hoop troep te zien maar online het nog vele maken erger. Van dat laatste is Bram Krikke het levende bewijs. Denkt in zijn gespeelde rolletje dat hij totaal iets nieuws doet. Bram Krikke en allerlei andere non talenten die denken opnieuw het te hebben uitgevonden. Wel een goede grap over Wendy!

Gast
@Barbara
oktober 9, 2019 22:15

Je vindt de Televizierring onzin? Wat doe je dan op een mediasite?

Gast
Barbara
oktober 9, 2019 22:02

Wat duurt die onzin lang zeg. Nee Frank en Rogier….

Gast
Jumbo
oktober 9, 2019 21:50

Canal Pride Rik samen met Ellie zwaaien naar bekenden, en een journaal presenteren dat lukt nog. Maar dit niet.

Gast
Lies
oktober 9, 2019 21:46

Team Meiland.

Gast
Bart
oktober 9, 2019 21:39

Ze hadden beter Herman van der Zand naast Dionne Stax kunnen zetten.
Rik heeft totaal geen chemie met Dionne.

Gast
Lies
oktober 9, 2019 21:38

Haal die mafklapper met dat rare t shirt achter erica weg? Wtf? Dit kan echt niet!!

Gast
Lies
oktober 9, 2019 21:30

Willeke van Amelrooij. Koop Ecco schoenen. Heeft Marco de auto op slot gezet? Niet teveel drinken he?

Gast
Kijkerd
oktober 9, 2019 21:25

👎

Gast
G.ossip
oktober 9, 2019 21:21

Wow wat ziet Dionne er goed uit👍 Dionne en Rick samen Songfestival

Gast
P. de Wit
oktober 9, 2019 21:20

Stemmen is onnodig, Beste Zangers wordt het.
Is – zoals altijd – vooraf bepaald.

Gast
Lies
oktober 9, 2019 21:05

En zometeen allemaal stemmen mensen, op de familie Meiland!

Gast
W.A van Buuren
oktober 9, 2019 20:47

Kenne julie me nog, sit vanaaf gesellig voor d’buis met Maxi!

Gast
Kijkerd
oktober 9, 2019 20:21

Lineaire tv was toch op sterven na dood?

Gast
zorro
oktober 9, 2019 19:06

Lubach is een klootzak.

Gast
MILO
oktober 9, 2019 17:35

Dit gala is echt ouderwets en middeleeuws bijna lol.

Gast
Paut Pielusma
oktober 9, 2019 17:32

16,8 miljoen kijkers hebben het wekelijks te druk en geen zin om naar zijn infantiele flutshow te kijken, niet eens een televizierringnominatie waardig.

Gast
Suzy Wang
oktober 9, 2019 17:29

Hallo Hi.Zn haar is zo plastick als de nete.

Gast
ome h
oktober 9, 2019 17:26

Ik skip het ook

Gast
Ard
oktober 9, 2019 17:06

Hij heeft zeker al te horen gekregen. Dat hij niet gaat winnen. Uiteindelijk zijn al dit soort prijzen gewoon fake. Ze kiezen zelf de persoon. Ik zou anders niet weten op basis van wat yinek zou winnen. Chantal heeft een veel jongere doelgroep en dat zijn toch echt de mensen die het meest gaan stemmen.

Gast
zeep
oktober 9, 2019 16:47

Naar eng mannetje die Lubach, denkt dat hij heel wat is met zijn amateur komedie.

Gast
Ferdinand
oktober 9, 2019 16:36

Het stinkende ego van Arjen Lubach is sinds hij een paar veelbekeken youtube filmpjes heeft echt storend geworden.

Gast
Punt
oktober 9, 2019 16:35

Is het trouwens niet een beetje raar dat er een programma van de AVROTROS bij de laatste 3 zit terwijl zij ook de prijs organiseren? We hebben altijd wel kritiek op Angela de Jong die niet onafhankelijk zou zijn, maar dit is natuurlijk ook wel merkwaardig.

Gast
hi
oktober 9, 2019 16:30

nieuw haar @suzy wang?

Gast
W.
oktober 9, 2019 16:12

Het medium televisie sterft uit en ook deze award zal over 5 jaar niets meer dan een ouderwets feestje zijn.

Gast
Suzy Wang
oktober 9, 2019 16:05

Z’n nieuw haar zal nog niet klaar zijn.

Gast
Henk
oktober 9, 2019 16:04

André en Eva.
Expeditie Robinson.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen