‘John de Mol naar Frankrijk om Martien te preppen’

Rob Goossens, tv-verslaggever van De Telegraaf, denkt dat de SBS 6-show Chateau Meiland dit jaar met de Gouden Televizier-Ring naar huis gaat. Dat heeft hij gezegd in RTL Boulevard. SBS-baas John de Mol zal vast langsgaan bij de sterren van de show, denkt hij. “Ik denk dat John de Mol nog even naar Frankrijk vliegt om Martien Meiland voor te bereiden op dat Televizier-gala en dan gaan ze ook alvast de eerste grapjes voorbereiden, zodat Martien straks echt de show gaat stelen.”

RTL Boulevard heeft nóg twee tv-kenners gevraagd om een voorspelling te doen. Eén daarvan is de beruchte AD-mevrouw Angela de Jong. Ook zij denkt dat Chateau Meiland gaat winnen.

De Jong: “Volgens mij is er over geen enkel televisieprogramma zoveel gepraat en zoveel te doen geweest als over Martien, Erica en al die andere hysterische types die er rondlopen. Tegelijkertijd zou je kunnen zeggen dat het kasteel dat ze hebben opgeknapt ook wel symbool staat voor SBS, want ze hebben in hun eentje toch wel die zender van de zomer vlotgetrokken.”

Tv-kenner Ron Vergouwen heeft een andere mening. “Expeditie Robinson maakt absoluut een heel grote kans. Voor de vijfde keer genomineerd. Op een gegeven moment gunt het volk het je ook. Dat heb je ook gezien met Anita Witzier. Het wordt nu ook het Anita Witzier-effect genoemd. Op een gegeven moment moet die Ster of Ring er een keer naartoe.

Foto: RTL

27 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Bart
september 30, 2019 09:06

Deze man weet echt helemaal niets.

Gast
Vivienne
september 30, 2019 05:44

Wauw, goeie reactie Sural. Grow a brain.

Gast
SURAL
september 29, 2019 19:43

Bruine reetridders zijn het

Gast
Sural
september 29, 2019 18:48

De reageerders hier weten kennelijk niet wat het is om iemand in zijn / haar waarde te laten!

Gast
Dikkiedik
september 29, 2019 16:51

Die Martien toch met zijn drank probleem!

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
september 29, 2019 16:36

Rob Goossens.
Rare buikspreekpop met de hand van Vieze Kwalbert in z’n hol.
Dacht je nou echt dat dit individu voor zichzelf kan denken?
Laat. Ons. Niet. Lachen.
Deze malle jongen ratelt alle berichtjes van Talpa op en raakt er nog opgewonden van ook. Z’n zieligheid kent geen grenzen.

Gast
Bulder
september 29, 2019 15:07

@Killing waarom kijk je er dan naar?

Gast
Killing
september 29, 2019 14:20

Die Martien begint echt een karikatuur van zichzelf te worden. Echt vreselijk om naar te kijken. Brrrrr.,,

Gast
Wout
september 29, 2019 13:29

BELACHELIJK!

Gast
Sabine
september 29, 2019 13:17

Chateau Meiland is niets meer dan een realitysoap ala Bauers of van die voetballer. Best grappig, maar kwaliteit?!
In ER zit veel meer: spanning, psychologie, mooie beelden, mooie muziek. Ik vind echt dat die het verdient!!

Gast
Joop55
september 29, 2019 12:58

Natte wind kondigt ook weer wat de ether in.

Gast
Aksss
september 29, 2019 12:53

Een verwijfde kerel is de sensatie van Nederland. Dit land is klaar!

Gast
koekeloerie
september 29, 2019 12:35

Appeltje-wijntje. @norvo Hahahaha Dit is de beste opmerking van de dag..

Gast
Wijnen wijnen
september 29, 2019 12:11

Chateau Meiland van harte gefeliciteerd. Ik vind dat jullie het echt verdiend hebben. Het is een erg leuk programma om naar te kijken vind ik.

Gast
Prive
september 29, 2019 12:06

Remi vuile tyfus hond ik weet dat jij hierachter zit!

Gast
Tv junkie xl
september 29, 2019 11:59

Ach Rob Goossens….alleen die stem al….dan al kan niemand hem serieus meer nemen.

Gast
Job
september 29, 2019 11:55

Hilarisch, die tv-critici.

Gast
123
september 29, 2019 11:38

@Eveline: Dat is dus ook mijn gedachte, ja.

Gast
Ron
september 29, 2019 11:33

Die Rob Goossens Angela wannebe gelooft ook steeds meer in zijn eigen waarheid….

Gast
Norvo
september 29, 2019 11:16

Als je de ongekende online populariteit van Chateau Meiland vergelijkt met het enthousiasme voor de andere twee dan is het een gelopen race voor Martien en co. De man is momenteel een cultureel fenomeen. Zoiets duurt nooit lang, maar die anderhalve week tot het Televizier-Ring Gala moet lukken. Appeltje-wijntje.

Gast
John de Mol
september 29, 2019 10:53

Als, denk etc etc

Maar het is wel waar dat SBS6 er met de ring van door gaat en laat RTL VEEEERRRR
achter zich

Wat Goed!!!!!!!

Gast
Remi
september 29, 2019 10:53

Rob Goossens … met dat zijige stemmetje … ;)

#Genderneutraal

Gast
Eveline
september 29, 2019 10:52

Ik hoop dat Martien wint maar vorig jaar hebben we ook zo’n hype gehad met de luizenmoeder waarvan iedereen dacht dat ze gingen winnen dus ………

Gast
Curryworst
september 29, 2019 10:39

Ron Vergouwen… het mannetje dat geen kritische noot over RTL durft te kraken.
Bang als hij is om zijn RTL Boulie baantje kwijt te raken.

Gast
Peter L.
september 29, 2019 10:37

Rob Goossens. Dat is buikspreekpop van John de Mol. Die is totaal niet serieus te nemen. Die Ron Vergouwen is ook al een raar mannetje. Alles wat RTL doet, vindt hij geweldig. Dat soort types moet je weren van de televisie. Doen je merk meer schade aan, dan dat je er beter van wordt.

Gast
Bears’den
september 29, 2019 10:34

Vanmiddag Max !!

Gast
Rita
september 29, 2019 10:34

Rob Goossens? Dat mannetje dat zeker wist dat er een 2e seizoen van 6 Inside kwam? En hij heeft er verstand van?

Als we nu allemaal denken dat Martien wint, dan winnen ze dus niet.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen