Jeroen van der Boom: ‘Wilfred Genee, je bent nasty’

Jeroen van der Boom is een keer flink boos geweest op Wilfred Genee na uitspraken van de VI-ster in Nieuwe Revu. Dat kwam zondagavond ter tafel in het programma Café Hendriks & Genee. Van der Boom was te gast in de talkshow van Genee en die herinnerde hem aan dat akkefietje. “Jij was een keer boos op mij, schiet mij ineens te binnen. Ik had een keer gezegd in een Revu-interview volgens mij: ‘Voor zijn bekendheid vond ik hem iets aardiger dan na zijn bekendheid.‘”

De Toppers-zanger vond dat een gemene uitspraak. “Die is nasty, jongen. Die is echt nasty. Wilfred, dat kan je nooit zeggen. Dat zijn van die stomme, achterlijke dingen dat mensen dan zeggen: ‘Vroeger, was ‘ie veel leuker.’ Vroeger was ‘ie veel leuker? Ik denk dat heel veel mensen van mijn echte vrienden zeggen: ‘Jeroen is altijd zo geweest.‘”

Genee blijft bij zijn standpunt. “Ik kende hem voordat hij bekend werd. Ik kwam hem wel eens tegen op vakantie enzo en ik ken zijn schoonouders een beetje en dat gevoel had ik een beetje.”

Van der Boom: “Wij zijn elkaar ook gewoon kwijtgeraakt. Dat is ook helemaal niet erg, totdat we vorige keer ergens aan de band stonden. Het is gebeurd en ik vond dat nasty.”

De zanger hoort dat wel vaker. “Het gebeurt wel eens als mensen me op straat aanspreken: ‘Weet je nog vroeger?’ Ik denk dan: wie is die man? Dan zeggen ze: ‘Ja, we hebben bij elkaar in de klas gezeten dertig jaar geleden.’ Dan is ‘ie inmiddels kaal, dik en met allerlei snorretjes. Die gaan dan ook twitteren: ‘Vroeger was ‘ie veel leuker.’ Dat vind ik gewoon een beetje onder de gordel. Voor de rest vind ik je een vakman. Ik hou niet van voetbal, maar ik kijk wel naar VI.”

Genee: “Daarom waardeer ik het ook ontzettend dat je hier zit en dat je ook weer bij de radio langskomt.

Van der Boom: “Jij bent geen klootzak. Ik denk dat ik op school wel ruzie met je had gehad, maar je bent geen klootzak. Jij durft alles te vragen en waar ik vaak mijn mond hou, zeg jij alles en dat vind ik ontzettend knap. Dat is een eigenschap waar ik soms wat meer van zou moeten pakken. Ik ben geen pleaser, maar het past niet bij mij. Dit is wat het is. Ik vind soms dingen wel prima en heb niet overal een mening over.

Het fragment kunt u terugzien op de website van Veronica.

Foto: SBS

26 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Annoniemus
juni 19, 2019 06:48

Je kan van die van die v d Boom zeggen wat je wil , maar het is een keiharde werker , en het kunnen doen en laten wat je wil maakt andere mensen vaak jaloers !

Gast
Carola
juni 18, 2019 12:36

Jeroen is zoooo ontzettend nep en arrogant niet te geloven mr Me Myself and I. Braak Amsterdammertje

Gast
Meeste Olie
juni 18, 2019 12:17

Ik heb met Jeroen op de kleuterschool gezeten. Toen was het een toffe gast, maar ik kwam hem laatst tegen en toen deed hij een partij uit de hoogte, niet normaal. Oke, ik ben wat dikker en heb een snor, maar kom op zeg, je kent me toch nog wel!!

Gast
Simon
juni 18, 2019 07:54

Jeroen blijft een goede imitator van wat een zanger had kunnen zijn… Hij had zich beter bij Koefnoen aan kunnen sluiten… Wat kan die man goed imiteren :-)

Gast
Anoniem
juni 17, 2019 22:53

Wilfred Neenee is een gevaar voor de volksgezondheid. Kunnen we nou niet eens ophouden over die creep ??

Gast
Joliglover
juni 17, 2019 17:53

Jeroen is aardige gast heb 3 jaar geleden met hem gewerkt
Kunnen mensen voorbeeld aan nemen!Altijd voorbereid aardig en wat een energie

Gast
michiel
juni 17, 2019 17:20

die Jeroen moet gewoon snel weer achter zijn piano bij sbs
dat was top

Gast
Fox Mulder
juni 17, 2019 16:20

De wenkbrauw is toch die gast van dat satirische programma met pratende poppen. De flopper van de Toppers. Deze surrogaat Froger is inderdaad behoorlijk naast zijn schoenen gaan staan.

Gast
Sven L.
juni 17, 2019 13:46

Boompie is inderdaad niets veranderd…hij heeft gewoon een haaibaai getrouwd ;)

Gast
Bep
juni 17, 2019 13:25

Niet bij in de klas gezeten maar ik weet precies wat mensen bedoelen….omhooggevallen.

Gast
Ingrid
juni 17, 2019 12:59

Mediapopulist Genee en zijn sletje staan natuurlijk op een abominabel tijdstip.
Alleen incapabele debieltjes kunnen zoiets op die manier inplannen.

Gast
Wolter de Holtor
juni 17, 2019 12:29

Geen hol aan.

Gast
Wibra
juni 17, 2019 12:20

en ik gebruik dasty,prima spul voor die prijs

Gast
snuifje
juni 17, 2019 12:17

Zo nep die Boom.

Gast
K
juni 17, 2019 12:10

Het is eerder andersom, Jeroen heeft zijn ellebogen ruim gebruikt, overal wurmt hij zich tussen.

Gast
No. 14
juni 17, 2019 12:06

Jeroen is FLOP!
Toen ik hem laatst tegen kwam, zei hij ook niks.

Gast
John
juni 17, 2019 11:41

Jeroen was top!!

Gast
anymousin
juni 17, 2019 11:32

Genee was beslist ook veel leuker voordat hij bekend (BN’r) werd.

Gast
Bart
juni 17, 2019 11:24

bij hoort bedoel ik

Gast
Bart
juni 17, 2019 11:23

Jeroen van de Boom is toch de topper die er nooit helemaal hoort.

Gast
Job
juni 17, 2019 11:18

*ZAP*

Gast
west*
juni 17, 2019 11:15

Hahai leuk dat het ter sprake kwam. Consequent over nagesproken en tevens behandeld

Gast
Ron
juni 17, 2019 11:11

Daar heeft Genee gewoon gelijk in. Die van der Boom denkt dat hij heel wat is, en dat werd gisterenavond weer pijnlijk duidelijk. Waardeloze gast en dito gesprek.

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
juni 17, 2019 11:06

Als de Pratende Wenkbrauw zingt, nou ja, als ie dat dus doet dan zijn wij al vertrokken.
Wilfred Genee altijd +1

Gast
Daantje
juni 17, 2019 11:05

Voor het eerst gezien en wat een leuk programma. Alleen de tijd van de uitzending niet. Op zondag om 22uur. Normaal zal ik dit dus niet kijken omdat maandagvroeg de wekker gaat

Gast
Foelie de Zomer
juni 17, 2019 11:03

*zap*

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen