Eva Jinek wil graag Eurovisie Songfestival presenteren

Eva Jinek zou het hartstikke leuk vinden om in 2020 het Eurovisie Songfestival in Nederland te presenteren. Dat heeft ze maandagavond gezegd in Opium op Oerol. De naam van Jinek wordt vaak getipt voor de presentatie van het liedjesfestijn, maar de presentatrice had zich er tot nu toe niet over uitgelaten. De presentator van Opium op Oerol, Cornald Maas, wilde aan het begin van de uitzending op Terschelling weten: “Ben je al gevraagd om het Songfestival 2020 te presenteren?

Jinek daarop lachend: “Nee, Corrie! Deze obsessie van jou ga ik niet verder voeden! Dit is jouw persoonlijke obsessie!

Maas: “Obsessie van het land!

Jinek: “Ja, van het land, maar aangestuurd door jou uiteraard. Nee, natuurlijk ben ik daar niet voor gevraagd.”

Maas: “Ik zie opeens een heel klein Jinek-neusje een beetje groeien.”

Jinek: “Nee! Nee! Helemaal niet!

Maas: “Zou je het willen, is dan de vraag?

Jinek: “Als je het hebt over presentatieklussen, dan is het zo ongeveer de allergrootste op aarde. Je bent dan natuurlijk een mafkees als je daar nee tegen zegt.”

Maas: “Het antwoord is dus: ja?

Jinek: “Uiteraard.”

Maas: “Dan zijn we rond!

Jinek: “Dat zou toch gek zijn, als ik daar nee tegen zou zeggen?!

Foto: AVROTROS

47 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Merlijn
juni 18, 2019 23:27

Dionne Eva Humberto en Jan voor de presentatie

Gast
Anoniem
juni 18, 2019 22:33

Dionne en Umberto .

Gast
Hendrien
juni 18, 2019 21:05

*talen

Gast
Hendrien
juni 18, 2019 21:05

Hele goede keuze om Eva te laten presenteren. Belangrijk om iemand te laten presenteren die haar taken goed spreekt #visitekaartjevoornederland

Gast
Bram
juni 18, 2019 19:54

Dionne of annechien de leading lady ! Een van die 2 pls

GEEN JAN SMIT!!!!!!!!!!!!!!!!’n

Gast
Richard
juni 18, 2019 18:52

@ Sapperdeflap zeg!:

Geef Jensen wel de waardering die hij verdient! Hij heeft al zijn kijkers meegenomen naar YouTube. Oh nee toch niet, de kijkcijfers van zijn YouTube-kanaal is ook elke maand aanzienlijk minder en minder. Net als het YouTube-kanaal van Jan Roos. Gelukkig is er Powned nog… Oh nee, dat is ook op sterven na dood.

Het lijkt wel alsof Nederland totaal niet zit te wachten op die extreem-rechtse toeters. :)

Gast
Sapperdeflap zeg!
juni 18, 2019 17:29

@Ben, wel eens in Noord-Korea geweest of roeptoetert u maar wat? Gelukkig is NPO breed genoeg: iedereen van GL tot FvD komt aan het woord. Dat bijna iedereen – van links tot rechts – een hekel aan trump heeft, is uiteraard niet de schuld van NPO.

Gelukkig is er voor de trump vlaggetjeszwaaiers nog Jensen…oeps…ik was even vergeten dat dit programma wegens ‘te hoge kijkcijfers’ was geschrapt. Nou, dan maar iedere zondagmorgen afstemmen op harry mens en zijn gasten, die trump nog wel enigszins kunnen waarderen. En als je Foxnews in je zenderpakket hebt, kun je 24/7 aan je trump gerief komen….

Gast
Ben
juni 18, 2019 17:00

Ooit was zij goed en onafhankelijk. Nu verworden tot een orinaire noordkoreaanse voorlezer van het totaal eenzijdige npo-trumpbashen-kanaal. En die platte slettebak van stax is helemaal een schande voor iedere nieuwslezer. De domheid troef!!!
Maar ja beide een hele sterke ……rug….dus ze maken zeker kans.

Gast
LLRV
juni 18, 2019 14:49

Smullen!!! Not …

Gast
Dеadly Viper
juni 18, 2019 13:52

Dit lijkt me inderdaad een van de betere keuzes, zo niet de beste.

Gast
franco
juni 18, 2019 13:25

Linda de Mol de enige die ik niet hoor maar gewoon de beste presentatrice is by far. Moet niet altijd te jong zijn maar vakvrouw gewenst bij groot evenement. Avrotros wakker worden

Gast
qwerty
juni 18, 2019 13:14

MAAR IK WIL SJETAL

Gast
StefanV
juni 18, 2019 13:00

Sowieso wordt Dionne Stax één van de presentatrices, gezien haar overstap naar Avrotros. Op zich zou Eva Jinek ook een goede kandidate zijn, met als pluspunt dat ze uitstekend Engels spreekt. Afgaande op recente edities van het Songfestival komen daar ook nog twee mannen bij.

Gast
Erwin
juni 18, 2019 12:32

Maakt niet uit wie het wordt. Maar alsjeblieft wees OPRECHT GRAPPIG. Laat goede teksten schrijven, zoals in 2016 met Petra Mede. Geweldige show.

Gast
Mag ik ook eens een keer wat zeggen.
juni 18, 2019 12:29

Eva zou top zijn. Ik ken geen betere.

Gast
Renee
juni 18, 2019 12:29

Prima als ze maar stopt met Trump te bashen. Daar zit niemand op te wachten. Wordt vervelend net als die schoonzoon van Nancy Pelosi zit in bijna ieder programma ook niet geloofwaardig meer eerder irritant.

Gast
peter
juni 18, 2019 11:55

Inderdaad Eva en Winfried. Eva praat vloeiend engels. Van Winfried weet ik dat niet, maar Winfried is een uitstekende vlot sprekende presentator. Beide relatief jonge en representatieve mensen.

Gast
Peter Post
juni 18, 2019 11:38

Ja inderdaad Eva en Winfried dat zou echt een geweldig presentatie duo zijn en laat Jan in zijn commentator hok zitten.

Gast
Ron
juni 18, 2019 10:45

Zou leuk zijn, dus Jinek kunnen we aanvinken als zekerheidje dat die 1 van de presentatoren gaat worden…

Gast
jahaha
juni 18, 2019 10:33

alsjeblieft niet zeg, krijgen we weer dat zelfverheerlijking actje!!
oh yeah and Tramp!!!!

Gast
Happie
juni 18, 2019 10:30

Eva Jinekbij zo’n nontheater laten presenteren is hetzelfde als Twan Huys naar RTL4 laten gaan. Laat Pretty Baard het maar doen.

Gast
q8
juni 18, 2019 10:30

ik kijk toch via belgie,
echt mooi commentaar, relaxt

Gast
RichardvdA
juni 18, 2019 10:27

Heel graag Eva ja. Samen met Winfried graag. En niet die ‘kijk mij eens op verbaasde toon alles zeggen’ Chantal (waar we al veel en veel teveel van hebben gezien, die mag wel een paar jaar op vakantie)

Gast
aloha
juni 18, 2019 10:24

oh kijk wereld, ik spreek zo goed engels…….

Gast
Hans S.
juni 18, 2019 10:10

Alles is goed maar dan geen Jan Smit.

Gast
AD (Angela's Dagblad)
juni 18, 2019 10:04

Het zou fantastisch zijn als Eva Jinek het zou presenteren. Tenminste iemand met een fatsoenlijke uitspraak.

In plaats van: Goet ievening juroop! Tis is te Joerovision SungK0nttext.

gewoon:

Good evening Europe! This is the Eurovision Songcontest!

Hoewel TV Godin Angela de Jong het nog veel beter zou kunnen dan Eva Jinek natuurlijk.

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
juni 18, 2019 10:01

Eva Jinek en Dionne Staxx presenteren straks samen het ESF.
Dat wordt het gesprek van de dag in Europa.

Gast
Annoniemus
juni 18, 2019 09:59

Bn ‘ers buitelen weer over elkaar heen om het ESF te mogen presenteren , de éen vind zich zelf nog geschikter dan de ander !

Gast
Guttegut
juni 18, 2019 09:59

Ze spreekt wel vloeiend Engels.

Gast
HalloJumbo
juni 18, 2019 09:47

Gaat Jinek dan namens Amerika of Tsjechië de punten uitdelen? Kom we doen eens gek, we doen gewoon allebei.

Gast
GeaCynthia
juni 18, 2019 09:41

Is ze daar niet een beetje te lomp voor? Ze heeft nou niet bepaald de motoriek van een hinde.

Gast
Huiskamer
juni 18, 2019 09:40

Met haar mini-Boobie’s

Gast
anoniem
juni 18, 2019 09:39

nee nee nee

niet doen

Eva totaal niet geschikt

eva geef je niet op

als je het niet wordt

dan moet je voor straf een hele week fietsen zonder zadel

Tan

of

Raymann

beiden heb jus en zout en peper

Gast
Rara
juni 18, 2019 09:35

@Bart: die laatste 4 zijn allemaal wel erg blank. Moet er niet een donker iemand bijzitten om te voorkomen dat er mensen op hun teentjes getrapt zijn?

Gast
Hetty V.
juni 18, 2019 09:31

De vrouw die ook JA zei tegen Bram Moszkowicz…..

Gast
Bart
juni 18, 2019 09:27

@Jochem Men gaat echt Humberto niet op het Songfestival zetten. Zo’n beetje het halve land haat de man. Als ze al mensen voor mensen bij de commerciëlen gaan dan gaan ze voor Martijn Krabbé, Chantal Janzen en/of Linda de Mol.
Maar die kans acht ik klein. Ik gok op Dione Stax/Eva Jinek, Jan Smit en Tim Douwsma.

Gast
LD
juni 18, 2019 09:23

@Martijn van Dam : Dan zou ik wel eens weten welke live TV uitzending ter wereld nog groter is. Even ter vergelijking US Superbowl 2019 98.2 miljoen kijkers ESF 2019 182 million. En indien niet dé grootste dan toch zeker een van de grootste.

Gast
anonymous
juni 18, 2019 09:23

Neeeeeee geen Eva.

Gast
Minder of Mirjam
juni 18, 2019 09:22

Jaaaaaaa Eva!!!!

Gast
Wilhelm
juni 18, 2019 09:17

Enige juiste keuze, samen met Winfried baaijens

Gast
Robson
juni 18, 2019 09:11

Godskolere, de aftakeling van het land is begonnen

Gast
q8
juni 18, 2019 09:11

asjeblieft niet

Gast
White Angel.
juni 18, 2019 09:06

AUB …NEEEEE…..

Gast
Jochem
juni 18, 2019 09:00

Ik gok op Eva, Dionne, Humberto en helaas de onvermijdelijke Jan S.

Gast
Martijn van Dam
juni 18, 2019 09:00

Ik kan nog wel een paar klusjes bedenken die wat groter zijn dan deze, maar in de kleine “wereld” van Eva is dit waarschijnlijk de grootste

Gast
Thom
juni 18, 2019 08:50

Ik denk dat Eva hier wel geschikt voor is. Beter dan die vrij ordinaire Dionne Stax.

Gast
Roelof
juni 18, 2019 08:38

Neeeee niet doen! Weet zeker dat ze dan ook statements over Trump gaat maken en niet echt op een positieve manier vrees ik

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen