Renate reclamezuil op Instagram na vertrek bij SBS

BN’ers die écht groot zijn hebben het niet nodig, maar er zijn ook genoeg sterren die zichzelf compleet in de uitverkoop gooien voor zo veel mogelijk gratis spulletjes. Denk aan Wendy van Dijk met de gesponsorde brommobiel voor haar zoontje of Olcay Gulsen die de hele dag Pickwick drinkt en haar haar wast met Guhl zolang de sponsor betaalt. Het ergst is Insta-addict Marieke Elsinga, die via haar stories álles bij elkaar schnabbelt, zoals laatst nog een vakantiehuisje op Bonaire.

En nu is het de beurt aan Renate Gerschtanowitz. Ze heeft ontslag genomen bij SBS 6 en sluit zich direct aan bij de BN’ers die wandelende reclamezuil spelen op Instagram. Zij is overstag gegaan voor Nivea.

Renate: “Met een gezin vol mannen heb ik ’s ochtends helaas niet de tijd voor een uitgebreid beautyritueel, omdat de jongens mama voor alles nodig hebben ’s ochtends. Dus Nivea Q10 Power is mijn geheime kracht, dan kan ik meteen door naar die broodtrommel.

Vervolgens is te zien hoe Renate zich uitslooft op een yogamat en met de hond gaat wandelen. En dat allemaal met Nivea Q10 Power op haar gezicht.

Het is best opvallend dat Renate ineens aan de Nivea zit, omdat ze anderhalf jaar geleden in Veronica Magazine nog haar complete beautyritueel uit de doeken deed. Ze noemde een serie producten op waar het assortiment van de Etos nog bij verbleekt, maar Nivea zat er in elk geval niet bij.

Ze had het over de Hyraphase-producten van La Roche-Posay, de zalf van Cicaplast, Sudocrem tegen puistjes, thermaal bronwater voor het verzachten van de huid, zonnebrandcrème van Jetske Ultee, de cleanser van Biodermal, de Enzymatic Skin Peeling van Hannah, de Rosehip Bio Regenerate Olie van Pai, de Hydra Action-crème van Juliette Armand, het Retinol Serum van Paula’s Choice, de Maestro Glow-foundation van Armani, de Superbalanced Foundation van Clinique, de Instant Concealer van Clarins, de Eyes to Kill-mascara van Armani en de natural lipgloss van Catrice.

Heel veel dure spulletjes dus, maar geen Nivea. Voor een flinke smak geld durft ze het huis-tuin-en-keuken-merk kennelijk alsnog aan.

Fans van Gerschtanowitz vinden het een beetje jammer. “Vreselijk al die..sluik..reclame..waarom ?“, zegt Jeanette. En Truus: “Nu ook al Reclame maken. Doet ook maar voor t geld. 👎

Susanne: “Jammer dat je reclame maakt. Was je gaan volgen om wie jij bent.

Ook Lieke van Lexmond is vandaag lekker op dreef in haar stories. Ze geeft niet alleen van welk merk de trui en het colbertje is dat ze vandaag aan heeft, maar ook wie haar haar geföhnd heeft (?!).

De Nivea-reclame van Renate Gerschtanowitz ziet u in de stories op haar Instagram:

Meer in SBS

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Thomas van Groningen is volgens Victor Vlam te dik voor de presentatie van Op1. Eens?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen