Albert Verlinde en Patty Brard: ‘Wij zijn ook bedreigd’

Albert Verlinde en Patty Brard konden het dinsdagavond niet laten om de schijnwerpers even op zichzelf te richten toen het ging over de doodsbedreiging aan het adres van Peter R. de Vries. Dat was te zien in 6 Inside op SBS 6. De Vries staat op de dodenlijst van ’s lands meest gezochte crimineel. Verlinde weet naar eigen zeggen precies hoe dat voelt. “Ik heb zelf een paar keer – niet zo heftig als dit – meegemaakt dat ik ook bedreigingen kreeg. Ik weet wat het met je doet.”

Verlinde vindt het heel vervelend voor De Vries. “Dat was al intens, dus ik wens hem echt – en het is niet altijd mijn goede vriend – ongelooflijk veel sterkte in deze rottijd.”

Patty Brard weet ook hoe het voelt. “Ik heb ook een keer een dreiging gehad en toen ben ik ook drie weken beveiligd geweest. Ik weet tot nu toe nog steeds niet wat er aan de hand was.”

Verlinde: “Ik heb het wel gehoord. Mij belden ze op een gegeven moment en een rechercheur vertelde mij: ‘Die en die zit in de gevangenis en ik weet dat hij vanuit de cel allerlei telefoontjes aan het doen is.’ Dan ben je extra ziek als je al ziek in bed ligt.”

Brard: “Verschrikkelijk.”

Lees ook:  Geert Wilders biedt Peter R. de Vries zijn hulp aan (dinsdag)

Foto: SBS

36 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
critikast
mei 19, 2019 23:18

Wij ook! Wij ook! Wij ook! Wij willen ook publiciteit want we zijn niet alleen soms geil, maar altijd publiciteitsgeil !

Gast
Trudy
mei 19, 2019 13:06

Zure oude Brard is over de datum

Gast
Trudy
mei 19, 2019 13:05

Wat heeft die Brard een ouwe kop zeg 68 wordt eens tijd dat ze van de buis verdwijnt ze lult slap is zo fake als de pest kan er niks van met dr nagemaakte lachen please laat er een fris jong ding in de plaats komen OUwe muts ga naar een bejaardenhuis

Gast
Sandra
mei 16, 2019 12:08

hahahahahhhahah bedreigd?? dat je wordt ontslagen of dat je te lelijk bent om een programma te presenteren dat echt niet scoort, mens schei uit joh.. ga lekker met pensioen, en nooit meer terug komen op de buis. wie zit op jullie te wachten.. stelletje omhoog gevallen diva

Gast
Bajo
mei 16, 2019 11:43

Iedereen wordt bedreigd tegenwoordig. Ik ook, mijn kennissen ook.

Gast
Bajo
mei 16, 2019 11:33

Iedereen wordt tegenwoordig bedreigd, ik ook. Kennissen van me ook.

Gast
Bajo
mei 16, 2019 11:31

Iedereen wordt tegenwoordig bedreigd, ik ook.

Gast
Bajo
mei 16, 2019 11:22

Ik ben ook bedreigd. Tegenwoordig wordt iedereen bedreigd geloof ik.

Gast
Dominee Bonk
mei 16, 2019 11:13

Sorry hoor, maar wie heeft er nou de energie voor om die domme Albert en die nog veel dommere Brard te bedreigen? Dat soort ranzig volk verzint van alles om zelf aandacht te krijgen. Ze liegen eigenlijk alles bij elkaar. Uit eigen belang. VV vreselijk volk. Amen, ik ben uw redder.

Gast
anoniem
mei 15, 2019 20:09

@Johnny👀: Medialand ruimt zichzelf wel op, daar zijn geen bedreigingen voor nodig.. Over 10 jaar kijkt niemand meer tv of leest een krant.. :-)

Gast
Johnny👀
mei 15, 2019 20:06

Jammer dat de bedreigingen niet waar zijn gemaakt..er mag wel een flinke opruiming plaatsvinden in dat medialand.

Gast
R
mei 15, 2019 19:45

Talpa, Verlinde, Brard, Versteegh… in 1 woord: zielig.

Gast
8
mei 15, 2019 19:38

De Vries is maar wat blij dat hij bedreigd wordt, hij kijkt sinds tijden weer vrolijk bij boulevard.

Gast
achtmet
mei 15, 2019 18:22

Ach Mevrouw Brard istoch al jaren een bedreigde diersoort !

Gast
Pablo ijscobar the first
mei 15, 2019 17:51

Waarmee, met ontslag?

Gast
Lord wanhoop
mei 15, 2019 17:49

Ach jeetje wat erruuuuuuuugh

Gast
Deadly Viper
mei 15, 2019 17:19

Waarom zou iemand hun bedreigen niemand kijkt naar ze.

Gast
Trudy
mei 15, 2019 17:03

Logisch dat die Brard bedreigt wordt

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
mei 15, 2019 16:31

Wij geleuven r geen klaeut van.
Zal wel weer een uit het verband gerukt stukje tekst zijn waar ze meen aan de haal gaan, die Kwalbert en die Patsie, alles, maar dan ook alles voor de aandacht om het zieltogende programma van ze uit het slop te trekken. Slop? Flopperdeflop.
Oeh, ik interpreteer dit als een dreiging. Plof.

Gast
Donald Dumb
mei 15, 2019 14:47

Ja hoor, tuurlijk.
Verlinde en Brard zijn ineens ook bedreigd.
Aandachtzoekers…

Gast
Wolter
mei 15, 2019 14:09

Veronica doet het beter! Want Veronica sterren laten zich niet zomaar bedreigen!

Gast
Zomaar
mei 15, 2019 13:34

Hun bedreigingen door een stelletje toetsenbord helden op social media vergelijken met die van een criminele organisatie.
Hoe zielig is dat.

Gast
Joop55
mei 15, 2019 13:19

Van deze twee kwebbelkoppen krijg je toch wel een spontane natte spetterpoep in ontwikkeling.

Gast
Michiel
mei 15, 2019 13:04

Ik vindt het eten van uitwerpselen het heerlijkste wat er is. Ik ben ingehuurd door de Slinksche media om de ultieme waarheid te verbergen. Sing met mee! Ik ben een idioot.

Gast
Paolo
mei 15, 2019 12:58

Welke vorm dan ook, aandacht is altijd toch aandacht. Dan hebben mensen het weer over je…en ben je nog niet vergeten. Het werkte dus even voor dit beklagenswaardig duo.

Gast
zeurpiet
mei 15, 2019 12:58

@erwin, niet helaas. Het is juist mooi dat de kijker daar niet meer in trapt.

Gast
K
mei 15, 2019 12:53

Fatty heeft met iedereen ruzie en ellende, en het ligt nooit aan haar,sodemieter aub op zeg, bij alles wat een ander overkomt is haar ook overkomen maar dan 10x zo erger…opzouten.

Gast
Michiel
mei 15, 2019 12:44

En weer sleep ik er politiek met de haren bij. Het heeft helemaal niets met het onderwerp te maken, en wat ik beweer is feitelijk onjuist. Maar dat maakt mij niets uit! Ik blijf gewoon lekker zwetsen en opruien!

Gast
Michiel
mei 15, 2019 12:40

Iedereen die op wat voor manier in de belangstelling staat wordt bedreigd. Maakt niet uit wat je doet.

De marathon lopen voor een goed doel? – doodsbedreigingen via de telefoon
Een groepje kinderen die wekelijks door het dorp lopen om afval op te ruimen? – kogels in de post
Als postbode de post rondbrengen? – dode kip op de voordeur geplakt
Samenwonen met iemand van hetzelfde geslacht? – stenen door de ramen

Dit is wat Nederland is. Iedereen mag maar alles zeggen en doen. Want dat is het motto van rechts conservatief Nederland. Alles wat anders is dan de maatstaf van de jaren ’50 moet kapot gemaakt worden volgens deze mensen.

Gast
Bert
mei 15, 2019 12:32

Bij haar klopte het wel, het heeft ook in de kranten gestaan. Tja, zowel Verlinde als Brard hebben vijanden.

Gast
HalloJumbo
mei 15, 2019 12:28

En jullie kijkcijfers is een nog grotere bedreiging.

Gast
Dwight Power
mei 15, 2019 12:28

Patty Brard grijpt volgens mij elk onderwerp en elke gebeurtenis aan om over zichzelf te praten.

Gast
Meneer Kaktus
mei 15, 2019 12:27

P.s. Ik ga er hierboven vanuit dat Patty over een piemel beschikt, maar kan het niet wetenschappelijk bewijzen.

Gast
Erwin
mei 15, 2019 12:26

Let op mensen, dit is de tactiek van John de Mol: als een programma bagger loopt, elke aflevering de presentatie persoonlijker maken. Helaas trapt het publiek daar niet in.

Gast
Meneer Kaktus
mei 15, 2019 12:26

Ik ben meerdere malen bedreigd door schuldeisers en de Belastingdienst, maar loopt Meneer Kaktus daarmee te koop? Zeker niet.

Patty, Albert, neem een voorbeeld aan MK en zwijg over je pseudo-dramatische voorvalletjes die slechts tot doel hebben de eigen snikkel dusdanig te laten opzwellen dat zelfpenetratie opeens mogelijk is.

Stop ermee.

Gast
Peter de V.
mei 15, 2019 12:23

Ach gossie

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen