Wendy van Dijk heeft vrede met lagere cijfers bij SBS 6

Wendy van Dijk realiseert zich dat haar overstap naar SBS 6 ook veel lagere kijkcijfers met zich meebrengt. Ze moet haar verwachtingen bijstellen. Dat heeft de presentatrice gezegd in RTL Boulevard. Van Dijk was bij RTL 4 altijd gewend aan goud op prime time dankzij het enorme succes van The Voice, maar bij SBS 6 pakt ze straks bruin, de kleur van kijkcijferdiarree. “Niet alle programma’s lukken daar nu gelijk. Ben je daar nerveus over?“, vroeg verslaggever Aran Bade aan haar.

Van Dijk daarop: “Ehmm. Nou, dat weet ik niet zo. Zo maak ik de programma’s niet in ieder geval. Ik denk op het moment dat het op de buis komt, dat je dat wel even zal voelen. Je moet natuurlijk sowieso gaan bijstellen, want dat wat je hier bij RTL gewend bent – dat je vaak toch wel rond het miljoen scoort – zal zeker niet het geval zijn.”

Martijn Krabbé: “Nooit van tevoren zeggen, hè, dat het niet gaat lukken.”

Van Dijk: “Maar ook niet van tevoren zeggen dat je skyhigh gaat scoren.”

Bade vreest het ergste voor Van Dijk. “Het is een spannende tijd voor Wendy, want die gaat gespannen in de startblokken staat bij Talpa. Ze gaat Superkids doen met Johnny de Mol doen en Dance Dance Dance, maar de collega’s die haar voor zijn gegaan, Jandino en Gordon, die hebben nu 200 à 300 duizend kijkers. Ze is er best wel gespannen voor.”

 

Foto: RTL

22 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Ernst
mei 2, 2019 08:00

Ik vind haar een natuurlijke mooie vrouw met talent. Ik vrees dat ik de enige ben

Gast
west
april 28, 2019 21:05

@ UMFUFU West.=..Erland??? he nu hebt u het alweer goed u mag niet meer meedoen!! u krijgt geen 2000 euro , en door het veklappen van het goede antwoord gediskwalifiseert ,

Gast
echtwaar
april 28, 2019 17:40

Wendy van Dijk , waarom kijkt dat mens altijd zo idioot. Wat een enge ogen.

Gast
Godefroy France
april 28, 2019 17:31

Voila, bekijk de foto goed en besef waar deze freeks goed in zijn?!?!
HET ZIJN BNers, daar zijn ze goed in,,,,,,,talentloze golddiggers!

Gast
Umfufu
april 28, 2019 16:56

@west

…….. Erland ……. ?

Gast
@west
april 28, 2019 16:20

Gewoon vol blijven houden dat RTL slecht scoort he

Gast
west
april 28, 2019 13:59

Je kunt het ook positief benaderen
Als je met plezier je programma maakt en, je kijkcijfers lager inschat, en daar genoegen mee neemt , en je heb er geen stress van, en bij Talpa ook niet, ga je wel met plezier naar je werk
en lage cijfers kunnen altijd groeien bij SBS
Ook met lage kijkcijfers , in zijn totaliteit , is het goed geld verdienen voor John de Mol of dacht u dat hij elke dag hagelslag, en pindakaas op zijn brood heeft
Nee hij heeft weer 400 miljoen extra binnen dus dat worden elke dag hele luxe ontbijtjes !

Iets wat bij RTL niet meer lukt die hebben elke dag stress want ze hebben heel veel kijkers verloren

Gast
Ben
april 28, 2019 13:46

En het ligt altijd ergens anders aan. Het format, de studio, de cameraman was verkouden, verkeerde lichtjes en meer van die kutsmoesjes. Snuiver snoever G. was laatst helemaal woest. In zijn kleedkamer stond 1 kilo wit waspoeder. Zelfs dat hadden ze niet goed begrepen. Snuifje had zich bij hem aangesloten!!
Wat ziener de mol niet begrijpt (of begrijpen wil) is dat ned helemaal klaar is met deze zieke lui. Het lag niet aan rtl en niet aan t format.
Het is het zieke kringetje. En daar hoort ook zeer zeker t kleine exemplaartje bij.

Gast
Ben
april 28, 2019 13:23

Snuifje en molletje garantie voor mislukking. Niemand die deze 4e rangs lieden nog serieus neemt. Net als snuiver snoever G.
Grootste fan (en enige) van zichzelf.
Zeg maar :”snuiven maar meer kapot dan je zelf in de gaten hebt!”.
En vooral snuifje is zo ver de weg kwijt!! Wat is dit ranzige niemendalletje afgedaald naar t rioolnivo zeg.

Gast
Bart
april 28, 2019 13:11

@Laurens Wendy en Gordon gaat niets meer worden.

Gast
Geronimo
april 28, 2019 13:07

Ook over deze foto kan ik zeggen: puur goud!

Gast
Laurens
april 28, 2019 12:55

Ik ben benieuwd of Wendy er alleen is voor de weekendshows of dat ze ook nog programma’s krijgt voor doordeweeks. This Time Next Year liet zien dat dit niet altijd goed afloopt met Wendy!

Gast
Max
april 28, 2019 11:38

MC moet nieuwe redacteuren in dienst nemen, wat een diarree die redacteuren! Bah!

Gast
Kook in je slipje
april 28, 2019 11:08

Zolang er maar geld is voor ⬆️

Gast
K
april 28, 2019 10:56

Tijdperk Wendy is voorbij, op het zadel gehouden door Galbakjaard straks,maar ja dat was eigenlijk van meet af aan al, niks heeft zij op eigen houtje gedaan.

Gast
Drama queen
april 28, 2019 10:48

Haha kijkcijferdiarree!

Gast
Trump.
april 28, 2019 10:47

Wendy van Dijk 48 Ze moet haar verwachtingen bijstellen, zet um op anders ben je voor dit val te oud.

Gast
Lilly Labiamus
april 28, 2019 10:33

Goede smaak koop je niet. Die heb je.

Gast
Enzo Voort
april 28, 2019 10:29

Lagere kijkcijfers, maar meer verdienen; goed geregeld dus.

Gast
Folder
april 28, 2019 10:28

Sterren kun je kopen. Kijkers niet.

Gast
Shaniquilia vd Put
april 28, 2019 10:21

Ook hier zal weer blijken dat John de Mol voornamelijk mensen en producten koopt die al lang over hun hoogtepunt heen zijn.
Zou John in de supermarkt ook alleen maar producten kopen die over de datum zijn?

Gast
Godefroy France
april 28, 2019 10:18

BNers sjonnie en de zijnen,,, zonder invloedrijke pappa’svakkenvullers bij de Aldi!

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen