Bezopen BN’ers geen kijkcijferhit op Comedy Central

Geplaatst op Tue 16 Apr 2019 om 10:05

Televisiekijkend Nederland loopt niet warm voor het nieuwe programma waarin bekende Nederlanders in beschonken toestand geschiedenisverhalen vertellen. Er keek maandagavond geen hond naar Drunk History op Comedy Central. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Dronken B-sterren als Nance Coolen, Jasper Demollin, Rob Kamphues en Victoria Koblenko blijken geen kijkcijfermagneten. De première kwam maandagavond niet verder dan 45.000 kijkers.

Met dit kijkersaantal wist Comedy Central om half tien slechts 0,8 procent van alle kijkers te bekoren. En dat terwijl het programma ervoor, Young Sheldon, 118.000 kijkers (2,0 procent) scoorde.

Comedy Central heeft zich een hoop ellende op de hals gehaald door dit programma uit te zenden. Diverse organisaties, maar ook bierproducenten als Heineken en Grolsch, zijn not amused met de boodschap van het programma. Zij vinden dat de humorzender alcoholmisbruik promoot.

Ondanks die kritiek en het feit dat bierproducenten hun advertenties terugtrokken, besloot Comedy Central toch door te gaan met het uitzenden van het programma. Helaas voor de zender vindt ook de kijker het helemaal niks.

Foto: Comedy Central








9 Reacties op “Bezopen BN’ers geen kijkcijferhit op Comedy Central”


  1. Bhgf

    Waarom praat keyser alsof hij constant aan de sch ijt is ??

    Het meest lelijke geforceerde accent dat ik ooit gehoord heb
    Nog irritanter dan ruud gullit

  2. Bart

    Ik heb alleen een bezopen Patty Brard zien zitten aan de nieuwe 6inside desk.
    Af en toe zag ik haar lachen zonder geluid met de mond wijd open.
    Wat een Gênante vertoning van amateuristisch volkstoneel.

  3. Godefroy France

    BNNNNNers, hier komt de ware aard om de hoek kijken, nog stommer dan talentloos, irritanter dan “om te kotsen” dit soort lowlifes doet alles om op TV te komen, ze krijgen er nota bene geld voor?!?!?!
    Stop met dit geld verkwistend gedrocht !!!
    Heb bijna medelijden met BNers, ze zouden tegen zichzelf in bescherming genoemen moet worden,,,,,, want zeg nou zelf, ze zijn te stom om te schijten,,,, en aandacht gaat voor alles!!!!!!

  4. Steph

    Die Koblenko is toch altijd bezopen op tv?

  5. Michel

    Rob Kamphues…. man man. Eens een prima presentator, totdat Powned echt bloot legde hoe deze man werkelijk is. Sindsdien zie ik in hem alleen maar een sneu persoon op TV.

  6. Ray

    Goh. Dronken b-categorie BN’ers die saaie geschiedenisverhalen vertellen geen succes? Wat onverwacht.

  7. Deadly Viper

    Lekker hypocriet van die bierproducenten om hun advertenties in te trekken.

    Alsof mensen bier drinken om nuchter te blijven.

  8. Sven L.

    @Deadly Viper: hahahahahaha.. Dus dat. Beetje het McDonald’s-syndroom waar ze last van hebben. Troep verkopen en ondertussen sport promoten;)

  9. CreaBea

    tuurlijk was het geen hit. Was een Gratis formatje.

Reageer

Voor het reageren op artikelen van Mediacourant gelden huisregels. Lees de policy.

Let op: Reacties aan Mediacourant of vragen over redactionele keuzes kunt u slechts toesturen via het mailformulier.

Ziet u een ongepaste reactie? Laat het graag weten via het mailformulier of door een reactie te plaatsen met daarin het woord 'moderatie'. Reacties met daarin het woord 'moderatie' worden automatisch vastgehouden en zijn daardoor niet zichtbaar voor overige bezoekers.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.