Manager Bridget Maasland begrijpt ijskoude imago niet

Xenia Kasper, de manager van Bridget Maasland (en overigens ook van Linda de Mol), begrijpt niet dat de presentatrice het imago heeft van een kille ijskast. Er is ook niet veel aan te doen. Dat zegt ze in gesprek met Nieuwe Revu. Het imago klopt van geen kanten, aldus Kasper. Zij kent de presentatrice op een heel andere manier. “Bridget heeft de naam onderkoeld te zijn, maar zo heb ik haar absoluut niet meegemaakt. Ze is snel en ad rem, lief, zorgzaam, emotioneel en sensibel.”

Waarom vindt Nederland haar dan zo kil? “Hoe dat beeld is ontstaan weet ik niet en het bestond al voordat ik in 2008 haar manager werd.”

Kasper heeft dat beeld niet kunnen draaien. “Je kunt ook weinig aan dat imago doen als de media je bij elke gelegenheid zo benoemen. Journalisten noemen mij bijvoorbeeld Duitse herder, daar kom ik ook niet meer vanaf.”

In interviews heeft Bridget het beeld proberen bij te stellen, maar het blijft toch plakken en valt niet helemaal weg te poetsen.”

Binnenkort debuteert Maasland als presentatrice van de bitchquiz De Zwakste Schakel.

Het Nieuwe Revu-artikel ‘Wie denkt Bridget Maasland wel dat zij is?’ kunt u lezen via Blendle.

Foto: RTL

39 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Anja
maart 5, 2019 09:03

Niet alleen ijskoud maar ook vies.

Gast
Ben
maart 4, 2019 12:21

En linda is linda is linda is linda. Heeft het nooit over haarzelf. Is geen narcist. Zal nooit liegen. Warme persoonlijkheid. Enz enz enz.
Oja de manager declareerd bovengoemde ook.

Gast
Ben
maart 4, 2019 12:19

Manager begrijpt het koude imago niet. Maar vraagt wel of ze met haar handen en haar blik zijn fles wodka wil koelen. Wat een hypocriet!

Gast
Tinus Toneel
maart 4, 2019 09:09

Xenia Kasper.

Pffffffff. :’)

Gast
Deadly Viper
maart 3, 2019 23:38

Bij Talpa schijnen creative directors te werken die zich gedragen als kenau tegen werknemers door ze af te b e k k en. Flik dat bij mij en de schop in de k u t die je dan krujgt voel je over tien jaar nog

Gast
Meneer Kaktus
maart 3, 2019 23:03

Bij mij in de caravan zou Fridget pijlsnel ontdooien.

Gast
Sven L.
maart 3, 2019 22:16

Die Xenia zal ook best een aardig prijskaarte hebben… vraag me af waar Maasland dat al die jaren van betaald heeft.

Gast
Johnny👀
maart 3, 2019 22:05

Als mensen haar voor 2008 al een ijskonijn vonden en nu nog steeds ondanks moeite dat imago proberen te veranderen klopt het dan gewoon niet?!

Gast
wim
maart 3, 2019 21:24

Xenia zou moeten weten wat een koude vrouw is :))
Wat een kille duitse herder is dat !

Gast
MediaPrins
maart 3, 2019 20:26

Bridgeit

Gast
Purplecroc
maart 3, 2019 20:12

Bridget For President !!!!

Gast
Purplecroc
maart 3, 2019 20:04

Bridge is gewoon een no nonsense vrouw die niet over zich heen laat lopen De tv wereld is ook best wel hard.Dan is iemand nog niet meteen een ijskonijn!! Ze is in ieder geval stukken beter dan die aanstellerige onechte Chantal Janssen,kan die niet terug naar dat domme gat in Limburg waar ze vandaan komt??

Gast
Stefan
maart 3, 2019 16:40

Hele leuke vrouw, kwam haar tegen in de kroeg en echt een leuk lief mens

Gast
Henk
maart 3, 2019 15:49

Gewoon een stoere vrouw, geen ijskonijn.Direct en spontaan zonder dat kirrende Katja-stemmetje.

Gast
Dij Enkletser
maart 3, 2019 15:38

MM,
ik heb eigenlijk niet een mening over Bridget,
Misschien is ze wel heel aardig,…voor mij
Zou haar wel kunnen knuffelen,
Veel Vrouwen smelten in mijn armen.
Haha

Gast
David
maart 3, 2019 14:13

Ik heb in het Vondelpark gewerkt en daar kwam ze vaak. Het is een leuk wijffie hoor. Je kan onwijs met haar lachten.

Enige waar ze een hekel aan heeft is als mensen haar blijven aanstaren voor q0 minuten, maar niets zeggen. En dat begrijp ik best.

Gast
Bart M
maart 3, 2019 14:12

Als je naar haar kijkt krijg je prompt bevriezingsverschijnselen.
Snel naar een andere zender

Gast
Peanut
maart 3, 2019 13:49

Goede mensen zijn welkom in mijn kerk, Ga toch fietsen man.

Gast
Remi
maart 3, 2019 13:46

… 2007 stond ik toevallig met haar in de lift, op Schiphol.
Bridget, en haar hondje.

… Zelden of nooit heb ik zo een “numb” gezichts-uitdrukking gezien bij iemand.

https://www.youtube.com/watch?v=H2lbiS1fris

Gast
Dominee Bonk
maart 3, 2019 13:07

Dit soort moet snel van de buis, meer en meer nog kijkende samen van domme steeds terugkerende onwezens. Ook dit figuur voegt niets toe en verrijkt geenszins, heeft dat ook nooit gedaan. Waarom kent dit soort toch geen enkele vorm van zelfreflectie. Draait nou echt alles alleen en uitsluitend om geld? Al die rovende gedrochten zoals Matthijs van Nieuwkerk, Paul de Leeuw, de Mol clan, hoe lang wordt dit nog getolereerd. Het publiek kotst ervan en draait de knop om. Goede mensen zijn welkom in mijn kerk, God is met mij, ik ben uw bron. Amen.

Gast
den Draaiert Joost
maart 3, 2019 13:07

Eens een stempel, altijd een stempel. Je kunt er dan niets meer aan doen, behalve je schouder ophalen en een middelvinger naar de mensen die dat roepen.

Gast
Admiraal de Ruijter
maart 3, 2019 13:02

Gaat volgens mij ook niet veranderen als ze de zwakste schakel gaat presenteren

Gast
Jelle
maart 3, 2019 13:01

Het interessante is dat juist Bridget een leuke, spontane vrouw is, dit in tegenstelling tot heel veel andere vrouwelijke BN’ers.

Gast
Anna
maart 3, 2019 12:59

Hermann Boring is nu alweer beschonken.

Gast
Hermann Boring
maart 3, 2019 12:56

Ik praat in het openbaar ook altijd lovend over mijn baas, want wiens brood men eet wiens woord met s(preekt).

Gast
Trump.
maart 3, 2019 12:53
Gast
Anna
maart 3, 2019 12:51

Met een grote roze voorbinddildo zou ik haar doen.

Gast
L.
maart 3, 2019 12:50

Ik vind haar helemaal niet (meer) als een ijskonijn overkomen. Lijkt me juist een erg gezellige vrouw!

Gast
Brian
maart 3, 2019 12:49

Ach ja, zo gaat dat in Nederland.
Halina Reijn staat te graag in de schijnwerpers (gek toch voor een actrice)
Peter R de Vries is te onbescheiden (zou eigenlijk heel verlegen de criminelen aan de deur moeten ontvangen met een pot rokende koffie)
Matthijs v Nieuwkerk is te ijdel (je verwacht het niet van een presentator met een dagelijkse tv-show)
En Bridget is ijskoud, want ze komt niet lief en onzeker over als ze presenteert.

Gast
Ed
maart 3, 2019 12:49

Ze straalt altijd veel zelfvertrouwen uit op tv waardoor ze, denk ik, door onzekere mensen al snel afstandelijk en ijskoud wordt genoemd.

Gast
ivan
maart 3, 2019 12:46

@Sum Ting Wong.als ik t goed lees heb jij t volgens mij zelf meegemaakt, en trouwens die Bridget en vele andere bn ers zijn helemaa niet mooi make up doet wonderen, als ze in de morgen opstaan loop je keihard weg.

Gast
Beau ter Ham
maart 3, 2019 12:42

Xenia is nou ook niet echt een warme persoonlijkheid

Gast
Mike
maart 3, 2019 12:39

Xenia Kasper. Over nare, onbeschofte en hautaine draken gesproken…

Gast
Pia
maart 3, 2019 12:36

Bridget heeft een oude dikke kop gekregen.

Gast
Willemijn
maart 3, 2019 12:25

Xenia Kasper is niet meer de manager van Bridget

Gast
Trump.
maart 3, 2019 12:20

Bridget heerlijke vrouw.

Gast
Yuwan
maart 3, 2019 12:19

Bridget, Sylvie, Wendy, allemaal ijskoud. Plezier en enthousiasme zijn moeilijk te faken gelukkig, helpt zo’n reactie van een manager niks aan.

Gast
Sum Ting Wong
maart 3, 2019 12:12

Je kan dat ook zien in afvalprogramma’s. Als een wat sullige man een relatie heeft met een obese vrouw kan een afvaltraject van de vrouw voor problemen zorgen. Als de vrouw slanker is geworden en dus aantrekkelijker wordt ze minder aardig en gaat ze vaak op zoek naar een betere partij. Want zo zijn vrouwen ook wel weer, zodra ze een betere partij denken te kunnen krijgen laten ze zonder schaamte hun man in de steek. Ik heb het in mijn omgeving meerdere keren zien gebeuren.

Gast
Sum Ting Wong
maart 3, 2019 12:07

Knappe vrouwen hoeven anderen niet te pleasen en krijgen veel voor elkaar met hun uiterlijk. Waarom zouden ze dan nog aardig of warm doen? Er is gewoon geen noodzaak toe. Daarom raad ik mannen ook aan om niet voor het knapste meisje te gaan, maar voor een meisje dat wat minder mooi is. Die minder mooie meisjes zijn veel trouwer, betrouwbaarder, eerlijker en aardiger over het algemeen, want zij weten dat ze zich geen kil en arrogant gedrag kunnen veroorloven. En uiterlijke schoonheid is toch vergankelijk, na een paar jaar zit je dan met een kille én lelijke, oude vrouw.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen