René Froger ondanks Loden Leeuw door met Eyelove

Geplaatst op Tue 18 Dec 2018 om 10:30

René Froger gaat ondanks het winnen van de Loden Leeuw gewoon door met zijn reclames voor Eyelove. Hij heeft net een nieuwe commercial opgenomen. Dat vertelde hij maandagavond aan Antoinette Hertsenberg tijdens de uitreiking in het programma Radar. Froger nam de winst – hij won met 70 procent van de stemmen van Gerard Joling (Lidl) en André Hazes jr (Essent) – sportief in ontvangst. De presentatrice van Radar wilde van hem weten of hij ermee doorgaat.

Froger: “We gaan in elk geval door. Je komt nu toevallig binnen, maar we zijn net klaar met het maken van een nieuwe commercial voor volgend jaar.”

Blijft zijn gehekelde Eyelove-uithaal in stand? “We zijn nog bezig. We denken er nog over na. Misschien komen we wel met iets heel leuks, maar je moet natuurlijk niet alles gaan vertellen.”

Hertsenberg vindt het wel een signaal dat 70 procent van de mensen op Froger heeft gestemd. “Dat is wel echt heel veel. Ik geloof dat we dat niet eerder meegemaakt hebben.”

Waar Froger de prijs voor de meeste irritante BN’er in een reclame won, won ASR die voor meest irritante reclame in het algemeen.

Foto: AVROTROS








31 Reacties op “René Froger ondanks Loden Leeuw door met Eyelove”


  1. Ad

    Is er ook een loden camera voor de meest irritante consumentenprogrammapresentatrice?

  2. Bart M.

    Voor geld wil iedere gek debiel doen.

  3. El

    “Misschien komen we wel met iets heel leuks, maar je moet natuurlijk niet alles gaan vertellen.”

    Voorspelling: Froger komt in de volgende reclame niet met iets leuks.

  4. Ron

    Ja natuurlijk, ook negatieve aandacht is reclame…pff.

  5. Woi!ter

    Maar waarom zou hij er niet mee doorgaan?

  6. Enzo Voort

    Straks reclame van Transhair voor kaaaaaaaaaaaaaaaale plekken op zijn hoofd.

  7. Stip

    Ik vond het een topreclame!

  8. anoniem

    is dit echt nieuws

    of nep nieuws

  9. Cobbendochter

    Froger was vast weer katjelam.

  10. Godefroy France

    Welke idioot wil nu werkelijk het voorbeeld volgen van deze eencellige marmot, goede voorbeelden doen volgen, maar deze jodelende tobber (zero points) remember daar wil je toch niet mee geassocieerd worden door een loden bril te dragen.

    Weet het alles om op te vallen, aandacht etc etc

    Hij is trots op de meest belachelijke prijs van nederland,
    heeft zij met die crisiskop gejankt van vreugde of schaamte?
    denk deze tokkies de schaamte voorbij zijn.

    Vanavond bij twan,
    je weet wel die van HUYS VAN DE BUYS

  11. Simon

    De naambekendheid van Eyelove heeft het goed gedaan. Maar ze zullen nu wat inhoudelijker over het merk moeten gaan communiceren.

  12. Rob

    Ik had de reclame van andre hazes jr. Eerlijk gezegd nooit eerder gezien, maar degene die deze prijs had moeten vedienen was joling. Nu ook weer die beau eeen beetje dom reclame maken van lidl. Terwijl ze er nooit komen. Zet dan geen bekende mensen op die reclame. Zoals ah heel lang deed met die kale man. Veel geloofwaardiger.

  13. Sven L.

    Hij nam het sportief op. Zo hoort het.

  14. Sven L.

    @Simon; zo werkt het in de advertising. Eerst de naam pitchen, daarna pas de inhoud en daarna het imago. Kijk naar Zalando: hét voorbeeld hoe je een merk in de markt zet. Eerst die schreeuwende bezorger waar iedereen zich aan ergerde. Toen het aanbod benoemen en tegenwoordig profileren ze zich als DE fashion webshop waar merken zich mee willen verbinden.

  15. Mark

    René Froger gaat volgend jaar ook reclame maken voor Kukident…

  16. ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ

    René Froger gaat volgend jaar helemaal voor de Tenalady.
    Z’n goede vriend Gerard beveelt ze al jaren aan tegen alle bruine gevolgen van hard niezen of plotseling lachen. Toch weer een bruin puntje in deze zwarte materie. Zo zie je maar weer..

  17. Solange

    Die dronkenlap hoort geen reclam,e te doen…..zakkenvuller !!!

  18. Robb

    Eyelove die brillen verkopen in een drogisterij daar maakt Froger reclame voor ,het lijkt me niet betrouwbaar liever naar een normale brillen winkel.

  19. Donald Dumb

    Totaal geen zelfkritiek die Froger.
    Joling en Hazes jr. ook niet.
    Als ze maar aandacht krijgen.

  20. Dij Enkletser

    Dat Eyelove is zeer slim bedacht.
    De Eyelove reclame doet precies waar reclame voor is nl, Bekendheid

    Normale brillenwinkels zijn veel te duur.kunnen veel goedkoper.
    Eyelove ” laat dat zien.” haha.

  21. Bart

    froger kan ook reclame maken voor vaginale creme net zo geloofwaardig

  22. frank en mirella

    Goedendag ik kom voor een multivocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale bril ik ga naar EYELOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE

  23. HalloJumbo

    Vieze dikke pad.

  24. mark

    Dat kxt bedrijf betaalt goed en Froger moet de slijter ook betalen.

  25. Bart

    De presentatrice had duidelijk medelijden met hem. Dat is toch een beetje een afgang.

  26. Doe

    Weer niet naar Patrick Stoof. :(

  27. Mem Visser

    zIJN DIKKE ZOON IS PAS CONTENT

  28. robbie

    Beau met zijn Lidl is erg onuitstaanbaar.
    O,ja ik voel mijn zo betrokken bij dakloze.
    Deze zitten niet bij hem aan tafel.

  29. Annoniemus

    Its al about the money !

  30. Bart

    @Bart 22:36 Jij die hier maar doorgaat met expres reageren onder namen van anderen dat is pas een afgang.

  31. Bart

    De waarheid is kennelijk voor sommige mensen moeilijk te verkroppen. De reclame is slecht en de prijs werd met enige gêne uitgereikt. Als journalist moet je toch enige afstand bewaren, anders ben je niet meer geloofwaardig.

Televisienieuws



Mail Mediacourant

Heeft u een nieuwstip, een vraag aan de redactie, een vraag over adverteren, een verzoek tot samenwerking of wenst u andere informatie? Neem dan graag contact op.