Geert Wilders in talkshow Robert Jensen

Geert Wilders heeft een uitnodiging om aan te schuiven in de talkshow van Robert Jensen geaccepteerd. Hij is er op 15 januari te gast. Dat heeft de PVV-leider laten weten op Twitter. De media-optredens van Wilders zijn erg schaars. Hij hekelt de meeste media omdat ze te links zouden zijn. Nou, daar heeft ‘ie bij Jensen geen last van. De talkshowhost loopt week na week helemaal leeg over hoe hij van de ‘linkse media met hun gewogen mening’ walgt en dat geluid staat Wilders wel aan.

Robert Jensen vindt het leuk dat Wilders langskomt, laat hij weten op Twitter. “Hoor net dat Geert Wilders langskomt in JENSEN. Super!! 15 januari om 21.30 uur op RTL 5.

Het wordt een interessant interview, aldus Jensen. “Veel te bespreken. Zeker vrijheid van meningsuiting. Staat mega onder druk, laffe media en politici zwijgen. Geert niet. Zin in.

Wilders zelf: “15 JANUARI NAAR JENSEN!

Het zal ongetwijfeld de meest bekeken Jensen tot nu toe worden. De eerste serie van zijn nieuwe talkshow piekte in oktober op 322.000 kijkers.

De voorlopig laatste aflevering van Jensen trok vorige week slechts 97.000 kijkers.

Foto: PowNed

65 Commentaren
Nieuwste
Oudste Meest gewaardeerde
Inline Feedbacks
Bekijk alle reacties
Gast
Dat vind ik er van.
december 24, 2018 13:52

Hahaha, wat een reacties [bijna] allemaal, de serieuze mensen kan ik er zo uit halen.
Met de rest heb ik medelijden, wat zijn ze zielig.

Gast
anoniem
december 24, 2018 00:05

Langzamerhand beginnen veel Nederlanders boze witte mannen een beetje zat te worden… Vooral als die zich niet blijken in te zetten voor hun belangen..

Overigens voor deze site nog goede dagen en de beste wensen voor 2019! :-)

Gast
Johan
december 23, 2018 21:03

Wat een giller, onze nationale volgegeten plofkop en schreeuwlelijk (Jensen) ‘interiewt’ onze nationale peroxyde moslimhater. Nu al het meest kritiekloze interview van de eeuw. Elkaar lekker kietelen en klaar laten komen op de gemeenschappelijke Calimero-achtige haat t.o.v. links. Wat een sneue lafbek is onze Geert toch. Hij had een voorbeeld moeten nemen aan Berlusconi die doodleuk in een extreemlinkse talkshow ging zitten en het publiek uitdaagde die brullend zijn bloed wel konden drinken. Dan heb je ballen, hoe gek hij ook was. Dat de meeste talkshos hier links zouden zijn is ook bullshit.. Onze rechtse vrienden kunnen alleen niet zo goed tegen kritische vragen, die overigens iedere politicus krijgt

Gast
Eppo
december 23, 2018 12:42

Een geweldige StaatSman op visite bij de Beste interviewer van Nederland .
Wat een top start van 2019 .
En dan ook nog eens 2x de mogelijkheid om op PVV te stemmen .
woensdag
20 maart
Provinciale Statenverkiezingen 2019.
en Europese Parlementsverkiezingen 2019.
donderdag
23 mei

Gast
Mick
december 23, 2018 12:10

Toch raar dat de video’s op het RTL YouTube-kanaal van Jensen stuk voor stuk beter bekeken worden dan die van ‘goed bekeken’ programma’s zoals RTL Boulevard, Het Perfecte Plaatje en Praat Nederlands Met Me. Ik denk dat de rechtse mensen door de overvloed aan politiek correcte media gewoon allang weggelopen zijn bij het medium televisie, zij zitten gewoon meer op het internet. Niet zo gek dat Jensen op televisie niet zo goed scoort.

Gast
ℙluk van de ℙetteflet Ⓟ
december 23, 2018 02:56

Geert Wilderz en Jensen.
Dat zal ons een klap geven.
Wie zei ook alweer dat dit een goed plan is?
De Petteflet heeft een inschrijving uitgeschreven voor een offerte. Zandzakken voor de deur. Ongeveer 1300 stuks van 50!kilo per stuk.
Graag alleen serieuze reacties. Levering vóór 15 januari sub.

Gast
Anoniem
december 23, 2018 02:09

Geert Wilders, … je moet tijdens je haar blonderen toch echt niet zo lang boven die waterstofperoxide hangen het tast je hersenen aan. Dat is bewezen.
Voor de rest… Geert een beetje in de war?
Weet je wat het is. Toen Hitler aan de macht kwam, waren het ook eerst de Joden, toen de homo’s, de allochtonen, daarna de zigeuners, daarna werd de gewone man op de trein gezet naar het concentratiekamp. Nu blaat een of andere malloot met geblondeerd haar precies dezelfde onzin over de Islam, daarna de Polen en hij heeft allemaal gelijk en moet je eens kijken wat er niet veranderd is. Ik zie ook geen verschil tussen Hans Janmaat en Geert Wilders. Beide extreem. Weet je wat het is. Ik ben bang voor die Wilders en niet omdat hij zogenaamd gelijk heeft, maar omdat Hitler op precies dezelfde “rare” manier aan de macht kwam, want hij beloofde het volk van alles. Luister 1 maand naar Wilders en je hoort niet anders als Islam, Islam, Islam. Die jongen is gewoon fobisch voor de Islam heb ik het idee. En nee, ik heb echt geen positieve herinneringen aan de Nazi’s. Ik ben bang dat als er een wereldoorlog uitbreekt dat ik vermoord word.

Gast
Mediaprak
december 23, 2018 00:57

Als het zgn ‘rechtse geluid’ zo slecht scoort (WNL, Business Class, Jensen) dan hoeven ‘wij’ ons nergens druk om te maken. Het is een beetje als de gemiddelde PVV stemmer: Ze beroepen zich op de Christelijk/Joodse achtergrond, maken zich druk dat de oorspronkelijke kerken een nieuwe functie krijgen als Moskee, maar de echte reden, de leegstand van oorspr Chr kerken hebben ze zelf aan mee geholpen door al jaren geleden gestopt zijn met een zondagse kerkdienst bij te wonen.

Gast
2 dummies in 1 programma
december 22, 2018 22:20

Lachwekkend die 2 nietszeggende populisten, holle vaten met oneliners zonder enige inhoudelijke boodschap.

Kijken alleen de toch al niet bijster slimme t okkie nog naar.

Gast
Monoculti
december 22, 2018 21:11

Alle Engelanders terug naar Wales!!!! Alle Canadianen terug naar Canada!!!! Alle Japanezen terug naar Sapporo!!!!

Gast
H. Tan
december 22, 2018 20:31

Mag ik u voorstellen Wilders de nieuwe premier!

Ben wel klaar met dat linkse gezwets. Helpen alles met name in de grote steden naar de vernieling!

Hulde Wilders!

H. Tan

Gast
Stephan
december 22, 2018 18:02

Klopt geen bal van je vergelijking over rechts ammehoela…met je Polen en Hongarije..in Hongarije heeft de regering dat ingesteld omdat ze geen arbeidsmigranten aannemen en toelaten en daardoor een tekort hebben en de Hongaarse bevolking zal dat gat moeten invullen..als ik hier in Nederland de keuze had gehad door meer uur te werken of immigranten naar binnen te halen is de keus echt heel gauw gemaakt ..en als je het nog niet begrijpt ik zou het eerste kiezen dus als je wat aan te merken heb lees je eerst eens in ipv alleen een kopje teletekst of iets dergelijks

Gast
Joop.nl
december 22, 2018 16:48

Jenssen is een slechte interviewer. Je moet kritisch zijn en de advocaat van de duivel spelen. Kijkers hebben geen zin naar een eenzijdig gesprek te kijken. Ook niet als ze het met die gasten eens zijn.

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:38

Nol60.
Nederland is meer dan Amsterdam…

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:15

GL is de grootste partij van Amsterdam dus dat is teregt!

Gast
Nol60
december 22, 2018 16:13

@Donald Dumb16:10,

De grachtengordel geitenwollen sokken van Groen Links …. in Amsterdam!

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:13

* naamgenoot 16:11

Dat zou ik niet beweren maar je heb wel gelijk…

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:13

Ja vind ik ook, 16.11
Laf volk

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:12

* naamgenoot 16.08

Eerst leren spellen voor je je voor mij uitgeeft…

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:11

Alle witte mensen zijn lafaarden en geen lavaarden, sukol

Gast
oijij9opji
december 22, 2018 16:11

Ben je wel ingeburgerd, Pjotr?

Gast
Nol60
december 22, 2018 16:11

@Pien,

Volledig met je eens!
Wij gaan zeker kijken!

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:10

O ja Pien.

Wie van links zitten precies aan het roer?

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:09

Naamgenoot 16.05.

Het is lafaard, knul.

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:08

Net als jij Pien. Jij bent ook zo een domme lavaard

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 16:05

Pien.
Wilders is een laffe hypocriete hond die alleen maar blaft.
Zit het langst in de Tweede Kamer maar heeft niks bereikt…

Gast
Pien
december 22, 2018 16:02

Jesnen is geestig en Wilders is een held. De laffe wegkijkende deugmensen hebben ze gelukkig maling aan. Met die engnekken aan het roer worden we de ellende en afgrond in gewerkt.

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 15:58

Pjoter. Leer eerst eens spellen…

Gast
Pjoter
december 22, 2018 15:57

Het linkse Lafbeken volk zonder inhoud zet nu al te janken
Om de uitzending

Gast
Frederic
december 22, 2018 15:43

Wat ik ook schrijf, het wordt toch niet geplaatst, want MC weert heel veel IP’s. Maar ik vindt dit een uitstekend idee.

Gast
Donald Dumb
december 22, 2018 15:07

Ach. Twee blaffende honden.
Daar wordt je echt niet bang van.
Het handjesophoudende onderbuik roepende volk zal het helemaal geweldig vinden. Kunnen ze weer anderen de schuld geven van hun uitzichtloze bestaan.

Gast
gummetje
december 22, 2018 14:44

Hele goede zet !

Gast
Er zit een uit-knop op
december 22, 2018 14:13

Dus lekker kritiek uiten op de linkse media, maar ondertussen hetzelfde doen? Tja. Ik vind zelf dat WNL de goede mix heeft gevonden, lijkt me een beter podium.

Gast
Sven L.
december 22, 2018 13:48

Minimaal miljoen kijkers, let maar op.

Gast
Steven
december 22, 2018 13:40

Dit gaat een stukje enge propaganda worden dat zelfs op de ‘linkse’ kanalen ondenkbaar is.

Gast
Mark
december 22, 2018 13:13

Goh wat lachen weer met dat PVV publiek erbij (jongelui die niet uit Amsterdam of Den Haag of de randstad komen), die om elke scheet hard lachen.

Gast
robb
december 22, 2018 12:58

Sky :TROS, AVRO willen graag amusement maken ,je vergeet dat kro/ncrv ook twee hebben Eva en M.

Gast
Sky
december 22, 2018 12:44

Het probleem bij sommige media is, dat de rechtse politicus de stempel ‘politiek-incorrect’ krijgt opgelegd. Je wordt letterlijk als een monster neergezet, bijv. als je kritisch bent over migranten. Ook wordt je gelijk op je plek gezet als je ‘populistische’ uitspraken doet. Waarom? Omdat men bang is dat deze ‘populistische’ uitspraken wel eens goed zouden kunnen vallen bij veel mensen?

Je bent eigenlijk al ‘veroordeeld’ voordat je uberhaupt één woord hebt uitgesproken. Natuurlijk, de rechtse politicus mag best wat tegengas verwachten, maar zoals de verhoudingen nu zijn, is gewoon niet logisch.

De VARA heeft meerdere talkshow’s. Waarom? Waar is de EO, TROS, AVRO?

Gast
Shaniquilia vd Put
december 22, 2018 12:39

Ik ga niet op elke idioot z’n gezwam reageren hoor.

Gast
robb
december 22, 2018 12:33

aammehoela :Goed gezegd dictators in de dop zijn het,ze dulden geen tegenspraak daarom komt wilders ook nergens ,wilders heeft afwijkende meningen als je daar op ingaat en het vreemd vind ben je links en deug je niet,fvd wat is dat nu eigenlijk een vreemde vogel en een op leeftijd zijnde advocaat dat weten we maar wie stapt er nog meer op als hij bv 20 zetels haalt ,zoals hij zich nu opstelt gaat hij ook nooit regeren .

Gast
Shaniquilia vd Put
december 22, 2018 12:32

Aammehoela is net D66, hij wil wel referenda, maar alleen als de uitkomsten gewenst zijn. Hahaha wat een fijne nepdemocratie.

Gast
Shaniquilia vd Put
december 22, 2018 12:31

Dus kritiek op de NPO staat gelijk aan extreem rechtse anti-democratische dictatuur. Hoe verzin je het. FvD wil referenda en gekozen burgemeesters, hoe is dat anti-democratisch?? En je voetbalverhaal is onzin, jij wil blijkbaar dat voetbal met belastinggeld wordt betaald. Bovendien zijn Ziggo Sport en Fox Sports succesvolle voetbalzenders met reclame.

Gast
aammehoela
december 22, 2018 12:28

Overigens vind ik referenda af en toe niet erg. Maar dan moet het goed uitgelegd worden en voor belangrijke zaken moet er een opkomst zijn van bv. 66,6 %. Denk hierbij aan de Brexit, wordt langzaam maar zeker duidelijk dat niemand er beter van wordt, zowel de Britten niet als de Europeanen. Dus referendum prima, maar dan moet de kiezer wel weten waar hij/zij het over heeft. Dus niet enkel stemmen omdat iemand op facebook wat plaatst.

Gast
Henk
december 22, 2018 12:28

15-01-’19 heeft Jensen dus een gesprek met een cabaretier, dat wil ik wel zien, er is toch al zo weinig humor op tv.

Gast
aammehoela
december 22, 2018 12:26

Je leest mijn bijdrage blijkbaar niet goed. Ik vind zowel extreem links als extreem rechts helemaal niets. Beiden zijn anti-democratisch. En dat is de FvD ook, omdat ze de publieke omroep willen opheffen. Sport moet weg bv. Nou, als je weet hoe het indertijd Tien verging van John de Mo.. Men keek reclames en tussendoor samenvattingen van het voetbal en voor de rest werd deze zender van John de Mol massaal gemeden. De kijker die de samenvattingen van de ere-divisie wil kijken wil er geen reclames tussen hebben. En dat geeft ook maar weer eens het bestaansrecht van de PO aan. Enkel CO = enkel bagger.

Gast
Shaniquilia vd Put
december 22, 2018 12:20

@aamehoela FvD staat voor meer en directere democratie, oa met referenda. https://forumvoordemocratie.nl/standpunten Hoe kun je daar nou tegen zijn? Of zie jij jezelf als een gevaar? En focus je eens op het topic, ik kan ook Bolivia, Venezuela, Cambodja, Vietnam, Noord Korea, China, Rusland etc erbij halen als voorbeelden van linkse terreur, maar dat doe ik natuurlijk niet.

Gast
aammehoela
december 22, 2018 12:16

Ik geef enkel een voorbeeld aan welke gevaren rechts kan opleveren. Niet de VVD, maar wel de partijen voorbij de VVD. Denk ook maar aan Trump die iedereen wegjaagt als die anders denken dan hijzelf. Net zoals extreem links is ook extreem rechts een gevaar voor de democratie. Oftewel de FvD staat voor Forum voor Dictatuur !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jammer voor je Shanihuppeldehup oftewel Ra a f.

Gast
Shaniquilia vd Put
december 22, 2018 12:13

@DENK na, maak je grap eens af, want nu is het niks.

Gast
Shaniquilia vd Put
december 22, 2018 12:12

We hebben het over Nederland aammehoela niet over Polen, Madagascar en Senegal.
En als iets scheef zit in de met gemeenschapsgeld bekostigde sstaatsmedia dan mogen we dat blijven aankaarten totdat het verbeterd wordt, hoeveel jij je er ook aan ergert.

Gast
RaymondVL
december 22, 2018 12:09

Volgens mij is Wilders als eens op komen draven jaren geleden in een talkshow van Jensen. Dus zo bijzonder is het allemaal niet.

Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen