Streamingdienst Deezer sponsort The Voice of Holland

Streamingdienst Deezer zet in de strijd met concurrenten Spotify en Apple Music het RTL 4-programma The Voice of Holland in om zijn populariteit in ons land te vergroten. Het muziekplatform gaat de talentenjacht sponsoren. Dat hebben beide partijen laten weten. The Voice gaat muziek van de deelnemers op Deezer zetten, evenals exclusieve content van de show, zoals interviews en afspeellijsten van de performers. Ook zetten de deelnemers hun favoriete playlists op de muziekdienst.

Deezer maakt het makkelijker voor The voice of Holland-fans om te luisteren naar hun favoriete talenten en om ze te volgen. Ze komen dichterbij hun nieuwe favoriete artiest doordat ze via Deezer toegang krijgen tot interviews en gecureerde afspeellijst“, aldus Golan Shaked, Chief Commercial Officer van Deezer.

En de CCO van RTL Nederland, Ton Rozstraten, zegt: “Door Deezer te integreren in onze digitale kanalen, hebben we een partner gevonden die fans in staat stelt om altijd en overal muziek te luisteren van hun favoriete talenten. Samen houden we ons bezig met de behoeften van onze fans en creëren we een platform voor zowel muziek, talenten en muziekliefhebbers.

The Voice of Holland begint vrijdag aan zijn negende seizoen. Overigens heeft Voice-producent Talpa ook een eigen streamingdienst: JUKE.

Foto: RTL

Meer in RTL

Alle artikelen

Wat vindt u?

Alle polls

Jandino Asporaat schept op over zijn BN'er-privileges. Onhandig of leuk voor hem?

Tussenstand

Laden ... Laden ...
Tips! Mail ons!

Zoek door de artikelen